Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 24 Jan 2023, 20:59 Peter Bosz of trek de portemonnee voor Slot. Jans lijkt me ook prima. Altijd verzorgd, herkenbaar voetbal en het maximale uit zijn ploegen.
Slot kan kampioen worden. Die hoeft niet meer weg.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 24 Jan 2023, 21:02
Eindhovenvoetbal wrote: 24 Jan 2023, 20:59 Peter Bosz of trek de portemonnee voor Slot. Jans lijkt me ook prima. Altijd verzorgd, herkenbaar voetbal en het maximale uit zijn ploegen.
Waarom zou Slot in hemelsnaam naar PSV willen?
Precies. Wat een gekke kronkel :lol:
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 24 Jan 2023, 21:00 Bosz. (Al betwijfel ik het of hij het zal willen). Onder RvN is er gewoon geen lijn te zien, spelers worden voor mijn gevoel ook niet beter dit half jaar. Bosz is misschien naïef in zijn spel soms, maar je weet dat hij A) een tactisch constant spel kan en wil laten zien en B) hij maakt spelers beter en dat hebben we nodig in de situatie waarin we zitten.
+ hij probeert iig om aantrekkelijk voetbal op de mat te leggen
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wil ome Louis of Guus ons niet redden uit deze zware tijd.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Slot had willen hebben, had je dat eund vorig seizoen moeten proberen, in plaats van Ruud overhalen terwijl hij duidelijk had aangegeven geen zin te hebben.
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz. Als we toch niet om de prijzen gaan spelen, dan maar met leuk voetbal.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het wel gaaf vinden als we een trainer zouden hebben die ook daadwerkelijk trainer is van beroep.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 24 Jan 2023, 21:08 Ik zou het wel gaaf vinden als we een trainer zouden hebben die ook daadwerkelijk trainer is van beroep.
Precies! :mrgreen:
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Enrique
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

is de terug keer van Guus Hiddink wat ?
Of iemand zo als Bogarde. iemand die ze goed wakker schudt want zo kan het echt niet langer.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 24 Jan 2023, 21:15 is de terug keer van Guus Hiddink wat ?
Of iemand zo als Bogarde. iemand die ze goed wakker schudt want zo kan het echt niet langer.
Ik mag hopen dat de laatste zin puur sarcasme is?
La vida és massa curta per no fer broma
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lampard :confused:
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 24 Jan 2023, 21:17
degans4567 wrote: 24 Jan 2023, 21:15 is de terug keer van Guus Hiddink wat ?
Of iemand zo als Bogarde. iemand die ze goed wakker schudt want zo kan het echt niet langer.
Ik mag hopen dat de laatste zin puur sarcasme is?
nou deels want ze speler of ze een zondag 2e klasse team zijn. Niemand in de ts slachtoffer iemand of zegt wat hij er van vindt. Mijn mening is dat ze iemand moeten kiezen die ze goed aanpakt de spelers dat ze gaan voetballen en later zien ik speel voor PSV.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kingfisher wrote: 24 Jan 2023, 21:17 Lampard :confused:
Dan kunnen we net zo goed kkd in.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou heel snel Bosz polsen en hopelijk kan die nog europees voetbal redden voor volgend jaar. In de zomer ben je sws te laat
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 24 Jan 2023, 21:13Enrique
Zat zelf aan Tuchel te denken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Bosz zou willen zou ik hem per direct aanstellen maar die gaat hier niet aan beginnen. Eigenlijk zonde want hij zou letterlijk de sleutels in handen krijgen om Bosz aankopen te doen (aanvallende spelers die zeer technisch begaafd zijn) met een volle beurs.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zijn er nu serieus mensen hier die het nu over de opvolging van Van Nistelrooij gaan hebben? Die man heeft zich laten ompraten, vervolgens machteloos toegekeken hoe er niet werd geïnvesteerd in een de gatenkaas van een verdediging, zag op de laatste speeldag zijn enige andere spits vertrekken zonder er een voor terug te krijgen, ziet vervolgens zijn sterspeler verkocht worden en terwijl hij roept dat verder niemand vertrekt gaat de beoogde opvolger er ook van tussen. En wat krijgt ie terug? Opnieuw een huurling waarvan de kwaliteit niet duidelijk is. Verder een jeugdkeeper en de kennelijke interesse voor een 16-jarige Zweed voor de jeugd.

