Fábio Silva
- Trixm
- Vedette
Moet eerlijk zeggen dat de compilatie wel laat zien dat het een speler is die comfortabel aan de bal is en verrassend vaak van de linkerkant komt. Ik denk dat mits goed gebruikt dit een hele interessante toevoeging aan de selectie kan worden. Vooral ook omdat hij oog voor de tweede spits heeft lijkt het mij een ideale 4-4-2 speler, die kan acteren op passjes van Xavi en Joey.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Hij kan ook iets waar iedereen bij ons momenteel moeite mee heeft. klinisch, koel afronden. (een een pingel scoren)Trixm wrote: ↑23 Jan 2023, 10:35 Moet eerlijk zeggen dat de compilatie wel laat zien dat het een speler is die comfortabel aan de bal is en verrassend vaak van de linkerkant komt. Ik denk dat mits goed gebruikt dit een hele interessante toevoeging aan de selectie kan worden. Vooral ook omdat hij oog voor de tweede spits heeft lijkt het mij een ideale 4-4-2 speler, die kan acteren op passjes van Xavi en Joey.
- Hatseflats
- Vedette
Alles wat hij in die compilatie laat zien heeft Luuk niet. Zoalng Luuk van de zijkant geen aanvoer krijgt heb je niks aan hem. Dan kan je er beter iemand neerzetten die zelf iets kan creëeren en wat meer snelheid heeft. Dat lijkt Fabio allemaal te bezitten. En het is een echte spits en geen buitenspeler of aanvallende middenvelder die spits is geworden uit armoede.
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Wellicht overweegt Ruud een aanval met twee centrumspitsen en één vleugelaanvaller.
Silva en Luuk centraal en een nieuwe vleugelaanvaller (of El Ghazi) vanaf de vleugel. Soms links, soms rechts. Met Xavi en Mauro heb je dan lopende mensen die de 'lege' flank kunnen bespelen in balbezit.
Silva en Luuk centraal en een nieuwe vleugelaanvaller (of El Ghazi) vanaf de vleugel. Soms links, soms rechts. Met Xavi en Mauro heb je dan lopende mensen die de 'lege' flank kunnen bespelen in balbezit.
Champions are not born. Champions are made during practice.
-
- Internationale topspeler
Ja incl. een aantal penalties (hoewel zelfs dat voor Luuk al moeilijk is). Hij had met name een goed begin en is daarna ver terug gezakt.
-
- Vedette
Ik zie deze optie (van 2 spitsen iig) nu een aantal keer langskomen. Zouden we dan ons hele speelplan gaan aanpassen vanwege één huurling?Kezza75! wrote: ↑23 Jan 2023, 10:51 Wellicht overweegt Ruud een aanval met twee centrumspitsen en één vleugelaanvaller.
- DonyellMalen
- Legende
Het is gewoon echt een spits. En die hebben we nodig. Heb wel vertrouwen in deze jongen.
Nu de rest nog, kom maar op met die buitenspelers.
Nu de rest nog, kom maar op met die buitenspelers.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nee, gaat niet gebeuren. Ruud houdt gewoon vast aan zijn eigen tactiek. Dat heeft hij ook al eerder aangegeven. Met Silva heb je gewoon een ander type spits dan Luuk.Brael wrote: ↑23 Jan 2023, 11:00Ik zie deze optie (van 2 spitsen iig) nu een aantal keer langskomen. Zouden we dan ons hele speelplan gaan aanpassen vanwege één huurling?Kezza75! wrote: ↑23 Jan 2023, 10:51 Wellicht overweegt Ruud een aanval met twee centrumspitsen en één vleugelaanvaller.
- Hatseflats
- Vedette
Het hele team bakt er niks meer van. Om dan meteen de conclusie te trekken dat Fabio ver is teruggezakt vind ik te voorbarig. Als ik de verhalen lees kreeg hij weinig aanvoer en speelde hij steeds op een eiland waardoor hij niet meer in zijn kracht is gekomen.
-
- Bankzitter
Denk niet dat het een grote aanpassing is. Althans, zo bedoel ik het in ieder geval niet. Silva zal wmb dan als buitenspeler iets dichter tegen de CV aan spelen dan Cody/El Ghazi deed/doet. Dan moet de tegenstander ook echt iets veranderen in hun organisatie. Met 2 CV's spelen op Silva en Luuk is vragen om problemen (positive thinking hier hoor.... ).Brael wrote: ↑23 Jan 2023, 11:00Ik zie deze optie (van 2 spitsen iig) nu een aantal keer langskomen. Zouden we dan ons hele speelplan gaan aanpassen vanwege één huurling?Kezza75! wrote: ↑23 Jan 2023, 10:51 Wellicht overweegt Ruud een aanval met twee centrumspitsen en één vleugelaanvaller.
Met Mauro/Max die in het gat duiken krijg je ook Luuk meer in zijn kracht.
Zonder bal vraagt dat wel een aanpassing, maar met Max of Mauro hebben we daar op links wel de spelers voor. En je kunt variëren qua flank. Mauro kan dat ook vanaf rechts natuurlijk.
- degans4567
- Bankzitter
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
De keuring was gisteren al afgerond. Vandaag zou de presentatie moeten zijn.degans4567 wrote: ↑23 Jan 2023, 11:12 Weet iemand al of die door de keuring heen is en wanneer die gepresteerd wordt.
- DonyellMalen
- Legende
Vandaag presentatie, heeft de keuring al gehad:degans4567 wrote: ↑23 Jan 2023, 11:12 Weet iemand al of die door de keuring heen is en wanneer die gepresteerd wordt.
- degans4567
- Bankzitter
- trouwepsvfan
- Vedette
Vinicius had ook goede compilatiefilmpjes.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik zie hier nu meerdere mensen die 'snelheid' als een van z'n kwaliteiten benoemen, is dat ook daadwerkelijk zo?
Vind namelijk dat hij niet zo snel oogt, maar misschien komt dat meer door zijn lichaamshouding/manier van lopen en geeft dat een vertekend beeld.
Snelheid is namelijk zeker iets wat we kunnen gebruiken met de huidige bezetting voorin.
Vind namelijk dat hij niet zo snel oogt, maar misschien komt dat meer door zijn lichaamshouding/manier van lopen en geeft dat een vertekend beeld.
Snelheid is namelijk zeker iets wat we kunnen gebruiken met de huidige bezetting voorin.
-
- Nationale topspeler
Deze jongen is 10x leniger als Vinicius dus dat scheelt al
-
- Meervoudig international
Vini had z’n hoofd in die filmpjes laten editen. Wat een stramme houthakker was dat zeg. In de top 10 slechtste aankoop ooit.
-
- Bankzitter
Hij is sowieso heel dynamisch. Dat is ook al lekker.29.04.2007 wrote: ↑23 Jan 2023, 11:33 Ik zie hier nu meerdere mensen die 'snelheid' als een van z'n kwaliteiten benoemen, is dat ook daadwerkelijk zo?
-
- Vedette