Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

a toe toch die karrlson is wel de laatste die we moeten halen.
is sowieso al te duur en zou ook weer de volgende az flop worden. wij moeten gewoon niet kopen van az is altijd overpriced en mislukt altijd.
Oans bin de Zeeuwen!
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

fernando redondo wrote: 24 Jan 2023, 11:32 Ik snap niet zo goed dat mensen hier prediken de rust te bewaren volgens mij zijn de komende weken essentieel voor het seizoen, en had er mijns inziens allang iemand gepresenteerd moeten worden met het oog op Feyenoord, Sevilla.

Mijns inziens is er nog maar een naam over die er direct staat maar wel flink wat duiten moet kosten: J. Karlsson.
Ik zou hem echt direct aankopen, gezien het feit dat je dan direct voorin een aantal stappen zet + weinig aanpassingsproblemen etc etc.

Daarnaast zit er ook nog constant progressie in, en heeft hij mits hij fit blijft ook nog flink wat restwaarde.

Enige echt plausibele optie!
Gelukkig heeft onze scouting toegang tot een groter bestand dan waar jij mee aankomt :grin:
En nogmaals onder Slegers lekt niks uit, maar dat betekend niet dat ze lekker op kantoor zitten te netflixen ofso he.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

GiveCup2day wrote: 24 Jan 2023, 11:26
DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 11:16

Ik zou het niet weten. Zag alleen dat hij in Amsterdam gezien is. Verder weet ik niet wat hij daar doet hoor. Geloof ook niet dat het voor PSV is.
Chelsea speelt pas weer op 3 feb, dus kan ook prima een paar dagen vrij zijn.
Dat kan ook. Ik deelde alleen wat ik voorbij zag komen hoor haha.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

fernando redondo wrote: 24 Jan 2023, 11:32 Ik snap niet zo goed dat mensen hier prediken de rust te bewaren volgens mij zijn de komende weken essentieel voor het seizoen, en had er mijns inziens allang iemand gepresenteerd moeten worden met het oog op Feyenoord, Sevilla.

Mijns inziens is er nog maar een naam over die er direct staat maar wel flink wat duiten moet kosten: J. Karlsson.
Ik zou hem echt direct aankopen, gezien het feit dat je dan direct voorin een aantal stappen zet + weinig aanpassingsproblemen etc etc.

Daarnaast zit er ook nog constant progressie in, en heeft hij mits hij fit blijft ook nog flink wat restwaarde.

Enige echt plausibele optie!
Niet echt. Bovendien weet je ook dat AZ je dan helemaal leeg gaat trekken. Ook zij kunnen kampioen worden dit jaar en hebben er geen enkel belang bij om hem naar PSV te laten gaan. Dus de scouting moet gewoon aan de bak.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Zeeuwse-psver wrote: 24 Jan 2023, 11:34 a toe toch die karrlson is wel de laatste die we moeten halen.
is sowieso al te duur en zou ook weer de volgende az flop worden. wij moeten gewoon niet kopen van az is altijd overpriced en mislukt altijd.
De enige van AZ die ik echt graag bij ons zou zien is Kerkez.
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

RV1913 wrote: 24 Jan 2023, 11:35
Zeeuwse-psver wrote: 24 Jan 2023, 11:34 a toe toch die karrlson is wel de laatste die we moeten halen.
is sowieso al te duur en zou ook weer de volgende az flop worden. wij moeten gewoon niet kopen van az is altijd overpriced en mislukt altijd.
De enige van AZ die ik echt graag bij ons zou zien is Kerkez.
daar ben ik het dan weer volledig mee eens!
maar goed een verbetering van mwene en max heb je al snel :) wel een groot talent.
Oans bin de Zeeuwen!
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Maikel wrote: 24 Jan 2023, 10:58
Robson de Souza wrote: 24 Jan 2023, 10:57

Geloof er niks van zonder foto.
Ik ook niet hoor. Maar wil het toch delen. We hebben geruchten nodig haha!
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Transfers gaan gewoon door hoor. Brands heeft niets met de opstelling en voorbereiding op Emmen te maken. Brands en Jan VoH kunnen gewoon doorwerken aan transfers!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Ittot wrote: 24 Jan 2023, 11:40 Transfers gaan gewoon door hoor. Brands heeft niets met de opstelling en voorbereiding op Emmen te maken. Brands en Jan VoH kunnen gewoon doorwerken aan transfers!
Ja dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat er vanuit PSV weinig gecommuniceerd zal worden denk ik. Stel ze kondigen om 16.00 een grote transfer aan, dan is het enige waarnaar Ruud straks gevraagd wordt die transfer. Dat is mijn punt. Ik mag toch hopen dat Marcel gewoon doorwerkt ja.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

DeEintovenaar wrote: 24 Jan 2023, 11:42
Ittot wrote: 24 Jan 2023, 11:40 Transfers gaan gewoon door hoor. Brands heeft niets met de opstelling en voorbereiding op Emmen te maken. Brands en Jan VoH kunnen gewoon doorwerken aan transfers!
Ja dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat er vanuit PSV weinig gecommuniceerd zal worden denk ik. Stel ze kondigen om 16.00 een grote transfer aan, dan is het enige waarnaar Ruud straks gevraagd wordt die transfer. Dat is mijn punt. Ik mag toch hopen dat Marcel gewoon doorwerkt ja.
Oh zo. Ja ok, dat snap ik. Dat lijkt me ook niet. Sterker nog, over Silva wordt al weinig gecommuniceerd.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00

fernando redondo wrote: 24 Jan 2023, 11:32 Ik snap niet zo goed dat mensen hier prediken de rust te bewaren volgens mij zijn de komende weken essentieel voor het seizoen, en had er mijns inziens allang iemand gepresenteerd moeten worden met het oog op Feyenoord, Sevilla.

