We zoeken momenteel op linksbuiten, rechtsbuiten, spits en links/rechtsback. Als je op 5 posities niet 1 duurzame oplossing kunt vinden in de markt dan liggen we als club wel echt totaal op onze gat hoor. Ik snap best dat dit niet op alle posities mogelijk is maar geen enkele is weer een ander uiterste.Heruone wrote: ↑30 Jan 2023, 14:35 Oh, ik ben het eens met jullie [mention]Makaveli[/mention] en [mention]Armada[/mention]. Dat zou idealiter het ideale scenario zijn. Alleen ik vrees dat dat momenteel gewoon niet haalbaar/uitvoerbaar is door de markt. Maar ook dat is iets speculatiefs, wellicht dat Brands daar meer over gaat zeggen.
Transferwindow 2022-2023
-
- Meervoudig international
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Ze zijn bezig schoon schip te maken en dan ga je een 28 jarige met enige (beperkt, maar toch enige) marktwaarde verhuren in de hoop dat ze happen en dan haal je een 32 jarige voor het zelfde salaris op huurbasis voor 6 maanden. Dat zou totaal niet logisch zijn.
Laat dan Max het seizoen afmaken en kijk in de zomer maar wat je er voor krijgt. Dan heb je en meer tijd en je hebt een speler die al fit is, is en ingespeeld op de selectie. Niet dat hij dit seizoen wonderen verricht, maar dat gaan van Aanholt ook niet doen. En ik wil me best positief laten verrassen.
- Joenepsv
- Legende
Dit wordt een groot probleem inderdaad. Stewart zal zich nog wel eens achter de oren krabben. Die spelers zoeken we in de zomer opnieuw omdat het legertje huurlingen dan grotendeels zal vertrekken plus andere uitgaande transfers vervangen. Doordat er het afgelopen jaar verschrikkelijk slap is ingekocht zitten we in de zomer voor dat hele belangrijke seizoen in een complete metamorfose wat niet heel bevorderlijk is voor de automatismen en hiërarchie in je selectie.Makaveli wrote: ↑30 Jan 2023, 14:38We zoeken momenteel op linksbuiten, rechtsbuiten, spits en links/rechtsback. Als je op 5 posities niet 1 duurzame oplossing kunt vinden in de markt dan liggen we als club wel echt totaal op onze gat hoor. Ik snap best dat dit niet op alle posities mogelijk is maar geen enkele is weer een ander uiterste.Heruone wrote: ↑30 Jan 2023, 14:35 Oh, ik ben het eens met jullie [mention]Makaveli[/mention] en [mention]Armada[/mention]. Dat zou idealiter het ideale scenario zijn. Alleen ik vrees dat dat momenteel gewoon niet haalbaar/uitvoerbaar is door de markt. Maar ook dat is iets speculatiefs, wellicht dat Brands daar meer over gaat zeggen.
Wat mij deze winter vooral zorgen baart is het totale gebrek aan toekomstvisie en creativiteit. We komen simpelweg niet verder dan oude bekenden huren of de top 5 afbellen naar een "buitenkansje" wat in de praktijk meestal tegenvalt.
-
- Vedette
Azijndrinker!!!!!1!!1!Makaveli wrote: ↑30 Jan 2023, 14:38We zoeken momenteel op linksbuiten, rechtsbuiten, spits en links/rechtsback. Als je op 5 posities niet 1 duurzame oplossing kunt vinden in de markt dan liggen we als club wel echt totaal op onze gat hoor. Ik snap best dat dit niet op alle posities mogelijk is maar geen enkele is weer een ander uiterste.Heruone wrote: ↑30 Jan 2023, 14:35 Oh, ik ben het eens met jullie [mention]Makaveli[/mention] en [mention]Armada[/mention]. Dat zou idealiter het ideale scenario zijn. Alleen ik vrees dat dat momenteel gewoon niet haalbaar/uitvoerbaar is door de markt. Maar ook dat is iets speculatiefs, wellicht dat Brands daar meer over gaat zeggen.
