Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Vertessen moet je inderdaad niet verkopen, maar verhuren. Typisch een jongen die elders gaat exploderen inde goede zin des woords.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Image
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

ruuddevil wrote: 24 Jan 2023, 07:15 Vertessen moet je inderdaad niet verkopen, maar verhuren. Typisch een jongen die elders gaat exploderen inde goede zin des woords.
Nou nee, gewoon verkopen. Is ook erg blessuregevoelig met ieder seizoen 2 a 3 spierblessures. Wegdoen.
#simplythebest
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

:PSV: TRANSFER TUESDAY! TIME'S TICKING! TICK TOCK! :PSV:

Zou wel fijn zijn als we wat vuurwerk gaan zien vandaag, of in ieder geval wat mooie geruchten en dan morgen vuurwerk.
Het is allemaal wel weer erg op het randje, maar ik ben nog steeds positief dat er 2 spelers gaan bijkomen voor het einde van de window.
La vida és massa curta per no fer broma
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb een goed gevoel over vandaag
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20

Die jongen kun je nu nooit weg doen in mijn ogen. Tussen de linies heb je met Xavi, Veerman, Ledezma en Saibari nog de nodige creativiteit, maar je hebt echt veel te weinig jongens met diepgang. Daarnaast is hij in zijn jaren bij PSV 1 niet klinisch geweest, maar hij zoekt altijd wel heel nadrukkelijk naar een goal.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Dat is wel een lage standaard, niet? ''in zijn jaren bij PSV 1 niet klinisch geweest, maar hij zoekt altijd wel heel nadrukkelijk naar een goal.'' Dat kan men ook over de spits van RKC zeggen. En die is niet goed genoeg voor PSV, net zoals Vertessen dat ook niet is. Bij een goed bedrag altijd verkopen, doorselecteren.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

DonyellMalen wrote: 24 Jan 2023, 10:06 Dat is wel een lage standaard, niet? ''in zijn jaren bij PSV 1 niet klinisch geweest, maar hij zoekt altijd wel heel nadrukkelijk naar een goal.'' Dat kan men ook over de spits van RKC zeggen. En die is niet goed genoeg voor PSV, net zoals Vertessen dat ook niet is. Bij een goed bedrag altijd verkopen, doorselecteren.
Als je nu wat achter de hand had was ik het met je eens geweest. Maar door de slappe instelling van PSV op de transfermarkt is Vertessen vanavond onze enige fitte spits. Lekker bezig dus. Ik zou hem nu niet meer laten gaan in elk geval. Die Fabio Silva zal wel bijna binnen zijn maar heb niet het idee dat er twee vleugelspelers op de stoep staan.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Helemaal eens. Tenzij je bijvoorbeeld een Fofana fit & wel achter de hand zou hebben. Quod non. Nee, bij gebrek aan überhaupt andere smaken kan Vertessen op dit moment beter blijven
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Bruneau wrote: 24 Jan 2023, 09:33 Ik heb een goed gevoel over vandaag
Dan ben je denk ik de enige.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:14
Bruneau wrote: 24 Jan 2023, 09:33 Ik heb een goed gevoel over vandaag
Dan ben je denk ik de enige.
Voor vandaag ook niet zo, maar wel voor de komende dagen. Doe eens rustig en begin pas met jammeren na de transferperiode.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Hatseflats wrote: 24 Jan 2023, 10:17
DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:14

Dan ben je denk ik de enige.
Voor vandaag ook niet zo, maar wel voor de komende dagen. Doe eens rustig en begin pas met jammeren na de transferperiode.
Mijn verwachting is ook nog wel dat er wat bij komt. Dat moet. Verder ben ik eigenlijk altijd positief. Het ging me met name om vandaag omdat vandaag een wedstrijddag is. Geloof niet dat PSV heel veel randzaken gaat bespreken op een wedstrijddag. Jij wel?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:19
Hatseflats wrote: 24 Jan 2023, 10:17

Voor vandaag ook niet zo, maar wel voor de komende dagen. Doe eens rustig en begin pas met jammeren na de transferperiode.
Mijn verwachting is ook nog wel dat er wat bij komt. Dat moet. Verder ben ik eigenlijk altijd positief. Het ging me met name om vandaag omdat vandaag een wedstrijddag is. Geloof niet dat PSV heel veel randzaken gaat bespreken op een wedstrijddag. Jij wel?
Nee, maar dat zei ik dus ook ;)
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Hatseflats wrote: 24 Jan 2023, 10:20
DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:19

Mijn verwachting is ook nog wel dat er wat bij komt. Dat moet. Verder ben ik eigenlijk altijd positief. Het ging me met name om vandaag omdat vandaag een wedstrijddag is. Geloof niet dat PSV heel veel randzaken gaat bespreken op een wedstrijddag. Jij wel?
Nee, maar dat zei ik dus ook ;)
Ik wilde alleen zeggen dat ik niet zo van het jammeren ben ;)
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Wat zal zo'n Van Ewijk kosten? Heb weinig zin om de 2e seizoenshelft ook weer naar Mwene/Teze op RB te kijken. Leuke back-ups zijn het, meer niet.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:19
Hatseflats wrote: 24 Jan 2023, 10:17

