Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 23 Jan 2023, 12:37
Fc Denzel wrote: 22 Jan 2023, 15:16 Die Isaac Price (Everton) volgt PSV op Insta en liked nu ook posts.
Hij liked inderdaad bijna alles van PSV. Volgt verder bijna geen enkele voetbalclub.
Volgde PSV van de zomer al. Wellicht een langetermijnproject van Marcel?
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

PSVerDenBosch wrote: 23 Jan 2023, 12:54 Ergens verwacht ik dat ze achter de schermen aan iets groots aan het werken zijn. Zoals eerder aangegeven door meerdere hier, lekt er weinig uit onder Brands. Als Ruud er 2 aangeeft, zullen er zeker nog 2 bij gaan komen. Geduld wordt op de proef gesteld maar waarschijnlijk zal dit worden beloond.
Reken er maar niet op dat PSV in de laatste 5/6 dagen van de transfermarkt nog meerdere spelers gaat halen in de winter. Naast Fabio Silva hooguit nog 1 speler verwacht ik. En ik denk dat dat al tricky zal worden om die te halen.

Als je echt alles op de laatste paar dagen van de transfermarkt moet regelen zit er iets echt niet goed in de club.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Een beetje klaar met die discussie of er iemand bij komt of niet. Ga pas na de transferwindow klagen aub.
Graag transfernieuws/geruchten hier ipv dat eindeloze gejammer.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Sjorsensjimmie wrote: 23 Jan 2023, 13:01
PSVerDenBosch wrote: 23 Jan 2023, 12:54 Ergens verwacht ik dat ze achter de schermen aan iets groots aan het werken zijn. Zoals eerder aangegeven door meerdere hier, lekt er weinig uit onder Brands. Als Ruud er 2 aangeeft, zullen er zeker nog 2 bij gaan komen. Geduld wordt op de proef gesteld maar waarschijnlijk zal dit worden beloond.
Reken er maar niet op dat PSV in de laatste 5/6 dagen van de transfermarkt nog meerdere spelers gaat halen in de winter.
Waarom niet? Omdat jij dit verwacht, of?
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Zou wat zijn dat PSV straks besluit Romero terug te halen.
User avatar
FC Bavaria
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 31 Aug 2021, 15:45
Clubvoorkeur: Wa denkte zelf?

Lorenzo von Matterhorn wrote: 23 Jan 2023, 13:15 Zou wat zijn dat PSV straks besluit Romero terug te halen.
En dat hij dan direct na zijn rentree geblesseerd uitvalt. Met alle respect, maar het boek Romero is vermoed ik dicht voor ons. Ben vooral benieuwd waar ze achter de schermen mee bezig zijn. Van Nistelrooij is heel duidelijk in zijn eisen en ook in de spelersgroep heeft het vertrouwen een knauw gekregen door het vertrek van Cody en Noni. Daar moeten ze haast iets mee doen... tenminste, als je nog serieus kampioen wilt worden en de CL in wil volgend jaar.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

PSVerDenBosch wrote: 23 Jan 2023, 12:54 Ergens verwacht ik dat ze achter de schermen aan iets groots aan het werken zijn. Zoals eerder aangegeven door meerdere hier, lekt er weinig uit onder Brands. Als Ruud er 2 aangeeft, zullen er zeker nog 2 bij gaan komen. Geduld wordt op de proef gesteld maar waarschijnlijk zal dit worden beloond.
Ruud HOOPT op twee versterkingen...
Ik hoop ook een heleboel, maar dat betekent niet dat er zeker iets gaat gebeuren.
La vida és massa curta per no fer broma
AltijdLoyaal
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 30 Jun 2022, 21:47

Ardbeg wrote: 23 Jan 2023, 12:38
AltijdLoyaal wrote: 23 Jan 2023, 12:37

Dat zeg ik toch ook? Xavi kan zelf wel terugwillen maar dan moet PSG hem ook nog altijd zelf terugwillen he, komt altijd van 2 kanten of wie gaat zijn salaris dan betalen?😉
Je hebt het over clausule activeren. Zo werkt dat niet. Er valt niets te activeren. Zonder Xavi hebben ze niks.
Ik heb het ook over een signaal van ambitie afgeven aan Xavi, je ziet mij nergens iets zeggen over dat PSG een clausule heeft. Ik zeg: acht ik de kans groot dat HIJ zijn PSG clausule gaat activeren ALS PSG hem terug wil halen.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 23 Jan 2023, 13:10
Sjorsensjimmie wrote: 23 Jan 2023, 13:01

