Érick Gutiérrez
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Beide uitstekende spelers, maar beide ook spelers die het nog wel eens af laten weten. Als Gutiérrez twee wedstrijden goed speelt, kan de derde weer tot twijfel en een bankbeurt leiden. Zeker als er een goede vervanger klaarstaat. Nu is dat Veerman, die zich beter leent in wedstrijden waar je het overwicht hebt. Ironisch genoeg moet die wat meer ‘Guti’ in zich krijgen en dus verdedigend betrouwbaarder worden.11 Sir Tinus wrote: ↑22 Jan 2023, 09:11 Ik begin steeds meer benieuwd te raken naar hoe het middenveld zou kunnen werken met Guti en Veerman als Sangaré straks verkocht is. Ik zou dat zelf wel aandurven als basis met daarachter 2 frisse jongens als vervangers van Sangaré en v Ginkel.
Bizar hoe goed hij inmiddels speelt. Ook wel fijn dat hij zijn contract heeft verlengd, dat soort dingen kon je aan John wel over laten.
Vind t prettig dat we drie basiswaardige middenvelders hebben voor deze twee plekken, waar zum kotzen veel te lang Hendrix en Rosario gezien hebben. Wanneer Sangaré vertrekt hoop ik dat PSV opnieuw een poging waagt voor Vinicius Souza en daarnaast Charlie Webster van Chelsea weet te overtuigen voor een transfervrije overstap.
- ShovingNE2
- Site Admin
Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.
Huilen
Huilen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Want? Tegen Emmen C heb je hem nodig?ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.
Huilen
- Lorenzo von Matterhorn
Wat is het leven toch zwaar, Rik. Echt mega kut om met Veerman te starten tegen een gehavend Emmen .ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.
Huilen
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is niet zo alsof het toeval is toch?
Maar misschien ben ik in deze als Guti-adept veel te snel een huil struik hoor.
Heb niet het gevoel dat Guti ergens vertrouwen voelt onder Ruudje.
-
Denk dat Guti perfect snapt dat hij in andere wedstrijden nodig is en niet deze.ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 18:25 Het is niet zo alsof het toeval is toch?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
In de wedstrijd waar hij perfect voor geschikt is mocht ie ook niet starten. Ik snap het goed als ie niet het volle vertrouwen voelt en een beetje boos is.AddoCultheld wrote: ↑08 Feb 2023, 18:33Denk dat Guti perfect snapt dat hij in andere wedstrijden nodig is en niet deze.ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 18:25 Het is niet zo alsof het toeval is toch?
- ShovingNE2
- Site Admin
Grasmat is mijn huil struik buddy! Precies dat.
Feyenoord uit zonder Guti. Is dat ook Emmen-C in de beker? #RuudOut
Feyenoord uit zonder Guti. Is dat ook Emmen-C in de beker? #RuudOut
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Pfff… je bent wel erg zwart-wit. Bij jou is iemand ofwel helemaal goed of helemaal slecht? Ik word wel wat moe van het oeverloze bekritiseren van Ruud. Guti is geen wereldspeler, maar een prima rolspeler. Waarom zou je in vredesnaam je team daarop aanpassen? Fijn dat Guti PSV’er is, maar hier ligt ook zijn plafond, dus het is vooral ook voor hem erg fijn. Als hij alles speelt gaat hij op een gegeven moment naar een middenmotor in Spanje, als hij weinig speelt gaat hij op een gegeven moment naar een middenmotor in Spanje. Dat is wat het is en daar heeft Ruud mee te dealen en te kijken wat hij inschat dat belangrijk is op welk moment.ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.
Huilen
-
- Vedette
Guti mag er alleen steeds weer in komen zodra de shit gerepareerd moet worden… dit terwijl gasten als Teze, Til en El Ghazi kans op kans blijven krijgen, en ondertussen een stuk minder presteren. Wat dat betreft geef ik Guti ook groot gelijk als hij wil vertrekken. Hij werkt zich altijd het apenzuur en staat er altijd, maar wordt er vrijwel nooit voor beloond.
-
- Vedette
Vervanger is gratis, Branco !ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.
Huilen
- ShovingNE2
- Site Admin
[mention]Thijs[/mention]
Nee hoor. Je kent me langer. We spelen tegen Emmen C. 2-1 en paniek.
Your call.
Your call.
-
- Lid van verdienste
Ik heb geen paniek gezien. We scoren te weinig en het veldspel valt dramatisch in niveau terug als we niet genoeg door weten te drukken in het scoren. Maar het is voor mij wel duidelijk dat er aanknopingspunten zijn om mee verder te gaan.ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 20:00 [mention]Thijs[/mention]
Your call.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ok. Ik benieuwd welke aanknopingspunten. Niet per se nu maar de komende dagen.
Ik zie vooral dat we bij een verkeerd balletje een verlenging kunnen hebben.
