Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Fc Denzel wrote: 22 Jan 2023, 16:20 Zegt de ene insider over de andere pff
Maar jij leest mijn post hierboven niet of je doet net alsof je niks leest?

Klaar nu.
Door over transfergeruchten of nieuwtjes.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Hup Marcel, gas erop!
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12

Duurt me te lang..
We can't change the world until we change ourselves.
EDG
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 04 Nov 2020, 17:39

NotoriousBIG046 wrote: 22 Jan 2023, 17:03 Duurt me te lang..
Echt nul directieauto’s en/of actie bij t stadion vanmiddag…
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Thorgan Hazard weer op de bank en niet gebruikt (vooralsnog). Dat zou ook echt een aanwinst zijn die heel de ED aan gort speelt icm Luuk.
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51

Er zijn geluiden dat Frank Lampard binnen 24 uur ontslagen zal worden. De vraag is of dat de Danjuma-transfer in gevaar brengt.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Everton heeft ook interesse in Ziyech.
We zijn toch niet kansloos zou je zeggen

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 22 Jan 2023, 17:11 Thorgan Hazard weer op de bank en niet gebruikt (vooralsnog). Dat zou ook echt een aanwinst zijn die heel de ED aan gort speelt icm Luuk.
Ik vraag me nog steeds af waar je dit op baseert. Thorgan Hazard is wat mij betreft een van de meest overschatte voetballers in de Europese top. Iemand die nergens echt in uitblinkt ook. Precies zo goed of slecht als het elftal om hem heen, totaal geen leider en ook helemaal geen gif in z'n flikker.

Misschien zou hij hier wel uitblinken hoor, maar ik zie echt niet in waarom dit zo'n droomkandidaat zou zijn.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ykhim wrote: 22 Jan 2023, 17:34
11 Sir Tinus wrote: 22 Jan 2023, 17:11 Thorgan Hazard weer op de bank en niet gebruikt (vooralsnog). Dat zou ook echt een aanwinst zijn die heel de ED aan gort speelt icm Luuk.
Ik vraag me nog steeds af waar je dit op baseert. Thorgan Hazard is wat mij betreft een van de meest overschatte voetballers in de Europese top. Iemand die nergens echt in uitblinkt ook. Precies zo goed of slecht als het elftal om hem heen, totaal geen leider en ook helemaal geen gif in z'n flikker.

Misschien zou hij hier wel uitblinken hoor, maar ik zie echt niet in waarom dit zo'n droomkandidaat zou zijn.
De ‘hype’ is meer op basis van zijn naam dan zijn voetballende kwaliteiten. Enorm overschat inderdaad.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik weet niet of ik er te laat mee ben, maar ik zou echt graag Haaland bij ons in de spits zien. Wat een geweldenaar, vandaag ook gewoon weer een hattrick alsof het niks is. Denk alleen niet dat ie nog haalbaar is.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Grasmat wrote: 22 Jan 2023, 17:48 Ik weet niet of ik er te laat mee ben, maar ik zou echt graag Haaland bij ons in de spits zien. Wat een geweldenaar, vandaag ook gewoon weer een helattrick alsof het niks is. Denk alleen niet dat ie nog haalbaar is.
Wie niet waagt....
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00

Grasmat wrote: 22 Jan 2023, 17:48 Ik weet niet of ik er te laat mee ben, maar ik zou echt graag Haaland bij ons in de spits zien. Wat een geweldenaar, vandaag ook gewoon weer een hattrick alsof het niks is. Denk alleen niet dat ie nog haalbaar is.
Getuigt van weinig ambitie als ze het niet proberen.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat wrote: 22 Jan 2023, 17:48 Ik weet niet of ik er te laat mee ben, maar ik zou echt graag Haaland bij ons in de spits zien. Wat een geweldenaar, vandaag ook gewoon weer een hattrick alsof het niks is. Denk alleen niet dat ie nog haalbaar is.
Kan hij ook linksbuiten spelen?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim wrote: 22 Jan 2023, 17:34
11 Sir Tinus wrote: 22 Jan 2023, 17:11 Thorgan Hazard weer op de bank en niet gebruikt (vooralsnog). Dat zou ook echt een aanwinst zijn die heel de ED aan gort speelt icm Luuk.
Ik vraag me nog steeds af waar je dit op baseert. Thorgan Hazard is wat mij betreft een van de meest overschatte voetballers in de Europese top. Iemand die nergens echt in uitblinkt ook. Precies zo goed of slecht als het elftal om hem heen, totaal geen leider en ook helemaal geen gif in z'n flikker.

Misschien zou hij hier wel uitblinken hoor, maar ik zie echt niet in waarom dit zo'n droomkandidaat zou zijn.
Hmmwa goede techniek dribbel en overzicht, goede trap en ervaring op hoog niveau. Je zou hem bij wijze van morgen erin zetten (plug and play) en brengt iets wat onze jonkies niet hebben. Hij heeft sportief een verkeerde keuze gemaakt met Dortmund maar ik snap het wel in zijn positie.