Reken er maar niet op dat PSV in de laatste 5/6 dagen van de transfermarkt nog meerdere spelers gaat halen in de winter.
Waarom niet? Omdat jij dit verwacht, of?
Ja ik geloof er niet zoveel van eerlijk gezegd. Vooral in de winter niet. En tel daarbij op hoe lang het soms duurt een transfer in orde te maken....
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Mijn vertrouwen is wel vaker afgestraft door PSV, maar toch denk ik dat het wel goed komt deze transferperiode. Sinds Madueke werd verkocht kon PSV opeens in een grotere vijver vissen, met ook vettere vissen. PSV weet dat de rapen gaar zijn als er niet voldoende versterking komt. Ik heb vertrouwen, maar moet toegeven dat het moeilijk is om geduldig te blijven. Zeker met een nieuwe zaadwedstrijd tegen Emmen in het vooruitzicht. Er is haast geboden, want er staat veel op het spel. Dat weet Brands en toch nemen ze de tijd. De enige conclusie die ik daaruit trek is dat PSV dat target héél graag wil hebben. Ik begrijp de angst dat het misschien niet lukt, maar wacht nou maar gewoon af.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn wrote: 23 Jan 2023, 13:29 Mijn vertrouwen is wel vaker afgestraft door PSV, maar toch denk ik dat het wel goed komt deze transferperiode. Sinds Madueke werd verkocht kon PSV opeens in een grotere vijver vissen, met ook vettere vissen. PSV weet dat de rapen gaar zijn als er niet voldoende versterking komt. Ik heb vertrouwen, maar moet toegeven dat het moeilijk is om geduldig te blijven. Zeker met een nieuwe zaadwedstrijd tegen Emmen in het vooruitzicht. Er is haast geboden, want er staat veel op het spel. Dat weet Brands en toch nemen ze de tijd. De enige conclusie die ik daaruit trek is dat PSV dat target héél graag wil hebben. Ik begrijp de angst dat het misschien niet lukt, maar wacht nou maar gewoon af.
Dit is wel een beetje het gevoel dat ik erbij heb. Ongeduld, omdat ik geen enkel geloofwaardig gerucht voorbij zie komen, maar ook met het idee dat Brands eigenlijk altijd wel capabel werk heeft gedaan als TD én we nu naar het schijnt genoeg geld hebben om (hopelijk) 2 goede spelers te halen.

Geen nieuws of geruchten is best wel frustrerend, maar we moeten ook niet vergeten dat er vanuit PSV zijde zelden informatie lekt over aankopen, of pas op het laatste moment. Zelfs de verkoop van Gakpo aan Liverpool was lang stilgehouden, waar normaal gesproken dat Engelse geruchtencircuit wel vrij snel op gang komt. Het 'geen nieuws' bezorgd mij dan ook geen zorgen, wel ongeduld omdat de deadline al dichtbij is...
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Ik verwacht vanavond en anders morgen een gerucht dat we al redelijk ver zijn met een rechtsbuiten. Redelijk grote vis waar we allemaal heel tevreden mee zijn! Dus geen zorgen meer mannen :nuts:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Geruchten/transfernieuws, jongens! Jullie gevoel kan je op het Viva forum kwijt.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Klapstoel wrote: 22 Jan 2023, 20:45
LaFoquita wrote: 22 Jan 2023, 20:43 Ik verwacht dat er ook nog een bod gaat binnenkomen voor Max en/of Veerman. Benieuwd hoe PSV met een bod op een van deze spelers zou omgaan.
Ik verwacht dat Max mag gaan. Veerman verwacht ik niet
Vanthaman18 wrote: 22 Jan 2023, 20:50
LaFoquita wrote: 22 Jan 2023, 20:43 Ik verwacht dat er ook nog een bod gaat binnenkomen voor Max en/of Veerman. Benieuwd hoe PSV met een bod op een van deze spelers zou omgaan.
Waarom verwacht je dat?
Heb het gevoel dat Max mag vertrekken nu Mauro weer fit is. Indien er een bod van minimaal 4mil binnenkomt, daarnaast denk ik dat het misschien iets te vroeg is voor Veerman zelf en hij het misschien ook zelf niet wilt. Maar dat er zeker geinformeerd zal worden vanuit de onderkant PL. Is een erg interessante speler voor veel clubs die nu toch buiten de boot lijkt te vallen bij PSV.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Hatseflats wrote: 23 Jan 2023, 13:42 Geruchten/transfernieuws, jongens! Jullie gevoel kan je op het Viva forum kwijt.
Kan ik zwanger worden als een jongen me lang aankijkt?
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41

LaFoquita wrote: 23 Jan 2023, 13:42 Ik verwacht vanavond en anders morgen een gerucht dat we al redelijk ver zijn met een rechtsbuiten. Redelijk grote vis waar we allemaal heel tevreden mee zijn! Dus geen zorgen meer mannen :nuts:
https://www.transfermarkt.nl/millen-baa ... ler/407247


Als je maar niet hierop doelt met je grote vis.
Marcel for president!
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV

PSV speurt Europa af voor nieuwe aanvaller: 'Kon wel eens heel moeilijk worden'

PSV móét een vervanger halen voor Noni Madueke, waarschuwt René van de Kerkhof. Volgens de oer-PSV'er staat de druk erop in Eindhoven, omdat er weinig kandidaten zijn.

