Sporting wil keiharde pegels en geen speler is al bekendZeeuwse-psver wrote: ↑26 Jan 2023, 13:04 Ik lees dat tottenham pedro porro zou willen kopen van sporting en om hem te betalen zouden ze onder andere Bryan gil in deze transfer willen betrekken. lijkt dus ook niet te komen
Transferwindow 2022-2023
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- mateja
- Internationale topspeler
De binding valt of staat niet met succes of goed/slecht beleid mag ik hopen?guus wrote: ↑26 Jan 2023, 12:58Dat heb ik ook en dat is niet alleen omdat er niet gewonnen wordt. Gewoon het gevoel van geen binding meer hebben met de club.ShovingNE2 wrote: ↑26 Jan 2023, 12:41
Heel herkenbaar. Normaliter de mooiste weken van het jaar. Doet me echt geen zak op dit moment.
- hondjevandebakker
-
- Nationale topspeler
Bij sommigen wel dat weet je toch
- DonyellMalen
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik had het niet over niveau, daar zijn tal van goede voorbeelden van. Ik had het over productiviteit.Robson de Souza wrote: ↑26 Jan 2023, 12:59Is dat wel zo? Volgens mij valt dat reuze mee. Gasten die we gericht hebben gehaald uit een topcompetitie voegen vaak wel degelijk wat toe. Guardado, Van Ginkel, Moreno, Luuk (2x), Xavi, Benitez, Brantwhaite, Angelino, Jeffrey Bruma, Arias. Toch best veel gasten die ondanks dat ze niet helemaal aan bod kwamen in het buitenland wel nagenoeg direct voor ons van waarde konden zijn. In elk geval veel meer dan spelers die we uit bijvoorbeeld de Nederlandse competitie konden halen.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Jan 2023, 12:53
Ik zeg niet dat Sulemana en Gil hetzelfde niveau hebben als Bakayoko. Ik zeg dat als PSV hen haalt je niet gek op moet kijken als zij ook hier niet scoren want ze hebben geen bewezen productiviteit.
Dat wat jij zegt komt overeen met wat John de Jong wel eens heeft gezegd in een interview. Als spelers te kort komen in een topcompetitie kunnen ze in de Eredivsie wel excelleren... maarja dat blijkt niet vaak in de praktijk.
Ik ben ook helemaal geen tegenstander van spelers halen die het net niet gered hebben in de grote competities maar op dit moment zou ik zeggen dat PSV behoefte heeft aan bouwstenen die ons voor de langere termijn vooruit helpen waarbij het risico/transfersom in balans is. Sulemana is het voorbeeld waarbij in mijn ogen die balans compleet ontbreekt. Dan kun je hem nog steeds huren maar dan is het geen bouwsteen voor de toekomst (zonder optie tot koop die betaalbaar is).
-
- Ballenjongen
Dat zou opzich positief zijn voor PSV, dan wil Spurs vast graag Gil elders slijtenRV1913 wrote: ↑26 Jan 2023, 13:06Sporting wil keiharde pegels en geen speler is al bekendZeeuwse-psver wrote: ↑26 Jan 2023, 13:04 Ik lees dat tottenham pedro porro zou willen kopen van sporting en om hem te betalen zouden ze onder andere Bryan gil in deze transfer willen betrekken. lijkt dus ook niet te komen
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
ik dacht dat wij Gil alleen konden Huren dus als Tottenham hem alleen wilt verkopen moeten we of een grote korting krijgen of hij is niet haalbaar voor ons.Nulveertig wrote: ↑26 Jan 2023, 13:16Dat zou opzich positief zijn voor PSV, dan wil Spurs vast graag Gil elders slijten
Oans bin de Zeeuwen!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Brands heeft in het verleden meerdere keren gezegd 'geen fan te zijn' van winter transferperiodes maar óók van Afrikaanse spelers. Mede vanwege de Africa cup die bv vorig jaar ook niet lekker uit kwam voor ons. Nu kun je nooit nee zeggen tegen een Sangaré voor pakweg 7 miljoen en neem je het als 'collateral damage' erbij. Maar bij iemand met een hele forse transfersom denk ik dat je daar anders in kan staan. Bij huur is dat minder belangrijk.
