Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 26 Jan 2023, 17:03
Standbeeld wrote: 26 Jan 2023, 16:57 De KNVB had hem ook benaderd voor de functie Directeur Topvoetbal.
Hmmm waar al een bondscoach was aangesteld voor de komende 2 tot 4 jaar. Lijkt me ook niet heel uitdagend.

Bij PSV daarentegen lijkt hij met 30 a 40 miljoen een complete selectie te kunnen bouwen naar zijn hand. Die past bij de visie waarvoor ze gekozen hebben bij PSV en waarop hij waarschijnlijk overgehaald is. Hij gaat Sangaré en wellicht Xavi ook nog moeten vervangen maar heeft dan nog meer budget. De droom van een gemiddelde FMer denk ik.

Hij kan vanaf 1 maart de perfecte rechtsback zoeken, een goede CV, één of twee middenvelders, één of twee buitenspelers en eventueel talent voor Jong PSV. Die hoeft zich zeker niet te vervelen voorlopig.
Klopt, komt ook uit Veghel en heeft bij Udi gevoetbald. Dus dan past alles mooi denk ik zo. Cirkeltje rond. Rest alleen nog presteren bij PSV.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

psvgouda wrote: 26 Jan 2023, 16:53 Oké, pushbericht waard. Geen idee hoe we dit moeten inschatten, al waren er hier voorstanders van zijn komst. Herinner mij de voetballer bij Willem II nog goed. Maar dat zegt niks, zoals elders betoogd. We gaan het zien hoor
Daar ben ik te jong voor. Wat voor type voetballer was het?
Rigo
Bankzitter

LaFoquita wrote: 26 Jan 2023, 17:03 Talentvolle buitenspeler op aanraden van Earnest uit de MLS in 3 2 1...
Nou doe Talles Magno maar dan ..
Menno1
Legende

Super blij mee. Denk kwa beschikbare namen is dit wel een van de besten die we konden halen. Internationaal netwerk, uitstekende reputatie, spreekt zijn talen, kent de competitie en kent uiteraard Brands goed.
Maikel
Site Admin

Ik weet nog dat er bij NAC altijd een vlag hing met het hoofd van Ernie van Bert voor hem

Dacht al: Waarom is hij een topic hier.
Als ik het allemaal zo lees klinkt het wel heel positief. Stukke meer gewicht dan een John
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Skuddem wrote: 26 Jan 2023, 17:08
psvgouda wrote: 26 Jan 2023, 16:53 Oké, pushbericht waard. Geen idee hoe we dit moeten inschatten, al waren er hier voorstanders van zijn komst. Herinner mij de voetballer bij Willem II nog goed. Maar dat zegt niks, zoals elders betoogd. We gaan het zien hoor
Een rappe aanvaller als ik me goed herinner. Geen doelpuntenmachine, maar wel een vlug en handig spelertje op niveau middenmoot/onderkant PTT Telecompetitie.
Last edited by Grasmat on 26 Jan 2023, 17:10, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

degans4567 wrote: 26 Jan 2023, 16:54 Heeft hij het Amerikaanse voetbal weer op de kaart gezet dan hebben we ze een hele goeie te pakken.
We of ze?
Mick Jagger
Lid van verdienste

Interessante naam. Zijn cv qua trainers aanstellen is wel minder, maar is volgens mij wel een goede in het overige beleid uitstippelen.
Stofzuiger
Vaste waarde in elftal

Verrassende naam. Geen idee hoe hij is als technisch directeur. Maar als voetballer was het iemand met een goede mentaliteit, techniek en intelligentie. Geen slechte combinatie.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Skuddem wrote: 26 Jan 2023, 17:08
Aardige, rechtsbenige rechtsbuiten met tien al hetzelfde kapsel als nu. Speelde bij USA meestal één van de twee spitsen.

