Top-3 aankopen

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Eerst mag hij 3-4 wedstrijden voor een appel en een ei spelen, daarna zien we wel weer ;)
Ardbeg
Mister PSV

Noosa wrote: 02 Jan 2022, 14:12
Ardbeg wrote: 02 Jan 2022, 13:26 Ik zie niet in waarom een talent halen niet reëel is. Winterstop is lastig maar niet onmogelijk. Er is ook uitgesproken dat er geld voor is. Ik hoop dus dat PSV voor iemand gaat die Sangaré kan vervangen na zijn vertrek. Alles wijst er ook op dat PSV het zo wil doen gezien de geruchten.
Op welke geruchten doel je dan? Afgezien van een opmerking van Marco Timmer in een filmpje op VI waarin hij zegt dat hij denkt dat PSV nog wel wat wil doen deze winter heb ik juist nog geen geruchten voorbij zien komen.
Je hebt geen geruchten voorbij zien komen? Echt niet? Medina, Varela, Onana.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 01 Jan 2022, 16:24 Lovric? 🤣 Wat moet PSV met een 26jarige linksbuiten van HNK Gorica?
Die schiet rijgt de doelpunten en assists al meerdere seizoenen aan elkaar. Een erg goede voetballer die de pech gehad heeft dat door corona clubs weinig konden investeren anders had hij allang bij een club als Celtic gespeeld.

Hij is iets ouder, mAr hoeft niet teveel te kosten, ook niet qua salaris. Is qua niveau beter dan Bruma en een zekerheid qua schot met zijn tweebenigheid. Bruma dan vliegen ze alle kanten op, dit gebeurd hem zelden.

Met 26 jaar nog steeds jong... Prima oplossing lijkt mij. Gakpo gaat immers weg, Bruma voldoet niet volgens velen.. kun je lachen, dat kan ik ook om deze uitstekende oplossing al zeg ik het zelf.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Voormalig KG wrote: 02 Jan 2022, 15:23
Ardbeg wrote: 01 Jan 2022, 16:24 Lovric? 🤣 Wat moet PSV met een 26jarige linksbuiten van HNK Gorica?
Die schiet rijgt de doelpunten en assists al meerdere seizoenen aan elkaar. Een erg goede voetballer die de pech gehad heeft dat door corona clubs weinig konden investeren anders had hij allang bij een club als Celtic gespeeld.

Hij is iets ouder, mAr hoeft niet teveel te kosten, ook niet qua salaris. Is qua niveau beter dan Bruma en een zekerheid qua schot met zijn tweebenigheid. Bruma dan vliegen ze alle kanten op, dit gebeurd hem zelden.

Met 26 jaar nog steeds jong... Prima oplossing lijkt mij. Gakpo gaat immers weg, Bruma voldoet niet volgens velen.. kun je lachen, dat kan ik ook om deze uitstekende oplossing al zeg ik het zelf.
Ik vind Bruma juist ontzettend doelgericht met zijn schoten. Weet niet of iemand de statistieken voorhanden heeft maar ik denk dat de statistieken je zullen verbazen. Bijna alles wat hij schiet is op doel. Niet altijd een doelpunt maar wel op doel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 02 Jan 2022, 15:26
Voormalig KG wrote: 02 Jan 2022, 15:23

Ik vind Bruma juist ontzettend doelgericht met zijn schoten. Weet niet of iemand de statistieken voorhanden heeft maar ik denk dat de statistieken je zullen verbazen. Bijna alles wat hij schiet is op doel. Niet altijd een doelpunt maar wel op doel.
Overall waardeer ik Bruma zeer, maar brengt hij helaas te weinig rendement voor het geld wat er in hem is geïnvesteerd. Ook al doet hij het afgelopen half jaar het goed.
Standbeeld
Mister PSV

Voormalig KG wrote: 02 Jan 2022, 15:28
Standbeeld wrote: 02 Jan 2022, 15:26
Overall waardeer ik Bruma zeer, maar brengt hij helaas te weinig rendement voor het geld wat er in hem is geïnvesteerd. Ook al doet hij het afgelopen half jaar het goed.
Daar ben ik het op zich wel met je eens. Qua prijskwaliteit zijn er betere spelers te vinden. Ik reageerde vooral op dat je zei dat ze bij Bruma alle kanten opvliegen. Dat lijkt mij een overstatement dan.
Noosa
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 02 Jan 2022, 15:16
Noosa wrote: 02 Jan 2022, 14:12
Op welke geruchten doel je dan? Afgezien van een opmerking van Marco Timmer in een filmpje op VI waarin hij zegt dat hij denkt dat PSV nog wel wat wil doen deze winter heb ik juist nog geen geruchten voorbij zien komen.
Je hebt geen geruchten voorbij zien komen? Echt niet? Medina, Varela, Onana.
Ok, die namen heb ik gelezen maar die geruchten zijn toch ook alweer meer dan een maand oud of zelfs van de zomerwindow.
Nou weet ik ook wel dat dat bij PSV weinig wil zeggen, want ze weten het altijd aardig stil te houden. Had alleen gehoopt dat je op iets recentere geruchten doelde die ik gemist haf ;)
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 02 Jan 2022, 16:14
Voormalig KG wrote: 02 Jan 2022, 15:28

Daar ben ik het op zich wel met je eens. Qua prijskwaliteit zijn er betere spelers te vinden. Ik reageerde vooral op dat je zei dat ze bij Bruma alle kanten opvliegen. Dat lijkt mij een overstatement dan.
Dat is het
DeBruyne
Meervoudig international

1.
2.
3.

