Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Splash
Ballenjongen
Posts: 23
Joined: 30 Apr 2022, 00:57
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie graag wat meer mannelijkheid (type Mauro, Guti qua persoonlijkheid) op de backpositie. Iemand die elk duel vol vastberadenheid aangaat. Voetballend vind ik Van Ewijk een leuke speler maar dat mis ik een beetje bij hem. Ik vind Van Ewijk een beetje een softie. Zag laatst een foto van hem, leek door zn strak geëpileerde wenkbrauwen net een vrouw.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, tis idd een slap washandje.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

PSV wil Ziyech huren van Chelsea

PedroAlmeida. 96k volgers

🚨 #breaking

PSV are looking to loan Hakim #Ziyech from Chelsea. 🇲🇦 #PSV

En die komt ook niet, je kan nu op voorhand zeggen dat 020 ook nog even om de hoek komt kijken.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

FritskePhilips wrote: 21 Jan 2023, 01:04 Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.

Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.

Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.

Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.

Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.

Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.

Bron: Spa.
Ja hoor. Ruud wil kwaliteit maar weigert Memphis. Erg ongeloofwaardig. Gelukkig komt Sancho.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

AddoCultheld wrote: 21 Jan 2023, 06:39 PSV wil Ziyech huren van Chelsea

PedroAlmeida. 96k volgers

🚨 #breaking

PSV are looking to loan Hakim #Ziyech from Chelsea. 🇲🇦 #PSV

En die komt ook niet, je kan nu op voorhand zeggen dat 020 ook nog even om de hoek komt kijken.
Volgende naam die we waarschijnlijk toch niet halen. Zullen wel weer afgetroefd worden door een Burnley ofzo
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Vind Ziyech ook een sukkel. Kan goed voetballen als hij zin heeft maar die hoef ik niet in een PSV shirt te zien. Waarom niet proberen een speler te halen die qua salaris, transfersom etc ook in het plaatje past..
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Joenepsv wrote: 21 Jan 2023, 07:06 Vind Ziyech ook een sukkel. Kan goed voetballen als hij zin heeft maar die hoef ik niet in een PSV shirt te zien. Waarom niet proberen een speler te halen die qua salaris, transfersom etc ook in het plaatje past..
Tja dan heb je het over scouting. En dat is nou precies waar het bij PSV de laatste jaren aan schort. Een onbekende speler gehaald (Sangaré) en de rest bord op schoot scouting.
Jochem79
Ballenjongen
Posts: 20
Joined: 30 Aug 2021, 19:30
Clubvoorkeur: PSV

Image

Danjuma officieel naar Everton, die kunnen we ook definitief doorstrepen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong



Dit vind ik dan opzicht wel een goed teken. Inzetten op jonge spelers
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Vanthaman18 wrote: 21 Jan 2023, 07:24

Dit vind ik dan opzicht wel een goed teken. Inzetten op jonge spelers
Eens. Heel positief. Als je een stuk of 3 talenten kunt halen als Wolff en misschien deze jongen doe je in elk geval iets goeds met je geld. Huren met optie tot koop is een prima manier om jonge spelers te halen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

BREAKING:

PSV is concurrentie op transfermarkt zat en komt uit bij oude bekende van Rutten.

Orlando Engelaar tekent voor 3 jaar met optie tot 67.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
TRM
Ballenjongen
Posts: 23
Joined: 20 Jun 2022, 23:17
Clubvoorkeur: PSV

Nu Danjuma definitief niet doorgaat, is er een speler die de laatste tijd concreet genoemd is? Behalve Malen, dat is waarschijnlijk toch weer hetzelfde verhaal als bij Danjuma...
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47

TRM wrote: 21 Jan 2023, 08:07 Nu Danjuma definitief niet doorgaat, is er een speler die de laatste tijd concreet genoemd is? Behalve Malen, dat is waarschijnlijk toch weer hetzelfde verhaal als bij Danjuma...
Er komt bijna niks in de publiciteit, fabio en de Engelsman lijken wel concreet. Maar over wingers horen we bijzonder weinig. We hebben er daar toch echt 2 van nodig.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37

[mention]Sensation[/mention][mention]Armada[/mention] hoe is de situatie van Octavian popescu? Is dat een optie voor PSV?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Nou, op naar de volgende topper! :tear:
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

FritskePhilips wrote: 21 Jan 2023, 01:04
*Lulkoek*

Bron: Spa.
Wacht eens even.........