Verklaarde destijds regelmatig ervan te dromen later TD te worden bij PSV.
milansandro
Legende

O Goleiro Grande wrote: 26 Jan 2023, 16:54
milansandro wrote: 26 Jan 2023, 16:52 Hopelijk is hij al bezig met de komende paar dagen..
Dat lijkt me sterk als hij pas op 1 maart begint…
Kan me voorstellen dat hij al een eind is meegenomen in wat PSV te doen staat..
Maar dat is een aanname van mij..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
YANKEE
Veelbelovend talent

Ben benieuwd of hij de boel kan redden. Sterkte en succes Ernie
Armada
Internationale topspeler

Dus nu kunnen we ook het persbericht over Talles Magno snel verwachten?
Heruone
Lid scoutingsteam

milansandro wrote: 26 Jan 2023, 17:12
O Goleiro Grande wrote: 26 Jan 2023, 16:54

Dat lijkt me sterk als hij pas op 1 maart begint…
Dat sowieso. Je tekent niet zomaar een contract om er vervolgens pas bij de aankondiging of officiële aanstelling achter te komen in wat voor situatie een club verkeerd, wat de doelen zijn, de speerpunten, etc.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Armada wrote: 26 Jan 2023, 17:14 Dus nu kunnen we ook het persbericht over Talles Magno snel verwachten?
Dat zou fantastisch zijn, of weet jij heel stiekem meer. :mrgreen:
Kezmania
Meervoudig international

Mooi. En nu Reyna binnenhalen :ketchup: :PSV:
Menno1
Legende

Heruone wrote: 26 Jan 2023, 17:15
Dat sowieso. Je tekent niet zomaar een contract om er vervolgens pas bij de aankondiging of officiële aanstelling achter te komen in wat voor situatie een club verkeerd, wat de doelen zijn, de speerpunten, etc.
Zoals Marcel en Ruud bedoel je? :D
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Uiteraard. Maar er zijn ook dingen die men je niet vertelt. Maar daar kom je dan na benoeming wel snel achter... :mrgreen: Lijkje hier... Hoeft niet alarmerend te zijn, maar gezien de situatie van PSV op dit moment zou ik niet, zeg maar, heel bereblij instappen. Maar, zoals Ruud al na afloop van Emmen-uit zei: als je op je diepste punt bent aangekomen kun je alleen nog maar naar boven. De vraag is of die analyse correct is en of de nieuwe TD kan bijdragen tot het uit de put kruipen. Een nationale bond is toch heel wat anders dan een club, vanzelfsprekend: iemand die een goede analyse van zijn AZ-periode kan geven?
Standbeeld
Mister PSV

Hier een stuk over zijn tijd bij AZ. Het is wel alweer lang geleden, maar vond het toch interessant om te lezen. Moest het in een moeilijke tijd na de DSB malaise toch zien te bolwerken daar.
https://www.azfanpage.nl/missers-stewar ... n-vakwerk/
Heruone
Lid scoutingsteam

Menno1 wrote: 26 Jan 2023, 17:21

Zoals Marcel en Ruud bedoel je? :D
Haha Marcel en Ruud wisten ongetwijfeld waar ze ingestapt zijn ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Standbeeld wrote: 26 Jan 2023, 17:23 Hier een stuk over zijn tijd bij AZ. Het is wel alweer lang geleden, maar vond het toch interessant om te lezen. Moest het in een moeilijke tijd na de DSB malaise toch zien te bolwerken daar.
Ziet iemand de overeenkomsten met de onlangs vertrokken TD van PSV? (Spoiler alert: het woord is 'mediaschuwheid'...Laten we hopen dat hi zich op dat punt, hoewel zeker niet het belangrijkste, inmiddels ook verder heeft ontwikkeld)
RV1913
Nationale topspeler

psvgouda wrote: 26 Jan 2023, 17:31
Standbeeld wrote: 26 Jan 2023, 17:23 Hier een stuk over zijn tijd bij AZ. Het is wel alweer lang geleden, maar vond het toch interessant om te lezen. Moest het in een moeilijke tijd na de DSB malaise toch zien te bolwerken daar.
Ziet iemand de overeenkomsten met de onlangs vertrokken TD van PSV? (Spoiler alert: het woord is 'mediaschuwheid'...)
Dat is Brands toch ook deels? en lekker boeiend een TD hoeft ons niet te woord te staan, dat hoort Brands te doen.
Daarbij is dat artikel van 8 jaar geleden, dus lijkt me dat wij wel het 1 en ander heeft geleerd in de VS :wall:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ervan uitgaande dat hij de MLS beter kent dan wie dan ook op dit forum;

https://www.transfermarkt.nl/major-leag ... ewerb/MLS1

Buiten Magno staat er wel meerdere leuke aanvallers bij.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Vanwaar hadden sommigen liever Steinsson gezien?
Stewart heeft toch een veel beter CV dan die Steinsson?

TD bij AZ & USA >>>>>> TD bij Fleetwood
Post Reply