Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 30 Jan 2023, 10:43 Heerlijk, die countdown-timer op de frontpagina. Goed voor het maagzuur van menigéén. :P

Voor de lunch de eerste witte rook!
Rennies for breakfast!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:51
deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 08:39 Natuurlijk wel.
Wat een onzin. Alle spelers van onze selectie zouden in de basis staan bij de clubs waar we afgelopen weken tegen hebben gespeeld.
Buiten Simons en Sangaré vind ik de selectie van PSV middelmatig. De 2e plaats zou dit seizoen echt een goede prestatie zijn. Dit is het slechtste PSV in tijden vind ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jan 2023, 10:47 Rennies for breakfast!
Rennes??? Sulemana?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... gQiDqhJ8gQ

Haal jullie niet teveel illusies in je hoofd. Sulemana was slechts een zoethoudertje.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

och gut. Gaan we dat zelfs hier delen? :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2023, 11:14 och gut. Gaan we dat zelfs hier delen? :lol:
Was het al elders gedeeld? Heb dat niet meegekregen. Ben niet zo actief meer op het forum na afgelopen weken. Kom eigenlijk alleen nog maar voor de PL want wil die nog wel winnen :devil: Maar kon het even niet laten om deze cynische post te plaatsen. Zoals afgelopen jaren worden we altijd warmgemaakt en afgescheept met een dooie mus
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Karfiooltje wrote: 30 Jan 2023, 11:17
ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2023, 11:14 och gut. Gaan we dat zelfs hier delen? :lol:
Was het al elders gedeeld? Heb dat niet meegekregen. Ben niet zo actief meer op het forum na afgelopen weken. Kom eigenlijk alleen nog maar voor de PL want wil die nog wel winnen :devil: Maar kon het even niet laten om deze cynische post te plaatsen. Zoals afgelopen jaren worden we altijd warmgemaakt en afgescheept met een dooie mus
De Trouw is een kutkrant uit de hoofdstad soort verkapte Televaag dus het verhaal zal wel niet kloppen :mrgreen:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 11:11
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:51

Wat een onzin. Alle spelers van onze selectie zouden in de basis staan bij de clubs waar we afgelopen weken tegen hebben gespeeld.
Buiten Simons en Sangaré vind ik de selectie van PSV middelmatig. De 2e plaats zou dit seizoen echt een goede prestatie zijn. Dit is het slechtste PSV in tijden vind ik.
In 2019 zaten we met Schwaab, Viergever, Thomas, Sadilek, Lato, Mitroglu, Lammers, Ihattaren, Zoet, Bruma en Baumgarl. Als je dat beter vindt dan dat wat er nu speelt dan ben je echt niet helemaal scherp. Of 'het slechtste PSV in tijden' staat enkel in verhouding tot vorig jaar of het jaar daarvoor.

En een tweede prestatie zou helemaal niet knap zijn want als de kampioen minder dan 80 punten gaat halen dan heeft de nummer 2 er nog minder. En dat in een jaar dat de subtop bestaat uit Sparta en NEC.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Obispo, Max, Teze, Mwene, El Ghazi, Bakayoko staan tegenwoordig in de basis. Het is niet om aan te gluren (maar dat is het al 5 jaar niet) en qua kwaliteit om te janken. Hier zie je de resultaten van jarenlang wanbeleid.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 30 Jan 2023, 10:45 Het is inmiddels duidelijk dat we nu op de korte termijn gaan handelen. In die zin, huren om het seizoen zo goed mogelijk af te maken. Minimaal plek 2.

Van de zomer wordt er pas naar de toekomst gekeken (aankopen).

