Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Het was vandaag gewoon weer niet PSV niveau.
Verdedigend zo gigantisch zwak. Een snelle gozer komt erin en Teze is helemaal van de kaart.

Maarja zo lang middelmaat blijft bij PSV kan Teze de komende tien jaar lekker voetballen hier.
De Realist
Internationale topspeler

Afscheid nemen graag. Leuk dat hij als eigen jeugd het eerste heeft gehaald maar is wel klaar
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Hmmwa gaf eigenlijk 3 assists vandaag terwijl hij als 3e CV achter moest blijven. Het is gewoon echt een nuttige selectiespeler maar dan vooral als CV. Ik kan me geen 2 slechte wedstrijden van hem als CV herinneren. Dat moment tegen Ado was kut en uit bij Vitesse was het eens net niet maar als CV over het algemeen gewoon goed.
Madueke
Legende

Hij kan tegen Fortuna niet achterin blijven en dat is nu juist het probleem. Als hij echt back moet spelen en over de middenlijn komt gaat het mis.

Wel had hij verrassend genoeg meerdere prima voorzetten vandaag.
TomPSV
Legende

Kan er heel weinig van, erg raar dat hij opeens weer iedere week mag opdraven als rechtsback. Heeft geen techniek, wordt aan alle kanten voorbij gelopen en staat het liefst voorin in de 97e minuut als we een voorsprong moeten verdedigen. Gewoon een hele domme speler. In de zomer is het toch afgelopen voor hem, mag ik hopen.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

AddoCultheld wrote: 15 Jan 2023, 20:07
AddoCultheld wrote: 07 Jan 2023, 23:39

Dat experiment duurt al 1 jaar en is in alle facetten zwaar mislukt. Een parodie op een rechtsback is die jongen. Dat we hier überhaupt nog over moeten praten in 2023, teze als rechtsback.

Verkopen en heel snel. Liefst nu nog.
En het was weer zover. Verkopen deze jongen.
Helemaal eens. Net als Vertessen en Saibari. Wordt niets, dat soort middelmaat. Obispo laat enige verbetering zien intussen, maar als hij het komende halfjaar dit niveau niet weet vast te houden is het wmb klaar. We willen CL spelen toch?
Mr.Unibet
Meervoudig international

Onder Schmidt gewoon je beste verdediger, het is geen rechtsback maar kreten zoals 'hij kan er niks van' is gewoon dikke onzin. Volgensmij was zelfs Van Gaal fan van hem als centrale verdediger, dat zegt imo wel wat.
Ronaldio
Meervoudig international

Pure middelmaat.

Van de backs voldoet niet 1 speler op dit moment. Max is de minst matige. En dat zegt genoeg.
Hopen dat Mauro nog ooit eens fit gaat worden.

Teze moeten ze in de zomer snel laten gaan. En als je zo links en rechts de geruchten leest is Brands dat ook van plan.
DonyellMalen
Legende

Nogmaals over de rechtsbackpositie en zijn positie als centrale verdediger.
''Ik speel zelf het liefst centraal"
(video begint al op het juiste moment)

Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

DonyellMalen wrote: 18 Jan 2023, 16:42 Nogmaals over de rechtsbackpositie en zijn positie als centrale verdediger.
''Ik speel zelf het liefst centraal"
(video begint al op het juiste moment)

Toen die centraal stond, speelde hij het liefst rechtsback. Nu hij rechtsback staat speelt hij het liefst centraal..ok Jorra 🙄
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dan past de nieuwe tactiek hem dus beter, hij speelt namelijk al veel meer centraal dan voor de winterstop.
Fonzerilli
Jeugdinternational

Ondanks alle kritiek staat Teze wel in het elftal van de week van zowel VI als voetbalprimeur.
Paulus1913
Regelmatige invaller

Ik vond het eerste halfjaar van Teze vorig seizoen ontzettend sterk. Toen was ik echt onder de indruk, hij speelde alles op de RCV positie en met boscagli naast hem zag het er echt stabiel uit, op dit moment is hij geen schijn van wat hij die periode was. Het is zo lastig, maar naar mijn mening is de complete verdediging niet van het niveau dat we nastreven, alleen Mauro voldoet naar mijn mening, en Boscagli als hij terug is. Maar dan sta je met 2 kerels een jaar lang eruit hebben gelegen. Echt, komende zomer wordt een chaos, er moet zo veel bij.
Siemen
Nationale topspeler

Fonzerilli wrote: 18 Jan 2023, 17:06 Ondanks alle kritiek staat Teze wel in het elftal van de week van zowel VI als voetbalprimeur.
Hij had ook best veel goede passes op Madueke, viel me op.
DonyellMalen
Legende

Tja, je zet druk op Teze en hij verliest de bal. Dat moet echt beter. Geldt overigens niet alleen voor hem, maar voor het hele team. Ze hebben teveel moeite om onder de druk uit te spelen.
ruuddevil
Legende

We hebben al anderhalf jaar een fatsoenlijke rechtsback nodig. Experiment Teze is nu voor de zoveelste keer mislukt.
Juancho
Mister PSV

En weer vertikt PSV het om in te grijpen als de markt open is en eindelijk weer eens een fatsoenlijke en echte RB te halen. Echt ongekend als je het mij vraagt..
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Echt zsm verkopen dit talent uit eigen jeugd. Speelt alleen maar om deze reden, kan er echt geen reet van.
Rikkert1234
Vedette

RIO wrote: 29 Jan 2023, 03:05 Echt zsm verkopen dit talent uit eigen jeugd. Speelt alleen maar om deze reden, kan er echt geen reet van.
Op CV is het gewoon prima speler. Niets voor niks dat hij werd uitgenodigd voor Oranje. Op RB kan hij er gwn geen klote van
Ren Höek
Vedette

In balbezit als extra CV was hij prima, zijn (voorwaartse) passing is echt heel goed.
Als back heeft hij het echter moeilijk, verdedigend maar ook aanvallend. Al wordt hij ook niet geholpen door Ruud. Hij moet als back vooral een extra CV zijn, maar hij komt te vaak als echte back te spelen. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ykhim
Lid scoutingsteam

Het is hier verrassend rustig na dat schandelijke verdedigen in de slotfase.

Schandelijk verdedigd in de slotfase, in elk geval.
danko-lazovic
Meervoudig international

Ook bij de tweede goal kan die de bal terugspelen op Benitez, maar hij besluit onrustig de bal uit te schieten. Blijf je onder druk staan, 1 minuut later valt de 2-2. Heel angstig.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 05 Feb 2023, 17:01 Het is hier verrassend rustig na dat schandelijke verdedigen in de slotfase.

Schandelijk verdedigd in de slotfase, in elk geval.
En aan de bal op twee keer leuk buitenkant voet na, ongelooflijk zwak. Heeft ook de gave om met de bal aan de voet net te lang te wachten waardoor hij vast wordt gezet en de bal in het wilde weg moet rossen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lijkt alsof ik mezelf elke week quote (zie 29 jan), maar kan er echt geen reet van, doet maar wat, echt een lamlul.
Galactico
Meervoudig international

Teze is de nieuwe Viergever. Daarmee word je nooit en te nimmer kampioen. Een alibi-verdediger
Post Reply