Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00

John de Jong haalde Bruma met het idee dat hij in de eredivisie op zou gaan bloeien. Bruma was snel aan de bal en kon dribbelen. Dat scoren zou vanzelf gaan gebeuren in de makkelijke eredivisie.

Al met al bleek Bruma een stoethaspel die na zijn dribbels meestal afzwaaiers produceerde.

Als Sulemana van het zelfde laken een pak is, dan krijg je goals en assists niet vanzelfsprekend onder de knie. Ik hoop dat PSV verstandig is als het om zoveel geld gaat. Provisie niet gelukkig geweest met het halen van dure reservespelers van andere clubs.
Last edited by Het Kanon on 27 Jan 2023, 11:21, edited 1 time in total.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Ik heb Sulemana vorig jaar tegen Vitesse zien spelen en ik was wel onder de indruk van hem. Denk dat PSV voor zowel de speler als de club een goede match zou zijn. Tevens ook de leeftijd om een flink bedrag te rechtvaardigen. Ik zou die 15 tot 17 miljoen na de verkopen nu wel te rechtvaardigen vinden. Die Gil van de Spurs ken ik niet. Maar PSV heeft eigenlijk zowel een links-als rechtsbuiten nodig voor de basis.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

En wie zegt dat er beperkte financiële middelen zijn? Als zo'n Sulemana en wellicht nog een aankoop (Stergiou?) gekocht kunnen worden, dan kan er toch niet meteen gesproken worden over beperkte middelen? Er is aangegeven om de salaris/afschrijvingen te drukken. Daar is PSV nu toch goed mee bezig? Of denken jullie dat Gakpo (grootgroot verdiener) en Madueke (grootverdiener), Bruma (grootverdiener) voor een habbekrats bij PSV hebben gevoetbald?

Wil je 1 topper halen voor 12+ mil? Of 2 spelers halen waarbij het 50/50 is of ze slagen voor 2 x 6 mil? Daar zullen ze bij PSV ook echt wel uitvoerig over hebben gesproken.

En wij? Ja, wij kunnen hier alleen maar gissen wat er allemaal afspeelt binnen PSV.
O Goleiro Grande wrote: 27 Jan 2023, 11:08 Je kunt wel een dweil kopen, maar als het lek (achterin) niet gedicht wordt blijft het nat.
Hier lijkt PSV toch ook mee bezig te zijn aangezien er hier op het Forum door [mention]Gestelnaar[/mention] ene Stergiou genoemd wordt en in het Flightradar topic dat er een jet onderweg (of is ie er al?) is naar Eindhoven?
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 27 Jan 2023, 11:19 En wie zegt dat er beperkte financiële middelen zijn? Als zo'n Sulemana en wellicht nog een aankoop (Stergiou?) gekocht kunnen worden, dan kan er toch niet meteen gesproken worden over beperkte middelen? Er is aangegeven om de salaris/afschrijvingen te drukken. Daar is PSV nu toch goed mee bezig? Of denken jullie dat Gakpo (grootgroot verdiener) en Madueke (grootverdiener), Bruma (grootverdiener) voor een habbekrats bij PSV hebben gevoetbald?

Wil je 1 topper halen voor 12+ mil? Of 2 spelers halen waarbij het 50/50 is of ze slagen voor 2 x 6 mil? Daar zullen ze bij PSV ook echt wel uitvoerig over hebben gesproken.

En wij? Ja, wij kunnen hier alleen maar gissen wat er allemaal afspeelt binnen PSV.
O Goleiro Grande wrote: 27 Jan 2023, 11:08 Je kunt wel een dweil kopen, maar als het lek (achterin) niet gedicht wordt blijft het nat.
Hier lijkt PSV toch ook mee bezig te zijn aangezien er hier op het Forum door [mention]Gestelnaar[/mention] ene Stergiou genoemd wordt en in het Flightradar topic dat er een jet onderweg (of is ie er al?) is naar Eindhoven?
Komt om 19:07 aan met dank aan [mention]Garnala[/mention] voor het aangeven :mrgreen:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:06
Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 10:43 Hij zou echt een absolute top aankoop zijn. Wel interessant hoe het hier werkt. "PSV moet wat meer risico nemen en echt voor de top spelers gaan!"