Ik weet niet of ik het zo zou aanpakken, zo zag het er eerder deze maand namelijk anders uit.
Ik zeg het maar gewoon, ik vind het een beleid waar ik de kriebels van krijg. PSV onwaardig maar helaas veelzeggend hoe onze club al jaren geleid wordt. Biedt maar weinig vertrouwen richting de zomer. Want je kan het dan ook alweer voorspellen: er moet zo vreselijk veel gebeuren in 1 zomer window en dat gaat nooit lukken. Ondanks alle mooie verhalen, hoge verwachtingen en uiteindelijk weer de bekende uitvoering in praktijk. Gevolg? zelfde als wat we al jaren zien: gaten in de selectie, gebrek aan kwaliteit, overbodige spelers die er nog zijn, een trainer die veel twijfel heeft. En de cirkel is weer rond! Ja ik schets het even uitermate negatief maar het feit dat we nu, maandag middag 30 januari nog steeds in deze situatie zitten is vooral heel veelzeggend en was eigenlijk ook wel voorspelbaar. Het is en blijft een zooitje bij PSV op deze manier.
Last edited by Juancho on 30 Jan 2023, 11:31, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het niveau bij PSV is echt wel omhoog gegaan door de jaren heen. Het probleem is alleen dat onze concurrentie (vooral Europees) sneller stappen maakt dan wij, waardoor we er de facto nauwelijks echt op vooruitgaan.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 30 Jan 2023, 11:30 Het niveau bij PSV is echt wel omhoog gegaan door de jaren heen. Het probleem is alleen dat onze concurrentie (vooral Europees) sneller stappen maakt dan wij, waardoor we er de facto nauwelijks echt op vooruitgaan.
En Feyenoord, AZ en Twente lijken ook steeds dichterbij te komen ipv op grotere afstand gezet te worden.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2023, 11:11
Josef Dettelbacher wrote: 30 Jan 2023, 10:47 Rennies for breakfast!
Rennes??? Sulemana?
Rennes??? Sulemana? SULEJMANI???????
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat valt nmi ook allemaal wel mee. Als PSV op het normale niveau terug komt staan die echt niet zo dichtbij als nu.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 11:21
deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 11:11 Buiten Simons en Sangaré vind ik de selectie van PSV middelmatig. De 2e plaats zou dit seizoen echt een goede prestatie zijn. Dit is het slechtste PSV in tijden vind ik.
In 2019 zaten we met Schwaab, Viergever, Thomas, Sadilek, Lato, Mitroglu, Lammers, Ihattaren, Zoet, Bruma en Baumgarl. Als je dat beter vindt dan dat wat er nu speelt dan ben je echt niet helemaal scherp. Of 'het slechtste PSV in tijden' staat enkel in verhouding tot vorig jaar of het jaar daarvoor.

En een tweede prestatie zou helemaal niet knap zijn want als de kampioen minder dan 80 punten gaat halen dan heeft de nummer 2 er nog minder. En dat in een jaar dat de subtop bestaat uit Sparta en NEC.
Maar in 2019 bezaten we nog wel voldoende (potentieel) kapitaal met Bergwijn, Malen, Gakpo, Dumfries en in mindere mate Rosario.
Uiteraard gaat het om de prestaties in het heden, maar met het oog op de toekomst verwacht ik niet dat onze huidige selectie in totaal ook maar hetzelfde gaat opbrengen als bovenstaande 5 heren bij elkaar deden. Dat is echt een vrij bedroevend vooruitzicht voor een zogeheten opleidingsclub, waarvan transferinkomsten ongeveer de levensader moeten zijn.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 11:11
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:51

Wat een onzin. Alle spelers van onze selectie zouden in de basis staan bij de clubs waar we afgelopen weken tegen hebben gespeeld.
Buiten Simons en Sangaré vind ik de selectie van PSV middelmatig. De 2e plaats zou dit seizoen echt een goede prestatie zijn. Dit is het slechtste PSV in tijden vind ik.
Maar dat was het punt niet, het punt was dat je ook met deze selectie veel beter zou moeten doen dan 2 punten in 3 wedstrijden tegen Fortuna, Sparta en Emmen. Dat kun je voor een groot deel wél aan de trainer wijten. Nogmaals, het gaat dan puur om de serie wedstrijden na de winterstop, niet het algehele niveau van de selectie over een heel seizoen.
Overigens hebben we dit seizoen ook te maken met de slechtste Ajax in heel lange tijd en een Feyenoord die gewoon op niveau Feyenoord, misschien een tikkeltje daarboven, presteert. Ook met deze PSV moet je daar mee kunnen strijden. Op voorwaarde dat het verlies van je basisspeler wordt opgevangen natuurlijk.
Last edited by Persepolis on 30 Jan 2023, 11:53, edited 2 times in total.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 30 Jan 2023, 10:45 Ik weet niet of ik het zo zou aanpakken, zo zag het er eerder deze maand namelijk anders uit.
Ik vind het juist volkomen logisch.

