Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV

Zeeuwse-psver wrote: 26 Jan 2023, 16:10
RV1913 wrote: 26 Jan 2023, 16:08

Tot Walter kwam was het ook namedropping, dat zegt precies niks omdat Slegers alles potdicht houd en dat is heel knap.
of er is gewoon niks om te lekken omdat ze bij PSV gewoon serieus geen idee hebben hoe ze het moeten aanpakken.
en die kans lijkt mij met de dag groter te worden, hoe kan je nou al meer als een maand weten dat gakkie weg gaat en nog steeds geen vervanger hebben aangetrokken
Als de financiën niet op orde zijn kun je niet zomaar een speler halen.
Valt mij nu wel op dat Brands aan het lozen is. Hoever weg, interesse in Seelt, Vos, Oppegard, Vertessen, Ramalho, Veerman.
Kan ook zomaar dat spelers in de markt worden gezet omdat het salarishuis te vol is.

Echt enorm nieuwsgierig naar het reilen en zeilen achter de schermen.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV

Zeeuwse-psver wrote: 26 Jan 2023, 16:10
RV1913 wrote: 26 Jan 2023, 16:08

Tot Walter kwam was het ook namedropping, dat zegt precies niks omdat Slegers alles potdicht houd en dat is heel knap.
of er is gewoon niks om te lekken omdat ze bij PSV gewoon serieus geen idee hebben hoe ze het moeten aanpakken.
en die kans lijkt mij met de dag groter te worden, hoe kan je nou al meer als een maand weten dat gakkie weg gaat en nog steeds geen vervanger hebben aangetrokken
Je weet toch ook niet hoe de houding van de clubs en zaakwaarnemers zijn van de mogelijke opvolgers.
Het is niet zo als je vandaag aanklopt bij speler A en dat hij er morgen staat, omdat iedereen het maar normaal vindt dat deze speler kan vertrekken.
Het is juist ook wel sterk om gewoon alles stil te houden zolang niks concreet is.
Als je hier nu een maand lang elke dag andere namen voorbij ziet komen en of het nu concreet is of niet doet er niet toe krijgen we hier ook een sfeer van "niemand wil naar PSV" zonder dat iemand van ons ook maar daadwerkelijk weet hoe iets is gegaan.
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Garnala wrote: 26 Jan 2023, 16:15
Zeeuwse-psver wrote: 26 Jan 2023, 16:10 of er is gewoon niks om te lekken omdat ze bij PSV gewoon serieus geen idee hebben hoe ze het moeten aanpakken.
en die kans lijkt mij met de dag groter te worden, hoe kan je nou al meer als een maand weten dat gakkie weg gaat en nog steeds geen vervanger hebben aangetrokken
Je weet toch ook niet hoe de houding van de clubs en zaakwaarnemers zijn van de mogelijke opvolgers.
Het is niet zo als je vandaag aanklopt bij speler A en dat hij er morgen staat, omdat iedereen het maar normaal vindt dat deze speler kan vertrekken.
Het is juist ook wel sterk om gewoon alles stil te houden zolang niks concreet is.
Als je hier nu een maand lang elke dag andere namen voorbij ziet komen en of het nu concreet is of niet doet er niet toe krijgen we hier ook een sfeer van "niemand wil naar PSV" zonder dat iemand van ons ook maar daadwerkelijk weet hoe iets is gegaan.
laat ik eerst even duidelijk maken dat ik 0 verstand van dit soort zaken heb en dat het volgende een aanname is.
maar als je in de zomer al weet dat gakkie verkocht moet worden.
dan moet je in januari toch wel je volledige scouting lijst op orde hebben.
lijkt mij dat daar voldoende spelers op staan die je kan halen.
dat daarvan keuze 1 en 2 niet willen of kunnen komen snap ik ook.
maar optie 3 moet je bij wijze van spreken toch al lang gehaald hebben zeker met het vrij gekomen geld van Noni.
maar misschien zit ik mis.
Oans bin de Zeeuwen!
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Gakkie? :huh:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Gakkie. :I
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Is dat het hondje van Gip en Ganneke?
La vida és massa curta per no fer broma
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Gakkie. :opzijnkop:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Gakkie klinkt als de sterspeler van Ajax.

Jakkie :kots:
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV

Zeeuwse-psver wrote: 26 Jan 2023, 16:19
Garnala wrote: 26 Jan 2023, 16:15
Je weet toch ook niet hoe de houding van de clubs en zaakwaarnemers zijn van de mogelijke opvolgers.
Het is niet zo als je vandaag aanklopt bij speler A en dat hij er morgen staat, omdat iedereen het maar normaal vindt dat deze speler kan vertrekken.
Het is juist ook wel sterk om gewoon alles stil te houden zolang niks concreet is.
Als je hier nu een maand lang elke dag andere namen voorbij ziet komen en of het nu concreet is of niet doet er niet toe krijgen we hier ook een sfeer van "niemand wil naar PSV" zonder dat iemand van ons ook maar daadwerkelijk weet hoe iets is gegaan.
laat ik eerst even duidelijk maken dat ik 0 verstand van dit soort zaken heb en dat het volgende een aanname is.
maar als je in de zomer al weet dat gakkie verkocht moet worden.
dan moet je in januari toch wel je volledige scouting lijst op orde hebben.
lijkt mij dat daar voldoende spelers op staan die je kan halen.
dat daarvan keuze 1 en 2 niet willen of kunnen komen snap ik ook.
maar optie 3 moet je bij wijze van spreken toch al lang gehaald hebben zeker met het vrij gekomen geld van Noni.
maar misschien zit ik mis.
Je gedachte is niet gek en ik heb ook totaal geen verstand van transfers, maar ze hebben vanuit PSV al meerdere keren laten doorsluimeren dat El Ghazi het kon opvangen.
Er zijn natuurlijk verschillende aannames zoals dat het complete budget van Gakpo is gebruikt om gaten te dichten, dus dan is ook logisch dat daar sinds de komst van El Ghazi niet meer actief gezocht is naar een vervanger. De transfer van Noni zal ondanks dat Noni aangaf terug naar Londen te willen wel meer een verrassing zijn geweest omdat hij dit seizoen amper gespeeld heeft, dus dat daar niet direct een vervanger klaar staat kan ik begrijpen.
Ik was vandaag de Skiete willy podcast te luisteren waarin Marco aangaf dat het financieel helemaal niet zo slecht is als dat er naar buiten wordt aangegeven. Daaruit zou je kunnen leiden dat met het geld van Cody er echt wel budget over is. Hoe dan ook zal de waarheid in het midden liggen en zie ik ook liever vandaag iemand komen dan morgen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Cool, en ontopic door.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