PSV gaat voor de top spelers: "Nee, te veel risico!"
Je weet niet al wat er gaat gebeuren als Sulemana komt. Die krijgt de Bruma behandeling.

Bij elke mislukte actie gaat z'n topic in de fik staan.

Sulemana is in mijn ogen een speler wiens plafond 2 klasses hoger ligt dan bij een Karlsson.
Ik ben het met je eens dat het plafond veel hoger ligt dan bij een Karlsson, maar zie je de red flags niet? Zouden ze bij Stade Rennais echt knettergek zijn? Zou hij in de Eredivisie ineens 5x meer gaan scoren? Zou hij de perfecte match zijn met een Luuk bv? Is 15 miljoen niet wat veel voor iemand die 2 jaar lang niets heeft laten zien?
Baak
Ballenjongen
Posts: 4
Joined: 29 May 2022, 15:52
Clubvoorkeur: PSV

Snelste speler van het WK aantrekken, het zou toch wat zijn
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 11:21
Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:06
Je weet niet al wat er gaat gebeuren als Sulemana komt. Die krijgt de Bruma behandeling.

Bij elke mislukte actie gaat z'n topic in de fik staan.

Sulemana is in mijn ogen een speler wiens plafond 2 klasses hoger ligt dan bij een Karlsson.
Ik ben het met je eens dat het plafond veel hoger ligt dan bij een Karlsson, maar zie je de red flags niet? Zouden ze bij Stade Rennais echt knettergek zijn? Zou hij in de Eredivisie ineens 5x meer gaan scoren? Zou hij de perfecte match zijn met een Luuk bv? Is 15 miljoen niet wat veel voor iemand die 2 jaar lang niets heeft laten zien?
2 jaar? :lol: hij speelt pas 1 seizoen bij Rennes en precies toen heeft Terrier gigantische stappen gemaakt, en je staat niet heel sterk als je liever hebt dat PSV Karlsson haalt die 4 g/a heeft dit seizoen en die meer kost dan deze jongen
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Fc Denzel wrote: 27 Jan 2023, 11:14
El Sordo wrote: 27 Jan 2023, 11:09

Ik zie hier toch vooral veel acties te ver worden doorgevoerd en trucjes die niet of met wat geluk bij een medespeler terecht komen. Eén matige voorzet, één goed schot op doel en amper sterke defensieve acties, daarnaast effectief geen enkele dreiging. Dit filmpje is obv een tweede helft die 55 minuten duurde; dat zou ik nu niet echt "destroying Uruguay" noemen. In alle overige beelden en "statistieken" zie ik vooral een speler die de grote belofte na drie jaar nog niet heeft kunnen inlossen in een competitie die niet bijzonder veel beter is dan de Nederlandse, een speler die bejubeld wordt als het goed gaat, maar die zeer snel irritatie opwekt als het niet goed loopt. Meer dan tien miljoen zou wmb puur op basis daarvan onverantwoord zijn, wat uiteraard niets zegt over het al dan niet slagen van deze speler bij PSV. We hebben niet één, maar twee buitenspelers nodig.

Maargoed, we gaan het zien. Een half jaar huren met daarna een koopoptie van niet meer dan 13 mln lijkt me in orde.
Precies dit.
Half jaar huren met optie tot koop max 13 miljoen.
In de zomer is de markt veel beter en in de winter betaal je bijna altijd te veel.
En precies dit kun je vergeten met verschillende PL teams die hem willen binnenhalen. Ik denk dat dat wij hier verwachtingen hebben die absurd zijn, zouden jullie het een goed idee vinden als PSV akkoord gaat met een transfer van Mauro voor 4 miljoen? want Sulemana heeft een transferwaarde van 18mil en Mauro van 6 mil. je kan in deze tijd echt vergeten dat je een speler die voor lange tijd een contract heeft voor 2/3 van de prijs binnen haalt :bleh:
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 11:14
El Sordo wrote: 27 Jan 2023, 11:09