Wat hij bij PSV toe zou voegen is vooral het hier en nu presteren, goede voorzetten op Luuk, betrouwbaarheid in het verdedigen en met zijn huidige value zou hij een tussenoplossing kunnen zijn. Brands was eerder voor hem in de markt en dat creëert wel een soort van band bij Brands :tear: .
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45

Olai wrote: 22 Jan 2023, 17:19 Er zijn geluiden dat Frank Lampard binnen 24 uur ontslagen zal worden. De vraag is of dat de Danjuma-transfer in gevaar brengt.
Heeft hij nog niet getekend?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Noosa wrote: 22 Jan 2023, 18:12 Heeft hij nog niet getekend?
Nee nog niet lijkt het.
Medische keuring etc. wel allemaal gedaan, maar alleen nog het papierwerk.

Dit zou echt een stunt zijn :D
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk zit Kenneth nog in Londen, dan weten we het zo!
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Ik neem aan dat de Brands trein al een station verder is en dat ze niet meer hebben gewacht of de deal afketst. Ga er eigenlijk vanuit dat er op korte termijn bekend wordt wat het plan is en welke spelers er komen. Dat is Brands aan Ruud en aan de supporters verplicht.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

11 Sir Tinus wrote: 22 Jan 2023, 18:04
Ykhim wrote: 22 Jan 2023, 17:34

Ik vraag me nog steeds af waar je dit op baseert. Thorgan Hazard is wat mij betreft een van de meest overschatte voetballers in de Europese top. Iemand die nergens echt in uitblinkt ook. Precies zo goed of slecht als het elftal om hem heen, totaal geen leider en ook helemaal geen gif in z'n flikker.

Misschien zou hij hier wel uitblinken hoor, maar ik zie echt niet in waarom dit zo'n droomkandidaat zou zijn.
Hmmwa goede techniek dribbel en overzicht, goede trap en ervaring op hoog niveau. Je zou hem bij wijze van morgen erin zetten (plug and play) en brengt iets wat onze jonkies niet hebben. Hij heeft sportief een verkeerde keuze gemaakt met Dortmund maar ik snap het wel in zijn positie.

Wat hij bij PSV toe zou voegen is vooral het hier en nu presteren, goede voorzetten op Luuk, betrouwbaarheid in het verdedigen en met zijn huidige value zou hij een tussenoplossing kunnen zijn. Brands was eerder voor hem in de markt en dat creëert wel een soort van band bij Brands :tear: .
Dit dachten de meeste van El Ghazi ook
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Joenepsv wrote: 22 Jan 2023, 18:24 Ik neem aan dat de Brands trein al een station verder is en dat ze niet meer hebben gewacht of de deal afketst. Ga er eigenlijk vanuit dat er op korte termijn bekend wordt wat het plan is en welke spelers er komen. Dat is Brands aan Ruud en aan de supporters verplicht.
Als je deal nog kan kapen, meteen doen!
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 22 Jan 2023, 14:50
Danny03 wrote: 22 Jan 2023, 14:47

Beetje Respect voor hem mag wel, hij en Luuk zijn de enige in de Selectie die tot nu toe iets hebben betekent
In de afgelopen jaren
Het gaat om het NU.
Koning_Mason
Talent
Posts: 83
Joined: 03 Aug 2021, 10:57
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven

Joenepsv wrote: 22 Jan 2023, 18:24 Ik neem aan dat de Brands trein al een station verder is en dat ze niet meer hebben gewacht of de deal afketst. Ga er eigenlijk vanuit dat er op korte termijn bekend wordt wat het plan is en welke spelers er komen. Dat is Brands aan Ruud en aan de supporters verplicht.
Van Gakpo weten we al meer dan een seizoen dat hij zou vertrekken... Blijkbaar heeft Noni ook al maanden geleden aangegeven dat hij graag snel terug naar Engeland wil.

Dan is "op korte termijn" met het plan komen wat mij betreft al voorbij...
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Ben benieuwd welk nieuws Elfrink en/of Timmer nog vanavond gaan brengen.
Verwacht een nieuwsbericht over Silva, maar t zou lekker zijn als ze ook nog een andere speler noemen
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Die ketchupfles van [mention]Armada[/mention] zegt mij maar 1 ding:

Adam Hlozek. Huur met koopoptie 20m. Linksbuiten/spits. Comeonnn!
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 22 Jan 2023, 18:48, edited 1 time in total.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

ComeOnPSV wrote: 22 Jan 2023, 18:36 Ben benieuwd welk nieuws Elfrink en/of Timmer nog vanavond gaan brengen.
Verwacht een nieuwsbericht over Silva, maar t zou lekker zijn als ze ook nog een andere speler noemen
Inderdaad, met nog een week voor de boeg is het relatief stil
Locked