Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 25 Jan 2023, 19:48 Eens. Ik verwacht sowieso ook dat dit topic veel te voorbarig is, PSV zal wijzen naar de beginperiode van Cocu en Ruud dus laten zitten. Het is natuurlijk niet zo dat hij zich onuitstaanbaar maakt zoals van Bommel deed.

De strohalm waar ik me aan vasthoud is de wil van Ruud om zijn tactiek aan te passen aan de spelersgroep, zoals hij in de winterstop heeft gedaan in mijn ogen (met Teze en Mauro vooral). M.a.w.: Hij ziet dus wel als er wat anders moet en doet dat dan ook.
Hij heeft een wijziging beoogd die direct wegviel met de blessure van Mauro en vervolgens is het weer een totale gatenkaas en hebben we tegen laagvliegers enorm veel punten verloren. Hij ziet het dus echt niet.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 25 Jan 2023, 19:52
SKERLA wrote: 25 Jan 2023, 19:48 Eens. Ik verwacht sowieso ook dat dit topic veel te voorbarig is, PSV zal wijzen naar de beginperiode van Cocu en Ruud dus laten zitten. Het is natuurlijk niet zo dat hij zich onuitstaanbaar maakt zoals van Bommel deed.

De strohalm waar ik me aan vasthoud is de wil van Ruud om zijn tactiek aan te passen aan de spelersgroep, zoals hij in de winterstop heeft gedaan in mijn ogen (met Teze en Mauro vooral). M.a.w.: Hij ziet dus wel als er wat anders moet en doet dat dan ook.
Hij heeft een wijziging beoogd die direct wegviel met de blessure van Mauro en vervolgens is het weer een totale gatenkaas en hebben we tegen laagvliegers enorm veel punten verloren. Hij ziet het dus echt niet.
Ik begrijp echt niet wat je hiermee wilt zeggen, als reactie op mij. Hij heeft toch de speelwijze veranderd?
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 25 Jan 2023, 19:54
Tijn wrote: 25 Jan 2023, 19:52

Hij heeft een wijziging beoogd die direct wegviel met de blessure van Mauro en vervolgens is het weer een totale gatenkaas en hebben we tegen laagvliegers enorm veel punten verloren. Hij ziet het dus echt niet.
Ik begrijp echt niet wat je hiermee wilt zeggen, als reactie op mij. Hij heeft toch de speelwijze veranderd?
Jij zegt dat hij ziet wat er mis is en dat hij er wat aan doet. Maar hij heeft het probleem helemaal niet opgelost, de oplossing leek volledig afhankelijk van Mauro, maar die ontbrak eerst nog en toen was het een gatenkaas. En met Mauro was het nog steeds een gatenkaas tegen Emmen. Dus je conclusie dat hij het ziet en er wat aan doet deel ik niet. Er is niks verbeterd in de winterstop.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 25 Jan 2023, 19:58
SKERLA wrote: 25 Jan 2023, 19:54

Ik begrijp echt niet wat je hiermee wilt zeggen, als reactie op mij. Hij heeft toch de speelwijze veranderd?
Jij zegt dat hij ziet wat er mis is en dat hij er wat aan doet. Maar hij heeft het probleem helemaal niet opgelost, de oplossing leek volledig afhankelijk van Mauro, maar die ontbrak eerst nog en toen was het een gatenkaas. En met Mauro was het nog steeds een gatenkaas tegen Emmen. Dus je conclusie dat hij het ziet en er wat aan doet deel ik niet. Er is niks verbeterd in de winterstop.
Je legt mijn woorden op jouw manier uit. Ik heb niet gezegd dat hij het opgelost heeft, alleen dat hij bereidheid heeft om te evolueren, i.t.t. bijv. van Bommel.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je zei: hij ziet wat er anders moet en doet dat dan ook. Als je bedoelt dat hij minder star is dan Van Bommel geef ik je gelijk, maar dat hij ziet wat er anders moet impliceert dat hij het probleem herkent heeft en dat zie ik niet terug in de wedstrijden
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Ruud niet gewoon de toezegging hebben gekregen dat hij het seizoen hoe dan ook af mag maken? Dus Brands gaf aan dat er een renovatie zou komen en dat we de beste spelers zouden moeten verkopen, vervolgens wilde geen betere optie instappen en heeft Ruud er alsnog voor gekozen om het wel te doen, maar dan met de voorwaarde dat hij dit seizoen onschendbaar is. Ik krijg bijna het idee dat dit een realistisch scenario moet zijn geweest. Verder willen Brands en Ruud natuurlijk ook 1e worden, maar deze worst case scenario moet ingecalculeerd zijn.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 25 Jan 2023, 20:02 Je zei: hij ziet wat er anders moet en doet dat dan ook. Als je bedoelt dat hij minder star is dan Van Bommel geef ik je gelijk, maar dat hij ziet wat er anders moet impliceert dat hij het probleem herkent heeft en dat zie ik niet terug in de wedstrijden
Tijn wrote: 25 Jan 2023, 20:02 Je zei: hij ziet wat er anders moet en doet dat dan ook. Als je bedoelt dat hij minder star is dan Van Bommel geef ik je gelijk, maar dat hij ziet wat er anders moet impliceert dat hij het probleem herkent heeft en dat zie ik niet terug in de wedstrijden
Je lijkt mijn vrouw wel! :grin:

