Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 30 Jan 2023, 14:35 Oh, ik ben het eens met jullie [mention]Makaveli[/mention] en [mention]Armada[/mention]. Dat zou idealiter het ideale scenario zijn. Alleen ik vrees dat dat momenteel gewoon niet haalbaar/uitvoerbaar is door de markt. Maar ook dat is iets speculatiefs, wellicht dat Brands daar meer over gaat zeggen.
We zoeken momenteel op linksbuiten, rechtsbuiten, spits en links/rechtsback. Als je op 5 posities niet 1 duurzame oplossing kunt vinden in de markt dan liggen we als club wel echt totaal op onze gat hoor. Ik snap best dat dit niet op alle posities mogelijk is maar geen enkele is weer een ander uiterste.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benieuwd wat we nog allemaal gaan halen en wat het verhaal gaat zijn van Brands en wat de toekomst brengt in de zomer, en als het scenario Conference League betreft wat dan ons budget is :tear:
Kevinhoz87
Ballenjongen
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2021, 08:45
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 30 Jan 2023, 14:13 Je kan je druk gaan zitten maken om de financiële constructie, maar je hebt als supporter enkel te maken met het feit dat ze het shirt gaat aantrekken en voor de club gaan strijden.
Ze zijn bezig schoon schip te maken en dan ga je een 28 jarige met enige (beperkt, maar toch enige) marktwaarde verhuren in de hoop dat ze happen en dan haal je een 32 jarige voor het zelfde salaris op huurbasis voor 6 maanden. Dat zou totaal niet logisch zijn.

Laat dan Max het seizoen afmaken en kijk in de zomer maar wat je er voor krijgt. Dan heb je en meer tijd en je hebt een speler die al fit is, is en ingespeeld op de selectie. Niet dat hij dit seizoen wonderen verricht, maar dat gaan van Aanholt ook niet doen. En ik wil me best positief laten verrassen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Makaveli wrote: 30 Jan 2023, 14:38
Heruone wrote: 30 Jan 2023, 14:35 Oh, ik ben het eens met jullie [mention]Makaveli[/mention] en [mention]Armada[/mention]. Dat zou idealiter het ideale scenario zijn. Alleen ik vrees dat dat momenteel gewoon niet haalbaar/uitvoerbaar is door de markt. Maar ook dat is iets speculatiefs, wellicht dat Brands daar meer over gaat zeggen.
We zoeken momenteel op linksbuiten, rechtsbuiten, spits en links/rechtsback. Als je op 5 posities niet 1 duurzame oplossing kunt vinden in de markt dan liggen we als club wel echt totaal op onze gat hoor. Ik snap best dat dit niet op alle posities mogelijk is maar geen enkele is weer een ander uiterste.
Dit wordt een groot probleem inderdaad. Stewart zal zich nog wel eens achter de oren krabben. Die spelers zoeken we in de zomer opnieuw omdat het legertje huurlingen dan grotendeels zal vertrekken plus andere uitgaande transfers vervangen. Doordat er het afgelopen jaar verschrikkelijk slap is ingekocht zitten we in de zomer voor dat hele belangrijke seizoen in een complete metamorfose wat niet heel bevorderlijk is voor de automatismen en hiërarchie in je selectie.

Wat mij deze winter vooral zorgen baart is het totale gebrek aan toekomstvisie en creativiteit. We komen simpelweg niet verder dan oude bekenden huren of de top 5 afbellen naar een "buitenkansje" wat in de praktijk meestal tegenvalt.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Makaveli wrote: 30 Jan 2023, 14:38
Heruone wrote: 30 Jan 2023, 14:35 Oh, ik ben het eens met jullie [mention]Makaveli[/mention] en [mention]Armada[/mention]. Dat zou idealiter het ideale scenario zijn. Alleen ik vrees dat dat momenteel gewoon niet haalbaar/uitvoerbaar is door de markt. Maar ook dat is iets speculatiefs, wellicht dat Brands daar meer over gaat zeggen.
We zoeken momenteel op linksbuiten, rechtsbuiten, spits en links/rechtsback. Als je op 5 posities niet 1 duurzame oplossing kunt vinden in de markt dan liggen we als club wel echt totaal op onze gat hoor. Ik snap best dat dit niet op alle posities mogelijk is maar geen enkele is weer een ander uiterste.
Azijndrinker!!!!!1!!1!
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 30 Jan 2023, 14:20 Als Max zelf weg wil kan ik er inkomen. Verder totaal niet. Als je niet zeker weet dat je hem definitief van de loonlijst kunt schrappen kun je hem toch net zo goed dat half jaartje aan zijn contract houden. Van Aanholt is echt geen upgrade t.o.v. van Max en komt hier ook niet voor een bos wortels en een stapel bakstenen voetballen. Bovendien heb je weer een wisseling in je toch al onrustige spelersgroep, Van Aanholt zal zich de speelstijl en de vastigheden eigen moeten maken. Ik vind het heel bijzonder allemaal en enkel te verklaren dat Toon en gladde John ons echt extreem slecht hebben achtergelaten. En ook bij deze transfer geen stap naar de toekomst. Weer een lapje genaaid op onze toch al grote lappendeken van huurlingen. Earnie krijgt een mooie bende in de schoot geworpen zo.
Helemaal mee eens. Max is echt geen wereldspeler, maar zal vast niet onderdoen voor een 32-jarige Van Aanholt die wedstrijdritme mist. Met de blessuregevoeligheid van Mauro, verhuur van Oppegard, ga je best een gok aan voor dit seizoen.
En wat is dan het voordeel? Wellicht een paar ton op salaris besparen dit half jaar en hopen dat Max zich dusdanig in de kijker speelt dat Frankfurt ze overhaalt.