Ik zie hier toch vooral veel acties die te ver worden doorgevoerd en trucjes die niet of met wat geluk bij een medespeler terecht komen. Eén matige voorzet, één goed schot op doel en amper sterke defensieve acties, daarnaast effectief geen enkele dreiging. Dit filmpje is obv een tweede helft die 55 minuten duurde; dat zou ik nu niet echt "destroying Uruguay" noemen. In alle overige beelden en "statistieken" zie ik vooral een speler die de grote belofte na drie jaar nog niet heeft kunnen inlossen in een competitie die niet bijzonder veel beter is dan de Nederlandse, een speler die bejubeld wordt als het goed gaat, maar die zeer snel irritatie opwekt als het niet goed loopt. Meer dan tien miljoen zou wmb puur op basis daarvan onverantwoord zijn, wat uiteraard niets zegt over het al dan niet slagen van deze speler bij PSV. We hebben niet één, maar twee buitenspelers nodig.

Maargoed, we gaan het zien. Een half jaar huren met daarna een koopoptie van niet meer dan 13 mln lijkt me in orde.
Maar wat verwacht jij dan van een 20 jarige speler? Zelfs Vinicius Junior bij Real deed dit tot 2 jaar geleden (toen was hij ook 20). Keek alleen hoe die jongen zich heeft ontwikkeld. Ik denk dat hij in een volledig seizoen eredivisie zowel in goals als assists de dubbele cijfers haalt en ook nog doorverkoopwaarde heeft.

Anders: welke speler zie jij als een (directe) meerwaarde die ook in de toekomst doorverkocht kan worden?
Ik weet het oprecht niet.

Maar in dit geval zie ik geen enkele reden om obv zijn huidige spel en prestaties in de afgelopen seizoenen aan te nemen dat hij in de ED 20+ goals en assists gaat produceren en, derhalve, geen reden die nú 12-13 mln en waarschijnlijk een behoorlijk salaris rechtvaardigt. We huren alles wat los en vast zit, als we dat nu ook een half jaartje doen en daar een koopoptie aan weten te verbinden ben ik tevreden en hoop ik dat ik jou ergens in mei met veel genoegen gelijk kan geven.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:06
Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 10:43 Hij zou echt een absolute top aankoop zijn. Wel interessant hoe het hier werkt. "PSV moet wat meer risico nemen en echt voor de top spelers gaan!"

PSV gaat voor de top spelers: "Nee, te veel risico!"
Je weet niet al wat er gaat gebeuren als Sulemana komt. Die krijgt de Bruma behandeling.

Bij elke mislukte actie gaat z'n topic in de fik staan.

Kunnen we hem ook niet gewoon Bruma noemen?

Zonder gein, 15m investeren in 1 speler lijkt me nogal risicovol gezien onze financiele situatie, het feit dat we de salarissen en afschrijvingen juist omlaag willen brengen en al helemaal omdat het een speler is waarvan we én nooit zeker weten hoe oud die echt is én hij al 2 jaar niets bijzonders laat zien in Frankrijk. En eigenlijk maar 1 goed seizoen heeft gedraaid in Noorwegen (wat een mindere competitie is dan de eredivisie).

Huur hem met optie tot koop of zoek ajb verder.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Ittot wrote: 27 Jan 2023, 11:26
Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:06
Je weet niet al wat er gaat gebeuren als Sulemana komt. Die krijgt de Bruma behandeling.

Bij elke mislukte actie gaat z'n topic in de fik staan.

Kunnen we hem ook niet gewoon Bruma noemen?

Zonder gein, 15m investeren in 1 speler lijkt me nogal risicovol gezien onze financiele situatie, het feit dat we de salarissen en afschrijvingen juist omlaag willen brengen en al helemaal omdat het een speler is waarvan we én nooit zeker weten hoe oud die echt is én hij al 2 jaar niets bijzonders laat zien in Frankrijk. En eigenlijk maar 1 goed seizoen heeft gedraaid in Noorwegen (wat een mindere competitie is dan de eredivisie).

