Heb een goed gevoel over deze gozer.
Fábio Silva
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Ren Höek
- Vedette
Ik verwacht dat Silva wel raad weet met de passjes van Xavi.
Hopelijk kan hij tegen Emmen al spelen en wordt het een geweldig debuut
Hopelijk kan hij tegen Emmen al spelen en wordt het een geweldig debuut
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Bij de artikelen van het ED krijg ik wel een beetje het gevoel alsof Rik, net als bij Savio, denkt dat het niet enkel voor 6 maanden is. Je kunt het alleen volgens de regels niet nu al rond maken voor meer dan een jaar.
-
- Nationale topspeler
Een safe optie voor een half jaar. We hebben tevens niet eens een TD.
Snap wel dat PSV wilt huren. In de zomer gaan we moeten renoveren dus is het verstandig dat je het geld atm bij je houdt.
Snap wel dat PSV wilt huren. In de zomer gaan we moeten renoveren dus is het verstandig dat je het geld atm bij je houdt.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
De laatste spits van Anderlecht die halverwege het seizoen naar PSV kwam maakte ons wel kampioen. Een goed voorteken of niet?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik word echt heeeel enthousiast van zijn compilaties, iets minder van het feit dat VI hem ook niet voor niets een typische compilatie-spits noemt. In ieder geval een type speler die we niet in de selectie hebben en best wel heel nuttig kan zijn. Een spits die op techniek zelf kan creëren en niet alleen afhankelijk is van aanvoer.
-
- Nationale topspeler
Ik heb dit al eerder benoemd: VI noemde Lucca de nieuwe Francesco Totti en Bassey een wereldspeler.Sensation wrote: ↑23 Jan 2023, 09:10 Ik word echt heeeel enthousiast van zijn compilaties, iets minder van het feit dat VI hem ook niet voor niets een typische compilatie-spits noemt. In ieder geval een type speler die we niet in de selectie hebben en best wel heel nuttig kan zijn. Een spits die op techniek zelf kan creëren en niet alleen afhankelijk is van aanvoer.
Als hij naar de hoofdstad ging was dit waarschijnlijk de nieuwe Ronaldo
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Nationale topspeler
Als je niks verwacht kan je ook niet teleurgesteld zijn.
Ik denk wel dat hij een toegevoegde waarde gaat hebben. Beetje concurrentie voor Luuk die slecht uit het WK is gekomen en een extra optie voorin.
Ik denk wel dat hij een toegevoegde waarde gaat hebben. Beetje concurrentie voor Luuk die slecht uit het WK is gekomen en een extra optie voorin.
- Juancho
- Mister PSV
Natuurlijk mag, of beter gezegd moet, je wat verwachten want PSV heeft keiharde kwaliteit nodig. Dat was al met Cody en Noni zo en nu helemaal. Ik ken deze spits ook niet maar ik verwacht toch echt een prima spits die ook zo de basis in kan. Waarom haal je hem anders immers. Gewoon leveren. Dat telt voor elke speelt die er nog bij komt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Zoek even op waarom hij verhuurd was, 18-jaar en veel te vroeg voor veel geld naar de PL gegaan, kijk even hoe de ED-spelers die de stap maakten het deden, zelfs Darwin Nunez (toptalent van Benfica)wordt finaal afgebrand door de Liverpool fans en Gakpo ook al deels omdat hij nog niet heeft gescoord. Deze jongen heeft diepgang een dribbel en scorend vermogen alles wat Luuk op het moment mist.
Daarbij kan niemand je vertellen hoe hij het gaat doen maar geef het een kans ,wacht het af en schei uit met dat negatieve gemekker.
-
- Meervoudig international
Bankzitter of niet.
Hij maakte in totaal 10 goals voor Anderlecht in die 3 maandjes dat hij er "op de bank" zat.
Rendement was niks mis mee.