Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 28 Jan 2023, 09:55
Boven 'water'.... Cryptisch?

https://www.transfermarkt.nl/silvester- ... ler/386164

Rechtsbuiten, in Amerika gespeeld. Aangedragen door Stewart? :alien:








;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 28 Jan 2023, 09:55
Alsof de tijd ineens even stopt voor Marcel. Die gaat gewoon door hoor. Zal hoogstens 90m de wedstrijd gaan kijken, maar verder zullen zijn telefoon en e-mail niet stilstaan hoor.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. Zoals Guti direct na een wedstrijd werd aangekondigd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb er ergens nog wel vertrouwen in dat er nog een speler gepresenteerd gaat worden die we allemaal niet hebben genoemd.

Maar waar ik wel van schrik, hier op het forum zijn volgens velen Elanga en Sulemana niet goed genoeg of het niet waard. Terwijl deze jongens niet eens haalbaar blijken voor PSV. Wij moeten dus in een categorie gaan vissen waarbij spelers een half jaar amper tot geen wedstrijd spelen en die geen restwaarde hebben (Januzaj) of een talent kopen uit een competitie waarbij kans is dat die niet direct beter is dan El Ghazi of Bakayoko. Dat is toch wel schrikbarend.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Sulemana is het vooral de prijs in relatie tot risico. Elanga lijkt mij een interessante speler, maar die lijkt dus (ook) niet haalbaar. Ik heb stille hoop dat er straks een naam uit de hoed komt die nergens is genoemd.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pas op pagina 1000 komt er een nieuwe speler toch? Kan me ook zo voorstellen dat PSV nu niets doet en dan alles op volgend seizoen gaat gooien. Een jaartje geen Europees programma kan ook weer in het voordeel werken in de strijd om de 2e plaats terug te veroveren.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 28 Jan 2023, 10:24
Maar waar ik wel van schrik, hier op het forum zijn volgens velen Elanga en Sulemana niet goed genoeg of het niet waard. Terwijl deze jongens niet eens haalbaar blijken voor PSV.
Los van het aanstellen van de TD is het niet zo dat wij op dit forum bepalen naar wie Marcel moet informeren he :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 28 Jan 2023, 10:30 Pas op pagina 1000 komt er een nieuwe speler toch? Kan me ook zo voorstellen dat PSV nu niets doet en dan alles op volgend seizoen gaat gooien. Een jaartje geen Europees programma kan ook weer in het voordeel werken in de strijd om de 2e plaats terug te veroveren.
PSV begroot op Europees voetbal. Als we dat niet halen, kunnen we weer onze sterkhouders verkopen.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 28 Jan 2023, 10:24 Heb er ergens nog wel vertrouwen in dat er nog een speler gepresenteerd gaat worden die we allemaal niet hebben genoemd.

Maar waar ik wel van schrik, hier op het forum zijn volgens velen Elanga en Sulemana niet goed genoeg of het niet waard. Terwijl deze jongens niet eens haalbaar blijken voor PSV. Wij moeten dus in een categorie gaan vissen waarbij spelers een half jaar amper tot geen wedstrijd spelen en die geen restwaarde hebben (Januzaj) of een talent kopen uit een competitie waarbij kans is dat die niet direct beter is dan El Ghazi of Bakayoko. Dat is toch wel schrikbarend.
Stade Rennais en Manchester United zijn beide vrij vermogende clubs. Daarbij komend zijn beide best veel waard want Elanga is 25 miljoen* waard en Sulemana 18 miljoen* waard. Dit zijn gewoon mega bedragen wat PSV niet zo zo maar kan neerleggen. PSV moet voornamelijk gewoon in wat kleinere vijvers vissen en daar is PSV in het verleden gewoon heel succesvol is in geweest. Zoals een Lozano, Guti, Sangare, Mertens etc etc. Daarom dat we begin van de window ook met bijvoorbeeld een Brynhildsen in verband zijn gebracht. Dit soort spelers leiden wij op en kunnen wij voor 3/4 dubbele later weer verkopen. Dat is niks ten nadele van PSV maar gewoon de realiteit en zelfs daarmee kun je als club gewoon heel erg succesvol zijn.