PSV was de laatste weken bezig met Viktor Tsygankov en Arnaut Danjuma, maar de vleugelaanvallers kozen voor respectievelijk Girona FC en Everton. Wie het nu moet worden, weet Van de Kerkhof niet. "Veel clubs vissen in dezelfde vijver en er zit bijna niks in", verklaart het clubicoon in de Willy & René Podcast van Omroep Brabant.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

HIER GAAT HET WEER OVER TRANSFERS OF GERUCHTEN DAAROVER.

Een ieder die op zeker versterkingen verwacht kan hier terecht:

viewtopic.php?p=365074#p365074

Een ieder die op zeker geen versterkingen verwacht kan hier terecht:

viewtopic.php?p=362637#p362637
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Ronaldio wrote: 23 Jan 2023, 13:47 PSV speurt Europa af voor nieuwe aanvaller: 'Kon wel eens heel moeilijk worden'

PSV móét een vervanger halen voor Noni Madueke, waarschuwt René van de Kerkhof. Volgens de oer-PSV'er staat de druk erop in Eindhoven, omdat er weinig kandidaten zijn.

PSV was de laatste weken bezig met Viktor Tsygankov en Arnaut Danjuma, maar de vleugelaanvallers kozen voor respectievelijk Girona FC en Everton. Wie het nu moet worden, weet Van de Kerkhof niet. "Veel clubs vissen in dezelfde vijver en er zit bijna niks in", verklaart het clubicoon in de Willy & René Podcast van Omroep Brabant.
René heeft daar natuurlijk veel kijk op :tear: Ik spreek hem met enige regelmaat, leuk om over voetbal te praten en naar annekkedotes (zoals hij dat zegt) te luisteren, ik heb nooit het idee gehad dat hij een lijstje met interessante (buitenlandse) spelers heeft of er überhaupt kennis van heeft.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV

M.Delgado wrote: 23 Jan 2023, 13:51
Ronaldio wrote: 23 Jan 2023, 13:47 PSV speurt Europa af voor nieuwe aanvaller: 'Kon wel eens heel moeilijk worden'

PSV móét een vervanger halen voor Noni Madueke, waarschuwt René van de Kerkhof. Volgens de oer-PSV'er staat de druk erop in Eindhoven, omdat er weinig kandidaten zijn.

PSV was de laatste weken bezig met Viktor Tsygankov en Arnaut Danjuma, maar de vleugelaanvallers kozen voor respectievelijk Girona FC en Everton. Wie het nu moet worden, weet Van de Kerkhof niet. "Veel clubs vissen in dezelfde vijver en er zit bijna niks in", verklaart het clubicoon in de Willy & René Podcast van Omroep Brabant.
René heeft daar natuurlijk veel kijk op :tear: Ik spreek hem met enige regelmaat, leuk om over voetbal te praten en naar annekkedotes (zoals hij dat zegt) te luisteren, ik heb nooit het idee gehad dat hij een lijstje met interessante (buitenlandse) spelers heeft of er überhaupt kennis van heeft.
René geeft natuurlijk gewoon aan wat hij weet of hoort. En aangezien de Kerkhofjes toch wel dicht op het vuur zitten kan je eruit opmaken dat PSV nog speurt naar de juiste kandidaat, maar dat het heel lastig gaat worden.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Ronaldio wrote: 23 Jan 2023, 13:54
M.Delgado wrote: 23 Jan 2023, 13:51

René heeft daar natuurlijk veel kijk op :tear: Ik spreek hem met enige regelmaat, leuk om over voetbal te praten en naar annekkedotes (zoals hij dat zegt) te luisteren, ik heb nooit het idee gehad dat hij een lijstje met interessante (buitenlandse) spelers heeft of er überhaupt kennis van heeft.
René geeft natuurlijk gewoon aan wat hij weet of hoort. En aangezien de Kerkhofjes toch wel dicht op het vuur zitten kan je eruit opmaken dat PSV nog speurt naar de juiste kandidaat, maar dat het heel lastig gaat worden.
Die conclusie kunnen we natuurlijk zelf ook wel trekken hè, er is namelijk nog niemand aangetrokken. De vijver is groot genoeg, het is alleen belangrijk dat je ook wat andere vijvers opzoekt. Ik reken er op dat Brands dat in de gaten heeft en volle bak bezig is met iets moois (bij voorkeur twee aansprekende aanvallers!).
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38

PSVerDenBosch wrote: 23 Jan 2023, 13:56
Portugees met uiterlijk van Bruma, worden weer genept :lol: :lol:
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV

PSVerDenBosch wrote: 23 Jan 2023, 13:56
Kijk, weer eens een vers gerucht, hulde!
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV

PSVerDenBosch wrote: 23 Jan 2023, 13:56
Ik zie dat ie 17 is en nog anderhalfjaar contract. Misschien iets voor de talentenpool?
Locked