Geen idee wat de voorwaarden zijn natuurlijk, maar eerdere huurperiodes met optie tot koop vanuit PSV biedt weinig hoop imo. Vanuit een onderhandelingspositie is het dan natuurlijk ruk. Frankfurt heeft echt wel door dat wij Max zijn salaris willen dumpen. Kan me voorstellen dat ze een optie afwijzen, PSV laat zweten, en eventueel later in de transferwindow terugkomen met een lagere transfersom.
Dat spelletje an sich is niet erg, maar kan er ook voor zorgen dat je pas weer heel laat in de window duidelijkheid hebt over budget en salarishuis.

Kortom, ik hoop dat er gunstigere voorwaarden zijn dan wat er nu openbaar is. Anders snap ik hier weinig van.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we kappen met het gespui over 'het beleid'? Het is zoals het is. Het is puinruimen nu door het falen van afgelopen jaren. Zie het dan als een positief iets!

Sta gewoon achter PSV. Dit gejammer heeft niemand hier iets aan en al zeker PSV niet, want die luisteren toch niet naar jullie ook al hebben jullie heel veel meer kennis van zaken! :lol:
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iemand op Twitter heeft een handig stroomdiagram:
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:

Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva

Normaliter zijn van deze 5 er 3 basisspeler, 1 is 1e backup. 1 is nutteloos.

Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard

Alleen die laatste 2 zijn mogelijk nog ooit PSV materiaal.

Wat een zooi.

Philips Spelers Verhuur
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 30 Jan 2023, 15:00 Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:

Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva

Normaliter zijn van deze 5 er 3 basisspeler, 1 is 1e backup. 1 is nutteloos.

Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard

Alleen die laatste 2 zijn mogelijk nog ooit PSV materiaal.

Wat een zooi.

Philips Spelers Verhuur
Vraagje uit nieuwsgierigheid, wie zijn jouw 3 basisspelers bij de gehuurde spelers? Ik kom niet verder dan Hazard en Branthwaite. Fabio heeft Luuk voor zich, Van Aanholt heeft Mauro voor zich en Savio speelt geen enkele rol van betekenis. Of mis ik iets? :D
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 30 Jan 2023, 15:06
Mr. Spock wrote: 30 Jan 2023, 15:00 Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:

Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva

Normaliter zijn van deze 5 er 3 basisspeler, 1 is 1e backup. 1 is nutteloos.

Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard

Alleen die laatste 2 zijn mogelijk nog ooit PSV materiaal.

Wat een zooi.

Philips Spelers Verhuur
Vraagje uit nieuwsgierigheid, wie zijn jouw 3 basisspelers bij de gehuurde spelers? Ik kom niet verder dan Hazard en Branthwaite. Fabio heeft Luuk voor zich, Van Aanholt heeft Mauro voor zich en Savio speelt geen enkele rol van betekenis. Of mis ik iets? :D
Het kan zo zijn dat Mauro door het aantrekken van van Aanholt verhuist naar de rechterflank.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat we weinig doen op de transfermarkt doet me denken aan die speler van Fiji waar we 12 jaar geleden ofso aan werden gelinkt. Omdat er toen ook altijd niets mogelijk was, werden we volgens mij expres aan die speler gelinkt :lol: .
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat PSV op zijn gag ligt hoeft toch niet continu benoemd te worden? Dat is inmiddels we duidelijk. Een aantal huurspelers is nu noodzakelijk kwaad.