Voor vandaag ook niet zo, maar wel voor de komende dagen. Doe eens rustig en begin pas met jammeren na de transferperiode.
Mijn verwachting is ook nog wel dat er wat bij komt. Dat moet. Verder ben ik eigenlijk altijd positief. Het ging me met name om vandaag omdat vandaag een wedstrijddag is. Geloof niet dat PSV heel veel randzaken gaat bespreken op een wedstrijddag. Jij wel?
Vind een versterking niet echt een randzaak op het moment, maar één van de hoofdzaken. Mag hopen dat Marcel de ballen uit zn broek werkt op het moment. Verwacht geen groen licht oid vandaag, maar wel betrouwbare geruchten (en 3 punten).
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Bruneau wrote: 24 Jan 2023, 10:26
DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:19

Mijn verwachting is ook nog wel dat er wat bij komt. Dat moet. Verder ben ik eigenlijk altijd positief. Het ging me met name om vandaag omdat vandaag een wedstrijddag is. Geloof niet dat PSV heel veel randzaken gaat bespreken op een wedstrijddag. Jij wel?
Vind een versterking niet echt een randzaak op het moment, maar één van de hoofdzaken. Mag hopen dat Marcel de ballen uit zn broek werkt op het moment. Verwacht geen groen licht oid vandaag, maar wel betrouwbare geruchten (en 3 punten).
Ik vind een versterking ook hoofdzaak. En ik denk ook wel dat Brands daar nu alles aan doet. Ik bedoel alleen dat ik niet verwacht dat daar vandaag veel over gecommuniceerd wordt door PSV. De focus zal nu liggen op de wedstrijd, als er al iets gebeurd vandaag zal dat denk ik morgen naar buiten komen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 wrote: 24 Jan 2023, 10:24 Wat zal zo'n Van Ewijk kosten? Heb weinig zin om de 2e seizoenshelft ook weer naar Mwene/Teze op RB te kijken. Leuke back-ups zijn het, meer niet.
Ik verwacht 6/7 miljoen. Erg veel voor een RB van Heerenveen, ik heb dan liever een buitenlandse speler. Niet dat die persé beter is :lol:
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

En ik blijf maar hopen op geruchten als ik activiteit in dit topic zie
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

LaFoquita wrote: 24 Jan 2023, 10:29
Raw85 wrote: 24 Jan 2023, 10:24 Wat zal zo'n Van Ewijk kosten? Heb weinig zin om de 2e seizoenshelft ook weer naar Mwene/Teze op RB te kijken. Leuke back-ups zijn het, meer niet.
Ik verwacht 6/7 miljoen. Erg veel voor een RB van Heerenveen, ik heb dan liever een buitenlandse speler. Niet dat die persé beter is :lol:
Dat dacht ik destijds ook bij Dumfries. :mrgreen:
User avatar
WZBJ1990
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 23 Jan 2023, 18:07
Clubvoorkeur: PSV

Van Ewijk lijkt mij typisch zo’n speler waarvan je bij een stap naar het buitenland pas realiseert dat hij eigenlijk een prima speler is. Als hij tussen de 6-7 moet kosten zou ik dat zeker overwegen. Ietwat aan de hoge kant qua transfersom maar er zit voldoende potentieel in mijn beleving dat deze transfersom wel te rechtvaardigen is.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Ziyech zou met zijn auto in Amsterdam zijn. Leek me de moeite om te vermelden, dat ie in Amsterdam is zal ie niet voor PSV doen overigens denk ik maar is dus wel in Nederland.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 wrote: 24 Jan 2023, 10:30
LaFoquita wrote: 24 Jan 2023, 10:29

Ik verwacht 6/7 miljoen. Erg veel voor een RB van Heerenveen, ik heb dan liever een buitenlandse speler. Niet dat die persé beter is :lol:
Dat dacht ik destijds ook bij Dumfries. :mrgreen:
Zeker waar, maar kan ook een dure miskoop worden. Ik heb nu niet direct het gevoel dat hij gaat slagen. Maar zoals je zegt, soms kun je dit niet of moeilijk inschatten.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:40 Ziyech zou met zijn auto in Amsterdam zijn. Leek me de moeite om te vermelden, dat ie in Amsterdam is zal ie niet voor PSV doen overigens denk ik maar is dus wel in Nederland.
Praten met z'n zaakwaarnemer? Lijkt me het meest logisch. Veel clubs die Ziyech willen op dit moment.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00

DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 10:19 Mijn verwachting is ook nog wel dat er wat bij komt. Dat moet. Verder ben ik eigenlijk altijd positief. Het ging me met name om vandaag omdat vandaag een wedstrijddag is. Geloof niet dat PSV heel veel randzaken gaat bespreken op een wedstrijddag. Jij wel?
Degene binnen PSV die met de wedstrijddag bezig moeten zijn, zijn voornamelijk andere mensen dan de mensen die met transfers bezig moeten zijn. Brands hoeft geen wedstrijdbespreking te houden vandaag, die is volle bak met versterkingen bezig, mag ik hopen.
Locked