Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YMSA13 wrote: 29 Jan 2023, 22:36 Ik zou oprecht eerder van Ewijk halen. Mwene en Mauro dan op de plekken links en van Ewijk en Teze op de plekken rechts. RvN zal het vast niet zo zien nu Ewijk misschien niet voldoet aan het profiel van een soort rcv waar hij naar op zoek is.
Heerenveen vraagt 10mln. Lijkt me wat teveel voor PSV en Ewijk.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Droevige ellende…..
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Max kan verkopen en PvA voor een halfjaar kan huren lijkt het me een uitstekende deal.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus omdat we elk moment de 1000 pagina's aantikken, samenvattend,

Morgenvroeg is het op zeker druk in het St Anna

V Aanholt huur
Januzaj huur met optie
Hazard huur met optie
Stirigu koop 5m

En we zwaaien Max uit.
:grin:
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brands die een back moet gaan kopen (of waarschijnlijk weer huren). Als dat maar goed gaat. Zou wel prettig zijn als we nog wat vangen voor Max, lijkt er in duitsland dus nog steeds best goed op te staan.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 29 Jan 2023, 13:26 Hazard (bijna 30) - de Jong (32)- el Ghazi (27)

Met daar achter een gehuurde spits Silva die volgend seizoen weer weg is.

Waar zijn dan alle 'cash Cows' die we jaarlijks moeten verkopen om rond te komen.

Doe mij maar een Brynhildsen, Popescu, Sulemana, Isaksen, Zeballos, Talles Magno of noem maar op!
Nog een 32-jarige. Vreemd beleid of het moet zo zijn dat Stewart straks alles in handen krijgt voor volgend seizoen en dat de 'oudjes' dit seizoen uit mogen zingen.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Max kan verpatsen voor een miljoen of 7-8 en voor een fractie van dat bedrag kun je PvA ophalen dan ga je er gewoon in de breedte op vooruit. In de zomer maakte we al een keer een fout door niet in te gaan op Leeds die Max wou overnemen en nu krijgen we gewoon een herkansing. Ik hoop dat Marcel deze wel pakt.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Aanholt is weer een pleister voor een half jaar. wat is het toekomst plan dan? Besteed liever het geld aan een talentvolle back met potentie en marktwaarde (Van Ewijk)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 29 Jan 2023, 22:40 Van Aanholt lijkt me op huurbasis (of transfervrij) een prima stand-in voor Mauro. Denk dat bij PSV die laatste dagen vooral de gedachte 'opgeruimd staat netjes' heerst en dat er begin komende zomer gericht versterkt kan worden.
Ligt er een beetje aan wat zijn niveau is en wat zijn salaris zou zijn wmb. Verder is het niet verkeerd om een oudere ervaren speler op die positie te hebben ;) Hoewel, ik zou m'n geld gewoon investeren in V. Ewijk met Mwene die als back up prima links/rechts uit de voeten kan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 29 Jan 2023, 22:45 Als je Max kan verpatsen voor een miljoen of 7-8 en voor een fractie van dat bedrag kun je PvA ophalen dan ga je er gewoon in de breedte op vooruit. In de zomer maakte we al een keer een fout door niet in te gaan op Leeds die Max wou overnemen en nu krijgen we gewoon een herkansing. Ik hoop dat Marcel deze wel pakt.
Natuurlijk krijg je geen 7-8 miljoen voor Max. Vorige zomer was het amper 5 en hij is niet meer waard geworden.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Werkelijk geen idee wat te vinden van Van Aanholt. Ik neig toch naar meh eerlijk gezegd.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 22:45 Van Aanholt is weer een pleister voor een half jaar. wat is het toekomst plan dan? Besteed liever het geld aan een talentvolle back met potentie en marktwaarde (Van Ewijk)
Die kosten in de winter een veelvoud van wat ze in de zomer kosten, dus in die zin toch niet zo gek beleid om nu te huren en pas te gaan kopen als je TD echt gestart is?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1000!!!!
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 29 Jan 2023, 22:44 Brands die een back moet gaan kopen (of waarschijnlijk weer huren). Als dat maar goed gaat. Zou wel prettig zijn als we nog wat vangen voor Max, lijkt er in duitsland dus nog steeds best goed op te staan.
Daarom stelt hij de koop ook uit tot de zomer, dan doet Stewart het ;)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 29 Jan 2023, 22:44 Brands die een back moet gaan kopen (of waarschijnlijk weer huren). Als dat maar goed gaat. Zou wel prettig zijn als we nog wat vangen voor Max, lijkt er in duitsland dus nog steeds best goed op te staan.
Denk doordat die 2 seizoenen geleden nog 3 wedstrijden Duitsland heeft gepakt. Transferwaarde op Transfermarkt is ook nog gewoon 6 miljoen. Ik denk dat in een 5 mans verdediging Max ook best wel nuttig kan zijn, systeem van PSV ligt hem gewoon stuk minder.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 29 Jan 2023, 22:46
trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 22:45 Van Aanholt is weer een pleister voor een half jaar. wat is het toekomst plan dan? Besteed liever het geld aan een talentvolle back met potentie en marktwaarde (Van Ewijk)
Die kosten in de winter een veelvoud van wat ze in de zomer kosten, dus in die zin toch niet zo gek beleid om nu te huren en pas te gaan kopen als je TD echt gestart is?
Ja, maar wat is dan het idee nu voor het komende half jaar? Wat is de doelstelling? Dat is mij totaal niet duidelijk? Gaan we nog voor het kampioenschap?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heerenveen zal Van Ewijk sowieso niet meer laten gaan nu ze Sarr al voor een dik bedrag verkocht hebben. Overigens ben ik zelf ook nog niet helemaal van hem overtuigd, maar zeker een interessante speler.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 29 Jan 2023, 22:42
YMSA13 wrote: 29 Jan 2023, 22:36 Ik zou oprecht eerder van Ewijk halen. Mwene en Mauro dan op de plekken links en van Ewijk en Teze op de plekken rechts. RvN zal het vast niet zo zien nu Ewijk misschien niet voldoet aan het profiel van een soort rcv waar hij naar op zoek is.
Heerenveen vraagt 10mln. Lijkt me wat teveel voor PSV en Ewijk.
Bron? Want dat lijkt me echt heel sterk. Meer dan 8 miljoen zou ik het op dit moment niet waard vinden.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 22:45 Van Aanholt is weer een pleister voor een half jaar. wat is het toekomst plan dan? Besteed liever het geld aan een talentvolle back met potentie en marktwaarde (Van Ewijk)
Het plan is nu met spelers die niet nog moeten leren het seizoen zo goed mogelijk afmaken zodat het niet en totale ontmaskering wordt, en vervolgens Stewart in de zomer met de serieuze centjes en opbouw aan de slag te laten gaan zodat we dan op tijd een echt competetitief team hebben.

