Thorgan Hazard

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

afhankelijk van hoe hoog de afkoopsom is is dit een prima deal
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV



HIJ kan hoge ballen geven :mrgreen:
Bubba Gump
Meervoudig international
Posts: 1,101
Joined: 04 Nov 2020, 14:55

Januzaj en Hazard, het zijn wel namen waarvan je hoopt dat ze met PSV in verband worden gebracht. Het probleem is alleen dat we in het nu en hier leven en er volgende week een bizar belangrijke pot op het programma staat. En ik ben er van overtuigd dat noch Januzaj, noch Hazard, er staat zondag. En dan verspeel je bij verlies definitief de titel en is het seizoen verloren. Dus je handelt hoe dan ook te laat nu. Maar beter te laat, dan helemaal niet.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Hazard heeft een aantal jaar een niveau en rendement gehaald wat PSV meteen een heel stuk sterker zal gaan maken. Heeft het ook meerdere jaren laten zien zodat het niet alleen naar dat ene goede seizoen hoeft worden gewezen en waardoor spelers vaak beter worden ingeschat dan dat ze gemiddeld zijn. Als PSV hem aan het voetballen krijgt dan hebben ze hier een hele goede aan. En als de optie tot koop acceptabel is dan haal je iemand binnen waar je ook Europees mee voor de dag mee kan komen als hij in de buurt van eerdere jaren zou weten te komen.

Is er iemand die weet waarom het de laatste jaren zo'n stuk minder is gegaan?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Voor de positivo’s, kijk even de reacties onder deze tweet. Het wordt ongeveer gevierd als een kampioenschap. Alles bij elkaar: veel te veel red flags…

RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Sheepies wrote: 29 Jan 2023, 13:07 Was echt een geweldig speler bij Gladbach en zelfs zijn eerste seizoen bij Dortmund maar dankzij blessures flink afgezakt. Hopelijk doet een lager niveau in de Eredivisie hem goed
Kijk naar Götze die zakte ook af door blessures 2 jaar bij ons en die draait gewoon weer bij Frankfurt
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV

Als hij zijn niveau haalt is dit echt een glasbak voor de ed, sommige raad ik aan om wat extra azijn te drinken
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25

Image

BVB Flop :grin:
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 29 Jan 2023, 16:06 Voor de positivo’s, kijk even de reacties onder deze tweet. Het wordt ongeveer gevierd als een kampioenschap. Alles bij elkaar: veel te veel red flags…

Jij ziet echt in alles een red flag en loopt letterlijk te zeiken op iedere speler die wordt aangedragen, het is 20x gezegd BVB is een veel hoger niveau en de Bundesliga iets beter als de fucking eredivisie, dus geef het een kans voor je azijn begint te lekken
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Chucky wrote: 29 Jan 2023, 16:06 Voor de positivo’s, kijk even de reacties onder deze tweet. Het wordt ongeveer gevierd als een kampioenschap. Alles bij elkaar: veel te veel red flags…

Voor de negativo's: Who cares. Ze gaven ook geen fuck om Luuk en Mario.
Last edited by Ardbeg on 29 Jan 2023, 16:14, edited 1 time in total.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV

Massimo wrote: 29 Jan 2023, 16:06 Hazard heeft een aantal jaar een niveau en rendement gehaald wat PSV meteen een heel stuk sterker zal gaan maken. Heeft het ook meerdere jaren laten zien zodat het niet alleen naar dat ene goede seizoen hoeft worden gewezen en waardoor spelers vaak beter worden ingeschat dan dat ze gemiddeld zijn. Als PSV hem aan het voetballen krijgt dan hebben ze hier een hele goede aan. En als de optie tot koop acceptabel is dan haal je iemand binnen waar je ook Europees mee voor de dag mee kan komen als hij in de buurt van eerdere jaren zou weten te komen.

Is er iemand die weet waarom het de laatste jaren zo'n stuk minder is gegaan?
Blessures
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

milansandro wrote: 29 Jan 2023, 15:58 Rik Elfrink meldde dit ook overigens..
Je wil beweren dat we een consistent beleid voeren?
Lachwekkend..
Elfrink meldde dit helemaal niet. Die gaf aan dat het geroepen werd maar dat het zeeeer onwaarschijnlijk was.

En ja: deze winter is erg consistent.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Benieuwd of er wordt doorgepakt..
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Die Duitsers zullen wel denken. Eerst halen ze Baumgartl, daarna Bruma en nu Hazard. Oh ik vergeet nog Schwaab. Bij al die spelers hingen ze in Duitsland de vlag uit. Meestal geen goed teken… :lol:
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

Ardbeg wrote: 29 Jan 2023, 16:14 Benieuwd of er wordt doorgepakt..
Doorpakken, meetrainen en tegen Feyenoord in de basis. Als linksback, linksbuiten, boeit me niet.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Ik verwacht sowieso niet dat die optie tot koop gelicht gaat worden, hoe goed die jongen ook presteert. Voor PSV begrippen waarschijnlijk een flink salaris en geen restwaarde. Dan kan je hem beter als korte termijn oplossing laten fungeren tot eind seizoen, het nog een aantal maanden uitzingen, en dan je geld besteden aan een cashcow.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

ShovingNE2 wrote: 29 Jan 2023, 16:14
milansandro wrote: 29 Jan 2023, 15:58 Rik Elfrink meldde dit ook overigens..
Je wil beweren dat we een consistent beleid voeren?
Lachwekkend..
Elfrink meldde dit helemaal niet. Die gaf aan dat het geroepen werd maar dat het zeeeer onwaarschijnlijk was.

