Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

loginnaam wrote: 27 Jan 2023, 11:35
LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 11:29

Dan is de vlieger gevlogen, hij weet dat hij bij PSV veel minuten zal maken en daarom heeft PSV kans. Als we te lang wachten is Gordon weg bij Everton voor 60/70 miljoen en legt Everton hier gewoon 25/30 miljoen neer. Hetzelfde voor Newcastle die nog een back-up linksbuiten zoeken. Die leggen ook makkelijk 25 miljoen neer met de gedachte dat hij zich kan doorontwikkelen.

Juist qua salaris zou het meevallen. Deze jongen verdient volgens verschillende bronnen rond de 500K per jaar.
Dat kan ik me niet voorstellen, dat hij rond de 500K per jaar verdient, aangezien Ajax vorig seizoen hem ook wilde halen en die betalen echt wel een stuk beter dan dat.
Volgens deze site https://www.capology.com/club/rennes/salaries/ 590K. Of dit betrouwbaar is? Geen idee!

Edit: Gakpo 6.2 mil pond :tear:
Last edited by Hatseflats on 27 Jan 2023, 11:42, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:38 Sulemana vind ik een beetje een hard blaffende maar niet bijtende hond.

Goede actie, in balans, pijlsnel, atletisch. Maar niet het echte rendement. Toch zie je dat vaker bij Afrikaanse jongens, natuurlijk geen discriminerend oordeel (dien je er vandaag bij te zeggen). Koné had dat bijv. ook.

Mané is een goed voorbeeld van “wel rendement” overigens.
Maar dat was Mane op z'n 20e ook nog niet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

[mention]Maikel[/mention] Het is zo fucking voorspelbaar he. Hij speelt nog niet hier of hij wordt alweer Bruma genoemd, zoals je zei. Zo erg niet te harden. Gebeurde bij Fernandes ook al.
Last edited by Ardbeg on 27 Jan 2023, 11:44, edited 2 times in total.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:41
Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:38 Sulemana vind ik een beetje een hard blaffende maar niet bijtende hond.

Goede actie, in balans, pijlsnel, atletisch. Maar niet het echte rendement. Toch zie je dat vaker bij Afrikaanse jongens, natuurlijk geen discriminerend oordeel (dien je er vandaag bij te zeggen). Koné had dat bijv. ook.

Mané is een goed voorbeeld van “wel rendement” overigens.
Maar dat was Mane op z'n 20e ook nog niet.
Precies mijn gedachte. De eredivisie is de perfecte leerschool voor hem om rendement te gaan krijgen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:41
Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:38 Sulemana vind ik een beetje een hard blaffende maar niet bijtende hond.

Goede actie, in balans, pijlsnel, atletisch. Maar niet het echte rendement. Toch zie je dat vaker bij Afrikaanse jongens, natuurlijk geen discriminerend oordeel (dien je er vandaag bij te zeggen). Koné had dat bijv. ook.

Mané is een goed voorbeeld van “wel rendement” overigens.
Maar dat was Mane op z'n 20e ook nog niet.
Ho eens!!!! Het is een Bruma 2.0 he, dit is wel heel erg positief.
Baak
Ballenjongen
Posts: 4
Joined: 29 May 2022, 15:52
Clubvoorkeur: PSV

Sulemana en Malen zou toch wel een boost geven
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:41
Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:38 Sulemana vind ik een beetje een hard blaffende maar niet bijtende hond.

Goede actie, in balans, pijlsnel, atletisch. Maar niet het echte rendement. Toch zie je dat vaker bij Afrikaanse jongens, natuurlijk geen discriminerend oordeel (dien je er vandaag bij te zeggen). Koné had dat bijv. ook.

Mané is een goed voorbeeld van “wel rendement” overigens.
Maar dat was Mane op z'n 20e ook nog niet.
Die speelde toen bij Metz en maakte 1 goal in 16 wedstrijden.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:41
Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:38 Sulemana vind ik een beetje een hard blaffende maar niet bijtende hond.

Goede actie, in balans, pijlsnel, atletisch. Maar niet het echte rendement. Toch zie je dat vaker bij Afrikaanse jongens, natuurlijk geen discriminerend oordeel (dien je er vandaag bij te zeggen). Koné had dat bijv. ook.

Mané is een goed voorbeeld van “wel rendement” overigens.
Maar dat was Mane op z'n 20e ook nog niet.
Het één wil het ander niet bevestigen. Dat is dan een Bruma-gok voor 15m+.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:41
Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:38 Sulemana vind ik een beetje een hard blaffende maar niet bijtende hond.