Huur hem met optie tot koop of zoek ajb verder.
Ik zal het doorgeven aan Marcel

p.s. je ziet toch wel dat deze jongen geen 25 of 35 is... :wall:
Last edited by RV1913 on 27 Jan 2023, 11:28, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 11:23
11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 11:21

Ik ben het met je eens dat het plafond veel hoger ligt dan bij een Karlsson, maar zie je de red flags niet? Zouden ze bij Stade Rennais echt knettergek zijn? Zou hij in de Eredivisie ineens 5x meer gaan scoren? Zou hij de perfecte match zijn met een Luuk bv? Is 15 miljoen niet wat veel voor iemand die 2 jaar lang niets heeft laten zien?
2 jaar? :lol: hij speelt pas 1 seizoen bij Rennes en precies toen heeft Terrier gigantische stappen gemaakt, en je staat niet heel sterk als je liever hebt dat PSV Karlsson haalt die 4 g/a heeft dit seizoen en die meer kost dan deze jongen
Ik heb helemaal niet liever dat PSV Karlsson haalt, ik heb liever dat PSV 2 a 3 jongens haalt voor dergelijke bedragen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 11:27
RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 11:23

2 jaar? :lol: hij speelt pas 1 seizoen bij Rennes en precies toen heeft Terrier gigantische stappen gemaakt, en je staat niet heel sterk als je liever hebt dat PSV Karlsson haalt die 4 g/a heeft dit seizoen en die meer kost dan deze jongen
Ik heb helemaal niet liever dat PSV Karlsson haalt, ik heb liever dat PSV 2 a 3 jongens haalt voor dergelijke bedragen.
Als je dan ook tevreden bent met veel minder goede spelers dan snap ik dat.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo wrote: 27 Jan 2023, 11:25
LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 11:14

Maar wat verwacht jij dan van een 20 jarige speler? Zelfs Vinicius Junior bij Real deed dit tot 2 jaar geleden (toen was hij ook 20). Keek alleen hoe die jongen zich heeft ontwikkeld. Ik denk dat hij in een volledig seizoen eredivisie zowel in goals als assists de dubbele cijfers haalt en ook nog doorverkoopwaarde heeft.

Anders: welke speler zie jij als een (directe) meerwaarde die ook in de toekomst doorverkocht kan worden?
Ik weet het oprecht niet.

Maar in dit geval zie ik geen enkele reden om obv zijn huidige spel en prestaties in de afgelopen seizoenen aan te nemen dat hij in de ED 20+ goals en assists gaat produceren en, derhalve, geen reden die nú 12-13 mln en waarschijnlijk een behoorlijk salaris rechtvaardigt. We huren alles wat los en vast zit, als we dat nu ook een half jaartje doen en daar een koopoptie aan weten te verbinden ben ik tevreden en hoop ik dat ik jou ergens in mei met veel genoegen gelijk kan geven.
Dan is de vlieger gevlogen, hij weet dat hij bij PSV veel minuten zal maken en daarom heeft PSV kans. Als we te lang wachten is Gordon weg bij Everton voor 60/70 miljoen en legt Everton hier gewoon 25/30 miljoen neer. Hetzelfde voor Newcastle die nog een back-up linksbuiten zoeken. Die leggen ook makkelijk 25 miljoen neer met de gedachte dat hij zich kan doorontwikkelen.

Juist qua salaris zou het meevallen. Deze jongen verdient volgens verschillende bronnen rond de 500K per jaar.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 11:21
Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:06
Je weet niet al wat er gaat gebeuren als Sulemana komt. Die krijgt de Bruma behandeling.

Bij elke mislukte actie gaat z'n topic in de fik staan.

