Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Sulemana is in potentie een wereldtopper al blijft het een groot risico. Als hij niet geblesseerd raakt en hier weer levert zoals 2 jaar geleden, betalen PL-clubs over een paar jaar 50m voor hem.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Nulveertig wrote: 27 Jan 2023, 10:25 Hoe is het met die griekse verdediger waar iedereen het gister over had?
Komt vandaag een jet aan uit St. Gallen dus wie weet (is een Zwitser btw)
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker wrote: 27 Jan 2023, 10:27 Sulemana is in potentie een wereldtopper al blijft het een groot risico. Als hij niet geblesseerd raakt en hier weer levert zoals 2 jaar geleden, betalen PL-clubs over een paar jaar 50m voor hem.
We moeten risico's nemen met alle concurrentie die er is anders komen we nooit ergens...
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Dr. Gonzo wrote: 27 Jan 2023, 10:26
LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 10:17
Daarnaast deze statistiek, vorig jaar betrokken bij zowat de meeste kansen in de hele Ligue 1: Image

Ik zie hem het liefst komen en vind tot een bedrag van 17,5 miljoen deze speler het 100% waard.
Dat zijn take-ons (aka dribbels), niet gecreëerde kansen
Kijk aan de onderkant, shot/chance creating carries per 90min. 2de na Mbappé.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

According to what our editorial team has learned, PSV intend to buy Kalmadeen Sulemana from Rennes to strengthen the offensive department following the many injuries. Today the Eindoven club will try to close the deal with the French club to immediately bring the Ghanaian player to the city. The Dutch have identified Sulemana as the replacement for Madueke, who has recently moved to Chelsea

Ze willen er dus alles aan doen om VANDAAG de deal te sluiten. :mrgreen:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt mij zeer, zeer onwaarschijnlijk dat PSV 15 miljoen gaat uitgeven aan slechts een speler. Dat is in de situatie waar we in verkeren gewoonweg uiterst onlogisch. Via huur met optie tot koop wordt het een ander verhaal, dan zie ik Sulemana graag komen.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 27 Jan 2023, 10:30 Lijkt mij zeer, zeer onwaarschijnlijk dat PSV 15 miljoen gaat uitgeven aan slechts een speler. Dat is in de situatie waar we in verkeren gewoonweg uiterst onlogisch. Via huur met optie tot koop wordt het een ander verhaal, dan zie ik Sulemana graag komen.
Zoals iemand hierboven al zei 10 miljoen is het nieuwe 5 miljoen, dus je komt er niemand meer onder uit om dit soort bedragen uit te geven.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Het heeft ook geen zin om steeds bij dit soort bedragen naar Bruma en Baumgartl te verwijzen. Als we cashcows willen moet je soms dit soort bedragen uitgeven, zeker als je wilt dat ze er meteen staan en nog waarde hebben richting het einde van het seizoen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Tovast wrote: 27 Jan 2023, 10:05
O Goleiro Grande wrote: 27 Jan 2023, 09:38

Hoop je hier serieus op? Een club als Rennes - waar wij ons op de transfermarkt toch min of meer mee moeten meten tegenwoordig - doet zo'n jongen toch niet voor niets weg? Zoals Leipzig Bruma toch ook niet veel in de weg ging liggen? Ik zou zeggen: leer van die fout en maak hem vooral niet een tweede keer. Met €15M - €20M investering voor één speler werp je je weer terug in een situatie waar ze nu juist proberen uit te krabbelen. Waarom haal je niet twee jonge aanvallers van 20 - 23 jaar met 100 tot 150 wedstrijden in de benen, rond gemiddeld €7M per stuk? Heb je risicospreiding en meer kans op winst uit doorverkoop. Bovendien is de behoefte aan twee versterkingen daar groter dan één.
Omdat die vaak het niveau niet hebben. De door jou gewenste Isaksen komt qua niveau nog niet in de buurt van Sulemana. Zou hier ook amper wat toevoegen. Heb je je in Sulemana verdiept voordat je dit schreef of volg je puur je gevoel rondom Bruma? Heel simpel gezegd: tegenwoordig kun je voor een bedrag van 6/7 mil amper spelers vinden die wat toevoegen aan PSV, al helemaal niet in de winter. Een bedrag van 10+ is her nieuwe 5 miljoen, wen er maar aan. Ik heb liever één klapper die er meteen staat dan twee twijfelgevallen waar je geen reet mee opschiet.
Ik kijk puur naar de investering ten opzichte van het profiel. Ik vind het best raar dat een aanvaller met n.b. het predikaat 'toptalent' die in 33 competitiewedstrijden niet verder komt dan 5 goals en en 2 assists, na twee seizoenen al weg mag bij een subtopper in Frankrijk. Nog vreemder dat PSV ondanks die red flag bereid is om daar dezelfde €17m voor zou uit gaan trekken als Rennes er voor betaalt heeft in 2021. En als bij ons het geld nu tegen de plinten klotst om het wensdenken rond zo'n speler te kunnen permitteren, vind ik dat geen probleem. Maar dit zou een recordtransfer worden en moet - zeker na eerdere top-5 aankopen Bruma, Baumgartl en Romero - echt een regelrechte topper worden die in staat moet zijn om binnen twee jaar de Eredivisie kapot te spelen lijkt me. Dat gevoel heb ik helemaal niet bij dit profiel, waarvan de statistieken de grilligheid vangen die je vaker ziet bij Afrikaanse aanvallers: fraaie acties, maar matig rendement.

