Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Kezza75!
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 26 Oct 2020, 00:00
Old name: Kezza75!
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romário de Souza Faria

Misschien even een reality check, maar als Feyenoord kampioen wordt dan heeft het wel iets te bieden wat wij niet kunnen. En Ajax kan een veel hoger salaris bieden dan wij.

Kortom als wij 3e of lager eindigen dan staan we effies achteraan voor dit soort jongens. Al vind ik dat persoonlijk bij deze twee niet zo erg…
Champions are not born. Champions are made during practice.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

PSV/Brands zal eens een keer lekker vroeg in de window handelen. Ze moeten die window lekker 3 dagen laten duren, dat zal hem leren. Alhoewel ik hem ervoor aan zie dan nog steeds pas in het laatste halfuur zn telefoon op te pakken en kijken wat de overblijfselen zijn op de markt. Wat een schijt-irritante manier van werken.
Last edited by Revolinho on 27 Jan 2023, 18:44, edited 1 time in total.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Vind Zerrouki top. Zie ik graag komen. Die heeft eigenlijk alles om een hele goede speler te worden. Ben niet zo overtuigd van Hilgers. Heeft ook een raar snorretje.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Heb het gevoel dat PSV een vervanger van Gakpo wilt halen die zich al bewezen heeft ipv een gok waarvan niemand ooit gehoord heeft, maar dat die spelers atm gewoon te duur zijn.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 27 Jan 2023, 18:12
Persepolis wrote: 27 Jan 2023, 18:06 Denk dat Twente daar niet zo happig op zal zijn. Waarom nu verkopen wanneer je ook kan wachten tot de zomer, wanneer hij een heel seizoen op heeft zitten waarin hij goed heeft gespeeld en er wellicht meer clubs komen met een veel harder draaiend transfercarrousel. Ja, er is een klein risico op een serieuze blessure, zwaar vormverlies etc. maar de kans daarop is veel kleiner dan dat hij gewoon zo doorgaat zoals hij nu doet.
Omdat hij nu 2x geen transfer heeft gekregen vanwege het moment en hij nu wel het seizoen af kan maken. Dan weet Twente ook wat het heeft en nodig gaat hebben en kunnen ze de sportieve ambities voor dit jaar ook nog eens behalen met Zerrouki. En ik denk dat Streuer inmiddels liever aan PSV verkoopt dan aan Feyenoord met hun gesteggel.
Precies. Als je dit tegenhoudt, dan krijg je werkweigering. Tenzij Zerrouki nu zelf hoger mikt dan PSV. Daarom ben ik vooral een voorstander van nu doorpakken. 7 miljoen in deze markt is een koopje.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Stergiou is geland 😉

Helaas precies 15 minuten te vroeg.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Worden volgens Timmer ook in verband gebracht met Elanga en Januzaj. Hoef persoonlijk beide niet te zien. Met Elanga zou je weer dezelfde fout maken door een jong talent te huren die nog niks heeft laten zien en ik ben zelf niet zo kapot van Januzaj. Een net niet speler.

Zijn overigens ook niet echt doelpunten machines.
Last edited by Joenepsv on 27 Jan 2023, 19:05, edited 1 time in total.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 27 Jan 2023, 18:59 Stergiou is geland 😉

Helaas precies 15 minuten te vroeg.
[mention]Gestelnaar[/mention] heeft hij zijn vlucht gehaald :mrgreen:
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV

Elanga lijkt me leuk maar is pas 20 en gaat echt niet bepalend zijn. Januzaj daarentegen is wel echt een leuke speler die ook flink veel ervaring met zich meebrengt, 27 jaar, technisch, lijkt me een goede zet!
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Wat een insider hé, dat nietnadertenoemenvoormaligforumlid ;)
Last edited by Madueke on 27 Jan 2023, 19:10, edited 2 times in total.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

We zijn denk ik aanbeland in de categorie: beter iets dan niets. Ik vraag me ook af of Rik niet gewoon zn waffel moet houden mbt transfers. Zijn tweets worden internationaal gelezen en het wekt wellicht de aandacht van clubs die achter dezelfde spelers aan zitten. Rik en wellicht anderen zullen dit wel weglachen, maar PSV vist tot nu toe overal achter het net wanneer hij loopt te bléren wie PSV wilt hebben. Of het moet een afleidingsmanoeuvre zijn vanuit de club, maar dan speel je op 27 januari een wel HEUL riskant spel.

