Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bruneau wrote: 27 Jan 2023, 16:51
Zeeuwse-psver wrote: 27 Jan 2023, 16:48 Ik snap jouw logica totaal niet. voorkeur hebben voor een verdediger die al 3 jaar zich blijkbaar niet een volledige wedstrijd kan concentreren heb je toch helemaal niks aan. dat gaat er echt niet uit hoor. en het sentiment het is een jongen van de club moeten we vanafstappen. alleen de beste mogen blijven imo.
De logica is dat die jongen dit jaar voor het eerst alle wedstrijden heeft gespeeld en in de drie jaar ervoor ofwel verhuurd ofwel geblesseerd was en daardoor niet regelmatig speelde. Een speler kan zich niet ontwikkelen als hij niet speelt. Hij speelt nu wel, en ik vind dat hij goede groei laat zien.
Ik vind Obispo helemaal niet een stuk verbeterd in zijn concentratie. Ik vind hem, op een paar leuke periodes, eigenlijk een hele zwakke verdediger die altijd wel punten gaat kosten. Doe mij maar veel liever Brantwaite, lekker sober en goed verdedigen. Die heeft zulke dwaze momenten niet.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 27 Jan 2023, 16:19
AddoCultheld wrote: 27 Jan 2023, 14:56

Nou en daar gaat de een na laatste troef. Nu nog bidden voor die jongen van Spurs en anders gaat het toch weer zoals voorspeld..
En welke voorspelling is dat dan? Of is dat alleen de voorspelling die in jouw straatje past?
Ik voorspel dat er 100% zeker een aanvaller bij komt. Of telt deze voorspelling niet?
100% zeker, ik schat die kans op 15%. We zullen het zien.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik op 86,74%....

Wat een giswerk allemaal.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bruneau wrote: 27 Jan 2023, 16:44
Zeeuwse-psver wrote: 27 Jan 2023, 16:42
dus jij hebt liever Obispo die elke wedstrijd tegen goals veroorzaakt dan Gerrit die zoals je zelf zegt altijd op een 7 speelt en bijna geen fouten maakt?
dan kunnen we net zo goed luckassen terug halen
Dat is inderdaad een manier op het te zeggen. Ik vind Obispo op zijn top gewoon completer en beter. Dat hij elke wedstrijd een foutje maakt, is denk ik vooral een kwestie van concentratie. Hij is daarin al een stuk verbeterd. + een echte PSV man.
Dat je liever Obispo ziet spelen kan prima naast de aankoop van Gerrit bestaan. Obispo is ook 3 jaar ouder en dus alweer 3 jaar verder dan Gerrit. Gerrit heeft lengte, wint ieder kopduel en is voetballend prima voor een verdediger. Mag wat mij betreft nog wat meer meedogenloos worden in het verdedigen via de grond. Maar Gerrit moet vooral gewoon vlieguren maken. Heel interessant profiel.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je zal dan wel uit het rijtje Teze, Obispo, Ramalho, Boscagli twee CV's moeten slijten binnen nu en eind komende zomer.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt, je hebt drie linkspoten. Is wat aan de hoge kant.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Boscagli speelde anders als CVM ook erg sterk vond ik..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jan 2023, 17:08 Je zal dan wel uit het rijtje Teze, Obispo, Ramalho, Boscagli twee CV's moeten slijten binnen nu en eind komende zomer.
Vanzelfsprekend. Ik denk dat PSV dat zelf ook graag wil, want ik kan mij niet voorstellen dat Ruud en Marcel nu tevreden zijn met het niveau van de verdediging. Die moet omhoog. Ik verwacht overigens niet dat het een probleem zal worden om die jongens te slijten (Bosca misschien ivm blessure). Allemaal wel spelers die eenvoudig ergens anders aan de bak kunnen.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kamaldeen en die Gil zal heel lastig gaan worden, zoniet onmogelijk..
Ben benieuwd welke target(s) PSV nu in het vizier heeft..
Realiseerbare target(s) dan hè..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jan 2023, 17:08 Je zal dan wel uit het rijtje Teze, Obispo, Ramalho, Boscagli twee CV's moeten slijten binnen nu en eind komende zomer.
Welke zou jij kiezen, Heruone? Ik verwacht dat jij Obispo graag ziet blijven, maar ik ben hem - of beter gezegd: zijn kwetsbaarheden - inmiddels wel beu.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jan 2023, 17:08 Je zal dan wel uit het rijtje Teze, Obispo, Ramalho, Boscagli twee CV's moeten slijten binnen nu en eind komende zomer.
Teze en Obispo sowieso, Ramalho is prima om achter de hand te houden mijn inziens.
Saibari is underrated.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 27 Jan 2023, 17:28
Heruone wrote: 27 Jan 2023, 17:08 Je zal dan wel uit het rijtje Teze, Obispo, Ramalho, Boscagli twee CV's moeten slijten binnen nu en eind komende zomer.
Welke zou jij kiezen, Heruone? Ik verwacht dat jij Obispo graag ziet blijven, maar ik ben hem - of beter gezegd: zijn kwetsbaarheden - inmiddels wel beu.
Idealiter wil je een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Heeft te maken met hoeken creëren t.o.v. elkaar, zogenaamde passing angles. Idealiter wil je aankomende zomer ook een ervaren verdediger erbij hebben die de leiding kan nemen in de as. Type Moreno bijv. Verissimo werden we al aangelinkt, dat zou iemand zijn die binnen dat profiel past.

