Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Meer dan dat het gekost heeft.
Mikelvb
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 21 Jan 2023, 10:45 Meer dan dat het gekost heeft.
Vertel.
Ardbeg
Mister PSV

Mikelvb wrote: 21 Jan 2023, 10:41
Ardbeg wrote: 21 Jan 2023, 10:32

De vorige keer dat iemand dat bij mij betwistte over de Weltmeister kwam hij. Dus kom maar op.
En wat heeft dat ons opgeleverd?
Mario Götze. Een van de beste voetballers die we ooit hebben gehad.
Mikelvb wrote: 21 Jan 2023, 10:47
Vertel.
Vertel jij maar. Wat is je punt?
Last edited by Ardbeg on 21 Jan 2023, 10:48, edited 1 time in total.
Grasmat
Lid van verdienste

Vertel.
Aandacht, bekendheid, een goede naam als club om weer onder de aandacht te komen, een Johan Cruijffschaal, een beker, een transfersom. En bovenal de kans om een geniale speler in ons shirt in actie te zien. Onbetaalbaar.

(Maar Zaha komt echt niet overigens)
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 21 Jan 2023, 10:48

Vertel.
Aandacht, bekendheid, een goede naam als club om weer onder de aandacht te komen, een Johan Cruijffschaal, een beker, een transfersom. En bovenal de kans om een geniale speler in ons shirt in actie te zien. Onbetaalbaar.

(Maar Zaha komt echt niet overigens)
Bij deze dus wel ;)
Juancho
Mister PSV

Grasmat wrote: 21 Jan 2023, 10:09 . Prima om je mening te verkondigen, maar hou dan een flinke slag om de arm door te zeggen dat je eigenlijk geen flauw idee hebt of het klopt wat je beweert.
Goede regel voor dit forum dit! Bij elke post eerst duidelijk, liefst in vetgedrukt en onderstreept bovenstaande typen 😎
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 21 Jan 2023, 10:53
Grasmat wrote: 21 Jan 2023, 10:09 . Prima om je mening te verkondigen, maar hou dan een flinke slag om de arm door te zeggen dat je eigenlijk geen flauw idee hebt of het klopt wat je beweert.
Goede regel voor dit forum dit! Bij elke post eerst duidelijk, liefst in vetgedrukt en onderstreept bovenstaande typen 😎
ik heb geen flauw idee of dit klopt maar PSV is best een mooie club en Ajax is kut
Juancho
Mister PSV

Sensation wrote: 21 Jan 2023, 10:58

ik heb geen flauw idee of dit klopt maar PSV is best een mooie club en Ajax is kut
Heel netjes :top: :applaus: goed voorbeeld voor de rest!
Standbeeld
Mister PSV

ruuddevil wrote: 21 Jan 2023, 09:29 Fijn dat de scouts van PSV deze spelers kennen (zou niet best zijn als het niet zo was, is je beroep namelijk). Ik zou me dan toch afvragen of ik niet beter wat anders kan gaan doen, aangezien de club vervolgens achter Malen en Danjuma aan gaat.
Komt dat niet doordat we nu een plug en play optie willen? Iemand die er direct staat zonder aanpassingstijd? Daarnaast denk ik ook dat het belangrijk is dat je contacten met bijvoorbeeld Zuid-Amerika warmhoudt. Als je ziet hoe lang PSV bezig is geweest met Lozano en Savio, dan gaat daar veel tijd en energie in zitten. Dat is tijd die Brands niet heeft. Het is niet zo dat Brands fulltime TD kan spelen, die is ook nog AD en heeft een tent te runnen.

Ik heb verder geen flauw idee of dit klopt.
Juancho
Mister PSV

Standbeeld wrote: 21 Jan 2023, 11:07
ruuddevil wrote: 21 Jan 2023, 09:29 Fijn dat de scouts van PSV deze spelers kennen (zou niet best zijn als het niet zo was, is je beroep namelijk). Ik zou me dan toch afvragen of ik niet beter wat anders kan gaan doen, aangezien de club vervolgens achter Malen en Danjuma aan gaat.
Komt dat niet doordat we nu een plug en play optie willen? Iemand die er direct staat zonder aanpassingstijd? Daarnaast denk ik ook dat het belangrijk is dat je contacten met bijvoorbeeld Zuid-Amerika warmhoudt. Als je ziet hoe lang PSV bezig is geweest met Lozano en Savio, dan gaat daar veel tijd en energie in zitten. Dat is tijd die Brands niet heeft. Het is niet zo dat Brands fulltime TD kan spelen, die is ook nog AD en heeft een tent te runnen.

Onderstreep die laatste zin nou eens!
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 21 Jan 2023, 10:09 Echt grappig dat sommigen denken dat de scouting er voor jan lul bij zit. Er zijn zo veel meer factoren dan alleen maar een naam aandragen die invloed hebben of een speler uiteindelijk wel of niet komt.

