Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:11
milansandro wrote: 27 Jan 2023, 22:02 Leuk allemaal die "belangstelling" en de "geruchten"..
Wanneer bijten we eens een keer en stoppen we met blaffen?
Het is wel duidelijk dat als we voor niveau Januzaj gaan dat hij vandaag nog zou kunnen tekenen. PSV pakt niet door. Waarom niet? Omdat we liever (veel) hoger inzetten. Ik heb liever volgende week een topspeler dan nu een subtopper.
Och god, dit horen we letterlijk elke transferperiode, en praktisch elke window loopt het uit op een grote anticlimax. Op Götze na.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:10 Aan het lijstje spelersnamen gedropt door Rik te zien zit er 0,0 lijn in de zoektocht naar een vleugelspeler. Wat een paniekvoetbal.
Precies zo'n reactie toen we van de zomer interesse hadden in Cillessen en Krul. Toen kwam Benny. Meteen weer zo'n oordeel klaar pff.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:12
Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:10 Aan het lijstje spelersnamen gedropt door Rik te zien zit er 0,0 lijn in de zoektocht naar een vleugelspeler. Wat een paniekvoetbal.
Precies zo'n reactie toen we van de zomer interesse hadden in Cillessen en Krul. Toen kwam Benny. Meteen weer zo'n oordeel klaar pff.
Want jij vindt Sulemana, Tsygankov, Elanga, Januzaj en Gil wel allen vergelijkbaar qua profiel?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:12
Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:11
Het is wel duidelijk dat als we voor niveau Januzaj gaan dat hij vandaag nog zou kunnen tekenen. PSV pakt niet door. Waarom niet? Omdat we liever (veel) hoger inzetten. Ik heb liever volgende week een topspeler dan nu een subtopper.
Och god, dit horen we letterlijk elke transferperiode, en praktisch elke window loopt het uit op een grote anticlimax. Op Götze na.
Alsof we jouw gezeur niet iedere window horen. Bewaar je huilie huilie liever voor na de window.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet niet wie er in het stadion zat tegen Sociedad maar Januzaj niet die flank wel een poepje ruiken hoor.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:14
Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:12

Och god, dit horen we letterlijk elke transferperiode, en praktisch elke window loopt het uit op een grote anticlimax. Op Götze na.
Alsof we jouw gezeur niet iedere window horen. Bewaar je huilie huilie liever voor na de window.
Tja, sommige mensen verdienen deze sportieve ellende :’) Op basis van wat moeten we vertrouwen hebben in een goede afloop?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:14
Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:12
Precies zo'n reactie toen we van de zomer interesse hadden in Cillessen en Krul. Toen kwam Benny. Meteen weer zo'n oordeel klaar pff.
Want jij vindt Sulemana, Tsygankov, Elanga, Januzaj en Gil wel allen vergelijkbaar qua profiel?
Wat boeit mij een profiel nou weer. Ik wil de beste speler op de flank bij PSV. En daar is Brands mee bezig. PSV wordt aan iedere buitenspeler gelinkt, ik wacht gewoon rustig af totdat er iemand tekent.
Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:16
Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:14
Alsof we jouw gezeur niet iedere window horen. Bewaar je huilie huilie liever voor na de window.
Tja, sommige mensen verdienen deze sportieve ellende :’) Op basis van wat moeten we vertrouwen hebben in een goede afloop?
Op basis van wat niet?
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:11 Het is wel duidelijk dat als we voor niveau Januzaj gaan dat hij vandaag nog zou kunnen tekenen. PSV pakt niet door. Waarom niet? Omdat we liever (veel) hoger inzetten. Ik heb liever volgende week een topspeler dan nu een subtopper.
In principe eens, maar zoals [mention]Chucky[/mention] al aangeeft hebben we dat vaker gehoord en daarnaast hebben we deze maand al 7 onnodige punten laten liggen waarmee we onze titelkansen flink hebben gereduceerd. Je hoeft niet altijd in te zetten op buitenkansjes wat mij betreft.