-
- Regelmatige invaller
Helemaal mee eens. Max is echt geen wereldspeler, maar zal vast niet onderdoen voor een 32-jarige Van Aanholt die wedstrijdritme mist. Met de blessuregevoeligheid van Mauro, verhuur van Oppegard, ga je best een gok aan voor dit seizoen.Joenepsv wrote: ↑30 Jan 2023, 14:20 Als Max zelf weg wil kan ik er inkomen. Verder totaal niet. Als je niet zeker weet dat je hem definitief van de loonlijst kunt schrappen kun je hem toch net zo goed dat half jaartje aan zijn contract houden. Van Aanholt is echt geen upgrade t.o.v. van Max en komt hier ook niet voor een bos wortels en een stapel bakstenen voetballen. Bovendien heb je weer een wisseling in je toch al onrustige spelersgroep, Van Aanholt zal zich de speelstijl en de vastigheden eigen moeten maken. Ik vind het heel bijzonder allemaal en enkel te verklaren dat Toon en gladde John ons echt extreem slecht hebben achtergelaten. En ook bij deze transfer geen stap naar de toekomst. Weer een lapje genaaid op onze toch al grote lappendeken van huurlingen. Earnie krijgt een mooie bende in de schoot geworpen zo.
En wat is dan het voordeel? Wellicht een paar ton op salaris besparen dit half jaar en hopen dat Max zich dusdanig in de kijker speelt dat Frankfurt ze overhaalt.
Geen idee wat de voorwaarden zijn natuurlijk, maar eerdere huurperiodes met optie tot koop vanuit PSV biedt weinig hoop imo. Vanuit een onderhandelingspositie is het dan natuurlijk ruk. Frankfurt heeft echt wel door dat wij Max zijn salaris willen dumpen. Kan me voorstellen dat ze een optie afwijzen, PSV laat zweten, en eventueel later in de transferwindow terugkomen met een lagere transfersom.
Dat spelletje an sich is niet erg, maar kan er ook voor zorgen dat je pas weer heel laat in de window duidelijkheid hebt over budget en salarishuis.
Kortom, ik hoop dat er gunstigere voorwaarden zijn dan wat er nu openbaar is. Anders snap ik hier weinig van.
- Hatseflats
- Vedette
Kunnen we kappen met het gespui over 'het beleid'? Het is zoals het is. Het is puinruimen nu door het falen van afgelopen jaren. Zie het dan als een positief iets!
Sta gewoon achter PSV. Dit gejammer heeft niemand hier iets aan en al zeker PSV niet, want die luisteren toch niet naar jullie ook al hebben jullie heel veel meer kennis van zaken!
Sta gewoon achter PSV. Dit gejammer heeft niemand hier iets aan en al zeker PSV niet, want die luisteren toch niet naar jullie ook al hebben jullie heel veel meer kennis van zaken!
-
- Vedette
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:
Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva
Normaliter zijn van deze 5 er 3 basisspeler, 1 is 1e backup. 1 is nutteloos.
Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard
Alleen die laatste 2 zijn mogelijk nog ooit PSV materiaal.
Wat een zooi.
Philips Spelers Verhuur
Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva
Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard
Wat een zooi.
Philips Spelers Verhuur
-
- Moderator
Vraagje uit nieuwsgierigheid, wie zijn jouw 3 basisspelers bij de gehuurde spelers? Ik kom niet verder dan Hazard en Branthwaite. Fabio heeft Luuk voor zich, Van Aanholt heeft Mauro voor zich en Savio speelt geen enkele rol van betekenis. Of mis ik iets?Mr. Spock wrote: ↑30 Jan 2023, 15:00 Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:
Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva
Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard
Wat een zooi.