- Vanthaman18
- Lorenzo von Matterhorn
Met zo'n potdicht PSV is het vak PSV-watcher echt maar een parttimebaan lijkt me. Hier op het forum rondneuzen en wachten tot Marcel eindelijk eens terug appt.
- colocolofc
- Meervoudig international
Tsja, je kan ook dingen proberen los te weken bij makelaars van potentiele kandidaten. Maar ik denk dat Rik niet echt een hele grote neiging heeft om dit te doen, hij weet dat hij informatie krijgt als het nodig is vanuit PSV en heeft naam als betrouwbaarste PSV-journalist, dus die naam gaat hij niet snel in gevaar brengen door wat obscuurdere nieuwtjes naar buiten te brengen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑26 Jan 2023, 13:54 Met zo'n potdicht PSV is het vak PSV-watcher echt maar een parttimebaan lijkt me. Hier op het forum rondneuzen en wachten tot Marcel eindelijk eens terug appt.
-
Je leest niet goed, ik zeg dat het niet alleen komt doordat er niet gewonnen wordt. En ga mij niet vertellen dat ik een nep supporter ben . Al 35 jaar heb een seizoenskaart en zelden (op 1 hand te tellen) een wedstrijd verstek laten gaan. Alle Europese wedstrijden aanwezig. En ook in die jaren waren er slechte periodes maar nooit dat gevoel gehad van “geen binding” te hebben.
- DonyellMalen
- Legende
Klopt, hopen op een transfer a la Benitez: die was er patsboem ineens!Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑26 Jan 2023, 13:54 Met zo'n potdicht PSV is het vak PSV-watcher echt maar een parttimebaan lijkt me. Hier op het forum rondneuzen en wachten tot Marcel eindelijk eens terug appt.
Dat het potdicht zit bij PSV is juist goed, maar voor ons als supporters wat minder. Stel je voor je hebt zo'n clown bij je club als die FeyenoordTransfermarkt... niet best.
-
- Nationale topspeler
Ik zeg sommigen (al zijn die bij het gelijkspel tegen Fortuna wss afgehaakt), ik benoem nergens dat jij dit bent, Rustaaaaagh!guus wrote: ↑26 Jan 2023, 14:00Je leest niet goed, ik zeg dat het niet alleen komt doordat er niet gewonnen wordt. En ga mij niet vertellen dat ik een nep supporter ben . Al 35 jaar heb een seizoenskaart en zelden (op 1 hand te tellen) een wedstrijd verstek laten gaan. Alle Europese wedstrijden aanwezig. En ook in die jaren waren er slechte periodes maar nooit dat gevoel gehad van “geen binding” te hebben.
-
- Bankzitter
- El Sordo
- Vedette
Waarom zou dat er eigenlijk geen onderdeel van kunnen zijn?
-
- Nationale topspeler
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... 0&ito=1490
Die eigenaar van Rennes zit echt aan de verboden middelen volgens mij, wat een mogool
Die eigenaar van Rennes zit echt aan de verboden middelen volgens mij, wat een mogool
-
- Bankzitter
- DonyellMalen
- Legende
Niet verassend dit. Sulemana kunnen we alleen huren. Daarom is het vrij onwaarschijnlijk dat PSV 17 miljoen euro heeft geboden op hem.DonyellMalen wrote: ↑25 Jan 2023, 15:44 Stade Rennes is btw een lastige onderhandelingspartner. Hebben een enorm rijke eigenaar, meneer François Pinault en zijn zoon François-Henri Pinault, die samen goed zijn voor 18,7 miljard euro.
- Vanthaman18
Had Brands maar iets weg van hem ;-)RV1913 wrote: ↑26 Jan 2023, 14:19 https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... 0&ito=1490