Goede actie, in balans, pijlsnel, atletisch. Maar niet het echte rendement. Toch zie je dat vaker bij Afrikaanse jongens, natuurlijk geen discriminerend oordeel (dien je er vandaag bij te zeggen). Koné had dat bijv. ook.

Mané is een goed voorbeeld van “wel rendement” overigens.
Maar dat was Mane op z'n 20e ook nog niet.
Zelfs Cristiano Ronaldo niet.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Wacht eerst eens af of het wel direct koop gaat worden als dit serieus is. Rennes heeft al een 'vervanger' en de deadline is dichtbij. Rennes heeft er niks aan als Sulemana weer niet (veel) gaat spelen en PSV kan het een half seizoen aankijken om eventueel een koopoptie te verzilveren. Het is alleen heel vervelend dat zo'n jongen terecht komt bij een team en trainer die helemaal de weg kwijt zijn.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 27 Jan 2023, 11:19 En wie zegt dat er beperkte financiële middelen zijn? Als zo'n Sulemana en wellicht nog een aankoop (Stergiou?) gekocht kunnen worden, dan kan er toch niet meteen gesproken worden over beperkte middelen? Er is aangegeven om de salaris/afschrijvingen te drukken. Daar is PSV nu toch goed mee bezig? Of denken jullie dat Gakpo (grootgroot verdiener) en Madueke (grootverdiener), Bruma (grootverdiener) voor een habbekrats bij PSV hebben gevoetbald?

Wil je 1 topper halen voor 12+ mil? Of 2 spelers halen waarbij het 50/50 is of ze slagen voor 2 x 6 mil? Daar zullen ze bij PSV ook echt wel uitvoerig over hebben gesproken.

En wij? Ja, wij kunnen hier alleen maar gissen wat er allemaal afspeelt binnen PSV.
O Goleiro Grande wrote: 27 Jan 2023, 11:08 Je kunt wel een dweil kopen, maar als het lek (achterin) niet gedicht wordt blijft het nat.
Hier lijkt PSV toch ook mee bezig te zijn aangezien er hier op het Forum door [mention]Gestelnaar[/mention] ene Stergiou genoemd wordt en in het Flightradar topic dat er een jet onderweg (of is ie er al?) is naar Eindhoven?
Ik vind het een interessant profiel hoor, lijkt obv de beelden een energie verdediger met progressief spel die de duels niet lijkt te schuwen, maar 'Op het Forum genoemd' en 'in het Flightradar topic' genoemd? Is er iets bestendigers om dit mee te onderbouwen? Zelf heb ik Antony Rouault hier wel eens gedropt als heel interessant, maar het is niet meer dan wensdenken van mijn kant om dit te doen. Dus graag een bron oid om deze koppeling op waarde te schatten.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 11:42 [mention]Maikel[/mention] Het is zo fucking voorspelbaar he. Hij speelt nog niet hier of hij wordt alweer Bruma genoemd, zoals je zei. Zo erg niet te harden. Gebeurde bij Fernandes ook al.
Dat blijf je altijd houden als we grote bedragen gaan uitgeven, als ze 15 miljoen voor een Popescu zouden betalen zou het ook Bruma 2.0 zijn want geen rendement, en alle spelers waar ze zelf mee komen uit Zuid-Amerika hebben ook nog niks bewezen in Europa en zijn nog 3x zo duur in o.a. salaris.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22

Op transfermarkt:
19 wedstrijden:1 doelpunt en 2 assists.

Start in de Ligue1 in 11% van de wedstrijden in de basis en speelt 16% van de speelminuten.

Stade Rennais de nr 5 van de Ligue 1.

Het steeds maar goedpraten van de neerwaartse spiraal van onze mooie club: niet te harden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Last edited by Thoresen on 27 Jan 2023, 11:53, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:44
Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:41
Maar dat was Mane op z'n 20e ook nog niet.
Het één wil het ander niet bevestigen. Dat is dan een Bruma-gok voor 15m+.
Dat is elke speler van 20 die PSV wilt halen.

De spelers die een garantie zijn zijn onhaalbaar.
PSV, en ook wij als forum moeten een keuze maken. Wil je investeren of wil je op safe spelen?

We roepen hier 100x dat PSV ballen moet tonen en moet kopen ipv huren. Maar zodra er gekocht wordt gaan we allemaal roepen dat 't een risicovolle investering is.
Maar dat zijn ze allemaal.
Of PSV moet zich richten op oudere spelers die minder restwaarde vertegenwoordigen. Maar dan gaan we hier weer roepen dat de speler wel erg oud is en geen restwaarde heeft.


