Wel maar 271 minuten. Hij heeft dus in 3 volle wedstrijden 1 x gescoord. Op linksbuiten staat de meest bepalende speler van Rennes (Terrier).
Transferwindow 2022-2023
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
En in behoud van je transferwaarde mits hij 1 a 2 seizoenen goed presteert, en in je flexibiliteit richting de zomer en nieuwe TD, en in een stukje risicospreiding.Menno1 wrote: ↑25 Jan 2023, 15:42Ik krijg hier ook Bruma vibes van. Groot talent maar komt er niet uit. Bruma van 6 jaar terug. Eerst huren lijkt mij idd een betere strategie. Kan je als hij goed is, in de zomer ook een 5 jaar contract geven ipv nu een 4,5 jaar contract. Dat scheelt behoorlijk in je afschrijving11 Sir Tinus wrote: ↑25 Jan 2023, 15:29 Die rechtsback is niet zo hoog nodig als Ruud met Teze als 3e cv blijft spelen. Want dan gaat ie die RB toch niet opstellen.
Sulemana zou ik enkel zeer geschikt vinden als het gaat om huur met optie tot koop. Het is namelijk vrij gek dat hij zo tegen valt in Frankrijk. Nu 15 miljoen stuk slaan doet bij aan Bruma denken, hoewel hij veel jonger is.
Wel een leuk prestige projectje waar ze in Amsterdam niet de handen voor omdraaien.
Homerun = Huur met optie tot koop (bedrag mag aan hoge kant zijn)
Strikeout = Huur zonder optie. Dan ben je echt af als Brands zijnde.
-
- Internationale topspeler
Jezus, 15 miljoen is wel echt veel geld. Als je alle makelaarskosten, salaris, fees etc meerekent ben je al bijna het gehele bedrag van Madueke al weer kwijt.
Positief is dat we dus schijnbaar wel wat te besteden hebben. Ik weet alleen niet of we weer zoveel moeten uitgeven aan een speler die flopt in een top 5 competitie. Ik krijg dan toch een beetje Bruma vibes. Floppen in een top 5 competitie na 1 leuke seizoen gedraaid te hebben in Noorwegen ofzo.
Ik heb het idee dat we in hele grote paniek zijn en maar enorme bedragen neerleggen voor dit soort spelers ipv dat we echt gericht/gescout vervangers kopen, opleiden en doorverkopen. Maar ik laat me graag verrassen. Misschien heeft hij wel direct impact, maar dan niet op een Bruma achtige manier natuurlijk
Positief is dat we dus schijnbaar wel wat te besteden hebben. Ik weet alleen niet of we weer zoveel moeten uitgeven aan een speler die flopt in een top 5 competitie. Ik krijg dan toch een beetje Bruma vibes. Floppen in een top 5 competitie na 1 leuke seizoen gedraaid te hebben in Noorwegen ofzo.
Ik heb het idee dat we in hele grote paniek zijn en maar enorme bedragen neerleggen voor dit soort spelers ipv dat we echt gericht/gescout vervangers kopen, opleiden en doorverkopen. Maar ik laat me graag verrassen. Misschien heeft hij wel direct impact, maar dan niet op een Bruma achtige manier natuurlijk
-
- Nationale topspeler
Shit das die vent van Gucci en YSL vermogen van 40 miljard...DonyellMalen wrote: ↑25 Jan 2023, 15:44 Stade Rennes is btw een lastige onderhandelingspartner. Hebben een enorm rijke eigenaar, meneer François Pinault en zijn zoon François-Henri Pinault, die samen goed zijn voor 18,7 miljard euro.
-
- Nationale topspeler
Wel een stuk goedkoper.
-
- Nationale topspeler
- De Realist
- Lorenzo von Matterhorn
Ik heb even wat filmpjes gezien en schrok er eigenlijk wel van. Kan heel hard rennen met de bal aan de voet.
Maar kan hij wel voetballen?
-
- Legende
Dit filmpje zegt mij eigenlijk al genoeg. Leuke dribbels maar als het op het het eind product komt dan is er in dit filmpje gesneden vaak. Kortom nul rendement. Dat zelfde zei ik destijds bij Bruma beelden toen hij kwam.
Het oogt leuk, maar je hebt er geen reet aan. Alleen maar dom gedraaf maar geen inzicht of een fatsoenlijk schot.
Als je hier 15 miljoen op stuk slaat, dan is dat de doodsteek voor PSV. Niet. Aan. Beginnen.
-
- Nationale topspeler
Dan willen ze nogsteeds de jackpot, en dat is veel te veel. (ik denk en hoop dat dit weer namedropping is en er een totaal andere speler komt)
Ik hoop overigens wel dat ze doorpakken bij van Ewijk en hem voor 4.5 ophalen
-
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
-
- Nationale topspeler
- hondjevandebakker
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Op het Stade Rennes forum zijn de reacties overwegend dat hij het niet brengt als invaller maar dat mensen toch wel positief zijn. Krijg meer het gevoel zoals wij Doan vorig jaar zagen. Een 6'je.
Dit is een van de reacties afgelopen maand nog: Quite paradoxically given his explosive profile, he is absolutely not a "joker" capable of making a difference over 15 or 20 minutes. He always does ten times too much when he enters the game, as if he absolutely wanted to prove his qualities even when the context does not lend itself to it at all. On the other hand, as Pas de Chance rightly reminded us, of the 4 small starts he obtained this season he was decisive three times, we won 3 times and we were leading against Fenerbahce at the time of his exit. . The sample is too small to be sure, but I'm also in favor of giving him at least a chance as a starter, and see what happens.
Dit is een van de reacties afgelopen maand nog: Quite paradoxically given his explosive profile, he is absolutely not a "joker" capable of making a difference over 15 or 20 minutes. He always does ten times too much when he enters the game, as if he absolutely wanted to prove his qualities even when the context does not lend itself to it at all. On the other hand, as Pas de Chance rightly reminded us, of the 4 small starts he obtained this season he was decisive three times, we won 3 times and we were leading against Fenerbahce at the time of his exit. . The sample is too small to be sure, but I'm also in favor of giving him at least a chance as a starter, and see what happens.
- Standbeeld
- Mister PSV