Massimo wrote: ↑08 Feb 2021, 13:34
Ailon wrote: ↑08 Feb 2021, 13:20
Dat was het initiatief van oud-wethouder Jorritsma uit Hoorn, meen ik. Die heeft meerdere van dit soort zaken in Brussel aangezwengeld, van o.a. Real Madrid en Valencia
Alleen de bouw van de Arena, parkeerdek en grondaankoop heeft hij ongemoeid gelaten.
Dat is net zo'n toeval dat Onana net die ene keer hoofdpijn had, net die ene keer zonder te kijken en zonder contact met Ajax een andere pil genomen had, (Was de hoofdpijn daarna wel weg?), bleek die 'abusievelijk verkeerd genomen pil' ook nog eens op de dopinglijst te staan en wat een pech dat het die ene keer dat het gebeurde je ook nog eens een out of competition controle kreeg. Allemaal toevallige samenloop van omstandigheden.
Nog vreemder, dat je na die onbewust genomen pil, maw, waar je geen weet van had,, je na een positieve plas niet vol overtuiging een contra expertise aanvraagt.
Dit omdat je zeker weet dat je niets verkeerd gedaan hebt en stellig overtuigd bent dat het resultaat foutief is.
Echter geen contra expertise aangevraagd, dus in mijn ogen is de kans zeer groot dat hij geen out of competitie controle verwacht had en zelf zeer goed weet dat hij fout zat.
Geen contra expertise aangevraagd heeft, omdat hij bang was dat dit bewijs vaster zou maken en evt nog resten van wat het moest maskeren zouden kunnen worden gevonden.
Ik mag hopen dat deze onbeschaamde actie (beroep) wordt afgestraft met een verdubbeling van de straf.