Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 23 Jan 2023, 08:39 Sinds Vinicius heb ik geen zin meer in spitsen die oorlog maken. Oorlog maken betekent meestal dat een spits er verder helemaal geen klote van kan.
😂

Ik snap je punt haha. Maar ik bedoelde het meer als oorlog maken dat je gevaarlijk bent in de 16. Iets wat de afgelopen weken ook wel tegenviel bij PSV.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50

Er valt weinig oorlog te maken ook, als je ziet hoe weinig we echt in de zestien komen..
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Struviet wrote: 23 Jan 2023, 09:02 Er valt weinig oorlog te maken ook, als je ziet hoe weinig we echt in de zestien komen..


Vorige week 63 keer, dat is inderdaad vrij weinig.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Je hebt niks aan twee spitsen als die geen aanvoer krijgen. Als er niemand op de flank staat om een voorzet te geven schiet het niet op. Daar had al veel eerder op geanticipeerd moeten worden maar Brands zit nog te broeden. Nou dat broeden van Brands betekend gewoon wachten tot er weer iets toevallig vrij komt zoals nu met Silva.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

PSV ontkent ten stelligste, weet het Eindhovens Dagblad. 'Het zou nu te lastig zijn om een speler uit dat land aan te trekken en daarnaast zou Spertysan te veel geld kosten', klinkt het. De marktwaarde van Spertsyan, die tot medio 2026 vastligt bij Krasnodar, wordt geschat op negen miljoen euro.

Dus we kunnen transfers in die orde rond de 9 a 10 miljoen op onze buik schrijven..
Dat wordt weer de "'koopjeshoek" opzoeken..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

milansandro wrote: 23 Jan 2023, 09:12 PSV ontkent ten stelligste, weet het Eindhovens Dagblad. 'Het zou nu te lastig zijn om een speler uit dat land aan te trekken en daarnaast zou Spertysan te veel geld kosten', klinkt het. De marktwaarde van Spertsyan, die tot medio 2026 vastligt bij Krasnodar, wordt geschat op negen miljoen euro.

Dus we kunnen transfers in die orde rond de 9 a 10 miljoen op onze buik schrijven..
Dat wordt weer de "'koopjeshoek" opzoeken..
Kijk, de aannames vliegen ons weer om de oren, je kent Brands, die houdt zijn kaarten tegen de borst, wacht eerst maar eens af, daarna oordelen vellen.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Daarnaast is zijn marktwaarde 9 miljoen, maar de vraagprijs waarschijnlijk veel hoger.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Zolang Brands ontkent, is er hoop. :D
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Aannames of geen aannames, de tijd begint toch wel redelijk te dringen...
Gakpo is al een tijdje weg - en Madueke toch ook alweer bijna een week - en tot op heden hebben we een Portugese aanvaller gehuurd, waarvan niemand precies lijkt te weten wat hij moet gaan doen (2e spits? back-up spits? linksbuiten? rechtsbuiten? koffiedame?) en horen we verhalen over Danjuma die wellicht wel of misschien niet eventueel wil of niet wil komen en een Armenier die wel wil, maar toch ook niet en eigenlijk teveel kost en we dus maar weer in de koopjeshoek moeten gaan kijken.

We hebben vervangers voor Gakpo en Madueke nodig, omdat El Ghazi niet voldoet, Vertessen niet goed genoeg is en Bakayoko pas net uit het ei is gekropen.
Ik zeg, kloon zo snel mogelijk onze held Xavi Simons en leer ze allemaal op een andere positie voetballen, dan komt het helemaal goed (al is dat ook een aanname)
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

M.Delgado wrote: 23 Jan 2023, 09:14
milansandro wrote: 23 Jan 2023, 09:12 PSV ontkent ten stelligste, weet het Eindhovens Dagblad. 'Het zou nu te lastig zijn om een speler uit dat land aan te trekken en daarnaast zou Spertysan te veel geld kosten', klinkt het. De marktwaarde van Spertsyan, die tot medio 2026 vastligt bij Krasnodar, wordt geschat op negen miljoen euro.

Dus we kunnen transfers in die orde rond de 9 a 10 miljoen op onze buik schrijven..
Dat wordt weer de "'koopjeshoek" opzoeken..
Kijk, de aannames vliegen ons weer om de oren, je kent Brands, die houdt zijn kaarten tegen de borst, wacht eerst maar eens af, daarna oordelen vellen.
Waar Brands spreekt, is een leugen(tje) nooit ver weg. De ontkenning sterkt me zelfs in het geloof dat er eind deze week een Armeense aanwinst wordt gepresenteerd en Brands met een Oscarwinnende fronst uiteenzet hoe onmogelijk de komst van Spertsyan was, wat voor stunt PSV (lees: hijzelf) toch heeft neer kunnen zetten en waarom we er per saldo uiteindelijk niet op achteruit zijn gegaan om de sportieve ambities bij te stellen. En dan vernemen we later, wanneer de 2e of 3e plek wel zeker lijkt, wel welke clausules over beperkte afkoopsom, doorverkooppercentage of gedeeld eigendom is opgenomen…
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Nog 8 dagen om ambitie te tonen én Xavi Simons een signaal te geven
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Hoe bedoel je, Simons een signaal?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

milansandro wrote: 23 Jan 2023, 09:12 PSV ontkent ten stelligste, weet het Eindhovens Dagblad. 'Het zou nu te lastig zijn om een speler uit dat land aan te trekken en daarnaast zou Spertysan te veel geld kosten', klinkt het. De marktwaarde van Spertsyan, die tot medio 2026 vastligt bij Krasnodar, wordt geschat op negen miljoen euro.

