Helaas ook zichzelf
Johan Bakayoko
-
- Vaste waarde in elftal
Dit soort jongens moet je een seizoen lang steeds een kwartiertje laten invallen, geen druk. Nu in een disfunctionerened team voor de leeuwen gooien en meteen slachtofferen bij rood elders zal zijn vertrouwen en ontwikkeling ongetwijfeld niet bepaald goed doen.
Langzaam brengen klinkt altijd als zo'n cliché, maar in veel gevallen is dat wel terecht.
Langzaam brengen klinkt altijd als zo'n cliché, maar in veel gevallen is dat wel terecht.
-
- Legende
Dit soort jongens hadden nu in Nijmegen moeten spelen of waar dan ook in de Eredivisie. Alleen PSV overkomt het altijd als er spelers vertrekken en hebben dan geen benul wat ze moeten doen, dus dan kunnen dit soort jongens ook niet weg.
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Maar je mag toch gewoon zeggen dat hij minimaal 1 keer had moeten scoren, en dat hij wederom aantoont tekort te komen voor dit niveau? Zeggen we bij andere spelers toch ook? Het is ook niet zijn schuld, hij moest eigenlijk rechtsbuiten nr 3 zijn die vlieguren mocht maken op huurbasis. Maar nu hij erin staat wordt hij ook gewoon beoordeeld als alle andere spelers. Hij is gewoon te snel gebracht.
-
- Lid scoutingsteam
Ja, omdat 'ie een half speelveld aan ruimte kreeg. We hadden de Shoving er neer kunnen zetten en die was ook zichtbaar geweest. Had misschien nog wel een goal gemaakt ook.
Het is gewoon niet PSV-1-niveau. Maar het ergste is nog dat hij de beste optie is, omdat de rest nog veel slechter presteert. Je kan hem moeilijk verwijten dat 'ie de kar niet trekt, maar het valt allemaal niet mee hoor. Mijn hemel.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Internationale topspeler
Ykhim wrote: ↑24 Jan 2023, 21:48Toch had ik Vertessen liever gezien op rechts. Die is veel sneller en scoorde vorig seizoen best makkelijk.
Ja, omdat 'ie een half speelveld aan ruimte kreeg. We hadden de Shoving er neer kunnen zetten en die was ook zichtbaar geweest. Had misschien nog wel een goal gemaakt ook.
Het is gewoon niet PSV-1-niveau. Maar het ergste is nog dat hij de beste optie is, omdat de rest nog veel slechter presteert. Je kan hem moeilijk verwijten dat 'ie de kar niet trekt, maar het valt allemaal niet mee hoor. Mijn hemel.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
De ruimtes die Emmen weg gaf op rechts waren krankzinnig. Denk je dat we die in thuiswedstrijden krijgen? Of tegen Feyenoord AZ of Ajax? Of tegen Sevilla?
Compleet onbruikbaar deze speler en een schande dat hij na een half jaar nog steeds kansen krijgt.
Compleet onbruikbaar deze speler en een schande dat hij na een half jaar nog steeds kansen krijgt.
- DonyellMalen
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Klopt maar wat Kwakman ook terecht zei... Als tegenstander houd je wel rekening met hem, zijn snelheid en diepgang. Dat voetbalt anders dan tegen een uiterst statische Til of El G.
Als je dan al tegen 10 komt vind ik het persoonlijk vreselijk dom om je snelheid uit het elftal te halen. Begreep er geen reet van. Als El G er nou een paar in had geschopt ok. Maar die mist net zo goed. Terwijl Bakayoko 19(!!) is.
Als je dan al tegen 10 komt vind ik het persoonlijk vreselijk dom om je snelheid uit het elftal te halen. Begreep er geen reet van. Als El G er nou een paar in had geschopt ok. Maar die mist net zo goed. Terwijl Bakayoko 19(!!) is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het feit dat Bakayoko zo veel ruimte krijgt houdt eerder in dat ze geen rekening houden met hem of het "risico" accepteren dat Bakayoko de bal krijgt. Spelers die het niveau hebben kan je relatief veilig de bal laten hebben, daar komt weinig tot geen gevaar uit. De diepte in rennen zonder enige rendement is geen gevaar, als we puur kijken naar dieptemeters die hij maakt komen er mooie statistieken uit maar effectief? neen.Juancho wrote: ↑24 Jan 2023, 22:14 Klopt maar wat Kwakman ook terecht zei... Als tegenstander houd je wel rekening met hem, zijn snelheid en diepgang. Dat voetbalt anders dan tegen een uiterst statische Til of El G.
De leeftijd is niet heel relevant voor een topclub die PSV wil zijn. Je bent goed genoeg of je bent het niet, heb je de potentie kan je de kans op minuten hebben maar dan moet je wel progressie tonen. Leuk dat we een 19-jarige speler minuten hebben laten maken maar het resultaat is niet wat je beoogt. Dat ligt niet enkel aan Bakatoko overigens.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Verhuur is nu dus niet mogelijk dus vergooien we weer een half jaar van zijn window of development. Rik zei het wel goed in de AD podcast dat hij als functionele invaller nog best wel wat kan brengen maar nu komt hij zwaar te kort als hij het moet doen vanuit de aftrap.
-
- Meervoudig international
In ieder normaal PSV seizoen zou een jongen als Bakayoko voor het laatste kwartier gebracht worden om langzaam ervaring op te doen. In een goed draaiend team.
Het grootste talent van de KKD van afgelopen seizoen. Je maakt mij niet wijs dat die jongen niet goed genoeg is.
Maar de omstandigheden waarin PSV verkeerd zijn niet ideaal. Op deze manier gaat talent snel verloren.
Hij is nog niet zover om PSV te dragen. Laat wel meer dreiging zien dan El Ghazi.
Het grootste talent van de KKD van afgelopen seizoen. Je maakt mij niet wijs dat die jongen niet goed genoeg is.
Maar de omstandigheden waarin PSV verkeerd zijn niet ideaal. Op deze manier gaat talent snel verloren.
Hij is nog niet zover om PSV te dragen. Laat wel meer dreiging zien dan El Ghazi.