Transferwindow 2022-2023
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zie graag wat meer mannelijkheid (type Mauro, Guti qua persoonlijkheid) op de backpositie. Iemand die elk duel vol vastberadenheid aangaat. Voetballend vind ik Van Ewijk een leuke speler maar dat mis ik een beetje bij hem. Ik vind Van Ewijk een beetje een softie. Zag laatst een foto van hem, leek door zn strak geëpileerde wenkbrauwen net een vrouw.
-
- Internationale topspeler
-
- Vedette
Ja hoor. Ruud wil kwaliteit maar weigert Memphis. Erg ongeloofwaardig. Gelukkig komt Sancho.FritskePhilips wrote: ↑21 Jan 2023, 01:04 Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.
Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.
Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.
Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.
Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.
Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.
Bron: Spa.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Volgende naam die we waarschijnlijk toch niet halen. Zullen wel weer afgetroefd worden door een Burnley ofzoAddoCultheld wrote: ↑21 Jan 2023, 06:39 PSV wil Ziyech huren van Chelsea
PedroAlmeida. 96k volgers
#breaking
PSV are looking to loan Hakim #Ziyech from Chelsea. #PSV
En die komt ook niet, je kan nu op voorhand zeggen dat 020 ook nog even om de hoek komt kijken.
-
Tja dan heb je het over scouting. En dat is nou precies waar het bij PSV de laatste jaren aan schort. Een onbekende speler gehaald (Sangaré) en de rest bord op schoot scouting.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Joenepsv
- Legende
Eens. Heel positief. Als je een stuk of 3 talenten kunt halen als Wolff en misschien deze jongen doe je in elk geval iets goeds met je geld. Huren met optie tot koop is een prima manier om jonge spelers te halen.Vanthaman18 wrote: ↑21 Jan 2023, 07:24
Dit vind ik dan opzicht wel een goed teken. Inzetten op jonge spelers
-
- Legende
-
- Meervoudig international
Er komt bijna niks in de publiciteit, fabio en de Engelsman lijken wel concreet. Maar over wingers horen we bijzonder weinig. We hebben er daar toch echt 2 van nodig.
- Lorenzo von Matterhorn
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dat vind ik wel wat kort door de bocht. Zeker omdat we zelf al veel jonge spelers hebben. Deze Egan-Riley speelde slechts 3(!) van de 28 wedstrijden van Burnley(!) in het Championship (!) en waarom gaat zijn club akkoord met een optie tot koop als ze hem in juli 2022 pas hebben vastgelegd voor vier jaar? Dat geeft me niet bepaald meer vertrouwen om ipv onze eigen Van de Blaak voor deze jongen te kiezen. Dat andersom Burnley ironisch genoeg Seelt graag wil contracteren vind ik ook een teken aan de wand. Voor het eerste elftal lijkt me dit niet per definitie het profiel dat de middelmaat van Ramalho en Teze verleden tijd maakt op hun plek.Vanthaman18 wrote: ↑21 Jan 2023, 07:24
Dit vind ik dan opzicht wel een goed teken. Inzetten op jonge spelers
Wil je een jonge speler centraal achterin, dan lijkt me Anthony Rouault een ideale toevoeging. 21 jaar, 1m86 lang, vaste waarde bij het laag geklasseerde Toulouse, ten opzichte waarvan PSV voor hem een mooie stap omhoog zou zijn (zoals eerder ook voor Sangaré), zeker omdat hij na dit seizoen nog een jaar contract heeft. Schijnt in zijn eerste seizoen in Ligue 1 veel indruk te maken en wordt in onderstaand artikel dan ook tot de 10 meest interessante jonge spelers in Frankrijk gerekend. Zou bij PSV aan de zijde van Obispo of landgenoot Boscagli leuk kunnen doorgroeien; lijkt me voor €6-8m de investering wel waard.
Any thoughts?
https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... sire-doue/
https://www.transfermarkt.nl/anthony-ro ... ler/690799
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
-
-
Josef Dettelbacher wrote: ↑21 Jan 2023, 07:49 BREAKING:
PSV is concurrentie op transfermarkt zat en komt uit bij oude bekende van Rutten.
Orlando Engelaar tekent voor 3 jaar met optie tot 67.
En zijn maatje "Otje" (Bakkal) zal hij dan ook vast wel gepolst hebben. Die speelde ook overal waar Rutten trainer was.
Gestopt op zijn 28ste. Is dus goed uitgerust.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het een lul maar heb hem er graag bij
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- ruuddevil
- Legende
Je slaat weer een beetje door Fritske. Hopelijk ben je nog lekker in slaap gevallen met je duim in je mond. No way dat Depay ook maar een seconde aan een terugkeer naar PSV heeft gedacht. En onrust daar geloof ik al helemaal niet in. Je kan een hoop over Brands zeggen, maar hij blijft altijd rustig. Ook Ruud is iemand die niet zo snel in paniek raakt. Dus waarom je onrust wil stoken met fantasie verhalen daar begrijp ik weinig van.FritskePhilips wrote: ↑21 Jan 2023, 01:04 Scoopje, zojuist vernomen; Depay was persoonlijk rond met PSV, deal afgeketst door ts bij monde van RvN. Uit vrees dat zijn persoonlijkheid voor conflict zou zorgen bij het posteren op de buitenpositie ipv spitspositie.
Ook waren er openingen voor een terugkeer van Malen, maar ook hij niet welkom op basis van persoonlijkheidsprofiel.
Danjuma nog optioneel, Fabio Silva gaat men inmiddels van uit. Interne verdeeldheid over de Danjuma-optie. Alternatieven voor buitenspelers zijn gering. Angst is dat men onder de externe druk bezwijkt en uiteindelijk de portemonnee zal trekken voor bijvoorbeeld een Karlsson. Er wordt gehoopt op mogelijkheden die voortvloeien uit Brands zijn netwerk.
Onrust op de club, paniekvoetbal dreigt. Lijstjes onvoldoende op orde, mogelijkheden onvoldoende in kaart.
Vanuit de club wil men met de ts in gesprek over de weerstand die er is tegen het werken met persoonlijkheidsprofielen die mogelijk voor weerstand in de spelersgroep kunnen zorgen.
Club benadrukt de mogelijke voordelen van de afwijkende persoonlijkheidsprofielen, terwijl ts de mogelijke nadelen en risico's blijft benoemen. Tweespalt. Gesprekken zullen over de window-deadline getild worden.
Bron: Spa.