Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 26 Jan 2023, 10:53 Mja ik merk bij mezelf vooral een gelatenheid..

Waar ik het eerst super belangrijk vond dat er adequate vervangers zouden komen, heb ik nu met de ontstane situatie en de tijd dat het duurt voordat nieuwe spelers gewend zijn, er totaal geen gevoel meer bij.
Helemaal eens. Dat het de voorbije jaren vooral teleurstelling was kan gebeuren. Maar met de leegloop en chaos bij Ajax, de mooie praatjes vooraf is het waanzinnig dat we nu nog dieper kunnen zakken. Sportief, financieel en organisatorisch is gewoon de shit niet goed voor elkaar. Dat komt je als fan behoorlijk rauw op je dak en eerlijk gezegd ontstaat het gevoel dat je behoorlijk bij de poot genomen bent door je eigen club.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

Zijn er ergens nog geruchten? Iemand bij het stadion?
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV

PSVerDenBosch wrote: 26 Jan 2023, 12:14 Zijn er ergens nog geruchten? Iemand bij het stadion?
We zijn met PSV zo diep gezonken, dat er niet eens geruchten zijn over iemand die bij het stadion gaat posten. En dat doet pijn.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Sparts wrote: 26 Jan 2023, 12:20
PSVerDenBosch wrote: 26 Jan 2023, 12:14 Zijn er ergens nog geruchten? Iemand bij het stadion?
We zijn met PSV zo diep gezonken, dat er niet eens geruchten zijn over iemand die bij het stadion gaat posten. En dat doet pijn.
Ik heb van de eigenaar van de friettent gehoord dat er iemand bij het stadion staat te posten. Die persoon zou ook een huis zoeken in de omgeving Eindhoven. En er was ook een zwart busje gesignaleerd op Woensel, mensen dachten Roorda te herkennen. Toen net parkeerde een Lada voor het stadion.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00

ComeOnPSV wrote: 26 Jan 2023, 11:52
PSVerDenBosch wrote: 26 Jan 2023, 11:33 Heeft Marcel jullie wel eens teleurgesteld in de periode dat hij bij PSV de transfers
Beginjaren zeker.
Maar hij heeft ervaring opgedaan.
Met dezelfde redenatie had je JdJ ook kunnen laten zitten :neh:
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 26 Jan 2023, 12:22
Sparts wrote: 26 Jan 2023, 12:20

We zijn met PSV zo diep gezonken, dat er niet eens geruchten zijn over iemand die bij het stadion gaat posten. En dat doet pijn.
Ik heb van de eigenaar van de friettent gehoord dat er iemand bij het stadion staat te posten. Die persoon zou ook een huis zoeken in de omgeving Eindhoven. En er was ook een zwart busje gesignaleerd op Woensel, mensen dachten Roorda te herkennen. Toen net parkeerde een Lada voor het stadion.
KIJK hier doen we het voor! Hou ons op de hoogte svp
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 26 Jan 2023, 12:22
Sparts wrote: 26 Jan 2023, 12:20

We zijn met PSV zo diep gezonken, dat er niet eens geruchten zijn over iemand die bij het stadion gaat posten. En dat doet pijn.
Ik heb van de eigenaar van de friettent gehoord dat er iemand bij het stadion staat te posten. Die persoon zou ook een huis zoeken in de omgeving Eindhoven. En er was ook een zwart busje gesignaleerd op Woensel, mensen dachten Roorda te herkennen. Toen net parkeerde een Lada voor het stadion.
Dan halen we dus toch iemand uit Rusland!
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 26 Jan 2023, 12:22 Ik heb van de eigenaar van de friettent gehoord dat er iemand bij het stadion staat te posten. Die persoon zou ook een huis zoeken in de omgeving Eindhoven. En er was ook een zwart busje gesignaleerd op Woensel, mensen dachten Roorda te herkennen. Toen net parkeerde een Lada voor het stadion.
viewtopic.php?p=125320#p125320

:mrgreen:
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Ik heb wat beelden bekeken van Bryan Gil, maar potverdikke zeg, dat zou een gast zijn met meerwaarde. Zelfde drive als Simons en nog verfijnder. Wordt bijna 22 maar heeft al 4 interlands voor Spanje gespeeld, Champions League ervaring en zo'n 60 wedstrijden gespeeld in de Spaanse competitie. Die gaat direct veel toevoegen hoor! Laat hem maar komen, kan volgens mij uitstekend op linksbuiten, rechtsbuiten en aanvallende middenveld uit de voeten. Precies wat we nodig hebben dus!