Ik zei namelijk dit: Hij ziet dus wel als er wat anders moet en doet dat dan ook. Waarmee ik dus niet zeg dat hij ziet wat er anders moet.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RVN weg doen zou schandalig zijn.
Het zou het 2e clubicoon zijn wat zo word afgeserveerd.

RVN wilde niet eens al voor PSV 1 staan. Fred Rutten zou hem beter moeten helpen.

Wat bij PSV wel een probleem lijkt is dat het een vriendengroepje lijkt te zijn.
Faber
Ooijer
John de Jong
JVOH
Zenden

Eerst maar eens een goede hoofdscout aantrekken
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ff serieus je verkoopt de 2 beste spelers en wacht bijna 1 maand om een vervanger te halen en je geeft Ruud de schuld.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:strong: Ik ben alles behalve tegen kritiek op Ruud van Nistelrooy maar zou toch graag zien dat dit trieste topic gesloten wordt.

Dit punt is nog zeker niet bereikt, objectief en vanuit rationele gedachten. Daarnaast, wat voor club willen we zijn? Door dit soort topics wordt een klimaat gecreëerd waarin een schandelijke potentiële situatie zich ontwikkelt dat Ruud uitgefloten zou worden.

Door ‘zijn PSV’ gebroken.
Dit kan absoluut niet.

Denk daar maar eens over na.

Ps.
Mark is een ander verhaal.
Die heeft het er zelf naar gemaakt, zie situatie Mart, bijvoorbeeld.

PsII.
Voor verdere referentie verwijs ik u allen naar het PSV clublied (wat is ie mooi).

Alleen jammer dat vooral het laatste couplet bijna altijd het meest relevant lijkt te zijn. Wat dat betreft is het einde (trompet in mineur) wel toepasselijk..

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Skuddem wrote: 25 Jan 2023, 20:23 Door dit soort topics wordt een klimaat gecreëerd waarin een schandelijke potentiële situatie zich ontwikkelt dat Ruud uitgefloten zou worden.
Dit forum heeft het lekker aangewakkerd in allerlei berichtgeving. Ik heb hele verstandige mensen aan het woord gehoord. Maar ik heb ook hele domme mensen aan het woord gehoord. Een negentiendertien forum waar denk ik heel verstandige mensen werken, mensen met een gezin, die het verstandig vinden om een opvolging van Ruud topic schreeuwend op hun forum te plaatsen. Zou dat helpen? Helemaal in Eindhoven en omstreken?
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 25 Jan 2023, 20:31
Skuddem wrote: 25 Jan 2023, 20:23 Door dit soort topics wordt een klimaat gecreëerd waarin een schandelijke potentiële situatie zich ontwikkelt dat Ruud uitgefloten zou worden.
Dit forum heeft het lekker aangewakkerd in allerlei berichtgeving. Ik heb hele verstandige mensen aan het woord gehoord. Maar ik heb ook hele domme mensen aan het woord gehoord. Een negentiendertien forum waar denk ik heel verstandige mensen werken, mensen met een gezin, die het verstandig vinden om een opvolging van Ruud topic schreeuwend op hun forum te plaatsen. Zou dat helpen? Helemaal in Eindhoven en omstreken?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is geen populaire naam, en ook geen garantie op succes, maar Maurice Steijn heeft toch al een aantal keer goede resultaten gehaald met beperkt materiaal. Staat 6e met Sparta, een keer 12e met VVV en 9e met ADO.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kunt Ruud er niet uitgooien voordat ie minimaal het krediet heeft gekregen wat Phillip en Mark gehad hebben. Kan gewoon niet. Door de nooit eerder vertoonde aderlating middenin het seizoen zijn zijn kansen om te slagen sowieso gigantisch verkreupeld, buiten zijn schuld.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 25 Jan 2023, 20:11 RVN weg doen zou schandalig zijn.
Het zou het 2e clubicoon zijn wat zo word afgeserveerd.