Sulemana is in mijn ogen een speler wiens plafond 2 klasses hoger ligt dan bij een Karlsson.
Ik ben het met je eens dat het plafond veel hoger ligt dan bij een Karlsson, maar zie je de red flags niet? Zouden ze bij Stade Rennais echt knettergek zijn? Zou hij in de Eredivisie ineens 5x meer gaan scoren? Zou hij de perfecte match zijn met een Luuk bv? Is 15 miljoen niet wat veel voor iemand die 2 jaar lang niets heeft laten zien?
-maar zie je de red flags niet? - Nee
Zouden ze bij Stade Rennais echt knettergek zijn? - Nee maar ze hebben beter spelers op die positie
Zou hij in de Eredivisie ineens 5x meer gaan scoren? - Zou zomaar kunnen
Zou hij de perfecte match zijn met een Luuk bv? - Zou zomaar kunnen
Is 15 miljoen niet wat veel voor iemand die 2 jaar lang niets heeft laten zien? - Wat is niets?


Je bent vooral negatief dingen aan het aannemen, beste man :D
Last edited by Ardbeg on 27 Jan 2023, 11:30, edited 2 times in total.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Heb nu wat filmpjes gekeken maar hij kan mij niet bekoren..
Ja, hij is retesnel..
Ja, hij kan een man uitspelen..
Maar dan?
Rendement is gewoon nihil..
En dat zal wellicht in Nederland wel meer gaan worden maar dat is vooral gebaseerd op hoop..
Er vanaf zien wat mij betreft..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik kan soms zo genieten van dit forum. Weken zijn we met zijn allen aan het zeuren dat er 2 jongens gekocht moeten worden zonder huur. weken gaan er voorbij zonder geruchten
nu worden we gelinkt aan meerdere spelers.
gaat het om eventuele huur van spelers dan is dat niet goed want huur.
gaat het om het kopen van een speler is het niet goed want kopen is duur dus beter huren.
samenvatting het is nooit goed wat er ook gehaald word :grin:
Oans bin de Zeeuwen!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Echt, wat een forum is dit ook, hahaha. "Ja je moet een talent kopen met een hoog plafond!", "Geef nou eens goed geld uit aan een toekomstige cash cow!"

PSV is daar mee bezig. Alsof hij haalbaar was als hij alle aspecten al helemaal onder de knie had.

Ja maar "Klaag"
Last edited by Ardbeg on 27 Jan 2023, 11:35, edited 3 times in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 11:21
Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:06
Je weet niet al wat er gaat gebeuren als Sulemana komt. Die krijgt de Bruma behandeling.

Bij elke mislukte actie gaat z'n topic in de fik staan.

Sulemana is in mijn ogen een speler wiens plafond 2 klasses hoger ligt dan bij een Karlsson.
Ik ben het met je eens dat het plafond veel hoger ligt dan bij een Karlsson, maar zie je de red flags niet? Zouden ze bij Stade Rennais echt knettergek zijn? Zou hij in de Eredivisie ineens 5x meer gaan scoren? Zou hij de perfecte match zijn met een Luuk bv? Is 15 miljoen niet wat veel voor iemand die 2 jaar lang niets heeft laten zien?
Ik zie een 20 jarige ruwe diamant.
En dat zie ik liever dan een speler die bij AZ dit seizoen niet eens echt goed speelt en nog duurder is. Waarbij we weten dat AZ spelers doorgaans floppen bij PSV.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 11:32 Echt, wat een forum is dit ook, hahaha. "Ja je moet een talent kopen met een hoog plafond!", "Geef nou eens goed geld uit aan een toekomstige cash cow!"

PSV is daar mee bezig.

Ja maar "Klaag"
tis vooral het VIVA- forum voor vrouwen in de overgang met continue stemmingswisselingen :think:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

milansandro wrote: 27 Jan 2023, 11:30 Heb nu wat filmpjes gekeken maar hij kan mij niet bekoren..
Ja, hij is retesnel..
Ja, hij kan een man uitspelen..
Maar dan?
Rendement is gewoon nihil..
En dat zal wellicht in Nederland wel meer gaan worden maar dat is vooral gebaseerd op hoop..
Er vanaf zien wat mij betreft..
Memphis en Gini waren in hun jonge jaren bij PSV ook onrustig voor het doel. Dat is later door ervaring flink bijgetrokken. Dus ik sluit niet uit dat het rendement gaat komen, die jongen is nog 20. Ik denk dat je zoiets beter kan beoordelen als je als scout(s) deze jongen al vanaf zijn jeugd/debuut bij Nordsjælland volgt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

"Nee geen Karlsson! Geen Karlsson! Neeee"

PSV komt met Sulemana aanzetten: "Ja Karlsson!"

