Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

ShovingNE2 wrote: 29 Jan 2023, 15:16 Ik ben het niet oneens met je, maar het is geen beleid denk ik. Het is de situatie zoals die is in de winter. Kijk hoe Twente voor Zerrouki en Hilgers gaat staan. Of Heerenveen voor Van Ewijk. Gaat niet gebeuren.

En dat is met alle voetballers die het goed doen en een stap omhoog willen maken in de winter.

Dan kan je net als Feyenoord doorschakelen naar een speler van Pec Zwolle of Sparta of overbruggen zoals PSV lijkt te gaan doen.
Als we het momentum maar pakken. We hebben nu geld om iets goeds mee te doen en weer een duurzame club te worden. Heb wel het idee dat het bij Stewart in goede handen is. Ook het feit dat Madueke en Gakpo hier een toptransfer hebben gemaakt moet je uitdragen en maakt je interessant voor grote talenten.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

ShovingNE2 wrote: 29 Jan 2023, 15:16 Ik ben het niet oneens met je, maar het is geen beleid denk ik. Het is de situatie zoals die is in de winter. Kijk hoe Twente voor Zerrouki en Hilgers gaat staan. Of Heerenveen voor Van Ewijk. Gaat niet gebeuren.

En dat is met alle voetballers die het goed doen en een stap omhoog willen maken in de winter.

Dan kan je net als Feyenoord doorschakelen naar een speler van Pec Zwolle of Sparta of overbruggen zoals PSV lijkt te gaan doen.
Dat is bij veel clubs ja.

Maar niet bij PSV, waar we Gakpo nog voor het openen van de window voor een bodemprijs verkopen en daarna Madueke ook nog naar Chelsea brengen…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

50 miljoen bodemprijs... En Noni een absolute hoofdprijs.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

ShovingNE2 wrote: 29 Jan 2023, 15:28 50 miljoen bodemprijs... En Noni een absolute hoofdprijs.
Echt he....ik denk dat we nooit meer hadden kunnen krijgen voor Gakpo, mega goede deal voor ons. Bij Liverpool komt het er ook nog niet uit, is toch een heel ander niveau. Je ziet gewoon verschil in klassen met een Gakpo en Simons bijvoorbeeld, van die laatste weet je dat het goed gaat komen, van Gakpo is het afwachten of ie het niveau aan kan.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik krijg juist een minder vertrouwd gevoel als ik alle berichten van de laaste dagen zo lees. Stewart binnen halen is 1, maar qua spelers, het beleid daarin en hoe PSV denkt dit nog altijd enorm belangrijke seizoen te kunnen redden... Ik ben by far niet overtuigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Trust the proces.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV

Heruone wrote: 30 Jan 2023, 00:03 Trust the proces.
Dat denken of horen we in een of andere vorm helaas iedere transferperiode.
We gaan het zien.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Voorlopig trust ik maar bar weinig van de beste man.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Juancho wrote: 30 Jan 2023, 12:30 Voorlopig trust ik maar bar weinig van de beste man.
Dat zou je niet zeggen. In elk topic weet je wel je ongenoegen te brengen. Het voegt op die manier niet veel meer toe helaas.
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38

De man komt binnen in een nieuwe functie, komt in een situatie terecht waarin RVC en TD met elkaar overhoop liggen. Dient dat te managen, de taak van de TD over te nemen en ook in zijn nieuwe functie zijn draai te vinden.
Vervolgens leest hij zich in en ziet wat een puinhoop het eigenlijk is.
Vervolgens staat de verkoop van Gakpo (noodzakelijk) en de buitenkans voor Madueke op de stoep. Vervangers zijn nodig uiteraard. Een aantal mooie profielen die iets toe voegen uit een vijver waar financieel veel daadkrachtiger Europese clubs ook in vissen. Dan is het niet zo dat elke poging prijs is - vooral als één van je taken als AD saneren is. Tussentijds uiteraard ook nog een TD zoeken die dezelfde visie heeft en in het plaatje past.
En natuurlijk krijgt hij er voor betaald, maar ik geef het je te doen.
Dudelijk is in ieder geval dat schoon schip wordt gemaakt en dat we dan onder Ernie Stewart een frisse start kunnen maken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

