Klopt, komt ook uit Veghel en heeft bij Udi gevoetbald. Dus dan past alles mooi denk ik zo. Cirkeltje rond. Rest alleen nog presteren bij PSV.11 Sir Tinus wrote: ↑26 Jan 2023, 17:03Hmmm waar al een bondscoach was aangesteld voor de komende 2 tot 4 jaar. Lijkt me ook niet heel uitdagend.Standbeeld wrote: ↑26 Jan 2023, 16:57 De KNVB had hem ook benaderd voor de functie Directeur Topvoetbal.
Bij PSV daarentegen lijkt hij met 30 a 40 miljoen een complete selectie te kunnen bouwen naar zijn hand. Die past bij de visie waarvoor ze gekozen hebben bij PSV en waarop hij waarschijnlijk overgehaald is. Hij gaat Sangaré en wellicht Xavi ook nog moeten vervangen maar heeft dan nog meer budget. De droom van een gemiddelde FMer denk ik.
Hij kan vanaf 1 maart de perfecte rechtsback zoeken, een goede CV, één of twee middenvelders, één of twee buitenspelers en eventueel talent voor Jong PSV. Die hoeft zich zeker niet te vervelen voorlopig.
Earnest Stewart
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Daar ben ik te jong voor. Wat voor type voetballer was het?
- Maikel
- Site Admin
Ik weet nog dat er bij NAC altijd een vlag hing met het hoofd van Ernie van Bert voor hem
Dacht al: Waarom is hij een topic hier.
Als ik het allemaal zo lees klinkt het wel heel positief. Stukke meer gewicht dan een John
Dacht al: Waarom is hij een topic hier.
Als ik het allemaal zo lees klinkt het wel heel positief. Stukke meer gewicht dan een John
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Een rappe aanvaller als ik me goed herinner. Geen doelpuntenmachine, maar wel een vlug en handig spelertje op niveau middenmoot/onderkant PTT Telecompetitie.
Last edited by Grasmat on 26 Jan 2023, 17:10, edited 1 time in total.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
We of ze?degans4567 wrote: ↑26 Jan 2023, 16:54 Heeft hij het Amerikaanse voetbal weer op de kaart gezet dan hebben we ze een hele goeie te pakken.
-
- Lid van verdienste
Interessante naam. Zijn cv qua trainers aanstellen is wel minder, maar is volgens mij wel een goede in het overige beleid uitstippelen.
- Stofzuiger
- Vaste waarde in elftal
Verrassende naam. Geen idee hoe hij is als technisch directeur. Maar als voetballer was het iemand met een goede mentaliteit, techniek en intelligentie. Geen slechte combinatie.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Legende
Kan me voorstellen dat hij al een eind is meegenomen in wat PSV te doen staat..
Maar dat is een aanname van mij..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Dat sowieso. Je tekent niet zomaar een contract om er vervolgens pas bij de aankondiging of officiële aanstelling achter te komen in wat voor situatie een club verkeerd, wat de doelen zijn, de speerpunten, etc.milansandro wrote: ↑26 Jan 2023, 17:12Kan me voorstellen dat hij al een eind is meegenomen in wat PSV te doen staat..
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Zoals Marcel en Ruud bedoel je?Heruone wrote: ↑26 Jan 2023, 17:15Dat sowieso. Je tekent niet zomaar een contract om er vervolgens pas bij de aankondiging of officiële aanstelling achter te komen in wat voor situatie een club verkeerd, wat de doelen zijn, de speerpunten, etc.milansandro wrote: ↑26 Jan 2023, 17:12
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Uiteraard. Maar er zijn ook dingen die men je niet vertelt. Maar daar kom je dan na benoeming wel snel achter... Lijkje hier... Hoeft niet alarmerend te zijn, maar gezien de situatie van PSV op dit moment zou ik niet, zeg maar, heel bereblij instappen. Maar, zoals Ruud al na afloop van Emmen-uit zei: als je op je diepste punt bent aangekomen kun je alleen nog maar naar boven. De vraag is of die analyse correct is en of de nieuwe TD kan bijdragen tot het uit de put kruipen. Een nationale bond is toch heel wat anders dan een club, vanzelfsprekend: iemand die een goede analyse van zijn AZ-periode kan geven?Heruone wrote: ↑26 Jan 2023, 17:15Dat sowieso. Je tekent niet zomaar een contract om er vervolgens pas bij de aankondiging of officiële aanstelling achter te komen in wat voor situatie een club verkeerd, wat de doelen zijn, de speerpunten, etc.milansandro wrote: ↑26 Jan 2023, 17:12
- Standbeeld
- Mister PSV
Hier een stuk over zijn tijd bij AZ. Het is wel alweer lang geleden, maar vond het toch interessant om te lezen. Moest het in een moeilijke tijd na de DSB malaise toch zien te bolwerken daar.
https://www.azfanpage.nl/missers-stewar ... n-vakwerk/
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ziet iemand de overeenkomsten met de onlangs vertrokken TD van PSV? (Spoiler alert: het woord is 'mediaschuwheid'...Laten we hopen dat hi zich op dat punt, hoewel zeker niet het belangrijkste, inmiddels ook verder heeft ontwikkeld)Standbeeld wrote: ↑26 Jan 2023, 17:23 Hier een stuk over zijn tijd bij AZ. Het is wel alweer lang geleden, maar vond het toch interessant om te lezen. Moest het in een moeilijke tijd na de DSB malaise toch zien te bolwerken daar.
-
- Nationale topspeler
Dat is Brands toch ook deels? en lekker boeiend een TD hoeft ons niet te woord te staan, dat hoort Brands te doen.psvgouda wrote: ↑26 Jan 2023, 17:31Ziet iemand de overeenkomsten met de onlangs vertrokken TD van PSV? (Spoiler alert: het woord is 'mediaschuwheid'...)Standbeeld wrote: ↑26 Jan 2023, 17:23 Hier een stuk over zijn tijd bij AZ. Het is wel alweer lang geleden, maar vond het toch interessant om te lezen. Moest het in een moeilijke tijd na de DSB malaise toch zien te bolwerken daar.
Daarbij is dat artikel van 8 jaar geleden, dus lijkt me dat wij wel het 1 en ander heeft geleerd in de VS
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ervan uitgaande dat hij de MLS beter kent dan wie dan ook op dit forum;
https://www.transfermarkt.nl/major-leag ... ewerb/MLS1
Buiten Magno staat er wel meerdere leuke aanvallers bij.
https://www.transfermarkt.nl/major-leag ... ewerb/MLS1
Buiten Magno staat er wel meerdere leuke aanvallers bij.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Vanwaar hadden sommigen liever Steinsson gezien?
Stewart heeft toch een veel beter CV dan die Steinsson?
TD bij AZ & USA >>>>>> TD bij Fleetwood
Stewart heeft toch een veel beter CV dan die Steinsson?
TD bij AZ & USA >>>>>> TD bij Fleetwood