Dan zou je dus qua bezetting achterin het volgende kunnen hebben, waarbij de backs nog even ter discussie staan:

Mauro - Branthwaite - Aankoop - Aankoop Mwene/Oppegard - Obispo - Teze/Vd Blaak - Sambo (?)
Vanuit die wetenschap zou je eigenlijk idealiter Obispo/Boscagli willen behouden. Teze is afhankelijk van hoe je Sambo bijv. ziet. Hoe dan ook moet er voor Vd Blaak perspectief zijn tot ontwikkeling, of bij de A-selectie van PSV of elders.

Ik denk dat op Boscagli ook de meeste waarde zit en Ramalho een groot salaris verdient. Dus die twee slijten is ook het meest logisch denk ik.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Teze en Obispo erbij houden en Boscagli en Ramalho vervangen door 1 goede ervaren onbetwiste basis RCV. Obispo kan links/rechts net als Jarred en Teze kan in nood als RB. Ramalho heeft nog 1,5 jaar contract en Boscagli is niet beter dan Jarred.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Zerrouki kopen en pas aan het einde van het seizoen laten komen ook heel verstandig vinden als er toch geld is om alvast voor te sorteren.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 17:50 Ik zou Zerrouki kopen en pas aan het einde van het seizoen laten komen ook heel verstandig vinden als er toch geld is om alvast voor te sorteren.
Heb het idee dat veel clubs dat niet doen, ivm eventuele blessures of dergelijke.
Als die iets afscheurt dit seizoen kan je maanden niet op hem rekenen.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens sport.de is PSV weer in overleg met Dortmund over Malen.
volgens sky.de wil Schalke Baumgartl kopen.
De trainer van St. Gallen maakte zojuist op de wekelijkse persconferentie bekend dat er geen transfers meer gaan plaatsvinden.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 17:50 Ik zou Zerrouki kopen en pas aan het einde van het seizoen laten komen ook heel verstandig vinden als er toch geld is om alvast voor te sorteren.
100%. Sangare gaat sowieso en wie weet Guti ook wel. Zerrouki aanschaffen voor de zomer vind ik eigenlijk een no-brainer nu er geld is. 6-7 miljoen en daar het seizoen afmaken is voor iedereen een prima deal. Behalve voor Feyenoord dan :)
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat Twente daar niet zo happig op zal zijn. Waarom nu verkopen wanneer je ook kan wachten tot de zomer, wanneer hij een heel seizoen op heeft zitten waarin hij goed heeft gespeeld en er wellicht meer clubs komen met een veel harder draaiend transfercarrousel. Ja, er is een klein risico op een serieuze blessure, zwaar vormverlies etc. maar de kans daarop is veel kleiner dan dat hij gewoon zo doorgaat zoals hij nu doet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 27 Jan 2023, 18:06 Denk dat Twente daar niet zo happig op zal zijn. Waarom nu verkopen wanneer je ook kan wachten tot de zomer, wanneer hij een heel seizoen op heeft zitten waarin hij goed heeft gespeeld en er wellicht meer clubs komen met een veel harder draaiend transfercarrousel. Ja, er is een klein risico op een serieuze blessure, zwaar vormverlies etc. maar de kans daarop is veel kleiner dan dat hij gewoon zo doorgaat zoals hij nu doet.
Omdat hij nu 2x geen transfer heeft gekregen vanwege het moment en hij nu wel het seizoen af kan maken. Dan weet Twente ook wat het heeft en nodig gaat hebben en kunnen ze de sportieve ambities voor dit jaar ook nog eens behalen met Zerrouki. En ik denk dat Streuer inmiddels liever aan PSV verkoopt dan aan Feyenoord met hun gesteggel.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zerrouki is een goede speler en wellicht komt hij van de zomer in beeld, maar die 8 miljoen die hij minimaal moet kosten zou je ook kunnen steken in een fatsoenlijke buitenspeler. Die zijn er namelijk precies 0.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 27 Jan 2023, 18:16 Zerrouki is een goede speler en wellicht komt hij van de zomer in beeld, maar die 8 miljoen die hij minimaal moet kosten zou je ook kunnen steken in een fatsoenlijke buitenspeler. Die zijn er namelijk precies 0.
Eens hoor, maar als je 1 goede vleugelspeler kan kopen nu + Jarred + Zerrouki dan mag dat best 18 tot 20 miljoen kosten. Er komt nog 37 miljoen bij voor Sangaré aankomende zomer.

Of we wachten tot we Sangaré verkopen en dan wachten we op buitenkansjes in de zomerse transfermarkt tot 31 augustus.
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En waar blijft onze Zwitser, of ben ik voor de gek gehouden :angry: :lol:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 17:50 Ik zou Zerrouki kopen en pas aan het einde van het seizoen laten komen ook heel verstandig vinden als er toch geld is om alvast voor te sorteren.
Zou ik ook een goede vinden. Zou me niets verbazen als dat een package wordt met Hilgers. Beide nog maar 1-jarig contract die ze niet willen verlengen. En daar werd PSV ook aangelinkt. Wel benieuwd wat dat dan weer betekend voor de kwantitatieve invulling van de selectie.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jan 2023, 18:31
11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 17:50 Ik zou Zerrouki kopen en pas aan het einde van het seizoen laten komen ook heel verstandig vinden als er toch geld is om alvast voor te sorteren.
Zou ik ook een goede vinden. Zou me niets verbazen als dat een package wordt met Hilgers. Beide nog maar 1-jarig contract die ze niet willen verlengen. En daar werd PSV ook aangelinkt. Wel benieuwd wat dat dan weer betekend voor de kwantitatieve invulling van de selectie.
Vind je Hilgers PSV materiaal?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Zerrouki een goede speler, maar zowel hij als Hilgers staan natuurlijk niet alleen bij PSV in de belangstelling. Daarbij ben ik voor de verdediging eigenlijk wel toe aan iemand centraal die beter is dan de huidige centrale verdedigers.
Locked