We hebben bovendien gezien dat de PL niet zaligmakend is. Dat je daar niet aan de bak komt, betekent allerminst dat je de Eredivisie even aan gort komt schieten. Ik hoop dat PSV zich dat beseft.
Last edited by Revolinho on 27 Jan 2023, 19:12, edited 1 time in total.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Elanga huren met optie tot koop zou fantastisch zijn, enkel huren niet. Januzaj lijkt me al helemaal niks
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Voelt een beetje alsof we voor een transferwindow zitten, waarbij er al voorzichtig wordt nagedacht over mogelijke versterkingen. Het is verdomme nog maar een paar dagen..
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Op dit moment is alles gewoon beter dan niks. Desnoods een kale huur.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21

hondjevandebakker wrote: 27 Jan 2023, 19:12 Elanga huren met optie tot koop zou fantastisch zijn, enkel huren niet. Januzaj lijkt me al helemaal niks


Heeft een contract tot 2026, dus dat zal lastig gaan worden.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Januzaj is echt niks. Schande dat die ooit nummer 11 heeft gehad bij United. Niet aan beginnen. Elanga zit veel potentie in, vraag is of het bij ons eruit komt. Wordt er niet vrolijk van als dit de kandidaten zijn.
KoekwausPSV
Jeugdspeler
Posts: 35
Joined: 14 Jan 2023, 10:56
Clubvoorkeur: PSV

Als je de liveblog van de AD leest komt er naar voren dat Sulemana naar Southampton gaat, Elanga moeilijk maar wel mogelijk is, Januzaj niet meer beeld is en Gil naar Sevilla gaat.

Dus de enige optie is nog Elanga.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

KoekwausPSV wrote: 27 Jan 2023, 19:23 Als je de liveblog van de AD leest komt er naar voren dat Sulemana naar Southampton gaat, Elanga moeilijk maar wel mogelijk is, Januzaj niet meer beeld is en Gil naar Sevilla gaat.

Dus de enige optie is nog Elanga.
Ik gok dat er nog wel wat meer buitenspelers rondlopen dan die 4 die je hierboven noemt
10. Nilis
Bankzitter
Posts: 269
Joined: 26 Aug 2017, 18:05
Clubvoorkeur: PSV

KoekwausPSV wrote: 27 Jan 2023, 19:23 Als je de liveblog van de AD leest komt er naar voren dat Sulemana naar Southampton gaat, Elanga moeilijk maar wel mogelijk is, Januzaj niet meer beeld is en Gil naar Sevilla gaat.

Dus de enige optie is nog Elanga.
Plus nog tig opties die niet in de media zijn verschenen.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV

Elenga is een gok, maar met Simons zie je bijvoorbeeld ook dat jonge gasten die bij grote clubs gelopen hebben wel degelijk iets kunnen toevoegen.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23

Paulus1913 wrote: 27 Jan 2023, 19:06 Elanga lijkt me leuk maar is pas 20 en gaat echt niet bepalend zijn. Januzaj daarentegen is wel echt een leuke speler die ook flink veel ervaring met zich meebrengt, 27 jaar, technisch, lijkt me een goede zet!
Elanga is prima. Jong, maar toch al meer laten zien dan Memphis bij United. ;)

Januzaj is een tweede El Ghazi. Zit geen pit in ook. Laat gaan.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

hondjevandebakker wrote: 27 Jan 2023, 19:45
Prima. Elanga gaat ons ook niet verder helpen.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV

kastoekast wrote: 27 Jan 2023, 18:50 Heb het gevoel dat PSV een vervanger van Gakpo wilt halen die zich al bewezen heeft ipv een gok waarvan niemand ooit gehoord heeft, maar dat die spelers atm gewoon te duur zijn.
Ik hoop enorm dat we Spertsyan gaan aantrekken. Hij is echt een talentvolle speler met een hoog potentieel, zelfs nu al met slechts 22 jaar. Persoonlijk vind ik hem interessanter dan Tsygankov, die in Europa ook niet zo goed presteerde. Spertsyan is een centrale speler, maar speelt ook regelmatig vanaf links. Het grote voordeel is dat hij goed zou passen bij Xavi en dat ze tijdens wedstrijden regelmatig van positie kunnen wisselen. Het is wel jammer dat hij in Rusland speelt en dat je daar geen geld heen wilt sturen. Maar de prijs-kwaliteitverhouding is bij hem wel in orde. Je zou hem over 2 jaar voor minstens het drievoudige kunnen verkopen.

Ik vind het jammer dat we Tsygankov zijn misgelopen, maar ik had op basis van zijn prestaties in Europa wel twijfels. Die zijn een stuk slechter dan die van Gakpo, waar mensen hier al kritiek op hadden.

Ik ben het ook eens met @Armada dat er genoeg spelers rondlopen die veel goedkoper zijn met een hoog potentieel. Ik begrijp niet zo goed waarom we niet, zoals Red Bull Salzburg, meer van zulke talenten ophalen en in Jong PSV plaatsen. Of samenwerken met clubs zoals Sparta (gaat niet meer. jammer) of RKC om spelers te ontwikkelen.
Locked