Als buitenstaander kun je daar echt niks zinnigs over zeggen omdat je het proces niet meemaakt van begin tot eind met alle momenten waar het nog mis kan gaan en wat allemaal niet naar buiten komt. Prima om je mening te verkondigen, maar hou dan een flinke slag om de arm door te zeggen dat je eigenlijk geen flauw idee hebt of het klopt wat je beweert.
Ja, nu weten we het wel hoe ‘echt grappig’ dat is hè? ‘Grappig’ ook hoe je gemakshalve niet ingaat op de rol van de scouting om ook een speler niet aan te bevelen, wat van veel minder factoren afhankelijk is. Of wilde je jij genoemde voorbeelden de scouting daarbij ook buiten schot houden?
Grasmat
Lid van verdienste

Sensation wrote: 21 Jan 2023, 10:58

Ho ho, dat zijn keiharde feiten, daar hoef je geen slag om de arm bij te houden uiteraard. :neh:
Johann Vogel
Vedette

Ik ben benieuwd of deze jongen een optie is voor komende zomer. Een Nederlands talent, vorig seizoen goed gedaan in de Championship een een aflopend contract (zijn club heeft wel een optie om deze te verlengen). Misschien een goedkope optie als Branthwaite vertrekt deze zomer.

hondjevandebakker
Internationale topspeler

2 weken geleden nog uitgebreid behandeld bij VI

Joosth
Vaste waarde in elftal

Zullen we dan maar de gebroeders Hazard binnen halen? Half jaartje lekker samen spelen in de prachtige eredivisie!
Rikkert1234
Vedette

Vind de gasten van TIFO altijd wel goede videos maken. Zij raadde destijds Sangare aan bij grote clubs toen hij nog bij Toulouse zat. Op basis van deze video zou ik graag Cuesta willen zien op transfervrije basis voor aankomende zomer.

https://www.transfermarkt.com/carlos-cu ... aison/2022

Is een onbetwiste basisspeler op dit moment bij de nummer 1 Genk.
PSV90
Nationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 22 Jan 2023, 09:16 Op basis van deze video zou ik graag Cuesta willen zien op transfervrije basis voor aankomende zomer.
Weet niet of Genk daaraan mee zal werken gezien zijn contract tot 2026 ;)
Rikkert1234
Vedette

PSV90 wrote: 22 Jan 2023, 09:37
Rikkert1234 wrote: 22 Jan 2023, 09:16 Op basis van deze video zou ik graag Cuesta willen zien op transfervrije basis voor aankomende zomer.
Weet niet of Genk daaraan mee zal werken gezien zijn contract tot 2026 ;)
Je hebt gelijk is 3 dagen geleden verlengt. Balen wel
Ren Höek
Vedette

Johann Vogel wrote: 21 Jan 2023, 23:17 Ik ben benieuwd of deze jongen een optie is voor komende zomer. Een Nederlands talent, vorig seizoen goed gedaan in de Championship een een aflopend contract (zijn club heeft wel een optie om deze te verlengen).
Hij had gisteren zijn 1e basisplaats bij BHA.
Hij scoorde bijna uit een corner en zag er niet heel goed uit bij de tegengoal, maar verder speelde hij prima volgens mij.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Van Ewijk aan Sporting gelinkt als opvolger van Porro. Lijkt me voor ons nogsteeds een hele goede speler.
Madueke
Legende

https://www.transfermarkt.nl/mees-hilge ... ler/562702
Volgens de T. hebben Ajax, Feyenoord én PSV interesse in Hilgers
Smell Rock
Verbannen

Standbeeld wrote: 21 Jan 2023, 11:07

Maak er maar plug and pray van met onze scouts 🫣
Full speed or nothing
Bruneau
Jeugdinternational

Weet niet of deze speler al eerder benoemd is hier, maar zag dat Timothy Weah ontevreden is bij Lille omdat hij daar geen rechtsbuiten kan spelen. Bij ons PSV is een mooi plekje vrijgekomen daar aan de rechterkant. Concurrentie van Gladbach en Sevilla, en geen idee wat die zou moeten kosten, maar wellicht een mooi buitenkansje.

https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... s-january/

https://www.transfermarkt.nl/timothy-we ... ler/370846
Voijke
Internationale topspeler

Madueke wrote: 23 Jan 2023, 18:41 https://www.transfermarkt.nl/mees-hilge ... ler/562702
Volgens de T. hebben Ajax, Feyenoord én PSV interesse in Hilgers
Dat snap ik wel
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
DeBruyne
Meervoudig international

hondjevandebakker wrote: 23 Jan 2023, 22:15 Gustav Isaksen! Lijkt me een van de meest logische opties om Madueke te vervangen: belangrijke speler voor Midtjylland, nog maar 21, rechtsbuiten, doet het goed in Europa (ook tegen Feyenoord) en de jeugdelftallen van Denemarken. Vrij technische rechtsbuiten met een goede trap in zn linker. En lijkt me ook wel een ''tactical reliable'' spelertje.
Genoemd in het vliegtuigentopic, maar wel een zeer interessante optie iig!
Post Reply