Ik ben nu niet aan het kijken maar hoe speelt Douvikas naast zijn 2 goals. Lijkt me een goede speler om te halen als 2e spits zoals AZ dat deed met Pavlidis of Odgaard.
ComeOnPSV wrote: ↑28 Jan 2023, 21:25
Taylor Booth is wel een hele fijne speler hoor.
Zal dit seizoen afmaken bij Utrecht, maar wel echt een talent die kan doorgroeien naar absolute top.
Eerste keer dat ik van hem hoor, zie de wedstrijd tegen AZ nu. Inderdaad interessant, kan rechtsback, op het middenveld en speelt nu dus rechtsbuiten. 21 jaar, Bayern-jeugd, Amerikaan (bekend bij Stewart?).
Weet niet wat hij zou moeten kosten, maar kan je je geen buil aan vallen lijkt mij.
Last edited by PSV90 on 28 Jan 2023, 21:48, edited 2 times in total.
ComeOnPSV wrote: ↑28 Jan 2023, 21:25
Taylor Booth is wel een hele fijne speler hoor.
Zal dit seizoen afmaken bij Utrecht, maar wel echt een talent die kan doorgroeien naar absolute top.
Klopt!
Past waarschijnlijk wel in onze nieuwe TD z'n straatje.
hondjevandebakker wrote: ↑28 Jan 2023, 21:27
Ik ben nu niet aan het kijken maar hoe speelt Douvikas naast zijn 2 goals. Lijkt me een goede speler om te halen als 2e spits zoals AZ dat deed met Pavlidis of Odgaard.
Die twee van AZ zijn volgens mij betere spelers. In Douvikas zie ik minder potentie.
Booth echt heel goed inderdaad. Kent iemand hem wat beter/langer? Als ik hem zie spelen staat ie vrijwel altijd aan de zijkant, maar volgens TM is het een centrale middenvelder.
Booth is wel een talentje inderdaad. Heeft Utrecht goed gezien. Polyvalente speler die goed kan voetballen. Meen dat hij ook als back uit de voeten kan als het moet. Zeker een speler om goed in de gaten te houden.
Volgens TM middenveld en rechtsback. En speelt nu verdienstelijk rechtsbuiten. Allemaal posities waar wij versterking wensen (middenveld richting aankomend seizoen ivm vertrek Sangaré en einde contract vGinkel).
hondjevandebakker wrote: ↑28 Jan 2023, 21:27
Die twee van AZ zijn volgens mij betere spelers. In Douvikas zie ik minder potentie.
Het gaat alleen echt nergens over hoeveel ruimte Booth en de rest van Utrecht soms krijgt. Wat dat betreft dus wel enige nuance, al speelt hij inderdaad echt geweldig.
Aan de namen van nieuwe spelers te zien is PSV juist op zoek naar spelers die niet zo'n goed rendement hebben. Dus wat dat betreft past Booth er prima tussen