Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 29 Jan 2023, 23:52
Het Kanon wrote: 29 Jan 2023, 23:47 Brands heeft gemeld dat de afschrijvingen omlaag moeten. Max kostte 9 miljoen en tekende een vierjarig contract, dus dan heb je het over 2,25 miljoen per jaar. Het snijdt hout om Phillip nu te verkopen.

Aan het begin van het volgende seizoen start je dan met Mauro en Fredrik.

De rechtback komt na het seizoen, dat wordt Sambo.
Ik mag hopen dat onze backposities volgend seizoen toch wel een stukje beter bezet zijn dan Mauro, Oppegård en Sambo...
Me too, maar dat schijnt niet meer realistisch te zijn.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Voor wat het waard is..
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 30 Jan 2023, 00:15 Ik kan mij herinneren dat ik eerder dit seizoen goede discussies heb gehad over kritiek op de PSV leiding wat betreft gebrek aan visie en dan specifiek het halen van spelers en de beoogde speelwijze (wat schijnbaar onder visie valt/viel). Ik heb mij toen eigenlijk laten overtuigen van het standpunt van de anderen: de speelwijze is leidend en daar zoek/haal je geschikte spelers bij. Goede argumenten voor, dus afijn, ik ben de moeilijkste niet. Ik neem het standpunt over.

Nu zie ik dezelfde leden, wanneer zij het voor het zeggen zouden hebben, opteren om bij vertrek van Max, van Ewijk voor een groot bedrag aan te trekken. We spelen toch zonder opkomende rechtsback? Dan maak je toch zelf precies dezelfde fout als dat je PSV verwijt?


Of moet ons aankoopbeleid toch anders en is kwaliteit leidend? Ik zit zelf wat dat betreft nog steeds op mijn (overgehaalde) standpunt. Graag buitenspelers (in ieder geval 1) halen met diepgang en een goede 1 tegen 1. En als we een RB halen, dan iemand die ook vanuit de Teze rol kan spelen.
Heb jij VI Pro toevallig? Anders even PM sturen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/de-les-va ... e-vergeten

Ik denk dat dit antwoord kan bieden op je vraagstuk namelijk: ja, je kan binnen eenzelfde systeem toch van Ewijk toepassen ;) Overigens hoop ik niet dat jij mij onder die mensen schaarde hahaha.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goed om Philipp Max te laten gaan. Komt nu niet aan de bak en heeft voor z'n salaris gewoonweg te weinig toegevoegde waarde. Frankfurt is een fantastische club voor hem, zou nog een mooie stap zijn ook. Dat zijn prima acties van Brands mocht hij dit voor elkaar krijgen. Schoon schip maken door de afschrijvingen omlaag te brengen en PSV weer financieel gezond te laten worden zodat we komende zomer olv Stewart echt gaan bouwen aan een nieuwe kwalitatief goed en fris team.

Er zijn meer opties dan Van Aanholt, heb een beetje twijfels bij hem. Op social media zijn de fans van small club maar wat blij mocht hij Galatasaray verlaten..

Wie weet horen we morgen meer over Elanga:

Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Aanholt kan er echt geen reet meer van tegenwoordig
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fc Denzel wrote: 30 Jan 2023, 00:23