Winteraankopen zijn altijd duurder dan zomeraankopen, PSV heeft geld maar moet hier behoedzaam mee omgaan, in met name de PL heeft de paniek toegeslagen bij enkele clubs waardoor die met miljoenen gooien alsof het niets is, de City groep en Red Bull halen overal (betaalbare) opties weg, minder dure spelers hebben vaak nog wat tijd nodig en die tijd is er nu niet, de nieuwe TD moet tijd krijgen om de boel op de rit te krijgen en Brands is schoon schip aan het maken binnen de selectie om de kosten naar beneden te krijgen.

Dit alles zorgt ervoor dat PSV nu vooral de hele korte termijn bekijkt en via huren wil zorgen minimaal als 2e te eindigen, om daarna komende zomer serieus door te pakken.
Dat kan fout gaan, maar nu serieus geld erin stoppen en alsnog buiten de top 2 te eindigen nog nog grotere problemen opleveren. Ook op de minder korte termijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom zouden aankopen toch allemaal voor PSV zo enorm veel geld moeten kosten? Verbaas ik me een beetje om en wordt hier vooral als soort exuses/reden gebruikt waarom het prima is dat we blijkbaar wel zelf onze beste spelers verkopen in dezelfde winter maar er of niks voor terughalen of wat dure huurspelers.

Er is toch wereldwijd nog wel een gigantische groep interessante spelers voor PSV die gewoon haalbaar zijn? Zoals ook hierboven staat, de verhouding begint aardig scheef te lopen, dus ook de groep goede talenten die misschien ff een half jaartje alvast kunnen wennen en er dus in de zomer kunnen staan. Ook dat is voorbereiden op het komende seizoen. Het jezelf makkelijker maken.

Maar het lijkt wel alsof PSV voor elke speler die ze willen kopen 10+ miljoen moet lappen. Dat hele korte termijn denken vind ik juist heel, heel risicovol en persoonlijk sta ik dan ook totaal niet achter deze beleidskeuze. Het geeft ook vooral aan dat PSV de zaken totaal niet voor elkaar had en heeft. Al maanden blijkbaar want zeker Cody had je allang kunnen en moeten vervangen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Jan 2023, 11:26
Armada wrote: 30 Jan 2023, 10:45 Het is inmiddels duidelijk dat we nu op de korte termijn gaan handelen. In die zin, huren om het seizoen zo goed mogelijk af te maken. Minimaal plek 2.

Van de zomer wordt er pas naar de toekomst gekeken (aankopen).

Ik weet niet of ik het zo zou aanpakken, zo zag het er eerder deze maand namelijk anders uit.
Ik zeg het maar gewoon, ik vind het een beleid waar ik de kriebels van krijg. PSV onwaardig maar helaas veelzeggend hoe onze club al jaren geleid wordt. Biedt maar weinig vertrouwen richting de zomer. Want je kan het dan ook alweer voorspellen: er moet zo vreselijk veel gebeuren in 1 zomer window en dat gaat nooit lukken. Ondanks alle mooie verhalen, hoge verwachtingen en uiteindelijk weer de bekende uitvoering in praktijk. Gevolg? zelfde als wat we al jaren zien: gaten in de selectie, gebrek aan kwaliteit, overbodige spelers die er nog zijn, een trainer die veel twijfel heeft. En de cirkel is weer rond! Ja ik schets het even uitermate negatief maar het feit dat we nu, maandag middag 30 januari nog steeds in deze situatie zitten is vooral heel veelzeggend en was eigenlijk ook wel voorspelbaar. Het is en blijft een zooitje bij PSV op deze manier.
Mwah ik ben ook somber en vaak pessimistisch, maar ergens is het ook wel te begrijpen.

