Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom er gekeken wordt naar afgekeurde jonge spelers die veel te veel kosten. Dan koop je toch liever iemand voor wat minder die wel wat heeft laten zien? Zoals al vaak aangegeven hier loopt er genoeg rondt voor minder.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Gil zou compleet belachelijk zijn, zelfs huur. Wat een armoede.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats wrote: 25 Jan 2023, 16:53 Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom er gekeken wordt naar afgekeurde jonge spelers die veel te veel kosten. Dan koop je toch liever iemand voor wat minder die wel wat heeft laten zien? Zoals al vaak aangegeven hier loopt er genoeg rondt voor minder.
Dit dus.... ga dan voor jongens die nog niet mislukt zijn in de grote competities.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV

Wat een drama deze 2 spelers is dit serieus de markt waar we in zoeken?
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Heruone wrote: 25 Jan 2023, 16:48 PSV gaat geen 15 tot 17 miljoen kapot slaan op een speler. Daar geloof ik echt absoluut geen drol van. Verder leuk talentvol spelertje die Sulemana. Maar hij moet wel werken aan zijn conversie kansen richting rendement. Maar dat is niet gek bij een 20 jarige aanvaller.
Ik geloof er nooit zo in dat rendement nog heel makkelijk aan te leren valt bij spelers. Hoe jong je ook bent. En al helemaal bij dit type speler. Dat zijn typische onnavolgbare momentenvoetballers. Z'n cijfers bij FC Nordsjaelland waren dan wel weer best ok. 43 wedstrijden, 14 goals en 8 assists.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 25 Jan 2023, 16:48
Heruone wrote: 25 Jan 2023, 16:48 PSV gaat geen 15 tot 17 miljoen kapot slaan op een speler. Daar geloof ik echt absoluut geen drol van. Verder leuk talentvol spelertje die Sulemana. Maar hij moet wel werken aan zijn conversie kansen richting rendement. Maar dat is niet gek bij een 20 jarige aanvaller.
En van Ewijk voor 4,5 miljoen? :)
Prima transfer. Dat bedrag is tegenwoordig sowieso het minimum en dan mag je bij een goede speler vaak praten over een koopje. Kortom, voor dat bedrag kan je de plank moeilijk misslaan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 25 Jan 2023, 16:54 Gil zou compleet belachelijk zijn, zelfs huur. Wat een armoede.
Gelijk weer BAM een oordeel. Hoe vaak heb jij hem nou zien spelen?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Gil is wel heel leuk hoor.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 25 Jan 2023, 17:00
11 Sir Tinus wrote: 25 Jan 2023, 16:54 Gil zou compleet belachelijk zijn, zelfs huur. Wat een armoede.
Gelijk weer BAM een oordeel. Hoe vaak heb jij hem nou zien spelen?

En gewoon 4 voudig spaans international.. dus kan echt wel wat
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV

Heb toch liever Sulamana als ik mag kiezen, zelfs voor dat geld
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 25 Jan 2023, 17:00
11 Sir Tinus wrote: 25 Jan 2023, 16:54 Gil zou compleet belachelijk zijn, zelfs huur. Wat een armoede.
Gelijk weer BAM een oordeel. Hoe vaak heb jij hem nou zien spelen?
Ik vind Gil wel een hele leuke speler. Technische speler die ons op de helft van de tegenstander ook iets brengt. Dat mis ik nu juist.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Waarom niet allebei halen en en ook nog Van Ewijk.


#DromenMag
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00

Ik denk wél dat Sulemana komt, níet voor 17 mil. Ik schat in dat het 12 mil met bonussen wordt. Wel blij mee overigens, geweldige dribbel, echt fantastisch. Doet me daarbij denken aan Saka. Ook statistisch gezien is het een fantastische dribbelaar w.b.t. carries, gruwelijk in de 1 op 1. Geloof het of niet maar daarbij out-performed hij zelfs Neymar, statistisch gezien. Zonder bal ook prima, veel diepgang en heel veel explosiviteit. Houdt van het maken van acties vanuit de zijlijn, past goed binnen het huidige systeem dus. Hoeft daarnaast niet per se de bla te hebben om gevaarlijk te zijn. Is ook niet een blinde draver zoals Bruma, heeft meer overzicht. Mag wel werken aan zijn afwerking, als hij dat nu al zou hebben was hij van het niveau Leao en compleet onhaalbaar geweest. Ik ben er blij mee. Nu nog een type Ziyech op rechts en ik ben content.
Last edited by Tovast on 25 Jan 2023, 17:11, edited 1 time in total.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Ik schat Gil veeel hoger in dan Sulemana. Volgens Spursfans een hele harde werker die de laatste tijd meer laat zien dan Son. Hij komt zeker weten door de Rvn-mentaliteitstest. Alleen zijn rendement is wel een dingetje, al rendeert hij veel beter vanaf rechts terwijl hij daar nooit speelt. Niet de allersnelste maar een fantastische dribbelaar. Huren met optie tot koop van 12-16m lijkt me een topdeal.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Tovast wrote: 25 Jan 2023, 17:06 Ik denk wél dat Sulemana komt, níet voor 17 mil. Ik schat in dat het 12 mil met bonussen wordt. Wel blij mee overigens, geweldige dribbel, echt fantastisch. Doet me daarbij denken aan Saka. Ook statistisch gezien is het een fantastische dribbelaar w.b.t. carries, gruwelijk in de 1 op 1. Geloof het of niet maar daarbij out-performed hij zelfs Neymar, statistisch gezien. Zonder bal ook prima, veel diepgang en heel veel explosiviteit. Houdt van het maken van acties vanuit de zijlijn, past goed binnen het huidige systeem dus. Hoeft daarnaast niet per se de bla te hebben om gevaarlijk te zijn. Is daarnaast niet een blinde draver zoals Bruma, heeft meer overzicht. Mag wel werken aan zijn afwerking, als hij dat nu al zou hebben was hij van het niveau Leao en compleet onhaalbaar geweest. Ik ben er blij mee. Nu nog een type Ziyech op rechts en ik ben content.
Denk dat hij echt niet voor 12 komt maar zou mooi zijn
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV

kastoekast wrote: 25 Jan 2023, 17:05 Waarom niet allebei halen en en ook nog Van Ewijk.

Dan worden we kampioen

#DromenMag
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00

Lees nu ook het nieuws over Bryan Gil: zou ik ook wel aandurven. Is bij Spurs nu al een van de spelers met de beste techniek maar mist voor Premier League begrippen heel veel kracht, zie ook een Ziyech of Di Maria die daar totaal niet uit de voeten kwamen, wel op een ander kwaliteitsniveau uiteraard. Bovendien een hele harde werker met veel (long)inhoud, ook met pressen is dat dus een aanwinst. Kan tevens met zijn beweeglijkheid, inzicht en passing verdedigingen open breken. Zou er absoluut niet rouwig om zijn als hij ook komt, al is het op huurbasis. Is denk ik ook complementair met zowel Sulemana als Luuk. Ook Simons en Veerman zouden veel baat hebben bij zijn (en die van Sulemana) komst.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Ben niet zo kapot van die Gil. En weer huur. Dit heeft ook helemaal niks met scouten te maken. Dit is gewoon wachten wat er buiten de boot valt in de top 5 competities en die proberen te huren. Daar kun je ook geen beleid op voeren. Ja een pond worst beleid.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Als we die Bryan Gil halen, kunnen we dan niet gelijk Steinsson meenemen? Overigens zal die Gil wel op huurbasis komen en niet via koop...
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 25 Jan 2023, 17:14 Ben niet zo kapot van die Gil. En weer huur. Dit heeft ook helemaal niks met scouten te maken. Dit is gewoon wachten wat er buiten de boot valt in de top 5 competities en die proberen te huren. Daar kun je ook geen beleid op voeren. Ja een pond worst beleid.
Ik denk dat je in de winterperiode niet veel spelers kan halen via koop die passen binnen het plaatje wat PSV heeft ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Heruone wrote: 25 Jan 2023, 17:16
Joenepsv wrote: 25 Jan 2023, 17:14 Ben niet zo kapot van die Gil. En weer huur. Dit heeft ook helemaal niks met scouten te maken. Dit is gewoon wachten wat er buiten de boot valt in de top 5 competities en die proberen te huren. Daar kun je ook geen beleid op voeren. Ja een pond worst beleid.
Ik denk dat je in de winterperiode niet veel spelers kan halen via koop die passen binnen het plaatje wat PSV heeft ;)
Deden we in de zomer ook. Savio Brantwaithe en Hoever.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 25 Jan 2023, 16:54
Hatseflats wrote: 25 Jan 2023, 16:53 Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom er gekeken wordt naar afgekeurde jonge spelers die veel te veel kosten. Dan koop je toch liever iemand voor wat minder die wel wat heeft laten zien? Zoals al vaak aangegeven hier loopt er genoeg rondt voor minder.
Dit dus.... ga dan voor jongens die nog niet mislukt zijn in de grote competities.
Eens. Voor 15 miljoen wil je een speler die een stijgende lijn laat zien in zijn carriere. Dat is nou niet het geval met deze jongen; die staat eigenlijk al 2 jaar stil nu. En ook al is hij pas 20, dan nog is er zeer veel risico aan. Ook gezien het type speler dat het is.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00

Joenepsv wrote: 25 Jan 2023, 17:14 Ben niet zo kapot van die Gil. En weer huur. Dit heeft ook helemaal niks met scouten te maken. Dit is gewoon wachten wat er buiten de boot valt in de top 5 competities en die proberen te huren. Daar kun je ook geen beleid op voeren. Ja een pond worst beleid.
In die zin is Gil een wenselijke tijdelijke versterking en Sulemana een versterking voor langere termijn. Beide lijken me goede opties voor beide beleidskeuzes.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 25 Jan 2023, 17:00
11 Sir Tinus wrote: 25 Jan 2023, 16:54 Gil zou compleet belachelijk zijn, zelfs huur. Wat een armoede.
Gelijk weer BAM een oordeel. Hoe vaak heb jij hem nou zien spelen?
Je kan toch zijn laatste 2 seizoenen zien? We hebben geen grote naam nodig maar rendement.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

We zijn het Vitesse van Brabant aan het worden. Huren, huren en nog eens huren. Wat een trieste ellende.
Locked