Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smell Rock wrote: 28 Jan 2023, 11:21 Sluit dit topic maar. Weer misgegrepen, welkom Conference League :huil:
Misschien eens beginnen met koffie drinken 's ochtends ipv azijn.

En anders is er nog een speciaal klaagtopic voor je.
Dit soort oneliners met puur en enkel negativiteit en 0,0 inhoud ga je daar maar posten. Niet meer hier.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 28 Jan 2023, 11:38
Smell Rock wrote: 28 Jan 2023, 11:21 Sluit dit topic maar. Weer misgegrepen, welkom Conference League :huil:
Misschien eens beginnen met koffie drinken 's ochtends ipv azijn.

En anders is er nog een speciaal klaagtopic voor je.
Dit soort oneliners met puur en enkel negativiteit en 0,0 inhoud ga je daar maar posten. Niet meer hier.
Doe eens lief, Maikel. Ook pubers moeten hun zegje kunnen doen…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

040-076 wrote: 28 Jan 2023, 11:37
ShovingNE2 wrote: 28 Jan 2023, 10:15 Precies. Zoals Guti direct na een wedstrijd werd aangekondigd.
Dat was nog in de tijd dat 5 miljoen veel was voor een speler.
Eigenlijk is de markt echt debiel geworden.
Nee hoor. Dat was langer geleden.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voorlopig blijf ik erbij: je had Noni nooit moetrn verkopen deze winter. Na Gakpo had je de deuren moeten sluiten en alleen nog een klasse aanvaller moeten halen en wellicht wat overbodige spelers verhuren.

Noni had een half seizoen kunnen vlammen, meer waarde kunnen creëren en vooral sportief ben je hem keihard nodig.

PSV werkt zichzelf zo aardig in de nesten. Zo'n Sulemana ook. Ik lees hier oprecht met verbazing sommige reacties. Geen rendement maar dat is ok want 20 jaar. Wat roepen dezelfde mensen bij Noni? Weg wezen want blessure gevoekig en te weinig rendement. Leeftijd van 19? Mag niet uitmaken.

[mention]Massimo[/mention] zegt het heel goed: wat er ook nog gebeurt, er lijkt op voorhand heel slecht nagedacht te zijn over het vertrek en opvolging van Cody en Noni.
Last edited by Juancho on 28 Jan 2023, 11:59, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Asjemenou
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 28 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In eerste instantie wilde je hem toch ook verkopen voor 40+.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 28 Jan 2023, 11:57 Voorlopig blijf ik erbij: je had Noni nooit moetrn verkopen deze winter. Na Gakpo had je de deuren moeten sluiten en alleen nog een klasse aanvaller moeten halen en wellicht wat overbodige spelers verhuren.

Noni had een half seizoen kunnen vlammen, meer waarde kunnen creëren en vooral sportief ben je hem keihard nodig.

PSV werkt zichzelf zo aardig in de nesten. Zo'n Sulemana ook. Ik lees hier oprecht met verbazing sommige reacties. Geen rendement maar dat is ok want 20 jaar. Wat roepen dezelfde mensen bij Noni? Weg wezen want blessure gevoekig en te weinig rendement. Leeftijd van 19? Mag niet uitmaken.

[mention]Massimo[/mention] zegt het heel goed: wat er ook nog gebeurt, er lijkt op voorhand heel slecht nagedacht te zijn over het vertrek en opvolging van Cody en Noni.
Schei toch uit.
40 miljoen voor een jongen die nooit fit is, ook buiten de lijnen zeer instabiel is. Die 40 miljoen is je CL al voor volgend jaar bij wijze van.

Scheurt hij morgen weer een van zijn hamstrings weer eens af.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Juancho[/mention] Je gaat heel makkelijk voorbij aan het feit dat Noni zelf perse terug wilde naar Londen.
Het was al een jongen waarbij nog altijd vraagtekens waren over zijn mentaliteit.

Heeft nooit meer dan 2 wedstrijden op rij constant niveau getoond.
Plus blessuregevoelig, in al die jaren maar 5x de 90 min volgemaakt.


Prima keuze.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het verkopen van Noni is het probleem niet. Het niet adequaat handelen na dat vertrek is het probleem. 40 miljoen is een geweldig bedrag voor hem maar hij moet wel vervangen worden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 28 Jan 2023, 12:10
Juancho wrote: 28 Jan 2023, 11:57 Voorlopig blijf ik erbij: je had Noni nooit moetrn verkopen deze winter. Na Gakpo had je de deuren moeten sluiten en alleen nog een klasse aanvaller moeten halen en wellicht wat overbodige spelers verhuren.

Noni had een half seizoen kunnen vlammen, meer waarde kunnen creëren en vooral sportief ben je hem keihard nodig.