RVN wilde niet eens al voor PSV 1 staan. Fred Rutten zou hem beter moeten helpen.

Wat bij PSV wel een probleem lijkt is dat het een vriendengroepje lijkt te zijn.
Faber
Ooijer
John de Jong
JVOH
Zenden

Eerst maar eens een goede hoofdscout aantrekken
Hier worden flappie & co uitgelachen om hun johan druif academy diploma, terwijl hier een Vennegoor als technisch manager rondloopt.
OP basis van.....
ja, van wat eigenlijk? Omdat het een oud speler is?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En oh ja als er weer eens een keuze gemaakt moet worden, neem dan aub eens een voorbeeld aan Feyenoord. Wij hadden Mark in z'n tweede seizoen al snel voor Advocaat in moeten ruilen - maar we wachtten te lang en toen zat die ouwe pik alweer in Rotjeknor. En intussen kunnen zij pronken de meest talentvolle trainer van Nederland die allang hier voor de groep had moeten staan.

Het idee dat je je topclub door een beginneling moet laten trainen is een gigantische dwaling, totaal niet uit te leggen. Maar goed, iemand heeft die belachelijke keuze gemaakt en nu moeten we het uitzingen. Ik zal verder maar geen namen noemen he Marcel.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja, beginnelingen hebben van 2011-2018 8 jaar op rij de Eredivisie gewonnen. Daar zal de hoop op gebaseerd zijn. Goede argumentatie is het niet per se maar meer kan ik niet bedenken. Vond de aanstelling van RvN ook totaal niet logisch destijds.
Ruxpin
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:heart:
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 25 Jan 2023, 20:31 die het verstandig vinden om een opvolging van Ruud topic schreeuwend op hun forum te plaatsen.
Wie schreeuwt er?
En typisch dat deze topic niet zou mogen, wat een onzin. Je kunt het voorbarig noemen, maar er zijn hier meer dan voldoende goed onderbouwde posts te vinden waarin duidelijk wordt gemaakt wat voor een puinzooi Ruud er tactisch van maakt.

De twijfels die sommige leden al vanaf het begin hadden zijn uitgekomen, helaas.
Ruud is een fantastisch uithangbord, een prima manager, maar hij blijkt tactisch niet goed genoeg te zijn. Hierdoor wordt hij regelmatig afgetroefd op dit gebied, zelfs door trainers van degradatiekandidaten, is het nog steeds een gatenkaas achterin en komt PSV niet tot fatsoenlijk veldspel waarbij voldoende goede kansen afgedwongen worden. Ook worden jonge spelers op deze wijze niet beter, wat voor PSV toch erg belangrijk is.

We zijn inmiddels een half seizoen verder, Ruud heeft ondertussen zijn eerdere (niet werkende) tactiek gewijzigd, maar de basisproblemen zijn nog steeds niet opgelost.
Dit zeg ik met pijn in mijn hart, maar het zijn simpelweg de harde feiten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 25 Jan 2023, 22:22 Tja, beginnelingen hebben van 2011-2018 8 jaar op rij de Eredivisie gewonnen. Daar zal de hoop op gebaseerd zijn. Goede argumentatie is het niet per se maar meer kan ik niet bedenken. Vond de aanstelling van RvN ook totaal niet logisch destijds.
Dat is feitelijk onjuist, omdat je ook de jaren van die trainers meetelt waarin ze inmiddels ervaring hadden opgebouwd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 25 Jan 2023, 23:46
Standbeeld wrote: 25 Jan 2023, 20:31 die het verstandig vinden om een opvolging van Ruud topic schreeuwend op hun forum te plaatsen.
Wie schreeuwt er?
En typisch dat deze topic niet zou mogen, wat een onzin. Je kunt het voorbarig noemen, maar er zijn hier meer dan voldoende goed onderbouwde posts te vinden waarin duidelijk wordt gemaakt wat voor een puinzooi Ruud er tactisch van maakt.