*Transfermarktwaarde van Transfermarkt
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 28 Jan 2023, 10:34
deninho32 wrote: 28 Jan 2023, 10:30 Pas op pagina 1000 komt er een nieuwe speler toch? Kan me ook zo voorstellen dat PSV nu niets doet en dan alles op volgend seizoen gaat gooien. Een jaartje geen Europees programma kan ook weer in het voordeel werken in de strijd om de 2e plaats terug te veroveren.
PSV begroot op Europees voetbal. Als we dat niet halen, kunnen we weer onze sterkhouders verkopen.
En daar komt dan nog bij dat je minder aantrekkelijk bent als club voir nieuwe spelers. Nog even los van het feit dat het compleet belachelijk is om als PSV zijnde hier op voorhand genoegen mee te nemen
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 28 Jan 2023, 10:30 Pas op pagina 1000 komt er een nieuwe speler toch? Kan me ook zo voorstellen dat PSV nu niets doet en dan alles op volgend seizoen gaat gooien. Een jaartje geen Europees programma kan ook weer in het voordeel werken in de strijd om de 2e plaats terug te veroveren.
Wie wil er in godsnaam dan nog naar PSV? Buiten dat zijn Benitez en Xavi dan ook sowieso pleite.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 28 Jan 2023, 10:40
deninho32 wrote: 28 Jan 2023, 10:30 Pas op pagina 1000 komt er een nieuwe speler toch? Kan me ook zo voorstellen dat PSV nu niets doet en dan alles op volgend seizoen gaat gooien. Een jaartje geen Europees programma kan ook weer in het voordeel werken in de strijd om de 2e plaats terug te veroveren.
Wie wil er in godsnaam dan nog naar PSV? Buiten dat zijn Benitez en Xavi dan ook sowieso pleite.
Niemand. Echt niemand. Verdoemd is PSV. Geen 1 speler die naar PSV zou willen.... :wall:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 Jan 2023, 10:31
LaFoquita wrote: 28 Jan 2023, 10:24
Maar waar ik wel van schrik, hier op het forum zijn volgens velen Elanga en Sulemana niet goed genoeg of het niet waard. Terwijl deze jongens niet eens haalbaar blijken voor PSV.
Los van het aanstellen van de TD is het niet zo dat wij op dit forum bepalen naar wie Marcel moet informeren he :lol:
Waar ik op doel is dat het ietwat onrealistisch is. Spelers met resp. een transferwaarde van 25 en 18mil zijn niet goed genoeg. En dan komen er mensen met de scandinavische namen, Popescu die dezelfde waarde hebben als Bakayoko. Zet Bakayoko in bijvoorbeeld een lagere competitie en die schiet er ook 15 binnen. En dan zijn er mensen die verwachten dat er nog Zuid-Amerikanen binnen worden gehaald met waardes van 15+ mil, dit is voor 9 van de 10 spelers ook pech en volgende want we kunnen als Nederlandse club het risico niet nemen terwijl voor PL clubs dit 1/10 van hun budget is..
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Jan 2023, 10:43
Chucky wrote: 28 Jan 2023, 10:40

Wie wil er in godsnaam dan nog naar PSV? Buiten dat zijn Benitez en Xavi dan ook sowieso pleite.
Niemand. Echt niemand. Verdoemd is PSV. Geen 1 speler die naar PSV zou willen.... :wall:
Behalve Januzaj!
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 28 Jan 2023, 10:37
LaFoquita wrote: 28 Jan 2023, 10:24 Heb er ergens nog wel vertrouwen in dat er nog een speler gepresenteerd gaat worden die we allemaal niet hebben genoemd.