Stel je hebt écht dat gat van tientallen miljoenen en je wilt voorkomen dat je zelfs de lucht boven het stadion moet verkopen. Dan kun je twee dingen doen gezien de situatie:
- je beste spelers verkopen en in een keer uit de financiële ellende zijn
- niet verkopen en gokken op behalen van champions league komende zomer

Als je daadwerkelijk zo in de shit zit (waarvan wij alleen maar kunnen ginseng hoe diep we erin zitten) dan vind ik optie 1 echt wel te billijken. Het enige wat ik dan zou willen verbeteren is de communicatie richting de fans. Dan helpt het niet door te roepen dat je als fan maar 40% weet van wat er speelt, maar dat je gewoon je fans als volwassen mensen meeneemt in het proces. "We zitten in de shit, dit is de oplossing, het kan even duren voordat we sportief succesvol zullen zijn, maar we hebben elkaar nodig".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 11:11
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 08:51

Wat een onzin. Alle spelers van onze selectie zouden in de basis staan bij de clubs waar we afgelopen weken tegen hebben gespeeld.
Buiten Simons en Sangaré vind ik de selectie van PSV middelmatig. De 2e plaats zou dit seizoen echt een goede prestatie zijn. Dit is het slechtste PSV in tijden vind ik.
Jammer genoeg is dat de harde waarheid. Veel dure middelmatige spelers zonder restwaarde.
Beetje het Feyenoord van een aantal jaar geleden.
Last edited by Sao-Mellow on 30 Jan 2023, 11:52, edited 1 time in total.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 30 Jan 2023, 11:48
Jammer genoeg is dat de harde waarheid. Veel dure middelmatige spelers zonder restwaarde.
Tja, het gevolg van jaren "koning John" beleid..
#FreeGeneratie4
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 30 Jan 2023, 11:41
Armada wrote: 30 Jan 2023, 10:45 Ik weet niet of ik het zo zou aanpakken, zo zag het er eerder deze maand namelijk anders uit.
Ik vind het juist volkomen logisch.

Winteraankopen zijn altijd duurder dan zomeraankopen, PSV heeft geld maar moet hier behoedzaam mee omgaan, in met name de PL heeft de paniek toegeslagen bij enkele clubs waardoor die met miljoenen gooien alsof het niets is, de City groep en Red Bull halen overal (betaalbare) opties weg, minder dure spelers hebben vaak nog wat tijd nodig en die tijd is er nu niet, de nieuwe TD moet tijd krijgen om de boel op de rit te krijgen en Brands is schoon schip aan het maken binnen de selectie om de kosten naar beneden te krijgen.

Dit alles zorgt ervoor dat PSV nu vooral de hele korte termijn bekijkt en via huren wil zorgen minimaal als 2e te eindigen, om daarna komende zomer serieus door te pakken.
Dat kan fout gaan, maar nu serieus geld erin stoppen en alsnog buiten de top 2 te eindigen nog nog grotere problemen opleveren. Ook op de minder korte termijn.
Ik kan het beleid deze keer op zich ook wel volgen. Je hebt een tweedelige doelstelling: financieel gezond worden en zo hoog mogelijk eindigen dit jaar. Zeker aangezien iedereen als een natte krant speelt en waarschijnlijk niemand de 80 punten gaat halen. Tegelijkertijd werd er gezien dat je de 2e seizoenshelft begint met een pretprogramma, 5 wedstrijden waaruit je zelfs met deze selectie minimaal 13 punten zou moeten halen. Dat zijn er helaas 8 geworden, wat een zware onderprestatie is geweest. Maar dan kan ik het vanuit de directie wel volgen dat er wordt gekeken naar de categorie waar nu naar gekeken wordt: spelers die bewezen hebben een hoog niveau te kunnen halen (Van Aanholt in de PL, Hazard bij BMG en beginperiode BVB bv.) maar nu in een dip zitten. Spelers die ervaring hebben en weinig aanpassingstijd nodig zullen hebben. Daarmee moet je vaak wel wachten, maar gezien het programma in januari werd dat geaccepteerd. Als die spelers richting hun topniveau gaan dan zijn ze zonder twijfel een versterking voor deze selectie. In de zomer kun je dan echt de selectie gaan versterken voor de langere termijn.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoppa, daar is het al, Hazard kan ook naar de Premier League. Daar hebben wij toch geen kams tegen. Ik denk niet dat er nog iemand bijkomt maar laat me graag positief verrassen.
Full speed or nothing
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jan 2023, 11:46 Mwah ik ben ook somber en vaak pessimistisch, maar ergens is het ook wel te begrijpen.

Stel je hebt écht dat gat van tientallen miljoenen en je wilt voorkomen dat je zelfs de lucht boven het stadion moet verkopen. Dan kun je twee dingen doen gezien de situatie:
- je beste spelers verkopen en in een keer uit de financiële ellende zijn
- niet verkopen en gokken op behalen van champions league komende zomer

Als je daadwerkelijk zo in de shit zit (waarvan wij alleen maar kunnen ginseng hoe diep we erin zitten) dan vind ik optie 1 echt wel te billijken. Het enige wat ik dan zou willen verbeteren is de communicatie richting de fans. Dan helpt het niet door te roepen dat je als fan maar 40% weet van wat er speelt, maar dat je gewoon je fans als volwassen mensen meeneemt in het proces. "We zitten in de shit, dit is de oplossing, het kan even duren voordat we sportief succesvol zullen zijn, maar we hebben elkaar nodig".
Je kan ook je spelers verkopen en wel goed voorbereid zijn. Dan kan je wellicht geen directe toppers terughalen, maar je kan wel met slim beleid nieuwe toppers voor de toekomst halen. Wat je nu dus gaat zien, als die huurspelers allemaal kloppen qua berichtgeving, is dat het je niks opschiet. Er ontstaat een behoorlijk groot gat tussen Xavi en groot talent wat daarachter zou moeten zitten. Ik ben van mening dat je prima dat gat ook deze winter al kan invullen, of iig deels.

Als je als club echt moet verkopen en vervolgens geen cent overhoudt... dan zijn we natuurlijk veel dieper gezonken dan we denken maar dat had de RvC dan maar ff netjes moeten communiceren. Verwachtingen temperen en een doorstart uitleggen. Ik denk dat dit niet aan de orde is overigens, maar dat ze bewust kiezen voor huren en dit half jaar doorkomen. En daarna maar hopen dat het in de zomer allemaal opgelost kan worden.

En ik geloof er helemaal niets van dat dat gaat lukken. Op voorhand al een plan om te mislukken. Want financieel gezien blijf je beperkingen houden, is het niet in transfersommen dan wel in salarissen. Ik zie het dus vooral als problemen opschuiven tot de zomer. En achter dat beleid kan ik simpelweg niet staan. Juiste deze winter had je al een gedeelte moeten oppakken. Het zou me verder ook helemaal niet verbazen als er na Silva niks meer bij komt. Of anders een breedte speler gewoon omdat ze wel iets moeten halen maar dat is natuurlijk een keuze die PSV onwaardig is.
Last edited by Juancho on 30 Jan 2023, 11:53, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 30 Jan 2023, 11:48
deninho32 wrote: 30 Jan 2023, 11:11 Buiten Simons en Sangaré vind ik de selectie van PSV middelmatig. De 2e plaats zou dit seizoen echt een goede prestatie zijn. Dit is het slechtste PSV in tijden vind ik.
Jammer genoeg is dat de harde waarheid. Veel dure middelmatige spelers zonder restwaarde.
Ja, halverwege het seizoen. Maar tot een aantal weken geleden met Cody en Noni zag het er totaal anders uit.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Locked