Hij op rechts, Sulemana op links en Xavi centraal zou een droom zijn. Dan ga je er echt op vooruit zelfs.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 26 Jan 2023, 12:27 Ik heb wat beelden bekeken van Bryan Gil, maar potverdikke zeg, dat zou een gast zijn met meerwaarde. Zelfde drive als Simons en nog verfijnder. Wordt bijna 22 maar heeft al 4 interlands voor Spanje gespeeld, Champions League ervaring en zo'n 60 wedstrijden gespeeld in de Spaanse competitie. Die gaat direct veel toevoegen hoor! Laat hem maar komen, kan volgens mij uitstekend op linksbuiten, rechtsbuiten en aanvallende middenveld uit de voeten. Precies wat we nodig hebben dus!

Hij op rechts, Sulemana op links en Xavi centraal zou een droom zijn. Dan ga je er echt op vooruit zelfs.
Als je beiden kunt huren met een optie van 15m doe je het heel goed. Gil is inderdaad erg vergelijkbaar met Simons maar dan minder fysiek maar meer techniek. Sulemana zal meer impact hebben in het begin maar Gil is in potentie denk ik beter.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Robson de Souza[/mention]. Als de voorste vier Sulemana, Luuk/Fabio - Gil en Xavi zijn zet PSV wel een stap vooruit. Twee wingers die daarnaast prima op beide flanken kunnen spelen, dus meer lijn in de aanvoer naar Luuk. Helaas merendeel huur, maar dat is helaas niet anders. Komende zomer met een nieuwe td (Steinsson) een nieuw elftal bouwen.

Punt is vooral, in de winter kan men best huren, want dan is de markt veel krapper. Alleen in de zomer zijn dat achterlijke transfers. Zo'n type Brantwaithe of een rechtsback had PSV gewoon definitief moeten vastleggen.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Als je alle 2 haalt moet je wel echt 1 van de twee kopen of huren met optie. Anders moet je in de zomer wel echt opnieuw beginnen.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26

Josef Dettelbacher wrote: 26 Jan 2023, 10:53 Mja ik merk bij mezelf vooral een gelatenheid..

Waar ik het eerst super belangrijk vond dat er adequate vervangers zouden komen, heb ik nu met de ontstane situatie en de tijd dat het duurt voordat nieuwe spelers gewend zijn, er totaal geen gevoel meer bij.
Ik zit in dezelfde fase van de rouwcurve. Woest, opstandig, niet kunnen geloven naar het maakt me nauwelijks meer uit.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Josef Dettelbacher wrote: 26 Jan 2023, 10:53 Mja ik merk bij mezelf vooral een gelatenheid..

Waar ik het eerst super belangrijk vond dat er adequate vervangers zouden komen, heb ik nu met de ontstane situatie en de tijd dat het duurt voordat nieuwe spelers gewend zijn, er totaal geen gevoel meer bij.
Heel herkenbaar. Normaliter de mooiste weken van het jaar. Doet me echt geen zak op dit moment.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 26 Jan 2023, 12:32 [mention]Robson de Souza[/mention]. Als de voorste vier Sulemana, Luuk/Fabio - Gil en Xavi zijn zet PSV wel een stap vooruit. Twee wingers die daarnaast prima op beide flanken kunnen spelen, dus meer lijn in de aanvoer naar Luuk. Helaas merendeel huur, maar dat is helaas niet anders. Komende zomer met een nieuwe td (Steinsson) een nieuw elftal bouwen.
Een stap vooruit? Daar ben ik het niet mee eens. We halen dan 3 grote namen zonder bewezen rendement die hier 4 maanden en 8 dagen komen voetballen om in de zomer weg een transfer te maken.

Als je het rendement van Gil en Sulemana bij elkaar optelt van pakweg de laatste 150 wedstrijden dan springen de tranen in je ogen. Ongeveer het rendement wat we nu ook al hebben met Bakayoko Saibari en El Ghazi.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Er is ook gewoon altijd iets aan te merken op de namen die genoemd worden: te ambitieus, te hoog gegrepen, te weinig rendement, een te groot ego, een te kleine piemel, en ga zo maar door. Als er een speler is die wel rendement heeft getoond, is het vaak in een kleine kut competitie, dus dat is ook weer niet goed. Als je Gil en Sulemana vergelijkt met Bakayoko en Saibari dan gaat er al iets mis in de gedachtegang..
Jochem79
Ballenjongen
Posts: 20
Joined: 30 Aug 2021, 19:30
Clubvoorkeur: PSV

Het is wel echt super moeilijk om het hier alleen over transfer geruchten te hebben hé? Dat gepapegaai over hoe k*t het beleid is kennen we nu wel….
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

[mention]11 Sir Tinus[/mention]. Het niveauverschil tussen de PL en de Eredivisie is ongelooflijk groot. Jij kijkt wel heel kortzichtig, vind ik. Gil zou een prima speler zijn voor ons. En Sulemana ook, maar die speelt wat minder dit seizoen omdat een van de betere spelers van Stade Rennes op linksbuiten staat.