Doe mij maar Sulemana.
Alles beter dan Karlsson waarvoor je AZ taks betaalt en die waarschijnlijk flopt zoals elke andere AZ speler die naar PSV gekomen is.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 11:42 [mention]Maikel[/mention] Het is zo fucking voorspelbaar he. Hij speelt nog niet hier of hij wordt alweer Bruma genoemd, zoals je zei. Zo erg niet te harden. Gebeurde bij Fernandes ook al.
Ik denk dat het vooral gaat over de genoemde bedragen i.c.m. rennesdement (hihi). Dan moet je scouting en td extreem overtuigd zijn dat wij hem gaan leren renderen en dat het er hier wel uitkomt.

Dit laatste was ook overduidelijk de verwachting bij Bruma. Ook een speler die het elders ook niet helemaal lukte te overtuigen.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Ardbeg wrote: 27 Jan 2023, 11:42 [mention]Maikel[/mention] Het is zo fucking voorspelbaar he. Hij speelt nog niet hier of hij wordt alweer Bruma genoemd. Zo erg niet te harden.
Als ik de filmpjes zo bekijk is het een enorm balvaardige speler, maar wel heel erg extreem gericht op het dribbelen. Hij loopt zijn medespelers nog net niet ondersteboven om maar te blijven dribbelen. Zo'n type speler kan geweldig zijn als de ruimte er ligt en hij iedereen passeert, maar als de ruimte er niet ligt ga je je dood ergeren aan zo'n speler. Hij moet nog wel flinke stappen zetten t.a.v. samenspel en rendement lijkt het en dan is 16 miljoen wel echt een enorme investering vind ik. Zeker aangezien we jaren last gehad hebben van de vorige 3 hele dure transfers. Bruma- achtig kan ik wel begrijpen qua commentaren, want hij heeft er wel wat van weg. Al lijkt hij wel echt een stuk technischer en dat is met zijn snelheid wel een groot wapen. Pijlsnel en zo technisch zie je niet heel vaak.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Het mooiste zou zijn huur met koopoptie. Die gast kan echt uitgroeien tot een attractie. Zou hem graag al tegen Pedersen van Feyenoord willen zien. Die heeft als enige sterke wapen zijn snelheid maar gaat niet sneller zijn. Veerman zorgen voor de pass, heerlijk.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Thoresen wrote: 27 Jan 2023, 11:49 Op transfermarkt:
19 wedstrijden:1 doelpunt en 2 assists.

Start in de Ligue1 in 11% van de wedstrijden in de basis en speelt 16% van de speelminuten.

Stade Rennais de nr 5 van de Ligue 1.

Het steeds maar goedpraten van de neerwaartse spiraal van onze mooie club: niet te harden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Lees het ff terug dan... hij heeft Martin Terrier voor zich, sterspeler van Rennes
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22

RV1913 wrote: 27 Jan 2023, 11:54
Thoresen wrote: 27 Jan 2023, 11:49 Op transfermarkt:
19 wedstrijden:1 doelpunt en 2 assists.

Start in de Ligue1 in 11% van de wedstrijden in de basis en speelt 16% van de speelminuten.

Stade Rennais de nr 5 van de Ligue 1.

Het steeds maar goedpraten van de neerwaartse spiraal van onze mooie club: niet te harden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Lees het ff terug dan... hij heeft Martin Terrier voor zich, sterspeler van Rennes
Ja en dus zijn deze statistieken geruststellend?
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:49
Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:44

Het één wil het ander niet bevestigen. Dat is dan een Bruma-gok voor 15m+.
Dat is elke speler van 20 die PSV wilt halen.

De spelers die een garantie zijn zijn onhaalbaar.
PSV, en ook wij als forum moeten een keuze maken. Wil je investeren of wil je op safe spelen?

We roepen hier 100x dat PSV ballen moet tonen en moet kopen ipv huren. Maar zodra er gekocht wordt gaan we allemaal roepen dat 't een risicovolle investering is.
Maar dat zijn ze allemaal.
Of PSV moet zich richten op oudere spelers die minder restwaarde vertegenwoordigen. Maar dan gaan we hier weer roepen dat de speler wel erg oud is en geen restwaarde heeft.


