Je hebt in ieder geval je quota weer gehaald qua moraalridderij
Grapje he.
Niet boos worden.
Fábio Silva
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
- Legende
Stel deze jongen maar op volgende week..
Luuk is zo ontzettend uit vorm , dat gaat helemaal niks worden tegen Feyenoord..
Luuk is zo ontzettend uit vorm , dat gaat helemaal niks worden tegen Feyenoord..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Als ik mijn oostenrijks/duitse naam voor Anwar hier ga posten moeten er mogelijk lui gaan onderduiken.trouwepsvfan wrote: ↑27 Jan 2023, 14:12Waarom geef je als supporter (voor zover je bent dat natuurlijk, ik ken je verder niet) je eigen speler zo'n bizarre naam?Zeeuwse-psver wrote: ↑27 Jan 2023, 13:45 meteen laten starten voor El ghazastrook.
slechter kan het toch niet.
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Maakte een goede indruk. Xavi heeft ook veel baat bij zo'n type spits, je zag gelijk de connectie tussen die twee. Goede voetballers begrijpen elkaar altijd snel.
- Juancho
- Mister PSV
Lastige deze voor Feyenoord uit. Normaal zou je zeggen, Luuk ga je zo'n pot niet ontzeggen als aanvoerder. Echter is hij, vind ik, in zo'n belabberde vorm dat ik serieus ga twijfelen of je niet Silva moet opstellen die met veel energie en diepgang die Rotterdammers gek maakt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Luuk begint uiteraard in de basis, is ook een big game player. Maar deze jongen kan wel wat. Ik was sceptisch over zijn komst maar na 10 minuten ben ik al overtuigd: die jongen oogt snel, fit en gretig met een zeer goede bal behandeling. Als hij dit niveau kan volhouden, dan gaan we hier plezier aan beleven.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Moderator
- DonyellMalen
- Legende
Video van zijn eerste minuten.
(beeld en geluid loopt niet altijd even geljjk, maar dat terzijde)
(beeld en geluid loopt niet altijd even geljjk, maar dat terzijde)
- Juancho
- Mister PSV
Ik ben behoorlijk kritisch op Luuk omdat we nu eindelijk ook eens een extra spits hebben. Hij viel laatst lekker fel en fanatiek in maar vandaag was het een beetje een natte vaatdoek. Je vreet dan toch het gras op?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nja als spits in een team met een man minder hoef je maar 1 ding te doen en dat is heel veel te lopen.... en dan als je denkt dat je heel veel loopt er nog een stapje bovenop te doen.
Luuk was echt niet goed vandaag maar PSV ging all in met hem en dan moet je dit ook door blijven zetten. Ik zei het al eerder maar de enige rol die over blijft is als 2e spits als het moet of als snellere vervanger van Luuk als je voor staat. Voor beide lijkt hij mij vooralsnog prima geschikt.
Luuk was echt niet goed vandaag maar PSV ging all in met hem en dan moet je dit ook door blijven zetten. Ik zei het al eerder maar de enige rol die over blijft is als 2e spits als het moet of als snellere vervanger van Luuk als je voor staat. Voor beide lijkt hij mij vooralsnog prima geschikt.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Wat mij ook opvalt is zijn manier van doorbewegen. Bij de goal van Til geeft hij dat balletje op Mauro die de bal voortrekt via Saibari. Op dat moment loopt Silva alweer recht voor de goal om daar de bal te ontvangen. Snelheid en slimheid heeft hij.