Philips Spelers Verhuur
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Het kan zo zijn dat Mauro door het aantrekken van van Aanholt verhuist naar de rechterflank.Jwoeloe wrote: ↑30 Jan 2023, 15:06Vraagje uit nieuwsgierigheid, wie zijn jouw 3 basisspelers bij de gehuurde spelers? Ik kom niet verder dan Hazard en Branthwaite. Fabio heeft Luuk voor zich, Van Aanholt heeft Mauro voor zich en Savio speelt geen enkele rol van betekenis. Of mis ik iets?Mr. Spock wrote: ↑30 Jan 2023, 15:00 Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:
Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva
Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard
Wat een zooi.
Philips Spelers Verhuur
-
- International
- Trixm
- Vedette
Dat PSV op zijn gag ligt hoeft toch niet continu benoemd te worden? Dat is inmiddels we duidelijk. Een aantal huurspelers is nu noodzakelijk kwaad.
Volgend jaar met 5/6 gerichte aankopen doe je zomaar mee om de titel. Dat bewijst feyenoord dit jaar weer. Op dit moment ligt er geen ploeg mijlenver voor.
Volgend jaar met 5/6 gerichte aankopen doe je zomaar mee om de titel. Dat bewijst feyenoord dit jaar weer. Op dit moment ligt er geen ploeg mijlenver voor.
Saibari is underrated.
-
- Meervoudig international
Gaat niet gebeuren denk ik. PSV zal hem niet ontslaan, na dit rommelige seizoen en zelf zie ik hem ook niet zomaar opgeven.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jan 2023, 14:31 Voor mij een zekerheidje. Is het niet gedurende het seizoen dan is het wel direct na het seizoen. Dan komt hij zelf met het nieuws dat hij het onderschat heeft en het niet kan. Net zoals Van Basten.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Van Aanholt heeft Mauro voor zich, maar aangezien Mauro vaker geblesseerd en geschorst is dan speelklaar zou PvA zomaar basisklant kunnen zijn. Of inderdaad -zoals hierboven aangegeven wordt-: Mauro rechtsback.Jwoeloe wrote: ↑30 Jan 2023, 15:06Vraagje uit nieuwsgierigheid, wie zijn jouw 3 basisspelers bij de gehuurde spelers? Ik kom niet verder dan Hazard en Branthwaite. Fabio heeft Luuk voor zich, Van Aanholt heeft Mauro voor zich en Savio speelt geen enkele rol van betekenis. Of mis ik iets?Mr. Spock wrote: ↑30 Jan 2023, 15:00 Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:
Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva
Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard
Wat een zooi.
Philips Spelers Verhuur
- Ardbeg
- Mister PSV
Dit jaar ook gewoon hoor.Trixm wrote: ↑30 Jan 2023, 15:12 Dat PSV op zijn gag ligt hoeft toch niet continu benoemd te worden? Dat is inmiddels we duidelijk. Een aantal huurspelers is nu noodzakelijk kwaad.
- Juancho
- Mister PSV
Nee dat is totaal wat anders in mijn beleving.Rickskeg wrote: ↑30 Jan 2023, 14:04Is dat het probleem toch ook met gekochte spelers? Na 2 jaar zijn de meeste al weer wegJuancho wrote: ↑30 Jan 2023, 13:57 PvA dus op huurbasis? Who's next? Januzai en/of Hazard op huurbasis? PSV wordt al snel niet meer het PSV waar je je graag mee identificeert met al die huurlingen. Begint akelig op Vitesse te lijken zo. Not my cup of tea. Heb weinig met huurspelers die hier ff kort komen ballen en dan weer weg zijn. Ik vind dat PSV ten aller tijde groter moet zijn dan dat. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Trixm
- Vedette
Ik denk dat die kans minder dan 5% is. Matig spel, een fc Utrecht verdediging en een gemankeerde aanval dat ingespeeld moet raken.Ardbeg wrote: ↑30 Jan 2023, 15:21Dit jaar ook gewoon hoor.Trixm wrote: ↑30 Jan 2023, 15:12 Dat PSV op zijn gag ligt hoeft toch niet continu benoemd te worden? Dat is inmiddels we duidelijk. Een aantal huurspelers is nu noodzakelijk kwaad.
Saibari is underrated.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-