Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ben benieuwd wat ze met Fofana gaan doen. Op basis van afgelopen dinsdag tegen Emmen heeft die ook speeltijd nodig. En idem dito eigenlijk voor Ledezma.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45

Heruone wrote: 27 Jan 2023, 00:21 Ben benieuwd wat ze met Fofana gaan doen. Op basis van afgelopen dinsdag tegen Emmen heeft die ook speeltijd nodig. En idem dito eigenlijk voor Ledezma.
Gewoon behouden als derde spits. Mag ook wedstrijden in Jong PSV spelen en is net terug van een blessure.

Ledezma of Van Ginkel vertrekt nog verwacht ik. Denk dat Ledezma verhuurd wordt
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Van Vertessen verwacht ik na drie jaar niet meer dat ie basisspeler bij PSV gaat worden. En meer om die elastieke balaanname van hem dan zijn blessuregeschiedenis. Verhuren en hopen dat ie zich in de kijker speelt voor een verkoop. Intussen Ramalho en Baumgartl verkopen, komende zomer bij voorkeur Max, Romero, Teze en Drommel ook en met het vertrek van Sangaré, Silva en het verhuren van Ledezma, Oppegard, Saibari en Fofana heb je een volstrekt schone lei om echt te gaan bouwen aan iets nieuws. En investeer dan het liefst een beetje gelijkmatig. Geen hoofdprijzen voor Sulamana’s enzo, maar bedragen van €4m-€12m om gericht basisklanten aan te trekken. Sterke as, kwaliteit en jeugdig elan op de flanken en bijkans jeugdspelers als Van Duiven, Babadi, Sambo en Van de Blaak inpassen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Nou... we maken ons op voor een spetterend transferweekend.

:stars: :stars: :brain: :king:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

:PSV: TRANSFER FRIDAY :PSV:

:ketchup: :ketchup: :ketchup: :ketchup: :ketchup:

Er komt gewoon 1 goede speler bij en dat gaat het verschil maken bij ons.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

[quote="Josef Dettelbacher" post_id=369811 time=<a href="tel:1674772954">1674772954</a> user_id=65]
Van mij mag Vertessen best weg, maar niet voordat we zelf nieuwe schoenen hebben gekocht.

Het is trouwens niet echt een strijder he. Met zoveel transfers en blessures is dit hét moment voor hem om iets te tonen.
[/quote]

Als je een klein beetje ambitie en zelfvertrouwen hebt dan is dit het moment om je te laten zien. Je mist er dus weinig aan, maar we kunnen ook moeilijk iedere aanvaller verkopen/verhuren.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 06:53 :PSV: TRANSFER FRIDAY :PSV:

:ketchup: :ketchup: :ketchup: :ketchup: :ketchup:

Er komt gewoon 1 goede speler bij en dat gaat het verschil maken bij ons.
Het verschil tussen witheet en gewoon woest zeker :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21

Klapstoel wrote: 27 Jan 2023, 00:31
Heruone wrote: 27 Jan 2023, 00:21 Ben benieuwd wat ze met Fofana gaan doen. Op basis van afgelopen dinsdag tegen Emmen heeft die ook speeltijd nodig. En idem dito eigenlijk voor Ledezma.
Gewoon behouden als derde spits. Mag ook wedstrijden in Jong PSV spelen en is net terug van een blessure.

Ledezma of Van Ginkel vertrekt nog verwacht ik. Denk dat Ledezma verhuurd wordt
Bij Jong speelt op dit moment van Duiven die ook de minuten nodig heeft. Fofana moet de minuten bij PSV 1 halen, en dat gaat vast lukken als hij fit blijft.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Kom op Marcel, 2 goede versterkingen en alles is nog mogelijk dit seizoen!
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

Wachten de buitenkansjes die we willen binnenhalen het komend weekend nog af, om te zien of er her en der nog spelers geblesseerd raken?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Sulemana links, Asensio rechts, laat maar komen. :treurig:
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38

Nou ben op het werk, een scherm met deze pagina aan, kom maar op met de aanwinsten
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

MJPSV wrote: 27 Jan 2023, 08:51 Nou ben op het werk, een scherm met deze pagina aan, kom maar op met de aanwinsten
Haha, dat is ook mijn standaard opzet tussen de bedrijven door... elke melding sla ik direct aan, op horloge, telefoon, twitter, forum... en maar tegen de kinderen zeggen dat ze niet zoveel op de schermpjes moeten zitten! :PSV: :)
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Ik probeer positief te blijven.

Ik heb hier thuis wel een Alfred Schreuder altaartje ingericht. Moge zijn geest nog jaren bij Ajax rondstruinen en grote onrust + onherstelbare schade aanrichten. 🙏🏻

Zijn buste is wel heel groot.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

M.Delgado wrote: 27 Jan 2023, 08:56
MJPSV wrote: 27 Jan 2023, 08:51 Nou ben op het werk, een scherm met deze pagina aan, kom maar op met de aanwinsten
Haha, dat is ook mijn standaard opzet tussen de bedrijven door... elke melding sla ik direct aan, op horloge, telefoon, twitter, forum... en maar tegen de kinderen zeggen dat ze niet zoveel op de schermpjes moeten zitten! :PSV: :)
Zelfde hier, Twitter en t forum in de gaten houden. Zo'n periode brengt altijd een leuke spanning met zich mee.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

Hopelijk worden we vandaag getrakteert op een mooie transferfriday
User avatar
PapaHiljemark
Talent
Posts: 83
Joined: 19 May 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV

Denk/Weet niet of we hier blij om horen te zijn maar ik droomde dat we Isco transfervrij haalden.