Dus we kunnen transfers in die orde rond de 9 a 10 miljoen op onze buik schrijven..
Dat wordt weer de "'koopjeshoek" opzoeken..
Dat wist je op voorhand toch eigenlijk al? Al konden die panelen wel iets gedraaid zijn intern door de verkoop van Noni.

Maar Xavi en Benitez waren toch ook prima aanwinsten uit de 'koopjeshoek'?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ja, maar in de winterstop zijn natuurlijk veel minder spelers transfervrij.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 23 Jan 2023, 09:42 Hoe bedoel je, Simons een signaal?
Dat het verhaal wat hij te horen heeft gekregen bij het tekenen van zijn contract geen grote leugen blijkt te zijn?
Ik bedoel, de titelaspiraties die ook hij zonder twijfel heeft, hebben een flinke deuk opgelopen met de verkoop van Gakpo en Madueke.
Je ziet dat Xavi gefrustreerd is en als je met een nieuwe aankoop een signaal aan hem kunt afgeven dat je nog vol voor de titel gaat, moet je dat niet nalaten.

Naar mijn idee is Xavi nog beter als hij niet gefrustreerd is.
La vida és massa curta per no fer broma
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

DadOfFour wrote: 23 Jan 2023, 09:45
Ardbeg wrote: 23 Jan 2023, 09:42 Hoe bedoel je, Simons een signaal?
Dat het verhaal wat hij te horen heeft gekregen bij het tekenen van zijn contract geen grote leugen blijkt te zijn?
Ik bedoel, de titelaspiraties die ook hij zonder twijfel heeft, hebben een flinke deuk opgelopen met de verkoop van Gakpo en Madueke.
Je ziet dat Xavi gefrustreerd is en als je met een nieuwe aankoop een signaal aan hem kunt afgeven dat je nog vol voor de titel gaat, moet je dat niet nalaten.

Naar mijn idee is Xavi nog beter als hij niet gefrustreerd is.
ShovingNE2 wrote: 23 Jan 2023, 09:43
milansandro wrote: 23 Jan 2023, 09:12 PSV ontkent ten stelligste, weet het Eindhovens Dagblad. 'Het zou nu te lastig zijn om een speler uit dat land aan te trekken en daarnaast zou Spertysan te veel geld kosten', klinkt het. De marktwaarde van Spertsyan, die tot medio 2026 vastligt bij Krasnodar, wordt geschat op negen miljoen euro.

Dus we kunnen transfers in die orde rond de 9 a 10 miljoen op onze buik schrijven..
Dat wordt weer de "'koopjeshoek" opzoeken..
Dat wist je op voorhand toch eigenlijk al? Al konden die panelen wel iets gedraaid zijn intern door de verkoop van Noni.

Maar Xavi en Benitez waren toch ook prima aanwinsten uit de 'koopjeshoek'?

Ik mis op dit moment wel echt beleid bij PSV. Het is meer 'hopen' dat er een speler beschikbaar komt en 'hopen' dat die ook nog eens naar PSV wilt.
Teveel op hoop gebaseerd lijkt het.

Je weet al lang dat Gakpo weg gaat en volgens mij was het intern ook al bekend dat Madueke niet lang meer zou blijven.
Daar kun je op schakelen. Net zoals je nu weet dat Sangare in de zomer weg gaat.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

DadOfFour wrote: 23 Jan 2023, 09:45
Ardbeg wrote: 23 Jan 2023, 09:42 Hoe bedoel je, Simons een signaal?
Dat het verhaal wat hij te horen heeft gekregen bij het tekenen van zijn contract geen grote leugen blijkt te zijn?
Ik bedoel, de titelaspiraties die ook hij zonder twijfel heeft, hebben een flinke deuk opgelopen met de verkoop van Gakpo en Madueke.
Je ziet dat Xavi gefrustreerd is en als je met een nieuwe aankoop een signaal aan hem kunt afgeven dat je nog vol voor de titel gaat, moet je dat niet nalaten.

Naar mijn idee is Xavi nog beter als hij niet gefrustreerd is.
Ik lees een hoop aannames. Welk verhaal? Welke frustratie? Hij is altijd zo geweest als hij gewisseld wordt en dergelijke.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

SKERLA wrote: 23 Jan 2023, 09:45 Ja, maar in de winterstop zijn natuurlijk veel minder spelers transfervrij.
Klopt, maar half jaar contract kan ook he. En in de laatste week van een transferwindow wordt een hoop vloeibaar. Spelers die eerst wilden afwachten of ze speeltijd kregen en nu op de bank zitten bijvoorbeeld.

