Omdat er van Steinsson wel wat artikelen zijn te vinden over hoe hij is en wat hij belangrijk vindt en sommige vinden dat wel een verfrissend idee en daarom erg goed passen bij PSV.
Earnest Stewart
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Spreek toch ook de hoop uit dat dat veranderd is? Bovendien, wat mij voor hem inneemt is het gegeven dat hij op zo ongeveer het moeilijkste moment is ingestapt bij AZ en dat grosso modo toch goed heeft gedaan. Zegt dit iets over wat hij bij PSV gaat aantreffen en wat hij zal moeten ombuigen? Ongetwijfeld enige financiële sanering, bijv het meermalen genoemde terugbrengen van de afschrijvingen en tegelijkertijd op behoorlijk niveau blijven presteren. Het wordt hoe dan ook weer interessant
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Geen woorden (Steinsson) maar daden (Stewart).11 Sir Tinus wrote: ↑26 Jan 2023, 17:39Omdat er van Steinsson wel wat artikelen zijn te vinden over hoe hij is en wat hij belangrijk vindt en sommige vinden dat wel een verfrissend idee en daarom erg goed passen bij PSV.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Spreekt z’n talen? Nederlands en Engels, net als de rest bedoel je?
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Ik ben hier wel blij mee.. internationale ervaring (en niet als John de jong zelf opgeleid) bekend met de ED en heeft vast al een goed netwerk opgebouwd bij AZ en USA..
Nu nog een paar spelers…..
Nu nog een paar spelers…..
-
- Regelmatige invaller
Bij USMNT schijnt het nogal onrustig te zijn. Coach en General Manager zijn weg of vertrekken binnenkort. Voorzitter van de bond geeft ook aan dat het vertrek van Stewart voor een 'clean canvas' zorgt.
Denk dat de timing voor alle partijen goed uitkomt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dus hij spreekt zijn talen. Maak het nu niet te moeilijk.O Goleiro Grande wrote: ↑26 Jan 2023, 17:53Spreekt z’n talen? Nederlands en Engels, net als de rest bedoel je?
-
- Legende
Je vergeet Limburgs.O Goleiro Grande wrote: ↑26 Jan 2023, 17:53Spreekt z’n talen? Nederlands en Engels, net als de rest bedoel je?
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Stewart heeft natuurlijk wel een fundament gelegd bij AZ. Huiberts was daar hoofdscouting en die heeft toen het stokje overgenomen. Alles wat nu uit Huiberts vloeit, zal ook deels beïnvloed zijn door Stewart veronderstel ik. Net als dat De Jong en Brands in zekere zin ook similariteiten hebben.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
"CHICAGO – (Jan. 26, 2023) – U.S. Soccer Federation Sporting Director Earnie Stewart is departing the organization and will return to the Netherlands to join legendary Eredivisie club PSV Eindhoven."
Ze weten ons iig op waarde te schatten daar bij de bond in de US.
Ze weten ons iig op waarde te schatten daar bij de bond in de US.
- TylerDurdn
-
- Lid 2e elftal
-
- Meervoudig international
Zoals hierboven al gezegd, het is sinds de ruzie op het WK tussen trainer Berhalter en speler Reyna onrustig bij de Amerikaanse bond.
Hier is een podcast van drie Amerikaanse ex-internationals over het vertrek van Stewart. Ze hebben er in ieder geval alle begrip voor dat hij naar PSV en Nederland terug wil nu het zo'n puinhoop is daar.
-
Nou, blij dat er iemand is aangesteld. Stewart ken ik zeker nog als speler, maar als TD heb ik hem niet gevolgd. Zijn CV mag er best zijn, maar ben heel benieuwd. Is het een gast die heel behoudend is, of is ie best agressief in de manier waarop hij te werk gaat? Het is dan wel eindelijk iemand die niet van de ons kent ons is, maar hoe eigenwijs is hij qua visie? Gaat hij het hondje van de RvC spelen, of lekker zijn eigen weg?
Ik denk wel dat de Amerikaanse markt nu makkelijker te betreden zal zijn, daar zit wel wat interessants bij. En ook andere interessante spelers uit andere landen die in Amerika spelen.
Goed, we hebben eindelijk een verse TD die aan het nieuwe PSV kan gaan werken. Voor nu superblij mee.
Ik denk wel dat de Amerikaanse markt nu makkelijker te betreden zal zijn, daar zit wel wat interessants bij. En ook andere interessante spelers uit andere landen die in Amerika spelen.
Goed, we hebben eindelijk een verse TD die aan het nieuwe PSV kan gaan werken. Voor nu superblij mee.
- PCGC
- Vedette
Ja inderdaad. Vond het eerst vreemd dat hij voor het grote “2026” project weg gaat. Alles daar staat in het teken van het WK in eigen land straks en dat zou ook de kroon op het werk van Stewart moeten worden. Maar intern zijn ze daar, zeker na die affaire met Berhalter, op oorlogspad, dus kan me goed voorstellen dat ie nu ergens anders naar toe wil en dan is dit een mooie uitdaging natuurlijk.DE MADERA 76 wrote: ↑26 Jan 2023, 18:06Bij USMNT schijnt het nogal onrustig te zijn. Coach en General Manager zijn weg of vertrekken binnenkort. Voorzitter van de bond geeft ook aan dat het vertrek van Stewart voor een 'clean canvas' zorgt.
Denk dat de timing voor alle partijen goed uitkomt.
Ben benieuwd!
Welkom Ernst!
#FreeGeneratie4
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- Standbeeld
- Mister PSV
Net zoals bij AZ dus ongelukkig in de mensen die hij aanneemt. Weten we dat vast in ieder geval.
-
- Legende
All credits to [mention]Josef Dettelbacher[/mention], he is all knowing and all seeing
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Ik heb zijn naam, mogelijk tot vervelend toe, genoemd hier de afgelopen maanden.Zeeuwse-psver wrote: ↑26 Jan 2023, 16:49is dat dan ooit concreet geweest of een naam die wij op het forum graag hadden gezien.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..