Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35

Standbeeld wrote: 28 Jan 2023, 18:30 Hoe staat het ervoor met Stergiou?
Dat was dus weer een of ander lul verhaal
Koekoek!
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55

Weer huren. Dat schiet niks op. Buitenkansje zou ik Januzaj niet willen noemen.

90 miljoen aanvallers verkocht en 1 speler verhuurd. We halen er 2 huurlingen voor terug die we opleiden voor een ander. Dit beleid heeft PSV hier gebracht. Dan had liever Bakayoko of Vertessen die minuten gegeven.

Eigen jeugd of talentvol jong oppikken. Dat is wat onze club de successen (lees financiële redding) kan brengen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Number 8 On Tour wrote: 28 Jan 2023, 18:37 Weer huren. Dat schiet niks op. Buitenkansje zou ik Januzaj niet willen noemen.

90 miljoen aanvallers verkocht en 1 speler verhuurd. We halen er 2 huurlingen voor terug die we opleiden voor een ander. Dit beleid heeft PSV hier gebracht. Dan had liever Bakayoko of Vertessen die minuten gegeven.

Eigen jeugd of talentvol jong oppikken. Dat is wat onze club de successen (lees financiële redding) kan brengen.
En dan mogelijk 4e of 5e worden? Beter nu twee goede spelers huren zodat we nog mee kunnen doen voor plek 1 en 2. Daarnaast zijn spelers in de winter een stuk moeilijker verkrijgbaar. Laat Earnie het maar mooi naar wens inrichten van de zomer.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35

Inter View Ruud stemt mij niet gerust gesteld, “ Kijken wat er mogelijk is” Dat klinkt niet alsof er eea in kannen en kruiken is.
Koekoek!
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55

Standbeeld wrote: 28 Jan 2023, 18:42
Number 8 On Tour wrote: 28 Jan 2023, 18:37 Weer huren. Dat schiet niks op. Buitenkansje zou ik Januzaj niet willen noemen.

90 miljoen aanvallers verkocht en 1 speler verhuurd. We halen er 2 huurlingen voor terug die we opleiden voor een ander. Dit beleid heeft PSV hier gebracht. Dan had liever Bakayoko of Vertessen die minuten gegeven.

Eigen jeugd of talentvol jong oppikken. Dat is wat onze club de successen (lees financiële redding) kan brengen.
En dan mogelijk 4e of 5e worden? Beter nu twee goede spelers huren zodat we nog mee kunnen doen voor plek 1 en 2. Daarnaast zijn spelers in de winter een stuk moeilijker verkrijgbaar. Laat Earnie het maar mooi naar wens inrichten van de zomer.
2 goede spelers inderdaad. Het wordt er nog maar 1 en Januzaj is geen “ buitenkansje”.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Number 8 On Tour wrote: 28 Jan 2023, 19:02
Standbeeld wrote: 28 Jan 2023, 18:42
En dan mogelijk 4e of 5e worden? Beter nu twee goede spelers huren zodat we nog mee kunnen doen voor plek 1 en 2. Daarnaast zijn spelers in de winter een stuk moeilijker verkrijgbaar. Laat Earnie het maar mooi naar wens inrichten van de zomer.
2 goede spelers inderdaad. Het wordt er nog maar 1 en Januzaj is geen “ buitenkansje”.
Silva en Januzaj is 2. Ik vertrouw erop dat Adje een kwaliteitsinjectie is binnen het huidig PSV. Een niveau of 3 hoger dan El Ghazi, Saibari, Vertessen, Baka.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV

Number 8 On Tour wrote: 28 Jan 2023, 18:37 Weer huren. Dat schiet niks op. Buitenkansje zou ik Januzaj niet willen noemen.

90 miljoen aanvallers verkocht en 1 speler verhuurd. We halen er 2 huurlingen voor terug die we opleiden voor een ander. Dit beleid heeft PSV hier gebracht. Dan had liever Bakayoko of Vertessen die minuten gegeven.

Eigen jeugd of talentvol jong oppikken. Dat is wat onze club de successen (lees financiële redding) kan brengen.
Ik vermoed dat zelfs Bakayoko of Vertessen een groter rendement hebben dan Januzaj, als je ze minuten geeft.
Als je nu iemand haalt, moet het een directe versterking zijn, ook in scorend vermogen, iemand die de ploeg letterlijk vleugels, ok een vleugel geeft.
Zo niet, haal dan niets want het zit enkel toekomstig beleid in de weg en het team en coach is te zwak om op hoge plaatsering te kunnen vertrouwen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Zuc0 wrote: 28 Jan 2023, 19:05
Number 8 On Tour wrote: 28 Jan 2023, 18:37 Weer huren. Dat schiet niks op. Buitenkansje zou ik Januzaj niet willen noemen.

