Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
PSVehv
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 30 Jan 2022, 19:54
Clubvoorkeur: PSV

Dit is wel het beleid wat past bij PSV met het overnemen van spelers tussen de 20-22 jaar uit grotere competities.
Welke in de toekomst mogelijk uit kunnen groeien tot cashcow als zij zich dusdanig ontwikkelen bij PSV.
Doelen op de geruchten over Sulemana (Ligue 1), Gil (Prem. League) en van Ewijk (Eredivisie).
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 25 Jan 2023, 17:17
Heruone wrote: 25 Jan 2023, 17:16

Ik denk dat je in de winterperiode niet veel spelers kan halen via koop die passen binnen het plaatje wat PSV heeft ;)
Deden we in de zomer ook. Savio Brantwaithe en Hoever.
In de zomer zat er een kneus van een TD.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV

Heruone wrote: 25 Jan 2023, 17:26
Joenepsv wrote: 25 Jan 2023, 17:17

Deden we in de zomer ook. Savio Brantwaithe en Hoever.
In de zomer zat er een kneus van een TD.
Nu zit er geen TD
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21

Iig eindelijk wat geruchten.

(Zouden we vandaag de 1000 halen...)
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00

Mensen moeten trouwens ook niet onderschatten wat voor status Sulemana al had in Denemarken op het moment dat hij vertrok. Was toen echt by far de beste speler van de competitie. Stond veel hoger aangeschreven dan een Kudus, Daramy, Skov, Mor, etc. Is niet zomaar een gokje op een mislukte speler in een van de top 5 competities.

Mede-forummers die trouwens aan het schreeuwen zijn om rendement, wat verwacht je dan? Een speler die veel rendement had in de Premier League? Totaal onrealistisch. Een spelers die rendement had in de, ik zeg maar wat, Tsjechische of Oostenrijkse competitie? Dan had hij het nog onvoldoende bewezen en was het ook niet goed. Dan zie ik namen als Isaksen, een speler die nog niet de helft presteerde van wat Sulemana presteerde in Denemarken. Veel minder talent ook. Af en toe is het ook nooit goed. Ik ben ook niet blij met het beleid en vooral de timing van deze potentiele aankopen, maar qua namen en niveau ben ik zeker optimistisch.
Last edited by Tovast on 25 Jan 2023, 17:34, edited 1 time in total.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV

Is Gil een serieus transferdoelwit van PSV, of slechts iets wat supporters graag zien? Heb niet alles kunnen volgen vandaag.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

15 miljoen bieden op een wisselspeler uit een matige competitie. Dit is Bruma all over again... :I
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Chucky wrote: 25 Jan 2023, 17:23 We zijn het Vitesse van Brabant aan het worden. Huren, huren en nog eens huren. Wat een trieste ellende.
Het is inderdaad geen wenselijk situatie. In een lastige winterperiode kan het een tijdelijk stopmiddel zijn voor de situatie waar we in zitten. Blijkbaar moet de tering naar de nering.

Vanaf nu moet er dan wel echt beleid gemaakt gaan worden. Anders kom je echt in een negatieve spiraal terecht waar je niet meer uit komt.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

Lichtstadd wrote: 25 Jan 2023, 17:31 Is Gil een serieus transferdoelwit van PSV, of slechts iets wat supporters graag zien? Heb niet alles kunnen volgen vandaag.
Rik Elfrink meldde dat PSV de verrichtingen van Gil in de gaten houdt omdat hij weg mag nu Danjuma daar is aangetrokken. Interessante speler wat mij betreft.
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV

Die Gil vind ik 100x beter dan Sulemana, dat lijkt me wel wat.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

DonyellMalen wrote: 25 Jan 2023, 16:47
KoekwausPSV wrote: 25 Jan 2023, 13:04 Ik zie dat Bryan Gil door de komst van Danjuma tijdelijk weg mag. Is dat niks voor ons?
Absurd dat nu de conclusie is dat er noodzaak is om actie te ondernemen. Veel te laat natuurlijk.
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik ken Gil niet goed genoeg om te oordelen over zijn kwaliteit. Maar is hij als speler ook in staat om de kar te trekken als het even minder gaat in de wedstrijd? Dat is in het huidige team wel nodig.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Sulemana gaat natuurlijk nooit voor 12 miljoen weg zoals hier geopperd..
PL teams zitten ook achter hem aan en zijn kapitaalkrachtiger..
Zo'n Gil vind ik wel interessant..
https://breakingthelines.com/player-ana ... bryan-gil/
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV

Die Gil heeft het dan niet het kunnen later zien in de top competities in Europa zoals de premier league. Zo iemand kan het bij een mindere competities zoals de Eredivisie laten zien wat die in huis heeft. we hebben hier en daar een mening over hem.Totdat die gek er 3 in schiet tegen Feyenoord en Ajax. Dan is het gelijk een topaankoop
Last edited by degans4567 on 25 Jan 2023, 17:43, edited 1 time in total.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Emerson mag ook weg bij Spurs. Package deal!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Gil 4 goals in 80 duels en dan nog een paar assists. Klinkt als iets wat we precies niet nodig hebben.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Gil en Sulemana. Beiden slechte statistiek qua G/A. Sulemana is blessuregevoelig en onbetrouwbaar binnen en buiten het veld. Daarnaast wel een hele snelle speler. Gil is een veel hardere werker in het veld, vergelijkbaar met Xavi. Die heeft veel meer talent in zich al kan hij dat nog niet laten zien in de PL. Hij is nog niet fysiek genoeg.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Heruone wrote: 25 Jan 2023, 17:26
Joenepsv wrote: 25 Jan 2023, 17:17

Deden we in de zomer ook. Savio Brantwaithe en Hoever.
In de zomer zat er een kneus van een TD.
Eens. Daarom aan onze interim TD om niet dezelfde fouten te maken. Je moet die vicieuze cirkel doorbreken en dat lukt niet door opnieuw een vrachtje huurlingen te halen. En buiten dat. Het zijn ook allemaal jongens waarvan je weet dat ze meehobbelen maar ze maken ons niet sterker. Niet een Guardado zeg maar.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

JChovanec wrote: 25 Jan 2023, 17:37 Ik ken Gil niet goed genoeg om te oordelen over zijn kwaliteit. Maar is hij als speler ook in staat om de kar te trekken als het even minder gaat in de wedstrijd? Dat is in het huidige team wel nodig.
Denk dat het team vooral behoefte heeft aan vertrouwen. Vertrouwen dat een wedstrijd gekanteld kan worden, dat een doelpunt kan vallen, dat iemand de wedstrijd kan openbreken. Dat vertrouwen ontbreekt nu volledig, wat ook heel duidelijk zichtbaar is. Het elftal voetbalt voorzichtig, heel erg op safe, zonder vertrouwen en toch onsamenhangend, waardoor het niet aan te zien is en het lijkt alsof er elf losse spelers op het veld staan. Gil is een speler met een goede individuele actie, maar weinig rendement. Weet dan ook niet of dat iets is wat het elftal over de streep kan trekken.

Wel is het iemand die uit het niets een man meer situatie kan creëren, kansen kan creëren voor anderen en bovendien niet vies is van een beetje hard werken. Een soort Xavi. Het kan ook de goede kant uit vallen. Maar zou hem wel liever zien met een langere deal dan een half jaar. Als hij hier de tijd krijgt om te aarden en te ontwikkelen, kan het grote sensatie worden. Maar voor de korte termijn twijfel ik of hij is wat we nodig hebben.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Zie Gil lijkt me op basis van zijn statistieken ook niet iemand die ons uit de ellende gaat trekken. Lijkt wel een beetje op een vijfde Beattle
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 25 Jan 2023, 17:37
DonyellMalen wrote: 25 Jan 2023, 16:47
Absurd dat nu de conclusie is dat er noodzaak is om actie te ondernemen. Veel te laat natuurlijk.
Als het kalf verdronken is, dempt men de put
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12

Eindelijk wat nieuws en nog is t voor velen weer niet goed, wacht nou eerst eens even af ! Times ticking tho.
We can't change the world until we change ourselves.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37

Ben tamelijk opgelucht met deze namen!! :PSV:

Er gebeurt nog wel iets ..
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41

Wel bizar dat je jezelf moet afvragen of de noodzaak tot versterking er was geweest, als we gisteren penibel bij Emmen hadden gewonnen.
Marcel for president!
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

040-076 wrote: 25 Jan 2023, 18:08 Wel bizar dat je jezelf moet afvragen of de noodzaak tot versterking er was geweest, als we gisteren penibel bij Emmen hadden gewonnen.
040-076 wrote: 25 Jan 2023, 18:08 Wel bizar dat je jezelf moet afvragen of de noodzaak tot versterking er was geweest, als we gisteren penibel bij Emmen hadden gewonnen.

Alles gebeurt met een reden.
Locked