Voor wat het waard is..
Hey een Argentijn! :mrgreen:
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 29 Jan 2023, 22:46 Werkelijk geen idee wat te vinden van Van Aanholt. Ik neig toch naar meh eerlijk gezegd.
Meh +1
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Aanholt is weer vintage PSV. Belachelijker krijg je het niet bedacht.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fraai staaltje scouting als je nu nog bij van Aanholt moet uitkomen :sad:
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kom kom, niet zo negatief. Misschien zijn ze wel bezig met een Benitez achtige transfer. Positief blijven, komt echt wel goed.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 30 Jan 2023, 07:07 Fraai staaltje scouting als je nu nog bij van Aanholt moet uitkomen :sad:
Discussie over scouting incoming…
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk is dit even afleiding net als Krul en Cillessen en komen ze vervolgens met een betere speler. Al lijkt me het niet eens zo'n gek idee om V Aanholt te huren voor een half jaar.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 06:22 Van Aanholt is weer vintage PSV. Belachelijker krijg je het niet bedacht.
Is Jetro een beetje wedstrijdfit momenteel? 🤔
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Komt inderdaad weer een ellendig lange discussie over de scouting aan nu PvA is genoemd. Volgens mij doen Brands en co het erom. Zitten ze de hele dag op kantoor te vergaderen hoe ze het forum hier weer wat leven kunnen inblazen. Conclusie: we benoemen interesse in een speler waar we 10 jaar geleden ook al interesse in hadden.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Aanholt is toch voor een half jaartje een prima vervanger van Oppegard. Er vanuitgaande dat Mauro de plaats van Max inneemt.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eenhoopjob wrote: 30 Jan 2023, 07:39 Van Aanholt is toch voor een half jaartje een prima vervanger van Oppegard. Er vanuitgaande dat Mauro de plaats van Max inneemt.
Dat is Mwene ook, en dan kan Teze back up zijn van een nieuwe rechtsback.
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vraag me af waarom je uberhaubt vervanging haalt voor Max als ik al die financiën lees de laatste dagen. Je hebt mwene ook nog achter de hand als mauro er niet staat en kan bij echte nood altijd nog 1 vd linkspotige verdedigers doorschuiven of een jeugd speler doorschuiven. Hou dat huur geld dan lekker in de zak.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeiken om het zeiken. PvA was 2 jaar geleden nog een prima aanwinst geweest en was heel even een verademing in oranje. Oud jeugdspeler die met bakken ervaring weer terugkeert om Mauro scherp te houden.

Ik ben alles behalve blij met deze window en het beleid dat je hier uit kunt onttrekken, maar PvA vind ik goed bedacht.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niemand heeft de PvA de afgelopen jaren serieus zien spelen en tegenwoordig zit hij op de bank bij Galatasaray. Ik vind het echt wonderlijk op basis waarvan men dan roept dat het een directe kwaliteitsimpuls zou zijn ten opzichte van Max. Ik denk dat ze helemaal niet zoveel voor elkaar onder doen.

Dan blijft er alleen een zuiver financieel argument over wellicht, omdat je een gelijkwaardige speler ruilt en er iets aan overhoudt. Maar we weten 1) niet wat Max gaat opleveren en 2) wat de kosten voor PvA aanholt zijn.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vandaag zal het moeten gebeuren! Laten we niet negatief zijn totdat we enkele wedstrijden verder zijn.

Mijn verwachting is vandaag komt Hazard binnen en vertrekt van Max en komst van linksback is morgen op de 31ste pas.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 30 Jan 2023, 08:13 Laten we niet negatief zijn
:lol:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Max verkopen is heel aantrekkelijk vanwege afschrijving en salaris maar die Duitse clubs komen waarschijnlijk aankakken met huur.

Als Mauro fit is speelt Max in principe nog maar amper dus het kan best om hem te laten gaan.

Elfrink heeft het in zijn artikel over 3 linksbuiten's (Elanga, Hazard, Sulemana) en niet meer over Januzaj. De enige bronnen van Rik zijn de zaakwaarnemers van die spelers en/of entourage. Binnen PSV houden ze het heel stil.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het blijft knap dat we weer tot het allerlaatste moment wachten om vervanger(s) te halen van twee vertrokken basisspelers. Het is erg riskant . Zeker nu er vijf ploegen zijn die bovenin meedraaien kan je zo maar Europees voetbal mislopen. Anderzijds is juist dit seizoen alle gelegenheid om stiekem het kampioenschap binnen te slepen met de concurrentie die regelmatig steken laten vallen.

Van Aanholt voor Max lijkt me lood om oud ijzer.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johann Vogel wrote: 30 Jan 2023, 08:32 Van Aanholt voor Max lijkt me lood om oud ijzer.
In niveau zullen ze weinig verschillen inderdaad. Qua salaris ook niet. Voor Max kun je alleen nog wel 4 miljoen krijgen denk ik. Van Aanholt zal qua transfersom of huurprijs niet de duurste zijn. En het lijkt me vooral een speler die prima in de groep zal liggen net als Waterman en die dan af en toe een potje zal spelen wanneer Mauro rood heeft gepakt.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie er ook nog gaan komen, de voorbereiding zonder TD is ruk geweest. Dat gaat hopelijk met Stewart erbij weer een stuk beter.
Locked