Mijns inziens is er nog maar een naam over die er direct staat maar wel flink wat duiten moet kosten: J. Karlsson.
Ik zou hem echt direct aankopen, gezien het feit dat je dan direct voorin een aantal stappen zet + weinig aanpassingsproblemen etc etc.

Daarnaast zit er ook nog constant progressie in, en heeft hij mits hij fit blijft ook nog flink wat restwaarde.

Enige echt plausibele optie!
AZ doet gewoon mee voor het kampioenschap dit seizoen, en heeft financieel geen noodzaak om te verkopen. Kortom: ze zouden wel gek zijn om in de winter één van hun sterkste spelers aan een directe concurrent te verkopen. Dat lukt PSV als er enorm overbetaald wordt, en dat gaan we never nooit doen.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Robson de Souza wrote: 24 Jan 2023, 11:37
Maikel wrote: 24 Jan 2023, 10:58
Geloof er niks van zonder foto.
Ik ook niet hoor. Maar wil het toch delen. We hebben geruchten nodig haha!
Ik geloof er ook niks van maar dit zijn de dingen die ik wil zien in dit topic ipv overal maar een sausje overheen gooien wie het beste hier heen kan komen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Malen? Vanuit Dortmund? Kan prima :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
fernando redondo
Jeugdspeler
Posts: 47
Joined: 18 Jan 2022, 12:47
Clubvoorkeur: PSV

Waarom heeft AZ geen noodzaak te verkopen, flink wat additionele kosten gehad en afgelopen zomer alleen Wijndal verkocht.
Ik ben ergens wel een beetje klaar met die scouting, als je kijkt het percentage dat echt slaagt.
Daarnaast is het met de wedstrijden in het verschiet volgens mij essentieel dat iemand er direct staat.

Tsygankov, Danjuma, waren in potentie 'buitenkansjes'! Helaas allebei niet gelukt, omdat PSV weinig aantrekkelijk is momenteel om als speler naar toe te gaan.
Volgens mij is nu de tijd rijp om de portefeuille te trekken in plaats van de zomer. Vrij realistisch scenario is dat je met deze selectie 3e of 4e wordt en lekker de. voorronde van de Conference league in mag. Dan kan je komende zomer nog zo'n prachtig masterplan hebben dan staan veel spelers niet te popelen om naar ons PSV te komen...

:wall:
'Als Arie Haan iets achtergelaten heeft bij Feyenoord, dan is het de geur van goedkope parfum.' H.Camps
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "Welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Last edited by Ardbeg on 24 Jan 2023, 13:08, edited 2 times in total.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig
Begrijpelijk natuurlijk. Hij kreeg tranen van geluk!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Wacht maar totdat je hem in het veld ziet. Dan transformeert hij naar een brullende leeuw. Rauwrrrrr. :lol:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Wel begrijpelijk, zal niet de fijnste tijd zijn voor een voetballer zo tussen 3 clubs in.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:45 Deze man was er bij:
https://instagram.com/pmariosantos_?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Verkeerde topic, jonge! :nerd:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

colocolofc wrote: 24 Jan 2023, 12:46
Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Wel begrijpelijk, zal niet de fijnste tijd zijn voor een voetballer zo tussen 3 clubs in.
Ja het kwam apart over. Niet per se negatief of positief maar onzeker vooral.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Starstruck na het ontmoeten van de grote Ardbeg, natuurlijk.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Verdrietig denk ik. Die moet voor onze vreselijke club spelen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

mateja wrote: 24 Jan 2023, 12:59
Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Verdrietig denk ik. Die moet voor onze vreselijke club spelen.
Ik kan niet zeggen dat ik het gevoel had dat er schot in de zaak zat.
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

mateja wrote: 24 Jan 2023, 12:59
Ardbeg wrote: 24 Jan 2023, 12:38 Ik kom net Fabio Silva tegen op de Vestdijk tijdens mijn pauzerondje. Slenterend naast zijn (zaakwaarnemer?), een kleinere lichtgetinte man met brilletje. Dus ik "welcome, looking forward!"


Ik kreeg een heel heel timide en hoog stemmetje "thank you.." terug. Bijna verdrietig. Of verlegen?
Verdrietig denk ik. Die moet voor onze vreselijke club spelen.
vreselijke club??? hij gaat naar PSV hoor niet naar ajax
Oans bin de Zeeuwen!
Locked