?
ShovingNE2
Site Admin

1. Kampl
2. Ketchup (zie topic Sensation)
3. Luuk
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette

Thijs wrote: 02 Jan 2022, 12:44
Johann Vogel wrote: 02 Jan 2022, 12:30 Hendrix is leuk als twaalfde man. Prima speler om uit de opleiding te halen, heeft zeker zijn waarde gehad. Maar hij is niet de speler waar we nu behoefte aan hebben. We hebben een prima team en met Thomas imo al zo’n twaalfde man in de selectie. Als we al een speler gaan halen moet deze speler wat toevoegen.
Is Thomas ooit drie wedstrijden achter elkaar beschikbaar geweest voor ons?
Dat weet ik niet. Is hij zoveel blessuregevoeliger dan andere spelers? Ik had dat niet zo op mijn netvlies.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Nu er een spannende week komt mijn eigen top 3 per positie maar even gemaakt

Keeper 1. Cleiton 2. Hugo Souza 3. Ortega

Verdediging: 1. Ahmedhodzic 2. Pieper 3. Paulo Diaz

Sangare-vervanger: 1. Ibrahima Sissoko 2. Eustaquio 3. Een zuid-amerikaan (Varela, Medina, Trindade, etc.)

Spits: 1. Mohamed Bayo 2. Agustin Alvarez 3. Berisha (kan misschien bij PSV wel slagen)
Johann Vogel
Vedette

1. Scheidsrechter
2. VAR
3. KNVB
OnsPSV
Meervoudig international

1. Anel Ahmedhodzic
2. Artem Dovbyk
3. Een keeper die een bal tegenhoud
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Toch heeft Drommel een aantal goede reddingen gehad. Vandaag tegen Danilo, Tegen Telstar nog een belangrijke redding (die bal uit corner, linksonder in de hoek) en bijvoorbeeld tegen Sociedad toen Ozayarbal 1 op 1 kwam door die prachtige terugspeelbal. Om maar iets te noemen. Hij kan echt wel iets, moet nog groeien - maar dat wisten we?
ruuddevil
Legende

Die bal tegen Telstar had mijn oma ook gehad, laten we de lat niet te laag leggen.
DeBruyne
Meervoudig international

1) Hugo Souza, keeper van Flamengo (23)

2) Lucien Agoume, centrale middenvelder, momenteel verhuurd door Inter aan Brest (19)

Of

Mady Camara, centrale middenvelder van Olympiakos (24)

3) Nino, centrale verdediger Fluminense (24)
Rikkert1234
Vedette

Spelers waarvan contracten aflopen op posities die (nu) versterkt moeten worden.

1. Stefan Ortega (Bielefield)
2. Fabricio Bustos (Independiente)
3. Dries Mertens (Napoli)
Heruone
Lid scoutingsteam

Lekker ondergesneeuwd topic. Wie zouden jou 3 mogelijk realistisch, maar vooral ook idealistische transfers zijn voor het eind van deze window?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Ik heb geen flauw idee:

1. Spertsyan
2. Sadiki
3. Paulinho?
DonyellMalen
Legende

Mooi topic dit. Erg lastig wel op basis van de huidige geruchten, want die zijn er amper.

Qua talenten die met ons in verband zijn gebracht zie ik in ieder geval Charlie Webster graag komen.
Geissbock
Bankzitter

1. LB: Paintsil, KRC Genk
2. RB: Sarr, Heerenveen
3. RV: Muñoz, KRC Genk

(4. TD: KRC Genk)
SomaQan
Nationale topspeler

1. Ismaila Sarr (Watford) - (1 jaar contract en speelt Championship, dromen mag)
2. Alan Velasco
3. Gustav Isaksen
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

1. Spertsyan
2. Zerrouki
3. Diego Llorente
FritskePhilips
Nationale topspeler

Linksbuiten; Antonio Nusa (18 jaar, Club Brugge)
Rechtsback; Arnau Martinez (20 jaar, Girona)
Rechtsbuiten; Roony Bardghji (17 jaar, FC Kopenhagen)

3 toptalenten en potential cashcows voor onderbezette posities. Haalbaar met (relatief) beperkt budget.

You're welcome.
Post Reply