90 miljoen aanvallers verkocht en 1 speler verhuurd. We halen er 2 huurlingen voor terug die we opleiden voor een ander. Dit beleid heeft PSV hier gebracht. Dan had liever Bakayoko of Vertessen die minuten gegeven.

Eigen jeugd of talentvol jong oppikken. Dat is wat onze club de successen (lees financiële redding) kan brengen.
Ik vermoed dat zelfs Bakayoko of Vertessen een groter rendement hebben dan Januzaj, als je ze minuten geeft...
We hebben gezien dat die vlieger niet op gaat. Daarnaast is het in de omschakeling vaak ook nog te jong. Ik had graag hoger gemikt maar je gaat er wel echt op vooruit.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20

Optie a , b, c, d, e, f. Zijn niet doorgegaan. Dus komt optie G. Hopelijk komt er ergens nog wel echt een buitenkansje vrij
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Pfff wat loopt iedereen toch te miepen over geen rendement. Zullen we een speler eerst de kans geven voordat we hem meteen afschrijven?

Afonso Alves scoorde er hier 30 in een seizoen en vervolgens scoort hij nergens meer. Zit je dan, met je rendement.

Ik snap best dat je iemand wil die makkelijk een doelpunt maakt, maar het is niet echt realistisch om te verwachten dat onze nieuwe aanwinst er 40 in een seizoen inschiet. Zeker niet voor het geld dat PSV momenteel wil besteden.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

Als je morgen Elanga, Sterigu en Januzaj binnenhengelt voor de rest van het seizoen, doe je gewoon mee voor de titel.
Je houd direct flink geld in de pocket voor Stewart om in een 'normale tarieven' periode verder het team neer te zetten.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 28 Jan 2023, 19:05 Silva en Januzaj is 2. Ik vertrouw erop dat Adje een kwaliteitsinjectie is binnen het huidig PSV. Een niveau of 3 hoger dan El Ghazi, Saibari, Vertessen, Baka.
Blijf nog steeds op twee hopen, na Silva. En dat moet ook gewoon. Xavi wil je op 10 hebben en dan twee nieuwe wingers (waarvan een dan waarschijnlijk Januzaj wordt). El Ghazi is een leuke wisselspeler, meer niet.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV

Voijke wrote: 28 Jan 2023, 19:57 Als je morgen Elanga, Sterigu en Januzaj binnenhengelt voor de rest van het seizoen, doe je gewoon mee voor de titel.
Je houd direct flink geld in de pocket voor Stewart om in een 'normale tarieven' periode verder het team neer te zetten.
En wat als je alleen Januzaj haalt? Waar eindigen we dan?
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

PSV heeft in ieder geval gesproken met Danjuma, Memphis en Tsygankov. Las hier ook regelmatig terug dat het pure name dropping was, maar ze hebben van bovenstaande spelers weldegelijk serieus werk gemaakt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Waar haal je dat vandaan? [mention]Vogelund[/mention]. Memphis was eerder maar een vaag gerucht namelijk.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

LaFoquita wrote: 28 Jan 2023, 20:14
Voijke wrote: 28 Jan 2023, 19:57 Als je morgen Elanga, Sterigu en Januzaj binnenhengelt voor de rest van het seizoen, doe je gewoon mee voor de titel.
Je houd direct flink geld in de pocket voor Stewart om in een 'normale tarieven' periode verder het team neer te zetten.
En wat als je alleen Januzaj haalt? Waar eindigen we dan?
Dan kan het nog alle kanten op, maar is je kans een stuk minder aangezien je scorend vermogen dan onvoldoende blijft.

De overige ploegen zijn namelijk ook ook niet stabiel
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Januzaj is dus ook helemaal niet zeker aldus Rik. Elanga zit op de bank vanavond bij United. Kijken wie er nog meer op de lijst staat.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Wat mensen denk ik niet helemaal beseffen is dat het ontzettend lastig is om een echte aanwinst binnen te harken die werkelijk iets toevoegt in de winterstop.

De meeste spelers kunnen of willen pas in de zomer transfer maken omdat ze dan ook vaak pas uit contract lopen of tijdig nog aan de voorbereiding van hun nieuwe team kunnen aansluiten.