Hoop ik.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal
Posts: 606
Joined: 30 Jun 2022, 15:29
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 22:45 Van Aanholt is weer een pleister voor een half jaar. wat is het toekomst plan dan? Besteed liever het geld aan een talentvolle back met potentie en marktwaarde (Van Ewijk)
Je gaat nu toch geen 8-10 miljoen neerleggen voor een back als Van Ewijk? Daar is ie echt niet goed genoeg voor. En Hveen heeft na Sarr het geld ook niet meer nodig
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 22:47
Thijs wrote: 29 Jan 2023, 22:46
Die kosten in de winter een veelvoud van wat ze in de zomer kosten, dus in die zin toch niet zo gek beleid om nu te huren en pas te gaan kopen als je TD echt gestart is?
Ja, maar wat is dan het idee nu voor het komende half jaar? Wat is de doelstelling? Dat is mij totaal niet duidelijk? Gaan we nog voor het kampioenschap?
Ja, we gaan voor het kampioenschap en daardoor is het ook logisch dat je gelinkt wordt aan spelers op een leeftijd dat direct presteren een reële verwachting is ipv nu jonge talenten aantrekken die je meer tijd moet geven.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aanholt op links en dan Mauro op rechts.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 29 Jan 2023, 22:47
Thijs wrote: 29 Jan 2023, 22:46
Die kosten in de winter een veelvoud van wat ze in de zomer kosten, dus in die zin toch niet zo gek beleid om nu te huren en pas te gaan kopen als je TD echt gestart is?
Ja, maar wat is dan het idee nu voor het komende half jaar? Wat is de doelstelling? Dat is mij totaal niet duidelijk? Gaan we nog voor het kampioenschap?
Jij vindt van niet?
Het is nu toch wel duidelijk dat ze in de zomer pas willen kopen? Huren voor een half jaar is dan toch prima?

Edit: laat maar. Krijgen we weer dezelfde discussie waar we niet uit gaan komen ;)
Last edited by Hatseflats on 29 Jan 2023, 22:50, edited 1 time in total.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, we mogen allemaal hopen dat dat het plan is. Hoop dat de leiding hier binnenkort ook duidelijk over gaat communiceren.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Locked