Edit: wel eens dat 'het profiel' niet zoveel uitmaakt, we hebben een goede linksbuiten nodig. Nieuwe Dzsudzsak, nieuwe Memphis, nieuwe Gakpo, nieuwe Mertens, nieuwe Farfán allemaal prima.
Last edited by PSV90 on 27 Jan 2023, 22:23, edited 1 time in total.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij heeft nog minder gespeeld dan Madueke. We hebben iemand nodig die er meteen staat. We moeten zo hoog mogelijk eindigen, dus niet alleen maar naar volgend seizoen kijken. Dus je verhuurd Vertessen en zou een niet wedstrijd fitte speler ervoor in de plaats halen? Laten we hopen van niet. Is gelukkig ook nog geen voldongen feit. Geen paniek of overdrijven, vind die Januzaj gewoon niet goed genoeg. Ongeacht een leuke wedstrijd een jaar geleden tegen ons
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 27 Jan 2023, 22:19
Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:11 Het is wel duidelijk dat als we voor niveau Januzaj gaan dat hij vandaag nog zou kunnen tekenen. PSV pakt niet door. Waarom niet? Omdat we liever (veel) hoger inzetten. Ik heb liever volgende week een topspeler dan nu een subtopper.
In principe eens, maar zoals [mention]Chucky[/mention] al aangeeft hebben we dat vaker gehoord en daarnaast hebben we deze maand al 7 onnodige punten laten liggen waarmee we onze titelkansen flink hebben gereduceerd. Je hoeft niet altijd in te zetten op buitenkansje wat mij betreft.
Het is hier wat dat betreft nooit goed. Zoals Ruud al zei: het is de verantwoordelijkheid van Ruud om meer uit de huidige selectie te halen. Met het huidig materiaal hoor je te winnen van Emmen en Fortuna. Halen we straks een mindere speler dan zitten alle pessimisten hier weer te zeiken dat de speler niet goed genoeg is. Halen we een topper die een week later komt, dan komt ie te laat. Het ligt er allemaal zo dik bovenop.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:18
Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:14

Want jij vindt Sulemana, Tsygankov, Elanga, Januzaj en Gil wel allen vergelijkbaar qua profiel?
Wat boeit mij een profiel nou weer. Ik wil de beste speler op de flank bij PSV. En daar is Brands mee bezig. PSV wordt aan iedere buitenspeler gelinkt, ik wacht gewoon rustig af totdat er iemand tekent.
Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:16

Tja, sommige mensen verdienen deze sportieve ellende :’) Op basis van wat moeten we vertrouwen hebben in een goede afloop?
Op basis van wat niet?
Op basis van het trackrecord.

Afijn, we gaan het zien. Maar hoopgevend is het allemaal allesbehalve…
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik volg het buitenlandse voetbal nauwelijks maar als ik Januzaj, Gil en Elanga hoor vraag ik me af of Damsgaard geen betere optie is. Weet of niet hij beschikbaar is voor een huurtransfer, maar komt bij Brentford iig niet veel aan de bak. Heeft op het WK wel redelijk wat minuten gemaakt dus zal denk ik gewoon fit zijn.

Andere optie die hier al een paar keer is genoemd en me ook minimaal even interessant lijkt als het eerste rijtje namen is Brekalo.

We hebben veel laten liggen deze maand, maar het seizoen is echt nog niet verloren. Ik hoop echt dat Brands nog met 2 versterkingen voor de basis komt. Wat mij betreft een linksbuiten en een rechtsback.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uitgerekend in de window waarin we gigantisch cashen, hebben we de meeste moeite om de gewenste versterkingen te vinden. En de verkoop van Gakpo zagen ze nog maanden vantevoren aankomen ook. Is er nog iemand die gelooft dat de scouting serieus genomen word? Als je dan ziet naar welk niveau spelers we nu afzakken, omdat nr. 1 t/m 10 niet kunnen/willen. Het lijkt wel alsof Tsygankov nr. 1 t/m 8 op de lijst was, niet gek dat Danjuma liever naar een club ging die hem echt wilde.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jan 2023, 21:06
Rikkert1234 wrote: 27 Jan 2023, 18:39

