Ok, excuseer mij op een stukje haalbaarheid/kwaliteit bij een individueel geval. Ik ga een poging doen, ik gebruik even transfermarkt data:Heruone wrote: ↑30 Jan 2023, 14:29Daar kan ik helemaal inkomen. Zeker met dat laatste ben ik het eens. Maar als je nu kijkt naar de spelers en naar de markt, wie zou je nu evt. al kunnen halen voor een marktconforme prijs? V. Ewijk noemen wij hier vaak, maar als je daar nu echt daadwerkelijk 10 miljoen op moet stuk slaan, kan je beter wachten tot de zomer waarin hij waarschijnlijk goedkoper is. Zelfde geldt voor Zerrouki die we hier vaak noemen. Tsygankov was niet voor niets ook zo relatief duur. Ik denk dat bovendien Z-Amerikaanse transfers lastig zijn, want daar heb je gewoon veel voorwerk voor nodig.Armada wrote: ↑30 Jan 2023, 14:24
Je weet dat ik er ietsje anders in zit. Ik kan bepaalde zaken nu begrijpen, ik vind overigens wel dat te zwaar wordt aangezet dat 'die nieuwe TD' die ruimte moet hebben om echt te gaan bouwen.
Dat bouwen kan (deels) ook prima nu gebeuren, dan huur je er van mijn part twee maar koop je er ook minimaal eentje. Niet kopen om te kopen hoor, gewoon om jongens ook in te laten passen.
Ikzelf vind in de zomer 6/7 versterkingen halen geen goed idee, in die zin... als je er nu ook al een/twee kunt halen.
Het is gewoon nu even lappen. Waarbij het fijn zou zijn als je bijv. zo'n Hazard kan huren met lage koopoptie. Dan verzeker je jezelf iig indirect wel al op een mogelijke aanwinst voor van de zomer.
Ola Brynhildsen (3m) - flankspeler
Ernest Nuamah (1.5m) - flankspeler
Jarrad Branthwaite (7m) - centrale verdediger
Casper Widell (900k) - centrale verdediger
Sivert Mannsverk (4.5m) - centrale (verdedigende) middenvelder
Amadou Dante (2.5m) - Linksback
Muhammed-Cham Saracevic (4m) - Centrale middenvelder
Talent pool:
Roony Bardghji - (2m) - Rechtsbuiten
Noah Sadiki (1.5m) - Rechtsback
Lucas Bergval (800k) - Centrale middenvelder
En voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat dit de kern van je elftal moet zijn. Het gaat hier om jongens met kwaliteit en talent, die je haalt om door te groeien. Een is beter direct inzetbaar dan de ander.