En ja: deze winter is erg consistent.
ja, consistent inconsistent :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Balinho wrote: 29 Jan 2023, 15:59 Lekkere transfer hoor, mocht deze rondkomen als huur met optie tot koop. Hier meer down- dan upsides aan kunnen zien kleven begrijp ik dan ook geenszins.
Zelfde als met Stewart; jarenlange ervaring bij AZ (goed gedaan) en de Amerikaanse bond..... maar sommigen zagen liever Steinsson; die als TD enkel bij Fleetwood Town ergens in een kelderklasse heeft gewerkt.

Helemaal knetter.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

RV1913 wrote: 29 Jan 2023, 16:12
Chucky wrote: 29 Jan 2023, 16:06 Voor de positivo’s, kijk even de reacties onder deze tweet. Het wordt ongeveer gevierd als een kampioenschap. Alles bij elkaar: veel te veel red flags…

Jij ziet echt in alles een red flag en loopt letterlijk te zeiken op iedere speler die wordt aangedragen, het is 20x gezegd BVB is een veel hoger niveau en de Bundesliga iets beter als de fucking eredivisie, dus geef het een kans voor je azijn begint te lekken
Dat komt omdat ongeveer elke naam een afdankertje is van een ‘hogere’ club.
Het is veel logischer om te investeren in een jongere speler die nu nog op een iets lager niveau speelt met 1) potentiële groeimogelijkheden en 2) wedstrijdritme heeft.
Maar ik heb me laten vertellen hier dat zulke talenten plotseling niet meer bestaan, en dat jongens als Januzaj en Hazard de enige categorie is…

Als Hazard komt en hij schiet er 10 in mag je me om de oren slaan om deze post, maar ik heb er 0,0 vertrouwen in.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

ruuddevil wrote: 29 Jan 2023, 16:15 Die Duitsers zullen wel denken. Eerst halen ze Baumgartl, daarna Bruma en nu Hazard. Oh ik vergeet nog Schwaab. Bij al die spelers hingen ze in Duitsland de vlag uit. Meestal geen goed teken… :lol:
Ja maar het niveau ligt daar zo hoog!!

🤣
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

ruuddevil wrote: 29 Jan 2023, 16:15 Die Duitsers zullen wel denken. Eerst halen ze Baumgartl, daarna Bruma en nu Hazard. Oh ik vergeet nog Schwaab. Bij al die spelers hingen ze in Duitsland de vlag uit. Meestal geen goed teken… :lol:
Die Duitsers zullen wel denken. Ze halen Götze, die zich bij PSV weer in de kijker van het nationale elftal speelde en nu weer terug is bij de Europa League winnaar.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Chucky wrote: 29 Jan 2023, 16:24
ruuddevil wrote: 29 Jan 2023, 16:15 Die Duitsers zullen wel denken. Eerst halen ze Baumgartl, daarna Bruma en nu Hazard. Oh ik vergeet nog Schwaab. Bij al die spelers hingen ze in Duitsland de vlag uit. Meestal geen goed teken… :lol:
Ja maar het niveau ligt daar zo hoog!!

🤣
De hier o zo bewierookte Luuk Le9end was daar een enorme flop.
Oud PSV topscorer Malen is daar een flop.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33

Mr. Spock wrote: 29 Jan 2023, 16:21
Balinho wrote: 29 Jan 2023, 15:59 Lekkere transfer hoor, mocht deze rondkomen als huur met optie tot koop. Hier meer down- dan upsides aan kunnen zien kleven begrijp ik dan ook geenszins.
Zelfde als met Stewart; jarenlange ervaring bij AZ (goed gedaan) en de Amerikaanse bond..... maar sommigen zagen liever Steinsson; die als TD enkel bij Fleetwood Town ergens in een kelderklasse heeft gewerkt.

Helemaal knetter.
Voorkeur kun je altijd hebben natuurlijk. Liever nog dan Hazard zou ik Erling Haaland hebben. Zo knetter is dat toch niet, hatsikke logisch joh! Kijk 'm gaan dan, op de dak!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

milansandro wrote: 29 Jan 2023, 16:18 ja, consistent inconsistent :lol:
Wat is er binnen dit transferwindow dan inconsistent?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Balinho wrote: 29 Jan 2023, 16:26
Mr. Spock wrote: 29 Jan 2023, 16:21
Zelfde als met Stewart; jarenlange ervaring bij AZ (goed gedaan) en de Amerikaanse bond..... maar sommigen zagen liever Steinsson; die als TD enkel bij Fleetwood Town ergens in een kelderklasse heeft gewerkt.

Helemaal knetter.
Voorkeur kun je altijd hebben natuurlijk. Liever nog dan Hazard zou ik Erling Haaland hebben. Zo knetter is dat toch niet, hatsikke logisch joh! Kijk 'm gaan dan, op de dak!
Ik zou liever gewoon Yorbe 'dickpic' Vertessen hebben behouden. Zit veel rek in, is enorm bruikbaar , snel, en kan -mits goed gebruikt- van waarde zijn.
Wat een blunder om hem te laten gaan zeg.
Post Reply