Maar waar ik wel van schrik, hier op het forum zijn volgens velen Elanga en Sulemana niet goed genoeg of het niet waard. Terwijl deze jongens niet eens haalbaar blijken voor PSV. Wij moeten dus in een categorie gaan vissen waarbij spelers een half jaar amper tot geen wedstrijd spelen en die geen restwaarde hebben (Januzaj) of een talent kopen uit een competitie waarbij kans is dat die niet direct beter is dan El Ghazi of Bakayoko. Dat is toch wel schrikbarend.
Stade Rennais en Manchester United zijn beide vrij vermogende clubs. Daarbij komend zijn beide best veel waard want Elanga is 25 miljoen* waard en Sulemana 18 miljoen* waard. Dit zijn gewoon mega bedragen wat PSV niet zo zo maar kan neerleggen. PSV moet voornamelijk gewoon in wat kleinere vijvers vissen en daar is PSV in het verleden gewoon heel succesvol is in geweest. Zoals een Lozano, Guti, Sangare, Mertens etc etc. Daarom dat we begin van de window ook met bijvoorbeeld een Brynhildsen in verband zijn gebracht. Dit soort spelers leiden wij op en kunnen wij voor 3/4 dubbele later weer verkopen. Dat is niks ten nadele van PSV maar gewoon de realiteit en zelfs daarmee kun je als club gewoon heel erg succesvol zijn.

*Transfermarktwaarde van Transfermarkt
Klopt zoals ik onder al aangeef. Maar ik ben juist heel blij als een van die jongens zou komen terwijl er door verschillende mensen werd aangegeven dat ze niet goed genoeg zijn. Daar gaat het mij meer om..
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Posts: 384
Joined: 04 Nov 2020, 15:36
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Telkens worden we in verband gebracht met afvallers uit grote competities. Snap die focus niet zo. Althans die focus lijkt er te zijn. Het moet toch mogelijk zijn om ergens een goede voetballer aan te trekken voor maximaal 15 miljoen die door kan groeien. Uit Noord of zuid Amerika of Oostbloklanden ..
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 28 Jan 2023, 10:10
milansandro wrote: 28 Jan 2023, 09:55
Boven 'water'.... Cryptisch?

https://www.transfermarkt.nl/silvester- ... ler/386164

Rechtsbuiten, in Amerika gespeeld. Aangedragen door Stewart? :alien:








;)
En een PSV supporter!
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 28 Jan 2023, 10:56
FritskePhilips wrote: 28 Jan 2023, 10:10
Boven 'water'.... Cryptisch?

https://www.transfermarkt.nl/silvester- ... ler/386164

Rechtsbuiten, in Amerika gespeeld. Aangedragen door Stewart? :alien:








;)
En een PSV supporter!
Lijkt me rond, in dat geval!
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voijke wrote: 28 Jan 2023, 08:32
Hannamontana wrote: 28 Jan 2023, 08:18

Ja wordt straks op de stip gepresenteerd. Paar X hooghouden enzo
Als ik jouw naam bovenaan in dit topic zie staan denk ik altijd dat er een keuring geboekt staat ;)
Dan heb ik slecht nieuws. Ik was nooit 1e in lijn. Er was iemand die alles aan me vertelde die een vrouw om z'n vingers had gewonden die vertelde alles door aan 'm. Ze zien elkaar niet meer. Wellicht dat die deze zomer weer die kant op moet gaan om haar te versieren 😜
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als nu eens kijkt naar de stand van zaken, en de opmerking voor de start van het seizoen, wij gaan de concurrentie met ajax aan. Is daar op dit moment niets van gelogen. Al had ik persoonlijk een wat ander beeld bij.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sluit dit topic maar. Weer misgegrepen, welkom Conference League :huil:
Full speed or nothing
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JChovanec wrote: 28 Jan 2023, 11:18 Als nu eens kijkt naar de stand van zaken, en de opmerking voor de start van het seizoen, wij gaan de concurrentie met ajax aan. Is daar op dit moment niets van gelogen. Al had ik persoonlijk een wat ander beeld bij.
Erover heen ! Tot nu toe ook gelukt
Full speed or nothing
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pagina 1000??? Ik zit op 209 pas!

#ErnieBrandsOut
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smell Rock wrote: 28 Jan 2023, 11:21 Sluit dit topic maar. Weer misgegrepen, welkom Conference League :huil:
Als jij dan degradeert naar Ajaxshowtime is iedereen blij hier.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Jan 2023, 10:15 Precies. Zoals Guti direct na een wedstrijd werd aangekondigd.
Dat was nog in de tijd dat 5 miljoen veel was voor een speler.
Eigenlijk is de markt echt debiel geworden.
Marcel for president!
Locked