En nee, Gustav Isaksen wordt dit leven ook geen Wereldvoetballer van het Jaar. En hij zal ook niet de Eredivisie aan gort schieten misschien. Maar voor vergelijkbare statistieken heb je wel een speler die je voor een bedrag kan halen dat 55-60% lager ligt dan bij Sulemana. Zou AZ de Deen halen en we zien hoe de Alkmaarders de transferwaarde van zo'n jongen á la Karlsson geruisloos oppompen richting €20M, dan zeggen we: 'hebben ze weer knap gescout.' Doen we de suggestie in context van PSV, dan is dat niet realistisch omdat spelers van €6/7M niet voldoen aan onze kwaliteitseisen? Laten we niet vergeten dat wij tegenwoordig al moeite hebben om de Europa League poulefase te overleven he? Dat er uit de mond van types als Gerbrands, De Jong en Brands voortdurend vooruitzichten van Champions League uitrollen, wil niet zeggen dat spelers die dat niveau ambieren nog graag naar PSV komen. Laat staan dat op die manier investeren op dit moment verantwoord is.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

mateja wrote: 27 Jan 2023, 10:34 Het heeft ook geen zin om steeds bij dit soort bedragen naar Bruma en Baumgartl te verwijzen. Als we cashcows willen moet je soms dit soort bedragen uitgeven, zeker als je wilt dat ze er meteen staan en nog waarde hebben richting het einde van het seizoen.
Daarbij was Bruma 4!!! jaar ouder
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 27 Jan 2023, 10:30 Lijkt mij zeer, zeer onwaarschijnlijk dat PSV 15 miljoen gaat uitgeven aan slechts een speler. Dat is in de situatie waar we in verkeren gewoonweg uiterst onlogisch. Via huur met optie tot koop wordt het een ander verhaal, dan zie ik Sulemana graag komen.
RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 10:32
DonyellMalen wrote: 27 Jan 2023, 10:30 Lijkt mij zeer, zeer onwaarschijnlijk dat PSV 15 miljoen gaat uitgeven aan slechts een speler. Dat is in de situatie waar we in verkeren gewoonweg uiterst onlogisch. Via huur met optie tot koop wordt het een ander verhaal, dan zie ik Sulemana graag komen.
Zoals iemand hierboven al zei 10 miljoen is het nieuwe 5 miljoen, dus je komt er niemand meer onder uit om dit soort bedragen uit te geven.
Inflatie ;)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Is natuurlijk niet altijd zo. Een Gnonto was 4.5 miljoen en die doet het nu uitstekend bij Leeds United, om maar een voorbeeld te noemen. Zie zelf, wanneer het om koop gaat, liever spelers als Brynhildsen komen die ca. vijf miljoen kosten.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 10:29 According to what our editorial team has learned, PSV intend to buy Kalmadeen Sulemana from Rennes to strengthen the offensive department following the many injuries. Today the Eindoven club will try to close the deal with the French club to immediately bring the Ghanaian player to the city. The Dutch have identified Sulemana as the replacement for Madueke, who has recently moved to Chelsea

Ze willen er dus alles aan doen om VANDAAG de deal te sluiten. :mrgreen:
Waar haal je dit vandaan?
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00

Een aanvaller direct voor de basis kost sowieso minimaal 10 mio. En dat is wat we zoeken.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Kijk de volgende beelden en je ziet direct wat hij in een Eredivisie kan aanrichten, indien hij wekelijks 90 minuten maakt zal die jongen met veel meer vertrouwen spelen.