LaFoquita wrote: 26 Jan 2023, 16:29 Gakkie klinkt als de sterspeler van Ajax.

Jakkie :kots:
Over spelers van Ajax gesproken, [mention]FritskePhilips[/mention] nog nieuws over de jeugdspeler die wellicht deze kant op komt?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Transfers worden over zaterdag heen getild, kans dat er dan nog buitenkansjes op de markt komen.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

PSV heeft het zo ver gekregen dat spontaan de rillingen krijg als ik het woord 'buitenkansje' lees.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Siemen wrote: 26 Jan 2023, 16:39 PSV heeft het zo ver gekregen dat spontaan de rillingen krijg als ik het woord 'buitenkansje' lees.
Zoals iedereen hier, de buitenkansjes komen natuurlijk op 30 of 31 januari en niet in het begin van de periode
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Siemen wrote: 26 Jan 2023, 16:39 PSV heeft het zo ver gekregen dat spontaan de rillingen krijg als ik het woord 'buitenkansje' lees.
Ik had vernomen dat PSV Cristiano Ronaldo als buitenkansje zag. Was serieuze interesse in en volgens mij ook bijna rond met PSV (Ton van Veen zou via Jumbo salaris weer opnemen net als bij Götze voor 1.5 jaar). Alleen tja, hij kwam niet door de mentaliteitskeuring van ons Ruudje nadat hij dat interview had gegeven bij Piers Morgan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Welke club zit er nu te loeren op buitenkansjes na de verkoop van Gakpo en Madueke voor 80+ miljoen?

Regel je shit of ben eerlijk en ga de achterban (en selectie) niet voor de gek houden.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

LaFoquita wrote: 26 Jan 2023, 16:33 Transfers worden over zaterdag heen getild, kans dat er dan nog buitenkansjes op de markt komen.
Wat een onzin, die zijn er nu al wel. En bovendien, de wedstrijden stapelen zich snel op. We hebben nu versterking nodig, niet volgende week.
Ginius Wijndalum
Talent
Posts: 79
Joined: 31 Aug 2021, 14:32
Clubvoorkeur: PSV

Het kan aan mij liggen, maar als je als club nagenoeg 90 mln hebt opgehaald ( voor de buitenwacht althans) en je wacht tot het laatste moment met het redden van je seizoen, omdat je wacht op buitenkansjes. Kan het zomaar eens zijn dat de clubs waarvan je dan een speler over wil nemen juist meer vragen dan minder.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 26 Jan 2023, 16:31
LaFoquita wrote: 26 Jan 2023, 16:29 Gakkie klinkt als de sterspeler van Ajax.

Jakkie :kots:
Over spelers van Ajax gesproken, [mention]FritskePhilips[/mention] nog nieuws over de jeugdspeler die wellicht deze kant op komt?
Ja, hij viert volgende week zijn 12e verjaardag
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Verwacht eerlijk gezegd buiten geruchten geen speler meer voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles, maar dat is ook alleen een verwachting. Stel er komt vandaag/morgen iets naar buiten dan zal de presentatie waarschijnlijk pas zondag/maandag plaatsvinden.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00

De lucht is blauw, gras is groen, de bal is rond.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Zoals je nu weer ziet met Stewart, het nieuws kan uit het niets komen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ginius Wijndalum wrote: 26 Jan 2023, 16:44 Het kan aan mij liggen, maar als je als club nagenoeg 90 mln hebt opgehaald ( voor de buitenwacht althans) en je wacht tot het laatste moment met het redden van je seizoen, omdat je wacht op buitenkansjes. Kan het zomaar eens zijn dat de clubs waarvan je dan een speler over wil nemen juist meer vragen dan minder.
Persoonlijk ben ik wel klaar met "buitenkansjes", althans daar maak ik de onderverdeling in:
- spelers met potentie, maar een deuk in ontwikkeling
- routiniers met grote staat van dienst, maar lang uit de roulatie geweest of gewoon niet aan spelen toegekomen.

Persoonlijk zou ik veel liever inzetten op spelers bij mindere clubs die daar dragend zijn, in een stijgende lijn zitten, en nog ruimte voor ontwikkeling over lijken te hebben.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Nulveertig
Ballenjongen
Posts: 18
Joined: 17 Jan 2023, 18:52
Clubvoorkeur: PSV

Earnest Stewart de nieuwe Technisch Directeur... Vandaar dat er zo weinig transfernieuws is. Ik ben opzich positief verrast, hopen dat hij er nog wat van kan maken voor de markt sluit
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker wrote: 26 Jan 2023, 16:49 Zoals je nu weer ziet met Stewart, het nieuws kan uit het niets komen
Juist, zo kwam Benitez ook uit de lucht vallen. Op deze manier verwacht ik nog wel een tweetal spelers.
Locked