FC Bracke wrote: 30 Jan 2023, 12:52 De man komt binnen in een nieuwe functie, komt in een situatie terecht waarin RVC en TD met elkaar overhoop liggen. Dient dat te managen, de taak van de TD over te nemen en ook in zijn nieuwe functie zijn draai te vinden.
Vervolgens leest hij zich in en ziet wat een puinhoop het eigenlijk is.
Vervolgens staat de verkoop van Gakpo (noodzakelijk) en de buitenkans voor Madueke op de stoep. Vervangers zijn nodig uiteraard. Een aantal mooie profielen die iets toe voegen uit een vijver waar financieel veel daadkrachtiger Europese clubs ook in vissen. Dan is het niet zo dat elke poging prijs is - vooral als één van je taken als AD saneren is. Tussentijds uiteraard ook nog een TD zoeken die dezelfde visie heeft en in het plaatje past.
En natuurlijk krijgt hij er voor betaald, maar ik geef het je te doen.
Dudelijk is in ieder geval dat schoon schip wordt gemaakt en dat we dan onder Ernie Stewart een frisse start kunnen maken.
De man komt binnen in een bekende keuken waar hij tig jaar heeft meegekeken binnen de directie, in een situatie waarbij de RVC het contract wilde verlengen van de TD. Vervolgens is hij er zelf bij als er 5 a 7 aankopen worden gedaan, als ie ze al niet zelf heeft gedaan. Dat saneren valt ook wel mee want dat gaat grotendeels vanzelf door natuurlijk verloop.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Als er één iemand is waarin ik vertrouwen heb binnen de BVO PSV, dan is het Marcel Brands. Fijn dat hij nu ook flink de bezem er aan het doorhalen is, een schoon schip maakt en de randvoorwaarden creëert voor de aankomende zomer om te bouwen. Ik kan stiekem dan ook smakelijk lachen om alle reacties in het transferwindow topic en ook hier.

Nogmaals, trust the proces. Er staat nog veel meer te gebeuren op korte termijn, verwacht ik.
11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 13:00 Dat saneren valt ook wel mee want dat gaat grotendeels vanzelf door natuurlijk verloop.
Dat hebben we anders wel gezien bij De Jong die spelers voor aan de straatstenen niet verkocht kreeg voor mijn gevoel.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Heruone wrote: 30 Jan 2023, 14:04 Als er één iemand is waarin ik vertrouwen heb binnen de BVO PSV, dan is het Marcel Brands. Fijn dat hij nu ook flink de bezem er aan het doorhalen is, een schoon schip maakt en de randvoorwaarden creëert voor de aankomende zomer om te bouwen. Ik kan stiekem dan ook smakelijk lachen om alle reacties in het transferwindow topic en ook hier.

Nogmaals, trust the proces. Er staat nog veel meer te gebeuren op korte termijn, verwacht ik.
11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 13:00 Dat saneren valt ook wel mee want dat gaat grotendeels vanzelf door natuurlijk verloop.
Dat hebben we anders wel gezien bij De Jong die spelers voor aan de straatstenen niet verkocht kreeg voor mijn gevoel.
Ja ook spelers die door Brands werden gekocht zoals Luckassen en Romero.

Stel je bent Ruud en Marcel zegt; Je hebt Max 25 keer gebruikt dit jaar, maar we gaan hem verhuren om wat salaris te besparen maar je krijgt van Aanholt terug. Dan wordt je daar niet blij van. En als Ruud dan zegt 'Er gaat niemand meer weg!' of 'Ik had wel een 2e verwacht (Hoever) maar niet Madueke' en dan wordt het Gakpo, Madueke, Max, Vertessen, Oppegard en Hoever. Dan zou ik me als trainer ook in mijn schoenen gescheten voelen hoor.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 14:10
Heruone wrote: 30 Jan 2023, 14:04 Als er één iemand is waarin ik vertrouwen heb binnen de BVO PSV, dan is het Marcel Brands. Fijn dat hij nu ook flink de bezem er aan het doorhalen is, een schoon schip maakt en de randvoorwaarden creëert voor de aankomende zomer om te bouwen. Ik kan stiekem dan ook smakelijk lachen om alle reacties in het transferwindow topic en ook hier.

Nogmaals, trust the proces. Er staat nog veel meer te gebeuren op korte termijn, verwacht ik.



Dat hebben we anders wel gezien bij De Jong die spelers voor aan de straatstenen niet verkocht kreeg voor mijn gevoel.
Ja ook spelers die door Brands werden gekocht zoals Luckassen en Romero.

Stel je bent Ruud en Marcel zegt; Je hebt Max 25 keer gebruikt dit jaar, maar we gaan hem verhuren om wat salaris te besparen maar je krijgt van Aanholt terug. Dan wordt je daar niet blij van.
Waarom niet? Als ik Ruud was zou ik er wel blij mee zijn. Is gewoon een betere linksback. Leuk dat Max 25 keer gebruikt is, maar je snapt ook wel dat dat meer uit nood was gezien het feit dat Mwene (vaak op rechts gebruikt) en Oppegard (niet goed genoeg) de enige beschikbare alternatieven waren.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Persepolis wrote: 30 Jan 2023, 14:16
11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 14:10

Ja ook spelers die door Brands werden gekocht zoals Luckassen en Romero.

Stel je bent Ruud en Marcel zegt; Je hebt Max 25 keer gebruikt dit jaar, maar we gaan hem verhuren om wat salaris te besparen maar je krijgt van Aanholt terug. Dan wordt je daar niet blij van.
Waarom niet? Als ik Ruud was zou ik er wel blij mee zijn. Is gewoon een betere linksback. Leuk dat Max 25 keer gebruikt is, maar je snapt ook wel dat dat meer uit nood was gezien het feit dat Mwene (vaak op rechts gebruikt) en Oppegard (niet goed genoeg) de enige beschikbare alternatieven waren.
Als ze minimaal gelijk zijn slaat het nergens op, als van Aanholt beter is heb je gelijk. Mijn inschatting is dat hij niet beter is maar ik laat me heel graag verrassen.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37

Iemand die het nummer van Marcel heeft? Zou hem graag even bellen vanmiddag om te vragen of ik misschien even in zijn fles moet knijpen :ketchup:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat Ruud niet zo moet zeiken eerlijk gezegd. Om even zijn eigen woorden te gebruiken: hij wist waar hij in was gesprongen. Hij wist hoe PSV ervoor stond. Hij wist de financiële problemen. Dan weet je dat dit gewoon een realistisch scenario is. Daarbij denk ik dat Ruud sowieso momenteel weinig te vertellen heeft, want ik verwacht dat hij de komende weken de volgende grote mutatie zal gaan worden ;)

En ja, elke TD heeft miskopen. Maar onder JdJ lopen al jaren achter de feiten aan doordat spelers of super laat verkocht worden (Lozano, Dumfries, Bergwijn in de zomer, Gakpo afgelopen zomer) of gewoon niet. Ik ben blij dat er eindelijk iemand eens zit die alle shitzooi weet op te ruimen binnen een halfjaar. Als JdJ hier nog zat zaten we over een jaar nog met onze geblondeerde Duitser op de bank, omdat onze trainer hem niet kwijt wou.
Last edited by Heruone on 30 Jan 2023, 14:24, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Max heeft vooral zoveel gespeeld omdat Mauro geblesseerd was.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV

Heruone wrote: 30 Jan 2023, 14:19 Ik denk dat Ruud niet zo moet zeiken eerlijk gezegd. Om even zijn eigen woorden te gebruiken: hij wist waar hij in was gesprongen. Hij wist hoe PSV ervoor stond. Hij wist de financiële problemen. Dan weet je dat dit gewoon een realistisch scenario is. Daarbij denk ik dat Ruud sowieso momenteel weinig te vertellen heeft, want ik verwacht dat hij de komende weken de volgende grote mutatie zal gaan worden ;)

En ja, elke TD heeft miskopen. Maar onder JdJ lopen al jaren achter de feiten aan doordat spelers of super laat verkocht worden (Lozano, Dumfries, Bergwijn in de zomer, Gakpo afgelopen zomer) of gewoon niet. Ik ben blij dat er eindelijk iemand eens zit die alle shitzooi weet op te ruimen binnen een halfjaar. Als JdJ hier nog zat zaten we over een jaar nog met onze geblondeerde Duitser op de bank, omdat onze trainer hem niet kwijt wou.
Met je eens, zelfs ongeacht dat hele financiele plaatje. Ruud zei zelf al dat die veel moet halen uit deze spelersgroep. Niet winnen van Fortuna, Emmen en Sparta met deze selectie is gewoon dramatisch.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 14:17
Persepolis wrote: 30 Jan 2023, 14:16

Waarom niet? Als ik Ruud was zou ik er wel blij mee zijn. Is gewoon een betere linksback. Leuk dat Max 25 keer gebruikt is, maar je snapt ook wel dat dat meer uit nood was gezien het feit dat Mwene (vaak op rechts gebruikt) en Oppegard (niet goed genoeg) de enige beschikbare alternatieven waren.
Als ze minimaal gelijk zijn slaat het nergens op, als van Aanholt beter is heb je gelijk. Mijn inschatting is dat hij niet beter is maar ik laat me heel graag verrassen.
Dat is dus een verschil in inzicht, ik vind Van Aanholt (zoals ik zijn spel kan herinneren) echt wel een stuk beter dan de Max die we nu 2 jaar zien.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Persepolis wrote: 30 Jan 2023, 14:24
11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 14:17

Als ze minimaal gelijk zijn slaat het nergens op, als van Aanholt beter is heb je gelijk. Mijn inschatting is dat hij niet beter is maar ik laat me heel graag verrassen.
Dat is dus een verschil in inzicht, ik vind Van Aanholt (zoals ik zijn spel kan herinneren) echt wel een stuk beter dan de Max die we nu 2 jaar zien.
Ja, denk ik ook. Alleen al positioneel gezien, verdedigend zal hij sterker zijn. Buiten dat lijkt het me ook iemand die coaching toevoegt. Iets waar het echt aan ontbreekt.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV

Max is een prima speler als je 532 speelt, deze gast staat er in de BL erg goed op.
Van Aanholt is verdedigend beter, kan prima in een 433 of 442.
Van Aanholt zal flink salaris in moeten leveren zodat PSV daar weer een paar ton mee bespaart.

Als.je het verhaal in trouw leest is er ondanks de verkopen van Madueke en Gakpo nog steeds niet erg veel geld helaas.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Normaal luister ik nooit naar dat geneuzel van Brands/John na een transferperiode. Ze vegen eigenlijk altijd hun eigen straatje schoon en met name Marcel lult alles recht wat krom is. Maar ben nu wel heel erg nieuwsgierig wat zijn verklaring is voor deze wanprestatie op de transfermarkt. En ik hoop vooral dat er een nieuwe koers wordt uitgelegd en dat we in de zomer stappen vooruit gaan zetten. Want als dit zo doorgaat kunnen we volgende winter weer onze beste speler verkopen. Een huurlingen leger aanleggen is in geen enkel opzicht toekomst bestendig
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

De transfermarkt is nog 33 uur open, laten we even afwachten voordat we woorden als 'wanprestatie' in onze mond nemen. Als het zo zal blijven heb je uiteraard gelijk, maar de transfermarkt is nog niet dicht. Kan nog genoeg gebeuren.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

DonyellMalen wrote: 30 Jan 2023, 14:51 De transfermarkt is nog 33 uur open, laten we even afwachten voordat we woorden als 'wanprestatie' in onze mond nemen. Als het zo zal blijven heb je uiteraard gelijk, maar de transfermarkt is nog niet dicht. Kan nog genoeg gebeuren.
Nou. Vind het best een wanprestatie als je er een maand over doet om een vervanger voor je mvp te vinden en een dikke halve maand om Noni te vervangen.
Post Reply