De enige opties in de winterstop zijn spelers die tijdelijk niet aan spelen komen of iets dergelijks.
De vijver is al verrekte klein waarin je kunt vissen qua budget en als er dan weinig aanbod is dan lijkt t indd erg lastig om iemand in de winter te vinden die er ook direct kan staan.

Enige kritiek die ik terrecht vindt is dat de lijstjes al lang op orde hadden moeten zijn. Dit syndroom daar lijden we al jaren aan heb ik t idee.

Persoonlijk hoop ik dat we überhaupt wat kunnen huren (desnoods) en ons een echte boost kan geven om op zn minst 2e plek (CL ) kunnen veiligstellen.

Als we nog 2 jongens die zoals Fabio (leek er vandaag al een goed zin in te hebben en lijkt een aanwinst te zijn) kunnen huren die ons gaan helpen de 2e plek (of meer) te kunnen halen moeten we blij zijn
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Aangezien Marcel van buitenkansjes houdt: zou hij de situatie Karsdorp in de gaten houden?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Riffii wrote: 28 Jan 2023, 20:39 Enige kritiek die ik terrecht vindt is dat de lijstjes al lang op orde hadden moeten zijn. Dit syndroom daar lijden we al jaren aan heb ik t idee.
Dat gaat met Stewart helemaal goed komen, daar heb ik echt vertrouwen in.

Het is een lastige markt nu ja. Maar ook al kan je dan nu niet iedereen kopen die op een eventuele lijst zou staan, kom dan in ieder geval met een tweetal andere alternatieven. Alleen Januzaj is gewoon niet genoeg.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

12 miljoen voor Sarr, het zijn ook geen makkelijke tijden voor goede transfers te doen.

Daarnaast bedien je nooit iedereen. De ene is te duur de andere te goedkoop en te groot risico.

Ik hoop in ieder geval op een gezonde financiële situatie vanaf nu, zodat we weer naar voren kunnen kijken. Dat kampioenschap dit jaar heb ik echt allang opgegeven, wie er nog komt. Daarvoor is de laatste linie veels te middelmatig.
Saibari is underrated.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ik had eigenlijk wel verwacht dat met zo'n wk tussendoor (voelt ook al echt lang geleden trouwens) de winterstop meer op een zomerse transferwindow zou lijken. Uitgaand is dat wel het geval geweest, inkomend niet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

DonyellMalen wrote: 28 Jan 2023, 20:49
Riffii wrote: 28 Jan 2023, 20:39 Enige kritiek die ik terrecht vindt is dat de lijstjes al lang op orde hadden moeten zijn. Dit syndroom daar lijden we al jaren aan heb ik t idee.
Dat gaat met Stewart helemaal goed komen, daar heb ik echt vertrouwen in.

Het is een lastige markt nu ja. Maar ook al kan je dan nu niet iedereen kopen die op een eventuele lijst zou staan, kom dan in ieder geval met een tweetal andere alternatieven. Alleen Januzaj is gewoon niet genoeg.
Dat ligt eraan wat je referentiekader is in jou vergelijking. Als je Gakpo als maatstaf hanteer dan kun je nu alvast jezelf voorbereiden op een teleurstelling.

Als je realistisch bekijkt wat het aanbod is op de markt deze winter dan zul je niet heel veel betere haalbare opties vinden.
Vorig jaar hadden we onze handen vol aan hem dus zo slecht was hij niet.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 28 Jan 2023, 20:54 12 miljoen voor Sarr, het zijn ook geen makkelijke tijden voor goede transfers te doen.
Het is gewoon de nieuwe realiteit. Je hebt sowieso 20 PL clubs met meer geld, en dan nog een stuk of 25 verzamelen uit de andere Europese competities. Dat traditionele lijntje waarbij de top 3 uit de Eredivisie koopt bij de overige 15 en doorverkoopt richting Europa, is al een behoorlijke tijd doorbreken. Heerenveen, AZ en Twente verkopen liever direct richting buitenland.

Wat mij betreft kun je 3 dingen doen:
- nog sneller spelers uit de jeugd bij overige clubs halen
- de Robben constructie weer nieuw leven inblazen voor spelers tussen de 20-23
- je meer gaan focussen op andere markten

Dat laatste zie ik met Stewart wel gebeuren.


Edit: en om nog eens op die 12 miljoen in te gaan: misschien is het óók wel een teken dat we zélf gewoon te goedkoop verkopen..
Last edited by Josef Dettelbacher on 28 Jan 2023, 21:19, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Elanga niet bij de selectie en Januzaj geen speelminuten vandaag. Double huur morgen?
#simplythebest
Locked