Zelfs thuis tegen Emmen-C kunnen we een duel binnen een uur niet in het slot (no pun) gooien. Zo blijft ieder duel spannend en ga je veel puntverlies leiden.
En eigenlijk was dit een duel om vertrouwen te tanken.
Zelfs thuis tegen Emmen-C kunnen we een duel binnen een uur niet in het slot (no pun) gooien. Zo blijft ieder duel spannend en ga je veel puntverlies leiden.
-
- Lid van verdienste
Aanknopingspunten:ShovingNE2 wrote: ↑08 Feb 2023, 20:48 Ok. Ik benieuwd welke aanknopingspunten. Niet per se nu maar de komende dagen.
- Xavi ontwikkelt niet alleen op voetballend gebied, maar is ook vaker coachend en stimulerend te zien.
- Luuk scoort eindelijk weer eens, wat hem in een vorige langdurige dip er overheen hielp om terug een geweldig niveau te halen.
- De wijze waarop spelers en oud spelers op Ruud reageren.
- Het vertrouwen waarmee een speler als Branthwaite speelt.
- De grote toegevoegde waarde van Van Aanholt als leider voor de jonge centrale verdedigers en als extra dreiging in de loopacties en kans op goede voortzetting voorin.
- Veerman die na zijn tijdje op de bank een stuk meer verantwoordelijkheid lijkt te nemen, duidelijker aanwezig is in het claimen van de bal en mee te helpen in de opbouw.
- De wijze waarop Ruud laat zien dat het snel crisis is, maar ook snel opgelost kan worden en je dus goed de rust kunt bewaren om te blijven presteren.
- Hoe Ruud met Bakayoko omgaat door hem vertrouwen te geven, direct te wisselen als het niet goed is, maar blijven stimuleren in zijn ontwikkeling.
- Hoe beslissend Hazard is in de paar momenten, waarop hij in stelling wordt gebracht in of rond het strafschopgebied.
Zal er waarschijnlijk nog wel meer kunnen bedenken, maar dit even als eerste wat in mij opkomt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dank je wel. Ik krijg weer een sprankje hoop. Als [mention]Heruone[/mention] dit de kop in drukt krijgt hij betonnen pantoffels om te gaan zwemmen.
Mooi lijstje maat. Thx.
Mooi lijstje maat. Thx.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
I keep my mouth shut
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Persepolis
- Vedette
Guti komt op verschillende punten tekort, maar werkt keihard en is een prima puinruimer. Het liefst werk je echter aan een organisatie die puin voorkomt, zodat ook niks opgeruimd hoeft te worden. In dat geval is Sangaré-Veerman een prima double pivot. De vraag is echter of het gaat lukken om zo'n organisatie neer te zetten, of dat je maar moet accepteren dat er overal gaten vallen waar een Guti maar in moet duiken (soms letterlijk).
-
- Nationale topspeler
Zo een pot moet je Sangare met rust wisselen voor Guti. Om Guti aan spelen te laten toekomen, maar ook om Sangare niet teveel te laten voetballen en niet te gemakzuchtig te laten worden.
Ik vind de inzet van Sangare bij de 2-1 ronduit schandalig. Staat eerst >10 meter van zijn man af en laat zich heel gemakkelijk uitkappen. Daarna bij kans Emmen kan hij ook corrigeren maar is het weer de bekende draf ipv een sprint. Wat mij betreft is het niet Guti of Veerman maar Guti of Sangare. Waarbij je in grote potten natuurlijk Sangare wil hebben staan in de basis.
Ik vind de inzet van Sangare bij de 2-1 ronduit schandalig. Staat eerst >10 meter van zijn man af en laat zich heel gemakkelijk uitkappen. Daarna bij kans Emmen kan hij ook corrigeren maar is het weer de bekende draf ipv een sprint. Wat mij betreft is het niet Guti of Veerman maar Guti of Sangare. Waarbij je in grote potten natuurlijk Sangare wil hebben staan in de basis.
- Juancho
- Mister PSV
Tja Til/Sangare/Veerman werkt gewoon niet. Elke keer zie je het weer. De betere wedstrijden waren volgens mij ook met Guti/Sangare/Veerman. Daarmee komt een ieder net ff wat meer in zijn kracht te spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Weer zo'n wedstrijd waarin Guti niet echt nodig is natuurlijk.
-
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... villa.html
Onze enige 6 op het middenveld ontbreekt wegens ziekte.
Juist uit bij Sevilla is dat wel een enorm gemis.
Onze enige 6 op het middenveld ontbreekt wegens ziekte.
Juist uit bij Sevilla is dat wel een enorm gemis.
-
- Vedette
Tegen Ajax en Feyenoord wonnen we de 1e seizoenshelft ook zonder Guti dus de hoop is niet verloren. Had hem er wel graag bij gehad aangezien je tegen Sevilla echt geen grote gaten moet hebben. Benieuwd naar de opstelling