Kopen of huren voor een half jaar zonder optie. Echt het dondert me niet: de titel ligt voor het grijpen. We zitten op de helft van de competitie. Enige wat telt is kwaliteit voor mij. De constructie zal me aan mijn achtereind oxideren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA

SKERLA wrote: 23 Jan 2023, 09:45 Ja, maar in de winterstop zijn natuurlijk veel minder spelers transfervrij.
Dat zeker, wel spelers waarbij de ambitie niet de waarheid is geworden ( vast basisspeler of afdoende speelminuten als invaller ) waar je van kan profiteren.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Het zit momenteel potdicht bij PSV, er lekt maar weinig. Een Benitez-achtige transfer die uit het niets komt. geef ik nog best een redelijke kans.
SKERLA wrote: 23 Jan 2023, 07:14 Dat klopt niet, dat wil Ruud het liefst. [mention]DonyellMalen[/mention] heeft je op het verkeerde been gezet.
Gaf alleen aan wat Ruud zei. Ze had idd Ruud moeten zijn. :mrgreen:
DonyellMalen wrote: 22 Jan 2023, 09:36
Van Nistelrooij benadrukte dat er behalve spits Fábio Silva meer versterkingen bij moeten. En dan vooral op de flanken. 'Dat heb je toch nodig. Ik moet wel zeggen dat Bakayoko vandaag uitstekend inviel, maar je wil wel nog wat erbij hebben. Het liefst twee spelers.'
https://www.vi.nl/nieuws/ambities-PSV-i ... -schrikken

Naast Fabio Silva willen ze dus nog twee spelers.
Desalniettemin, de tijd gaat nu dringen de wedstrijden volgen elkaar snel op. C'mon Marcel: het is de hoogste tijd.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

milansandro wrote: 23 Jan 2023, 09:12 PSV ontkent ten stelligste, weet het Eindhovens Dagblad. 'Het zou nu te lastig zijn om een speler uit dat land aan te trekken en daarnaast zou Spertysan te veel geld kosten', klinkt het. De marktwaarde van Spertsyan, die tot medio 2026 vastligt bij Krasnodar, wordt geschat op negen miljoen euro.

Dus we kunnen transfers in die orde rond de 9 a 10 miljoen op onze buik schrijven..
Dat wordt weer de "'koopjeshoek" opzoeken..
Als een speler een transferwaarde heeft van 9 a 10 miljoen kost hij waarschijnlijk 1.5 tot 2x meer dan zijn transferwaarde(afhankelijk van zijn contractduur) dan praat je dus over 15 tot 20 miljoen :think:
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Het is ook lastig, bij ajax lekt elke scheet uit. Dat dat bij ons niet gebeurt betekent niet dat Brands niet met iets concreets bezig is. Ben benieuwd wat er uit gaat komen komende week.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 23 Jan 2023, 10:00 Het zit momenteel potdicht bij PSV, er lekt maar weinig. Een Benitez-achtige transfer die uit het niets komt. geef ik nog best een redelijke kans.
SKERLA wrote: 23 Jan 2023, 07:14 Dat klopt niet, dat wil Ruud het liefst. [mention]DonyellMalen[/mention] heeft je op het verkeerde been gezet.
Gaf alleen aan wat Ruud zei. Ze had idd Ruud moeten zijn. :mrgreen:
DonyellMalen wrote: 22 Jan 2023, 09:36

https://www.vi.nl/nieuws/ambities-PSV-i ... -schrikken

Naast Fabio Silva willen ze dus nog twee spelers.

Desalniettemin, de tijd gaat nu dringen de wedstrijden volgen elkaar snel op. C'mon Marcel: het is de hoogste tijd.

Dat is altijd zo geweest als Slegers en Brands de touwtjes in handen hebben, dat er niks werd gelekt
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50

Robson de Souza wrote: 23 Jan 2023, 09:05
Struviet wrote: 23 Jan 2023, 09:02 Er valt weinig oorlog te maken ook, als je ziet hoe weinig we echt in de zestien komen..


Vorige week 63 keer, dat is inderdaad vrij weinig.
Dat is inderdaad meer dan ik dacht. Was dit tegen Sparta en Vitesse ook zo?
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

milansandro wrote: 23 Jan 2023, 09:12 PSV ontkent ten stelligste, weet het Eindhovens Dagblad. 'Het zou nu te lastig zijn om een speler uit dat land aan te trekken en daarnaast zou Spertysan te veel geld kosten', klinkt het. De marktwaarde van Spertsyan, die tot medio 2026 vastligt bij Krasnodar, wordt geschat op negen miljoen euro.

Dus we kunnen transfers in die orde rond de 9 a 10 miljoen op onze buik schrijven..
Dat wordt weer de "'koopjeshoek" opzoeken..
Maw die is al bezig met zijn medische keuring
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Locked