SchoonPA
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 21 Jan 2023, 07:24

Dit vind ik dan opzicht wel een goed teken. Inzetten op jonge spelers
Dat vind ik wel wat kort door de bocht. Zeker omdat we zelf al veel jonge spelers hebben. Deze Egan-Riley speelde slechts 3(!) van de 28 wedstrijden van Burnley(!) in het Championship (!) en waarom gaat zijn club akkoord met een optie tot koop als ze hem in juli 2022 pas hebben vastgelegd voor vier jaar? Dat geeft me niet bepaald meer vertrouwen om ipv onze eigen Van de Blaak voor deze jongen te kiezen. Dat andersom Burnley ironisch genoeg Seelt graag wil contracteren vind ik ook een teken aan de wand. Voor het eerste elftal lijkt me dit niet per definitie het profiel dat de middelmaat van Ramalho en Teze verleden tijd maakt op hun plek.

Wil je een jonge speler centraal achterin, dan lijkt me Anthony Rouault een ideale toevoeging. 21 jaar, 1m86 lang, vaste waarde bij het laag geklasseerde Toulouse, ten opzichte waarvan PSV voor hem een mooie stap omhoog zou zijn (zoals eerder ook voor Sangaré), zeker omdat hij na dit seizoen nog een jaar contract heeft. Schijnt in zijn eerste seizoen in Ligue 1 veel indruk te maken en wordt in onderstaand artikel dan ook tot de 10 meest interessante jonge spelers in Frankrijk gerekend. Zou bij PSV aan de zijde van Obispo of landgenoot Boscagli leuk kunnen doorgroeien; lijkt me voor €6-8m de investering wel waard.

Any thoughts?

https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... sire-doue/


https://www.transfermarkt.nl/anthony-ro ... ler/690799

User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Zou mooi zijn als Ziyech komt.
Begrijp niet dat mensen hem niet willen zien in een PSV shirt..
Dan haal je kwaliteit is het weer niet goed.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

ComeOnPSV wrote: 21 Jan 2023, 08:56 Zou mooi zijn als Ziyech komt.
Begrijp niet dat mensen hem niet willen zien in een PSV shirt..
Dan haal je kwaliteit is het weer niet goed.
Het is nooit goed. Je weet toch
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie Ziyech echt helemaal nooit naar PSV komen. Die heeft een goed WK gespeeld en staat er internationaal volgens mij prima op.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45

ComeOnPSV wrote: 21 Jan 2023, 08:56 Zou mooi zijn als Ziyech komt.
Begrijp niet dat mensen hem niet willen zien in een PSV shirt..
Dan haal je kwaliteit is het weer niet goed.
Ik zie hem graag komen, maar ik geloof er niet echt in dat dit kans van slagen heeft.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 21 Jan 2023, 07:49 BREAKING:

PSV is concurrentie op transfermarkt zat en komt uit bij oude bekende van Rutten.

Orlando Engelaar tekent voor 3 jaar met optie tot 67.

En zijn maatje "Otje" (Bakkal) zal hij dan ook vast wel gepolst hebben. Die speelde ook overal waar Rutten trainer was.
Gestopt op zijn 28ste. Is dus goed uitgerust.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Hatseflats wrote: 21 Jan 2023, 08:58
ComeOnPSV wrote: 21 Jan 2023, 08:56 Zou mooi zijn als Ziyech komt.
Begrijp niet dat mensen hem niet willen zien in een PSV shirt..
Dan haal je kwaliteit is het weer niet goed.
Het is nooit goed. Je weet toch
Ik vind het een lul maar heb hem er graag bij
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Wel grappig dat de een bericht dat Memphis niet komt vanwege een moeilijke persoonlijkheid en dan Ziyech genoemd wordt als optie om wel te komen… dan heb ik toch het gevoel dat er tenminste één iemand onjuiste informatie deelt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

FritskePhilips wrote: 21 Jan 2023, 01:04 Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.

Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.

Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.

Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.

Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.

Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.

Bron: Spa.
Je slaat weer een beetje door Fritske. Hopelijk ben je nog lekker in slaap gevallen met je duim in je mond. No way dat Depay ook maar een seconde aan een terugkeer naar PSV heeft gedacht. En onrust daar geloof ik al helemaal niet in. Je kan een hoop over Brands zeggen, maar hij blijft altijd rustig. Ook Ruud is iemand die niet zo snel in paniek raakt. Dus waarom je onrust wil stoken met fantasie verhalen daar begrijp ik weinig van.
Haha
Locked