Om een Sulemana & Gil nu te gaan vergelijken met Bakayoko etc.. tja, dat gaat me veel te ver. Totaal ander niveau.
Jochem79 wrote: 26 Jan 2023, 12:46 Het is wel echt super moeilijk om het hier alleen over transfer geruchten te hebben hé? Dat gepapegaai over hoe k*t het beleid is kennen we nu wel….
Eens. :mrgreen:

Tijd voor geruchten.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

En toch kun je het niet laten om er wat op te zeggen en er zodoende zelf een flinke bijdrage aan te leveren. [mention]Jochem79[/mention]

Dit is overigens het transferwindow topic, dat gaat dus niet alleen over spelers en geruchten maar ook over het beleid in deze window.
#FreeGeneratie4
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 26 Jan 2023, 12:49 [mention]11 Sir Tinus[/mention]. Het niveauverschil tussen de PL en de Eredivisie is ongelooflijk groot. Jij kijkt wel heel kortzichtig, vind ik. Gil zou een prima speler zijn voor ons. En Sulemana ook, maar die speelt wat minder dit seizoen omdat een van de betere spelers van Stade Rennes op linksbuiten staat.

Om een Sulemana & Gil nu te gaan vergelijken met Bakayoko etc.. tja, dat gaat me veel te ver. Totaal ander niveau.
Ik zeg niet dat Sulemana en Gil hetzelfde niveau hebben als Bakayoko. Ik zeg dat als PSV hen haalt je niet gek op moet kijken als zij ook hier niet scoren want ze hebben geen bewezen productiviteit.

Dat wat jij zegt komt overeen met wat John de Jong wel eens heeft gezegd in een interview. Als spelers te kort komen in een topcompetitie kunnen ze in de Eredivsie wel excelleren... maarja dat blijkt niet vaak in de praktijk.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal wrote: 26 Jan 2023, 12:50 En toch kun je het niet laten om er wat op te zeggen en er zodoende zelf een flinke bijdrage aan te leveren. [mention]Jochem79[/mention]

Dit is overigens het transferwindow topic, dat gaat dus niet alleen over spelers en geruchten maar ook over het beleid in deze window.
Onder het kopje; inkomende transfers en geruchten.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00

ShovingNE2 wrote: 26 Jan 2023, 12:41
Josef Dettelbacher wrote: 26 Jan 2023, 10:53 Mja ik merk bij mezelf vooral een gelatenheid..

Waar ik het eerst super belangrijk vond dat er adequate vervangers zouden komen, heb ik nu met de ontstane situatie en de tijd dat het duurt voordat nieuwe spelers gewend zijn, er totaal geen gevoel meer bij.
Heel herkenbaar. Normaliter de mooiste weken van het jaar. Doet me echt geen zak op dit moment.
Dat heb ik ook en dat is niet alleen omdat er niet gewonnen wordt. Gewoon het gevoel van geen binding meer hebben met de club.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

11 Sir Tinus wrote: 26 Jan 2023, 12:53
DonyellMalen wrote: 26 Jan 2023, 12:49 [mention]11 Sir Tinus[/mention]. Het niveauverschil tussen de PL en de Eredivisie is ongelooflijk groot. Jij kijkt wel heel kortzichtig, vind ik. Gil zou een prima speler zijn voor ons. En Sulemana ook, maar die speelt wat minder dit seizoen omdat een van de betere spelers van Stade Rennes op linksbuiten staat.

Om een Sulemana & Gil nu te gaan vergelijken met Bakayoko etc.. tja, dat gaat me veel te ver. Totaal ander niveau.
Ik zeg niet dat Sulemana en Gil hetzelfde niveau hebben als Bakayoko. Ik zeg dat als PSV hen haalt je niet gek op moet kijken als zij ook hier niet scoren want ze hebben geen bewezen productiviteit.

Dat wat jij zegt komt overeen met wat John de Jong wel eens heeft gezegd in een interview. Als spelers te kort komen in een topcompetitie kunnen ze in de Eredivsie wel excelleren... maarja dat blijkt niet vaak in de praktijk.
Is dat wel zo? Volgens mij valt dat reuze mee. Gasten die we gericht hebben gehaald uit een topcompetitie voegen vaak wel degelijk wat toe. Guardado, Van Ginkel, Moreno, Luuk (2x), Xavi, Benitez, Brantwhaite, Angelino, Jeffrey Bruma, Arias. Toch best veel gasten die ondanks dat ze niet helemaal aan bod kwamen in het buitenland wel nagenoeg direct voor ons van waarde konden zijn. In elk geval veel meer dan spelers die we uit bijvoorbeeld de Nederlandse competitie konden halen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Kan [mention]Wilysimba[/mention] of iemand anders nog eens een rondje maken om ons weer wat hoop te geven op een transfer. We kunnen wel een opsteker gebruiken toch?
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik lees dat tottenham pedro porro zou willen kopen van sporting en om hem te betalen zouden ze onder andere Bryan gil in deze transfer willen betrekken. lijkt dus ook niet te komen
Oans bin de Zeeuwen!
Locked