Is in ieder geval beter dan niets :wonder:

Hopelijk komt er iemand met minder hoge salariseisen en meer restwaarde...
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45

Armada wrote: 27 Jan 2023, 08:57 Ik probeer positief te blijven.

Ik heb hier thuis wel een Alfred Schreuder altaartje ingericht. Moge zijn geest nog jaren bij Ajax rondstruinen en grote onrust + onherstelbare schade aanrichten. 🙏🏻

Zijn buste is wel heel groot.
Kan je ook nog zo'n altaartje voor Feyenoord inrichten, want die zijn vooralsnog de lachende derde.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Ik ga straks even naar het stadion, even rondkijken.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 09:29 Ik ga straks even naar het stadion, even rondkijken.
Sulemana mag nu wel weg dus we mogen hopen :mrgreen:
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 09:32
Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 09:29 Ik ga straks even naar het stadion, even rondkijken.
Sulemana mag nu wel weg dus we mogen hopen :mrgreen:
Hoop je hier serieus op? Een club als Rennes - waar wij ons op de transfermarkt toch min of meer mee moeten meten tegenwoordig - doet zo'n jongen toch niet voor niets weg? Zoals Leipzig Bruma toch ook niet veel in de weg ging liggen? Ik zou zeggen: leer van die fout en maak hem vooral niet een tweede keer. Met €15M - €20M investering voor één speler werp je je weer terug in een situatie waar ze nu juist proberen uit te krabbelen. Waarom haal je niet twee jonge aanvallers van 20 - 23 jaar met 100 tot 150 wedstrijden in de benen, rond gemiddeld €7M per stuk? Heb je risicospreiding en meer kans op winst uit doorverkoop. Bovendien is de behoefte aan twee versterkingen daar groter dan één.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

Het ED schreef wel het volgende: "Het heeft er alle schijn van dat de clubleiding tot de laatste transferdagen van deze winter wacht om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken voor PSV."

Om heel eerlijk te zijn verwacht ik dan pas na de wedstrijd van morgen echt concrete nieuwe versterkingen. Misschien dat vandaag en morgen de eerste geruchten op gang komen (ik hoop het van harte).
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Bruneau wrote: 27 Jan 2023, 09:39 Het ED schreef wel het volgende: "Het heeft er alle schijn van dat de clubleiding tot de laatste transferdagen van deze winter wacht om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken voor PSV."

Om heel eerlijk te zijn verwacht ik dan pas na de wedstrijd van morgen echt concrete nieuwe versterkingen. Misschien dat vandaag en morgen de eerste geruchten op gang komen (ik hoop het van harte).
Zal zeker geen versterking meer worden gepresenteerd voor morgenavond. Dit zal echt pas na de wedstrijd gebeuren. Om eerlijk te zijn, ik verwacht maandag/dinsdag nog 2 inkomende (huur)transfers.
Nulveertig
Ballenjongen
Posts: 18
Joined: 17 Jan 2023, 18:52
Clubvoorkeur: PSV

O Goleiro Grande wrote: 27 Jan 2023, 09:38
RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 09:32

Sulemana mag nu wel weg dus we mogen hopen :mrgreen:
Hoop je hier serieus op? Een club als Rennes - waar wij ons op de transfermarkt toch min of meer mee moeten meten tegenwoordig - doet zo'n jongen toch niet voor niets weg? Zoals Leipzig Bruma toch ook niet veel in de weg ging liggen? Ik zou zeggen: leer van die fout en maak hem vooral niet een tweede keer. Met €15M - €20M investering voor één speler werp je je weer terug in een situatie waar ze nu juist proberen uit te krabbelen. Waarom haal je niet twee jonge aanvallers van 20 - 23 jaar met 100 tot 150 wedstrijden in de benen, rond gemiddeld €7M per stuk? Heb je risicospreiding en meer kans op winst uit doorverkoop. Bovendien is de behoefte aan twee versterkingen daar groter dan één.
100% met je eens wat betreft Suelemana. PSV zou gek zijn als zij nu zoveel geld uittrekken voor 1 speler. ik zie ook veel liever iets anders komen
Nulveertig
Ballenjongen
Posts: 18
Joined: 17 Jan 2023, 18:52
Clubvoorkeur: PSV

Bruneau wrote: 27 Jan 2023, 09:39 Het ED schreef wel het volgende: "Het heeft er alle schijn van dat de clubleiding tot de laatste transferdagen van deze winter wacht om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken voor PSV."

Om heel eerlijk te zijn verwacht ik dan pas na de wedstrijd van morgen echt concrete nieuwe versterkingen. Misschien dat vandaag en morgen de eerste geruchten op gang komen (ik hoop het van harte).
Ik ben op het punt aangekomen dat ik het zonder geruchten ook prima vind.... A la benitez, simons en stewart. Pats boem ineens is er iemand
Locked