Doe mij maar Sulemana.
Alles beter dan Karlsson waarvoor je AZ taks betaalt en die waarschijnlijk flopt zoals elke andere AZ speler die naar PSV gekomen is.
Volgens mij zou je met goed scouten dit soort spelers ook moeten kunnen vinden voor de helft van het geld. En dan kan je 2 van dit soort spelers kopen.
Juist die risicospreiding maakt het financieel minder riskant.
Gustav Isaksen ziet er op de beelden ook heel goed uit, maar die kost vast nog geen 16 miljoen.
Het is de combinatie hoge prijs t.a.v. ons budget, blessureverleden en weinig rendement die maakt dat velen het een groot risico vinden.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Misschien trouwens zomaar een idee he... mocht hij komen, is het beter om hem gewoon een eerlijke kans tegen te geven en niet als zijn debuut tegenvalt zeggen de nieuwe Bruma (wat sommigen mensen zelfs nu al doen voor hij er überhaupt is :think: )
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Tijn wrote: 27 Jan 2023, 11:57
Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:49 Dat is elke speler van 20 die PSV wilt halen.

De spelers die een garantie zijn zijn onhaalbaar.
PSV, en ook wij als forum moeten een keuze maken. Wil je investeren of wil je op safe spelen?

We roepen hier 100x dat PSV ballen moet tonen en moet kopen ipv huren. Maar zodra er gekocht wordt gaan we allemaal roepen dat 't een risicovolle investering is.
Maar dat zijn ze allemaal.
Of PSV moet zich richten op oudere spelers die minder restwaarde vertegenwoordigen. Maar dan gaan we hier weer roepen dat de speler wel erg oud is en geen restwaarde heeft.


Doe mij maar Sulemana.
Alles beter dan Karlsson waarvoor je AZ taks betaalt en die waarschijnlijk flopt zoals elke andere AZ speler die naar PSV gekomen is.
Volgens mij zou je met goed scouten dit soort spelers ook moeten kunnen vinden voor de helft van het geld. En dan kan je 2 van dit soort spelers kopen.
Juist die risicospreiding maakt het financieel minder riskant.
Gustav Isaksen ziet er op de beelden ook heel goed uit, maar die kost vast nog geen 16 miljoen.
Het is de combinatie hoge prijs t.a.v. ons budget, blessureverleden en weinig rendement die maakt dat velen het een groot risico vinden.
Wat is het budget dan?
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV

LaFoquita wrote: 27 Jan 2023, 11:25
Fc Denzel wrote: 27 Jan 2023, 11:14

Precies dit.
Half jaar huren met optie tot koop max 13 miljoen.
In de zomer is de markt veel beter en in de winter betaal je bijna altijd te veel.
En precies dit kun je vergeten met verschillende PL teams die hem willen binnenhalen. Ik denk dat dat wij hier verwachtingen hebben die absurd zijn, zouden jullie het een goed idee vinden als PSV akkoord gaat met een transfer van Mauro voor 4 miljoen? want Sulemana heeft een transferwaarde van 18mil en Mauro van 6 mil. je kan in deze tijd echt vergeten dat je een speler die voor lange tijd een contract heeft voor 2/3 van de prijs binnen haalt :bleh:
Ja, dan moet je het dus niet doen😉
We betalen nu te veel voor alle emoties. Dus huren voor een half jaar en in de zomer alles renoveren.
Angst is een slechte raadgever.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Maikel wrote: 27 Jan 2023, 11:49
Armada wrote: 27 Jan 2023, 11:44

Het één wil het ander niet bevestigen. Dat is dan een Bruma-gok voor 15m+.
Dat is elke speler van 20 die PSV wilt halen.

De spelers die een garantie zijn zijn onhaalbaar.
PSV, en ook wij als forum moeten een keuze maken. Wil je investeren of wil je op safe spelen?

We roepen hier 100x dat PSV ballen moet tonen en moet kopen ipv huren. Maar zodra er gekocht wordt gaan we allemaal roepen dat 't een risicovolle investering is.
Maar dat zijn ze allemaal.
Of PSV moet zich richten op oudere spelers die minder restwaarde vertegenwoordigen. Maar dan gaan we hier weer roepen dat de speler wel erg oud is en geen restwaarde heeft.


Doe mij maar Sulemana.
Alles beter dan Karlsson waarvoor je AZ taks betaalt en die waarschijnlijk flopt zoals elke andere AZ speler die naar PSV gekomen is.
Ik snap het, heel erg goed zelfs.

Wat ik propageer: haal die jongens voor ze de stap maken i.p.v. de jongens die de stap gemaakt hebben maar niet voor niets een “buitenkans zijn”.

Dus range 5-10m, lager financieel, hoger sportief risico waarbij scouting dat risico zo ver mogelijk reduceert. Scandinavie, Centraal Europa, Midden Amerika. Echt genoeg opties hoor.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

Idee om een topic aan te maken voor onze vriend? Ben de hele tijd verheugd als ik de topic bovenaan zie staan. Komt er alleen ''de nieuwe Bruma'' voorbij zonder dat we deze jongen hebben zien voetballen.
Locked