Image
Last edited by Ardbeg on 27 Jan 2023, 11:35, edited 2 times in total.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06

LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 11:29
El Sordo wrote: 27 Jan 2023, 11:25

Ik weet het oprecht niet.

Maar in dit geval zie ik geen enkele reden om obv zijn huidige spel en prestaties in de afgelopen seizoenen aan te nemen dat hij in de ED 20+ goals en assists gaat produceren en, derhalve, geen reden die nú 12-13 mln en waarschijnlijk een behoorlijk salaris rechtvaardigt. We huren alles wat los en vast zit, als we dat nu ook een half jaartje doen en daar een koopoptie aan weten te verbinden ben ik tevreden en hoop ik dat ik jou ergens in mei met veel genoegen gelijk kan geven.
Dan is de vlieger gevlogen, hij weet dat hij bij PSV veel minuten zal maken en daarom heeft PSV kans. Als we te lang wachten is Gordon weg bij Everton voor 60/70 miljoen en legt Everton hier gewoon 25/30 miljoen neer. Hetzelfde voor Newcastle die nog een back-up linksbuiten zoeken. Die leggen ook makkelijk 25 miljoen neer met de gedachte dat hij zich kan doorontwikkelen.

Juist qua salaris zou het meevallen. Deze jongen verdient volgens verschillende bronnen rond de 500K per jaar.
Dat kan ik me niet voorstellen, dat hij rond de 500K per jaar verdient, aangezien Ajax vorig seizoen hem ook wilde halen en die betalen echt wel een stuk beter dan dat.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Sulemana vind ik een beetje een hard blaffende maar niet bijtende hond.

Goede actie, in balans, pijlsnel, atletisch. Maar niet het echte rendement. Toch zie je dat vaker bij Afrikaanse jongens, natuurlijk geen discriminerend oordeel (dien je er vandaag bij te zeggen). Koné had dat bijv. ook.

Mané is een goed voorbeeld van “wel rendement” overigens.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 11:27
Ittot wrote: 27 Jan 2023, 11:26


Kunnen we hem ook niet gewoon Bruma noemen?

Zonder gein, 15m investeren in 1 speler lijkt me nogal risicovol gezien onze financiele situatie, het feit dat we de salarissen en afschrijvingen juist omlaag willen brengen en al helemaal omdat het een speler is waarvan we én nooit zeker weten hoe oud die echt is én hij al 2 jaar niets bijzonders laat zien in Frankrijk. En eigenlijk maar 1 goed seizoen heeft gedraaid in Noorwegen (wat een mindere competitie is dan de eredivisie).

Huur hem met optie tot koop of zoek ajb verder.
Ik zal het doorgeven aan Marcel

p.s. je ziet toch wel dat deze jongen geen 25 of 35 is... :wall:
Dat weet je dus nooit zeker zolang je geen garantie hebt dat de geboortedatum op het paspoort klopt. Maar dat is overigens de minste van mijn zorgen bij deze speler.

Je ziet een hele snelle speler, die goed kan dribbelen maar 0 rendement heeft. Goh, komt dat iemand hier bekend voor? Hebben wij niet eerder een keer 10 of 15m stukgeslagen op een speler die heel snel was, goed kon dribbelen, fantastische youtube filmpjes had, (ex)international van een groot voetballand en geflopt in een top5 competitie? Komt me wel heel bekend voor moet ik zeggen....

Hij zal vast talentvol zijn maar 15 miljoen + bijkomende kosten in de financiële situatie van PSV voor een speler die in Frankrijk is geflopt (niet eens de PL) lijkt me niet heel verantwoord. En ja hij zou zomaar ineens uit het niets wellicht heel misschien eventueel ineens wel rendement kunnen halen. Das waar.
Locked