Volgend jaar met 5/6 gerichte aankopen doe je zomaar mee om de titel. Dat bewijst feyenoord dit jaar weer. Op dit moment ligt er geen ploeg mijlenver voor.
Saibari is underrated.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2023, 14:31 Voor mij een zekerheidje. Is het niet gedurende het seizoen dan is het wel direct na het seizoen. Dan komt hij zelf met het nieuws dat hij het onderschat heeft en het niet kan. Net zoals Van Basten.
Gaat niet gebeuren denk ik. PSV zal hem niet ontslaan, na dit rommelige seizoen en zelf zie ik hem ook niet zomaar opgeven.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 30 Jan 2023, 15:06
Mr. Spock wrote: 30 Jan 2023, 15:00 Ervanuitgaande dat Hazard nog komt:

Huur
Hazard
Savio
Branthwait
van Aanholt
Silva

Normaliter zijn van deze 5 er 3 basisspeler, 1 is 1e backup. 1 is nutteloos.

Verhuurd
Vertessen
Romero
Max
Baumgartl
Sambo
Oppegard

Alleen die laatste 2 zijn mogelijk nog ooit PSV materiaal.

Wat een zooi.

Philips Spelers Verhuur
Vraagje uit nieuwsgierigheid, wie zijn jouw 3 basisspelers bij de gehuurde spelers? Ik kom niet verder dan Hazard en Branthwaite. Fabio heeft Luuk voor zich, Van Aanholt heeft Mauro voor zich en Savio speelt geen enkele rol van betekenis. Of mis ik iets? :D
Van Aanholt heeft Mauro voor zich, maar aangezien Mauro vaker geblesseerd en geschorst is dan speelklaar zou PvA zomaar basisklant kunnen zijn. Of inderdaad -zoals hierboven aangegeven wordt-: Mauro rechtsback.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 30 Jan 2023, 15:12 Dat PSV op zijn gag ligt hoeft toch niet continu benoemd te worden? Dat is inmiddels we duidelijk. Een aantal huurspelers is nu noodzakelijk kwaad.

Volgend jaar met 5/6 gerichte aankopen doe je zomaar mee om de titel. Dat bewijst feyenoord dit jaar weer. Op dit moment ligt er geen ploeg mijlenver voor.
Dit jaar ook gewoon hoor.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rickskeg wrote: 30 Jan 2023, 14:04
Juancho wrote: 30 Jan 2023, 13:57 PvA dus op huurbasis? Who's next? Januzai en/of Hazard op huurbasis? PSV wordt al snel niet meer het PSV waar je je graag mee identificeert met al die huurlingen. Begint akelig op Vitesse te lijken zo. Not my cup of tea. Heb weinig met huurspelers die hier ff kort komen ballen en dan weer weg zijn. Ik vind dat PSV ten aller tijde groter moet zijn dan dat. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Is dat het probleem toch ook met gekochte spelers? Na 2 jaar zijn de meeste al weer weg
Nee dat is totaal wat anders in mijn beleving.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Jan 2023, 15:21
Trixm wrote: 30 Jan 2023, 15:12 Dat PSV op zijn gag ligt hoeft toch niet continu benoemd te worden? Dat is inmiddels we duidelijk. Een aantal huurspelers is nu noodzakelijk kwaad.

Volgend jaar met 5/6 gerichte aankopen doe je zomaar mee om de titel. Dat bewijst feyenoord dit jaar weer. Op dit moment ligt er geen ploeg mijlenver voor.
Dit jaar ook gewoon hoor.
Ik denk dat die kans minder dan 5% is. Matig spel, een fc Utrecht verdediging en een gemankeerde aanval dat ingespeeld moet raken.
Saibari is underrated.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Max weg is goed te snappen. Voegt weinig meer tie. Best vaak een zwakke schakel in 433. Contract loopt ook niet lang meer. Van Aanholt ook geen topper maar per saldo gaan we er iets op vooruit.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Max weg is een zegen! Wat stond die vaak verkeerd zeg, aanvallend veel te diep en verdedigend te laat terug en te zwak.
Van Aanholt kan toch haast niet een verslechtering zijn?
En is waarschijnlijk ook goedkoper nu.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 30 Jan 2023, 15:24
Ardbeg wrote: 30 Jan 2023, 15:21

Dit jaar ook gewoon hoor.
Ik denk dat die kans minder dan 5% is. Matig spel, een fc Utrecht verdediging en een gemankeerde aanval dat ingespeeld moet raken.
Ja oke, genoeg over ajax. Maar wat denk je van onze kansen? :nerd:
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aad is niet positief over Hazard, dan weten we wel genoeg of niet?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb het gevoel dat veel afhankelijk is van de huur van Elanga.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thoresen wrote: 30 Jan 2023, 15:32 Aad is niet positief over Hazard, dan weten we wel genoeg of niet?
NU ONMIDDELIJK HALEN DIE HANDEL!!! :mrgreen: :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thoresen wrote: 30 Jan 2023, 15:32 Aad is niet positief over Hazard, dan weten we wel genoeg of niet?
Jep, halen. Die speelt de pannen van het dak zonder te trainen al! Direct opstellen tegen Feyenoord.
Locked