PSV werkt zichzelf zo aardig in de nesten. Zo'n Sulemana ook. Ik lees hier oprecht met verbazing sommige reacties. Geen rendement maar dat is ok want 20 jaar. Wat roepen dezelfde mensen bij Noni? Weg wezen want blessure gevoekig en te weinig rendement. Leeftijd van 19? Mag niet uitmaken.

[mention]Massimo[/mention] zegt het heel goed: wat er ook nog gebeurt, er lijkt op voorhand heel slecht nagedacht te zijn over het vertrek en opvolging van Cody en Noni.
Schei toch uit.
40 miljoen voor een jongen die nooit fit is, ook buiten de lijnen zeer instabiel is. Die 40 miljoen is je CL al voor volgend jaar bij wijze van.

Scheurt hij morgen weer een van zijn hamstrings weer eens af.
Plus hij wou zelf weg en er speelde dingen rondom de persoon Madueke, aldus Ruud. Gewoon een goede verkoop.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsof Noni ons ooit een periode gedragen heeft. Dit seizoen is gewoon verloren en je moet er met zo min mogelijk kleerscheuren uit gaan komen. Doorselecteren op een heleboel middelmaat, mwene Obispo, Teze, Saibari, Vertessen, Ramalho, bedankt voor de diensten maar dit is niet het niveau.
Saibari is underrated.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 28 Jan 2023, 11:57 Voorlopig blijf ik erbij: je had Noni nooit moetrn verkopen deze winter. Na Gakpo had je de deuren moeten sluiten en alleen nog een klasse aanvaller moeten halen en wellicht wat overbodige spelers verhuren.

Noni had een half seizoen kunnen vlammen, meer waarde kunnen creëren en vooral sportief ben je hem keihard nodig.

PSV werkt zichzelf zo aardig in de nesten. Zo'n Sulemana ook. Ik lees hier oprecht met verbazing sommige reacties. Geen rendement maar dat is ok want 20 jaar. Wat roepen dezelfde mensen bij Noni? Weg wezen want blessure gevoekig en te weinig rendement. Leeftijd van 19? Mag niet uitmaken.

[mention]Massimo[/mention] zegt het heel goed: wat er ook nog gebeurt, er lijkt op voorhand heel slecht nagedacht te zijn over het vertrek en opvolging van Cody en Noni.
En in juli zei jij nog:
Juancho wrote: 17 Jul 2022, 11:35 Laat Noni eerst maar eens om te beginnen een half seizoen topfit blijven. Kijken we daarna verder. Vorig jaar begon hij ook ijzersterk om vervolgens heel, heel ver terug te vallen. Zowel fysiek maar ook in spel als hij wel kon spelen. Die jongen heeft nog niks te zoeken op hoger niveau met hogere intensiteit en meer tactische discipline. Dit gaat gewoon een heel belangrijk en bepalend jaar worden voor Noni: komt zijn potentie (en fysiek) helemaal tot uiting? Kan hij na dit seizoen vast een prachtige transfer maken. Of wordt het weer kwakkelen en aankloten en net niet...
Resume:

In juli moest hij eerst maar eens topfit blijven om vervolgens nagenoeg hele 2e seizoenshelft niet te spelen. Had hij niets te zoeken op hoger niveau en zijn er nog heel veel vraagtekens.

En na letter 2 duels zeg jij: Hadden we nooit mogen verkopen voor 38 miljoen!!!

Beetje super tegenstrijdig dit natuurlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Jan 2023, 11:31
Smell Rock wrote: 28 Jan 2023, 11:21 Sluit dit topic maar. Weer misgegrepen, welkom Conference League :huil:
Als jij dan degradeert naar Ajaxshowtime is iedereen blij hier.
Je kan maar ergens blij mee zijn. Hoe schop jij het tot internationale topspeler hier met zulke comments ? Ze zouden je meteen moeten schorsen voor op de man spelen. En spreken namens iedereen nog wel. Dichtgenaaide ( 1-1 )
Full speed or nothing
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 28 Jan 2023, 11:38
Smell Rock wrote: 28 Jan 2023, 11:21 Sluit dit topic maar. Weer misgegrepen, welkom Conference League :huil:
Misschien eens beginnen met koffie drinken 's ochtends ipv azijn.

En anders is er nog een speciaal klaagtopic voor je.
Dit soort oneliners met puur en enkel negativiteit en 0,0 inhoud ga je daar maar posten. Niet meer hier.
Waarom mag ik mijn mening niet geven ?
Dat is nou juist de bedoeling van een forum toch ?
Full speed or nothing
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smell Rock wrote: 28 Jan 2023, 12:35
Maikel wrote: 28 Jan 2023, 11:38
Misschien eens beginnen met koffie drinken 's ochtends ipv azijn.