Hoe hard kun je iemand in het pak naaien? Schande dat hier geïmpliceerd wordt dat deze man vervangen moet worden. Van Nistelrooij wordt nog harder genaaid dan de fans.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 24 Jan 2023, 21:26 Zijn er nu serieus mensen hier die het nu over de opvolging van Van Nistelrooij gaan hebben? Die man heeft zich laten ompraten, vervolgens machteloos toegekeken hoe er niet werd geïnvesteerd in een de gatenkaas van een verdediging, zag op de laatste speeldag zijn enige andere spits vertrekken zonder er een voor terug te krijgen, ziet vervolgens zijn sterspeler verkocht worden en terwijl hij roept dat verder niemand vertrekt gaat de beoogde opvolger er ook van tussen. En wat krijgt ie terug? Opnieuw een huurling waarvan de kwaliteit niet duidelijk is. Verder een jeugdkeeper en de kennelijke interesse voor een 16-jarige Zweed voor de jeugd.

Hoe hard kun je iemand in het pak naaien? Schande dat hier geïmpliceerd wordt dat deze man vervangen moet worden. Van Nistelrooij wordt nog harder genaaid dan de fans.
Hoezo? Zijn beide gewoon valide wat mij betreft. Ja, hij is genaaid maar hij presteert ook dramatisch. En geen aanknopingspunten te zien.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 24 Jan 2023, 21:15 is de terug keer van Guus Hiddink wat ?
Of iemand zo als Bogarde. iemand die ze goed wakker schudt want zo kan het echt niet langer.
Bogarde na die hele affaire, denk dat ie voorlopig zelfs niet as assistent aan de bak komt.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 24 Jan 2023, 21:26 Als Bosz zou willen zou ik hem per direct aanstellen maar die gaat hier niet aan beginnen. Eigenlijk zonde want hij zou letterlijk de sleutels in handen krijgen om Bosz aankopen te doen (aanvallende spelers die zeer technisch begaafd zijn) met een volle beurs.
Ik denk dat Bosz zo instapt hoor, volgens de geruchten zelfs bij Utrecht op gesprek geweest.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VeresRivne wrote: 24 Jan 2023, 21:30
degans4567 wrote: 24 Jan 2023, 21:15 is de terug keer van Guus Hiddink wat ?
Of iemand zo als Bogarde. iemand die ze goed wakker schudt want zo kan het echt niet langer.
Bogarde na die hele affaire, denk dat ie voorlopig zelfs niet as assistent aan de bak komt.
Zou wel een goede quizvraag zijn geweest!
Welke speler die zijn geld vooral vanaf de bank verdiende volgende een een van PSVs grootste helden op?
Misschien voor de 2033 versie van de quiz?
La vida és massa curta per no fer broma
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We kunnen speculeren over een trainer, maar zolang er aan de achterkant niks verandert maakt dat niet veel uit. Zelfs een ervaren en eigenwijze man als Schmidt heeft deze club niet structureel kunnen veranderen. Dat zal dus vanuit het bestuur moeten komen. Ik zie bijvoorbeeld overal de teksten over 'plan 2030' langskomen en jeugdtrainers die pronken met de nieuwe ontwikkelmethode in de jeugd. Maar wat is die precies? En wordt het eerste daar überhaupt bij betrokken? Want dat is nu precies wat volkomen onduidelijk is. Willen we gaan pressen? Willen we juist meer op balbezit spelen? Willen we vooral jonge spelers doorontwikkelen of zetten we meer in op de korte termijn? Eigenlijk kan niemand binnen de club deze vragen eenduidig beantwoorden. En zolang dat niet verandert, gaat geen trainer ons kampioen maken hoor.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zet Klopp, Guardiola of Ancelotti voor deze groep en ze worden ook geen kampioen.

Xavi
LdJ
Sangare
Benitez (?)

Die 4 hebben PSV nivo. Guti en Mauro?

De rest is allemaal hooguit leuk voor de bank.
Subtop nivo.
Leuk voor AZ, Twente.....en sommigen zijn meer NEC (bv Vertessen)
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VeresRivne wrote: 24 Jan 2023, 21:32
11 Sir Tinus wrote: 24 Jan 2023, 21:26 Als Bosz zou willen zou ik hem per direct aanstellen maar die gaat hier niet aan beginnen. Eigenlijk zonde want hij zou letterlijk de sleutels in handen krijgen om Bosz aankopen te doen (aanvallende spelers die zeer technisch begaafd zijn) met een volle beurs.
Ik denk dat Bosz zo instapt hoor, volgens de geruchten zelfs bij Utrecht op gesprek geweest.
Hij gaf ook aan dat hij bij voorkeur naar het buitenland gaat.
Post Reply