Last edited by LaFoquita on 27 Jan 2023, 10:41, edited 2 times in total.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza wrote: 27 Jan 2023, 10:37
RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 10:29 According to what our editorial team has learned, PSV intend to buy Kalmadeen Sulemana from Rennes to strengthen the offensive department following the many injuries. Today the Eindoven club will try to close the deal with the French club to immediately bring the Ghanaian player to the city. The Dutch have identified Sulemana as the replacement for Madueke, who has recently moved to Chelsea

Ze willen er dus alles aan doen om VANDAAG de deal te sluiten. :mrgreen:
Waar haal je dit vandaan?
https://www.sportitalia.com/esclusive/e ... emana-7484



Italiaanse mainstream media hebben zelfs een eigen app, en deze man is werkzaam voor hun.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

Als het doel is om kampioen te worden dan moet er gewoon (flink) geinvesteerd worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Hij zou echt een absolute top aankoop zijn. Wel interessant hoe het hier werkt. "PSV moet wat meer risico nemen en echt voor de top spelers gaan!"

PSV gaat voor de top spelers: "Nee, te veel risico!"
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 10:27
LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 10:25 Daarnaast Sulemana is nog sneller dan Mbappé :neh:

Image
En ook nog international inderdaad
[mention]La Foquita[/mention]: Yorbe Vertessen is ook snel als de wind. En legt vergelijkbare statistieken als Sulemana af in zijn carriere tot zover. Dus dat de Ghanees sneller is dan Mbappé zegt me niet zoveel...
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

O Goleiro Grande wrote: 27 Jan 2023, 10:43
RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 10:27

En ook nog international inderdaad
[mention]La Foquita[/mention]: Yorbe Vertessen is ook snel als de wind. En legt vergelijkbare statistieken als Sulemana af in zijn carriere tot zover. Dus dat de Ghanees sneller is dan Mbappé zegt me niet zoveel...
Vertessen heeft de draaicirkel van een olietanker, dribbelen i.c.m. veel snelheid is een veel groter wapen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Flink investeren doe je niet enkel in een hoge transfersom, je kunt ook meerdere spelers halen in het segment eronder. Het is gewoon niet zo dat hoe meer je betaalt des te groter de kans dat je een topper binnen haalt. Dat heeft Ajax dit jaar toch wel bewezen als AZ dat nog niet had gedaan de afgelopen 10 jaar.

Ik heb inmiddels heel veel namen voorbij zien komen en als je het dan over de range 15 miljoen hebt zijn Karlsson en Spertsyan qua profiel op ELK gebied een betere investering. Maar die spelers kun je niet huren dus ik denk dat het dan om huur gaat en dan gaan we of voor Stade Rennais opleiden of we vergooien alle kansen dit jaar omdat dit dus niets beter is dan dat wat we hebben.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 10:25 Daarnaast Sulemana is nog sneller dan Mbappé :neh:

Image


Is hier te zien.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 27 Jan 2023, 10:37 Is natuurlijk niet altijd zo. Een Gnonto was 4.5 miljoen en die doet het nu uitstekend bij Leeds United, om maar een voorbeeld te noemen. Zie zelf, wanneer het om koop gaat, liever spelers als Brynhildsen komen die ca. vijf miljoen kosten.
Hij scoorde laatst 2x in de FA cup tegen een Championship team, maar verder doet Gnonto het niet geweldig daar toch? 5 goals, 2 assists in 1895 minuten: 1 goal en assist in de PL, verder EL kwalificatie en Leeds o23. Hij gaat een beetje een eigen leven leiden hier :L
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Bij voorkeur huur met optie tot koop. Dan heb je voor nu als het goed is een kwaliteitsimpuls en dan kan je in de komende maanden prima beslissen of het gerechtvaardigd is om een dergelijk hoog bedrag neer te leggen voor deze speler.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 10:45 Flink investeren doe je niet enkel in een hoge transfersom, je kunt ook meerdere spelers halen in het segment eronder. Het is gewoon niet zo dat hoe meer je betaalt des te groter de kans dat je een topper binnen haalt. Dat heeft Ajax dit jaar toch wel bewezen als AZ dat nog niet had gedaan de afgelopen 10 jaar.

Ik heb inmiddels heel veel namen voorbij zien komen en als je het dan over de range 15 miljoen hebt zijn Karlsson en Spertsyan qua profiel op ELK gebied een betere investering. Maar die spelers kun je niet huren dus ik denk dat het dan om huur gaat en dan gaan we of voor Stade Rennais opleiden of we vergooien alle kansen dit jaar omdat dit dus niets beter is dan dat wat we hebben.
Het mooie is dat Karlsson meer kost dan 15 en waarschijnlijk zelfs 20+ en Spertsyan in Rusland vastligt tot 2026.
Locked