Vind je Hilgers PSV materiaal?
Ik heb ook te weinig van hem gezien, maar ik vind het wel veelzeggend dat Slot hem zo graag naar Feyenoord wilt halen. En die hebben er momenteel best een goede kijk op met o.a. Wieffer, Aursnes en Trauner wat toch wel echt een absolute steals blijken.
De vraag is of die spelers wel zo goed zijn, of omdat ze optimaal renderen onder wonder trainer Slot. Doet mij denken aan AZ onder Adriaanse, waar spelers als Kromkamp wonderspelers leken, maar buiten AZ er weinig van bakte.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ongeacht wat het resultaat van de transferwindow gaat worden heeft het er voor mij alle schijn van dat er op voorhand veel te slecht is nagedacht als Gakpo en/of Madueke zou/zouden gaan vertrekken.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 27 Jan 2023, 22:43 Andere optie die hier al een paar keer is genoemd en me ook minimaal even interessant lijkt als het eerste rijtje namen is Brekalo.
Die gaat naar Fiorentina
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 27 Jan 2023, 22:54 Ongeacht wat het resultaat van de transferwindow gaat worden heeft het er voor mij alle schijn van dat er op voorhand veel te slecht is nagedacht als Gakpo en/of Madueke zou/zouden gaan vertrekken.
Uitstekend geleerd van de situatie bij Dumfries en Malen dus (Y)
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aan de hoeveelheid namen die we op korte termijn horen Sulemana, Elanga, Gil en Januzaj stemt mij niet gerust. Het lijkt erop dat we in blinde paniek een afdankertjes proberen te strikken..
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 27 Jan 2023, 22:54 Ongeacht wat het resultaat van de transferwindow gaat worden heeft het er voor mij alle schijn van dat er op voorhand veel te slecht is nagedacht als Gakpo en/of Madueke zou/zouden gaan vertrekken.
Het nadeel van het ontbreken van een technische man.
#simplythebest
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Jan 2023, 22:52 Uitgerekend in de window waarin we gigantisch cashen, hebben we de meeste moeite om de gewenste versterkingen te vinden. En de verkoop van Gakpo zagen ze nog maanden vantevoren aankomen ook. Is er nog iemand die gelooft dat de scouting serieus genomen word? Als je dan ziet naar welk niveau spelers we nu afzakken, omdat nr. 1 t/m 10 niet kunnen/willen. Het lijkt wel alsof Tsygankov nr. 1 t/m 8 op de lijst was, niet gek dat Danjuma liever naar een club ging die hem echt wilde.
Gewoon een geldkwestie hoor.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Jan 2023, 22:12
Chucky wrote: 27 Jan 2023, 22:10 Aan het lijstje spelersnamen gedropt door Rik te zien zit er 0,0 lijn in de zoektocht naar een vleugelspeler. Wat een paniekvoetbal.
Precies zo'n reactie toen we van de zomer interesse hadden in Cillessen en Krul. Toen kwam Benny. Meteen weer zo'n oordeel klaar pff.
Tja, ik heb Rob Westerhof ook eens ‘hele mooie namen’ horen beloven voordat een week later Patrick Kluivert, Michael Reiziger en Michael Ball drie selectieplekken kwamen verzieken.

En nu lees ik rond elke speler de term ‘lastig verhaal.’ Zelfs bij een broekie van 20 van ManU dat niet aan spelen toekomt. Ik ben dus wel benieuwd wie ons vóór dinsdag komt versterken en of dat nog met enig zicht op titelkansen zal zijn…
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomaQan wrote: 27 Jan 2023, 23:00 Aan de hoeveelheid namen die we op korte termijn horen Sulemana, Elanga, Gil en Januzaj stemt mij niet gerust. Het lijkt erop dat we in blinde paniek een afdankertjes proberen te strikken..
Ik denk dat [mention]Heruone[/mention] het goed verwoordde eerder vanavond. Tegen weinig kosten redelijke spelers huren, hopen dat je het seizoen er enigszins mee kan redden en met het geld dat nu binnen is gekomen voldoende de tijd hebben om te oriënteren (o.a. met nieuwe TD Stewart) en alvast één en ander aan onderhandelingen te starten, waardoor je aan het begin van de zomerse transferwindow al daadkrachtig kan en moet acteren op de markt.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomaQan wrote: 27 Jan 2023, 23:00 Aan de hoeveelheid namen die we op korte termijn horen Sulemana, Elanga, Gil en Januzaj stemt mij niet gerust. Het lijkt erop dat we in blinde paniek een afdankertjes proberen te strikken..
Waar slaat dit op? wij zijn geen Real Madrid of Manchester City
Koekoek!
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sulemana heeft overigens vandaag nog gewoon gespeeld, dus die is nog niet dicht bij een vertrek.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Captain(C)[/mention] Begrijp me niet verkeerd de genoemde namen zouden echt wel kunnen slagen bij ons alleen het getuigd niet van een langetermijnvisie. Tenzij de visie is wat [mention]Heruone[/mention] zegt en [mention]Jwoeloe[/mention] beaamt.

Ik zie liever dat onze scouting de nieuwe Karlsson's, Dzsudzsák's en Lozano's van deze wereld aanbevelen en onze TD daarnaar handelt i.p.v. een huurling die je voor een andere club opleidt of een speler haalt zonder restwaarde die niet meer zal doorgroeien en nog maar de vraag is of het een echte versterking is.

Want er lopen echt nog genoeg haalbare talenten rond als je maar op tijd bent en het beste verhaal hebt.
Locked