En anders is er nog een speciaal klaagtopic voor je.
Dit soort oneliners met puur en enkel negativiteit en 0,0 inhoud ga je daar maar posten. Niet meer hier.
Waarom mag ik mijn mening niet geven ?
Dat is nou juist de bedoeling van een forum toch ?
Als jij een inhoudelijke mening zou geven dan mag je dat doen ja. Maar dat doe je niet.
Puur en enkel onliners spuien zonder enige vorm van inhoud doe je maar in het klaagtopic of op Twitter.

We gaan er verder geen discussie voeren.
Stoppen met oneliners in dit topic, er is vaak genoeg gezegd waar dit topic voor dient.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sporting gaat voor Bellerin dus die zullen denk ik niet meer voor Van Ewijk gaan.

https://theathletic.com/4133423/2023/01 ... rin-porro/
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kritischepsver wrote: 28 Jan 2023, 10:47 Telkens worden we in verband gebracht met afvallers uit grote competities. Snap die focus niet zo. Althans die focus lijkt er te zijn. Het moet toch mogelijk zijn om ergens een goede voetballer aan te trekken voor maximaal 15 miljoen die door kan groeien. Uit Noord of zuid Amerika of Oostbloklanden ..

Ja precies. Dat dacht ik dus ook.

Scouten in de kleinere landen. AZ en Feyenoord hebben toch behoorlijke spelers gevonden met Karlsson en Paixão.
Paixão haalde in Brazilië ook aardige cijfers als het om rendement gaat. En laat dat in de Eredivisie nu ook zien.


De vijver waarin ze nu lijken te vissen lijkt me niet de meest haalbare kaart. Zie Sulemana. Daar biedt je dan op en vervolgens komt er weer een club uit Engeland die er fors overheen gaat.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Portugese media kreeg Sporting en vraagprijs van 10mln te horen voor Van Ewijk.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 28 Jan 2023, 10:24 Maar waar ik wel van schrik, hier op het forum zijn volgens velen Elanga en Sulemana niet goed genoeg of het niet waard. Terwijl deze jongens niet eens haalbaar blijken voor PSV. Wij moeten dus in een categorie gaan vissen waarbij spelers een half jaar amper tot geen wedstrijd spelen en die geen restwaarde hebben (Januzaj) of een talent kopen uit een competitie waarbij kans is dat die niet direct beter is dan El Ghazi of Bakayoko. Dat is toch wel schrikbarend.
Moet dat of kiest PSV ervoor om vaak op zogenaamde buitenkansjes in te zetten. Ik zeg niet dat het makkelijk is maar je kiest er ook voor kiezen om haalbare spelers te identificeren en deze te halen. Kom misschien je misschien de categorie Nakamura en Brynhildsen. Ik kan niet beoordelen of zij goed genoeg zijn, maar daarvoor heb je dan je scouting.

Vraag me af wat het wachten op buitenkansjes ons heeft opgeleverd. Guardado, Götze en ....? Wil eigenlijk een lijstje maken met spelers die in de laatste week van de window komen. Maar voor nu even uit mijn hoofd.

El Ghazi, Vinicius, Mitroglou en een hoop teleurstellingen omdat er niemand kwam terwijl we wel iemand nodig hadden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV het plan had gehad om een vervanger te kopen en te investeren in de toekomst dan was er al iemand geweest want juist die spelers komen niet ineens op de markt 3 dagen voor de deadline. Wat er wel op de markt komt en waar PSV dus overduidelijk naar op zoek is lijkt heel erg veel op wat er met Vinicius gebeurde vorig jaar. PSV kan geen haalbare spelers vinden die ze de investering waard vinden dus gaan we weer huren om onszelf meer tijd te geven, of het probleem uit te stellen, of te wachten tot er weer een jeugdspeler door breekt. De categorie Elanga is wel pijnlijk hoor als je 95 miljoen overgemaakt hebt gekregen. En dan het jaar uitzitten en dan HOPEN dat er wel spelers komen in juni.

Maar stel hé, puur hypothetisch, dat we over een 9 dagen gedeeld eerste staan na een overwinning in de Kuip en dat Xavi geblesseerd raakt voor een maandje. Of dat je over 3 maanden met nog 2 wedstrijden 1 punt voor staat op de rest...dan vergeef je het Brands toch nooit als we met Bakayoko en El Ghazi uit bij AZ spelen om de titel?
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ronaldio wrote: 28 Jan 2023, 13:21
Kritischepsver wrote: 28 Jan 2023, 10:47 Telkens worden we in verband gebracht met afvallers uit grote competities. Snap die focus niet zo. Althans die focus lijkt er te zijn. Het moet toch mogelijk zijn om ergens een goede voetballer aan te trekken voor maximaal 15 miljoen die door kan groeien. Uit Noord of zuid Amerika of Oostbloklanden ..