De twijfels die sommige leden al vanaf het begin hadden zijn uitgekomen, helaas.
Ruud is een fantastisch uithangbord, een prima manager, maar hij blijkt tactisch niet goed genoeg te zijn. Hierdoor wordt hij regelmatig afgetroefd op dit gebied, zelfs door trainers van degradatiekandidaten, is het nog steeds een gatenkaas achterin en komt PSV niet tot fatsoenlijk veldspel waarbij voldoende goede kansen afgedwongen worden. Ook worden jonge spelers op deze wijze niet beter, wat voor PSV toch erg belangrijk is.

We zijn inmiddels een half seizoen verder, Ruud heeft ondertussen zijn eerdere (niet werkende) tactiek gewijzigd, maar de basisproblemen zijn nog steeds niet opgelost.
Dit zeg ik met pijn in mijn hart, maar het zijn simpelweg de harde feiten.
Wat een melodramatisch verhaal zeg. Het is op dit moment werkelijk ondenkbaar dat Ruud ontslagen gaat worden.

Een inhoudelijke discussie van wat er beter moet, graag. De mening hebben dat PSV eigenlijk een andere trainer zou moeten nemen, ook prima. Maar ga er aub geen topic aan wijden. Wat een dieptepunt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 25 Jan 2023, 23:46 Wie schreeuwt er?
En typisch dat deze topic niet zou mogen, wat een onzin. Je kunt het voorbarig noemen, maar er zijn hier meer dan voldoende goed onderbouwde posts te vinden waarin duidelijk wordt gemaakt wat voor een puinzooi Ruud er tactisch van maakt
Lees even de reactie van Berghuis (3e alinea):
https://www.google.com/amp/s/www.espn.n ... atform=amp
Gelukkig snapte Skuddem hem wel meteen. ;)
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Skuddem wrote: 26 Jan 2023, 00:00 Wat een melodramatisch verhaal zeg.
Wat klopt er niet aan dan?
Een inhoudelijke discussie van wat er beter moet, graag. De mening hebben dat PSV eigenlijk een andere trainer zou moeten nemen, ook prima. Maar ga er aub geen topic aan wijden. Wat een dieptepunt.
Aha, dus de inhoud van deze topic mag wel maar er mag geen eigen topic voor gemaakt worden?
Wat een onzin.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 25 Jan 2023, 23:48
Persepolis wrote: 25 Jan 2023, 22:22 Tja, beginnelingen hebben van 2011-2018 8 jaar op rij de Eredivisie gewonnen. Daar zal de hoop op gebaseerd zijn. Goede argumentatie is het niet per se maar meer kan ik niet bedenken. Vond de aanstelling van RvN ook totaal niet logisch destijds.
Dat is feitelijk onjuist, omdat je ook de jaren van die trainers meetelt waarin ze inmiddels ervaring hadden opgebouwd.
Maar het was wel 8 jaar lang trainers die nog bezig waren aan hun 1e klus, zo bekeek ik het meer mbt argumentatie voor het aanstellen van een beginneling.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 26 Jan 2023, 01:33
Josef Dettelbacher wrote: 25 Jan 2023, 23:48

Dat is feitelijk onjuist, omdat je ook de jaren van die trainers meetelt waarin ze inmiddels ervaring hadden opgebouwd.
Maar het was wel 8 jaar lang trainers die nog bezig waren aan hun 1e klus, zo bekeek ik het meer mbt argumentatie voor het aanstellen van een beginneling.
Ik had het met [mention]VeresRivne[/mention] hierover ook al een pagina of 1 a 2 terug (of meer), maar wij kwamen ook beiden tot de gezamenlijke conclusie dat de aanstelling niet eens heel gek was, maar dat anderzijds de vijver waarin men kan vissen ook alles behalve groot en/of interessant is. Er is een reden waarom Ajax bijv. voor Schreuder kiest. Of een Utrecht voor Fräser. Of een Vitesse weer bij Cocu uitkomt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply