Ibrahim Sangaré
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Zie Chelsea nog wel langskomen van Sangare indien ze Moises Caicedo niet kunnen krijgen. In de zomerwindow kwamen ze ook al last minute langs voor 'm ..
-
- Meervoudig international
100 mil of oprotten chelseaDonyellMalen wrote: ↑26 Jan 2023, 12:38 Zie Chelsea nog wel langskomen van Sangare indien ze Moises Caicedo niet kunnen krijgen. In de zomerwindow kwamen ze ook al last minute langs voor 'm ..
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Meteen verkopen dan! We hebben nog genoeg tijd voor een vervanger.DonyellMalen wrote: ↑26 Jan 2023, 12:38 Zie Chelsea nog wel langskomen van Sangare indien ze Moises Caicedo niet kunnen krijgen. In de zomerwindow kwamen ze ook al last minute langs voor 'm ..
- DC_PSV
- Vedette
Er zullen vast afspraken zijn gemaakt door JdJ omdat in de zomer een transfer werd geblokkeerd..Cas wrote: ↑26 Jan 2023, 12:39100 mil of oprotten chelseaDonyellMalen wrote: ↑26 Jan 2023, 12:38 Zie Chelsea nog wel langskomen van Sangare indien ze Moises Caicedo niet kunnen krijgen. In de zomerwindow kwamen ze ook al last minute langs voor 'm ..
#simplythebest
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Kunstgras. In Ivoorkust groeit nog niet eens normaal gras, wat denk je dat Mr. Gadget moet hebben gedacht toen hij het kunstgras zag. Kwam er gewoon helemaal niet op uit de voeten.
-
- Regelmatige invaller
6e plek in een mooi lijstje, waarbij de top 5 aanzienlijk duurder zal zijn. Verwacht dat hij in de zomer snel de stap gaat maken
- Juancho
- Mister PSV
Ik begreep dat hij nog altijd lastig kon communiceren (in NL en Eng?) en dat hij daarom ook nog niet echt lekker de boel kan aansturen. Jammer, want hij zou ook in dat opzicht de leider kunnen en moeten zijn centraal op het middenveld. Die de boel bij elkaar houdt, linies korter houdt, andere spelers aanstuurt en neerzet. Dat zou een mooie laatste ontwikkeling zijn, waar Ruudje eerder al eens op wees. Maar dat zie ik iig nog niet echt gebeuren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DC_PSV
- Vedette
Had een hele sterke actie bij de 1-0 maar zat daarna steeds mis en werd steeds makkelijk weggetrokken uit het midden door GAE. Als het team compact staat met Guti naast hem komt hij in zn kracht, met Veerman naast zich weet hij niet de ruimtes te bespelen. Hij zou perfect bij een Spurs of Newcastle passen als 1 van de 2 verdedigende middenvelders.
#simplythebest
- Hatseflats
- Vedette
Zou je serieus Sangare in willen ruilen voor Zerrouki? Damn...
-
- Nationale topspeler
Goede balverovering bij de 1-0.. maar kijk maar even wat hij de 20 sec voor die balverovering doet. Wat mij betreft typisch Sangare... in de ruimte staan, ogen op de bal, terwijl zijn directe tegenstander bij hem kan weglopen uit zijn rug.Zoveel momenten in een wedstrijd dat hij niet bij een tegenstander staat terwijl die in balbezit zijn op onze helft. Staat hij zone te dekken terwijl er 20 meter verderop iemand vogelvrij staat. Scannen ? Nope.DC_PSV wrote: ↑29 Jan 2023, 19:22 Had een hele sterke actie bij de 1-0 maar zat daarna steeds mis en werd steeds makkelijk weggetrokken uit het midden door GAE. Als het team compact staat met Guti naast hem komt hij in zn kracht, met Veerman naast zich weet hij niet de ruimtes te bespelen. Hij zou perfect bij een Spurs of Newcastle passen als 1 van de 2 verdedigende middenvelders.
Een glasbak op bepaalde gebieden..duels... lichaamsschijnbewegingen.. maar op andere gebieden flinke tekortkomingen .
- Heruone
- Lid scoutingsteam
In alle toppers was Sangare onze beste speler. Tegen Milan, tegen Feyenoord, tegen Monaco, tegen Ajax. Dan voetbalt hij zo goed en is elke bal zo loepzuiver. Maar inderdaad, de rest van de wedstrijden lijkt wel alsof hij het op 70% doet en niet helemaal volledig gefocust. Ik denk oprecht dat hij naar een topclub in de PL kan als basisspeler en daar kan uitblinken. Zo goed is hij wel. Hij heeft inderdaad gewoon meer weerstand nodig.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Vedette
Ik vond Zerrouki tegen Feyenoord vandaag echt niet zo goed. Ik zou wel snappen als we hem als opvolger voor Sangare zouden halen en daarmee geld zouden steken in nieuwe aanvallers
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Niet omdat ik hem niet goed vind, ik denk dat ie uitgeleerd is hier helaas.Hatseflats wrote: ↑29 Jan 2023, 19:28Zou je serieus Sangare in willen ruilen voor Zerrouki? Damn...
- Armada
Met teveel tijd en ruimte gaat hij te veel nadenken en speelt hij minder op gevoel.Heruone wrote: ↑29 Jan 2023, 21:08In alle toppers was Sangare onze beste speler. Tegen Milan, tegen Feyenoord, tegen Monaco, tegen Ajax. Dan voetbalt hij zo goed en is elke bal zo loepzuiver. Maar inderdaad, de rest van de wedstrijden lijkt wel alsof hij het op 70% doet en niet helemaal volledig gefocust. Ik denk oprecht dat hij naar een topclub in de PL kan als basisspeler en daar kan uitblinken. Zo goed is hij wel. Hij heeft inderdaad gewoon meer weerstand nodig.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik ben pas gerust als het transferwindow dicht is. Het geld klotst in de PL zo hoog tegen de plinten op dat ze hem zo maar kunnen halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Lekker boeiend of iemand uitgeleerd is, dat was Messi ook bij Barcelona. We zijn geen onderwijsinstelling. Ben altijd voor het behouden van je beste speler indien mogelijk.RIO wrote: ↑29 Jan 2023, 23:38Niet omdat ik hem niet goed vind, ik denk dat ie uitgeleerd is hier helaas.Hatseflats wrote: ↑29 Jan 2023, 19:28
Zou je serieus Sangare in willen ruilen voor Zerrouki? Damn...
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Chelsea is helemaal gek. Maar dit speelt ook mee momenteel:ShovingNE2 wrote: ↑30 Jan 2023, 07:45 Ik ben pas gerust als het transferwindow dicht is. Het geld klotst in de PL zo hoog tegen de plinten op dat ze hem zo maar kunnen halen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
Pfoeh, moet er niet aan denken dat we vandaag of morgen nog een megabod uit Engeland krijgen voor Sangare.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Chelsea kwam ook op de laatste dag in augustus, PSV verkoopt alles wat duur in de boeken staat dus ik zie het wel gebeuren. En heel eerlijk.... als er 1 transfer is die ons financieel geweldig helpt maar sportief niet zoveel kost is het Sangaré omdat we met Veerman/Guti basiswaardige spelers in huis hebben. Je krijgt niet enkel het geld voor Sangaré maar de waarde van Veerman zal niet verder zakken/of juist stijgen.
Sangaré is natuurlijk een topspeler die we het liefste behouden maar als je schoon schip wil maken is dit een verstandige verkoop tegen de juiste prijs.
Sangaré is natuurlijk een topspeler die we het liefste behouden maar als je schoon schip wil maken is dit een verstandige verkoop tegen de juiste prijs.
- Standbeeld
- Mister PSV