Ja precies. Dat dacht ik dus ook.

Scouten in de kleinere landen. AZ en Feyenoord hebben toch behoorlijke spelers gevonden met Karlsson en Paixão.
Paixão haalde in Brazilië ook aardige cijfers als het om rendement gaat. En laat dat in de Eredivisie nu ook zien.


De vijver waarin ze nu lijken te vissen lijkt me niet de meest haalbare kaart. Zie Sulemana. Daar biedt je dan op en vervolgens komt er weer een club uit Engeland die er fors overheen gaat.
Bovendien moet je je afvragen met welke afvaller je het meeste risico neemt. Als bij ons een speler naar Aston Villa vertrekt zal hij voor PSV geen topspeler zijn geweest, is het dan verantwoord te denken dat een 28-jarige aanvaller die daar uit beeld raakt wel in de Nederlandse top het verschil kan maken? Dan heb ik meer vertrouwen in een jonge aanvaller die bij de Engelse topclubs buiten de boot valt.

En inderdaad, het is me een raadsel waarom PSV Latijns Amerika zo links laat liggen. Er zit zeker op de vleugels zoveel aanvallend talent daar.
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Posts: 384
Joined: 04 Nov 2020, 15:36
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 28 Jan 2023, 13:37
Ronaldio wrote: 28 Jan 2023, 13:21


Ja precies. Dat dacht ik dus ook.

Scouten in de kleinere landen. AZ en Feyenoord hebben toch behoorlijke spelers gevonden met Karlsson en Paixão.
Paixão haalde in Brazilië ook aardige cijfers als het om rendement gaat. En laat dat in de Eredivisie nu ook zien.


De vijver waarin ze nu lijken te vissen lijkt me niet de meest haalbare kaart. Zie Sulemana. Daar biedt je dan op en vervolgens komt er weer een club uit Engeland die er fors overheen gaat.
Bovendien moet je je afvragen met welke afvaller je het meeste risico neemt. Als bij ons een speler naar Aston Villa vertrekt zal hij voor PSV geen topspeler zijn geweest, is het dan verantwoord te denken dat een 28-jarige aanvaller die daar uit beeld raakt wel in de Nederlandse top het verschil kan maken? Dan heb ik meer vertrouwen in een jonge aanvaller die bij de Engelse topclubs buiten de boot valt.

En inderdaad, het is me een raadsel waarom PSV Latijns Amerika zo links laat liggen. Er zit zeker op de vleugels zoveel aanvallend talent daar.
Heb het idee dat ze alle competities links laten liggen op de Nederlandse, Franse, Duitse, Engelse, Spaanse en Belgische competitie na.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan me wel voorstellen dat spelers uit Noord en Zuid Amerika niet midden in het seizoen worden gehaald. Die hebben toch vaak wat aanpassingstijd nodig. Ideaal zou zijn om die een volledige voorbereiding mee te laten draaien in de zomer en niet nu al kopen en meteen veel druk opleggen. Al zie ik zelf Talles Magno, Facundo Torres of Almada wel erg graag komen hoor.
dannyPSV
Jeugdinternational
Posts: 132
Joined: 28 Jan 2022, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdy Schouten
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We gaan dus alweer van mogelijk 2 versterkingen naar slechts 1 versterking, als die überhaupt al komt..

User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

tsja, toch wel enige vorm van wanbeleid. Maargoed, dan mogen we denk ik wel een mooie transferzomer verwachten!
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 28 Jan 2023, 13:31

Maar stel hé, puur hypothetisch, dat we over een 9 dagen gedeeld eerste staan na een overwinning in de Kuip en dat Xavi geblesseerd raakt voor een maandje. Of dat je over 3 maanden met nog 2 wedstrijden 1 punt voor staat op de rest...dan vergeef je het Brands toch nooit als we met Bakayoko en El Ghazi uit bij AZ spelen om de titel?
Als dat dan de stand van zaken is, ga ik met vol vertrouwen naar Alkmaar, want dan hebben we het blijkbaar goed op de rit gekregen.

Ik vind de huidige transfer periode lastig te beoordelen, twee buitens spelers verkopen begrijp ik echt niet. Maar de nieuwe invulling, ga je nu voor een nieuw talent? Die staat er ook niet meteen. Heeft PSV vertrouwen in Bakayoko en willen ze daarom alleen maar huren (Ik hoop van niet) en dan ook een speler die er wel meteen staat.
Maar dat maakt deze periode ook wel weer leuk en als er een scoop is hoop ik dat Wilysimba deze signaleerd op zijn tocht langs het stadion🍻
Locked