Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 30 Jan 2023, 16:13
Heruone wrote: 30 Jan 2023, 14:29

Daar kan ik helemaal inkomen. Zeker met dat laatste ben ik het eens. Maar als je nu kijkt naar de spelers en naar de markt, wie zou je nu evt. al kunnen halen voor een marktconforme prijs? V. Ewijk noemen wij hier vaak, maar als je daar nu echt daadwerkelijk 10 miljoen op moet stuk slaan, kan je beter wachten tot de zomer waarin hij waarschijnlijk goedkoper is. Zelfde geldt voor Zerrouki die we hier vaak noemen. Tsygankov was niet voor niets ook zo relatief duur. Ik denk dat bovendien Z-Amerikaanse transfers lastig zijn, want daar heb je gewoon veel voorwerk voor nodig.

Het is gewoon nu even lappen. Waarbij het fijn zou zijn als je bijv. zo'n Hazard kan huren met lage koopoptie. Dan verzeker je jezelf iig indirect wel al op een mogelijke aanwinst voor van de zomer.
Ok, excuseer mij op een stukje haalbaarheid/kwaliteit bij een individueel geval. Ik ga een poging doen, ik gebruik even transfermarkt data:

Ola Brynhildsen (3m) - flankspeler
Ernest Nuamah (1.5m) - flankspeler
Jarrad Branthwaite (7m) - centrale verdediger
Casper Widell (900k) - centrale verdediger
Sivert Mannsverk (4.5m) - centrale (verdedigende) middenvelder
Amadou Dante (2.5m) - Linksback
Muhammed-Cham Saracevic (4m) - Centrale middenvelder

Talent pool:

Roony Bardghji - (2m) - Rechtsbuiten
Noah Sadiki (1.5m) - Rechtsback
Lucas Bergval (800k) - Centrale middenvelder

En voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat dit de kern van je elftal moet zijn. Het gaat hier om jongens met kwaliteit en talent, die je haalt om door te groeien. Een is beter direct inzetbaar dan de ander.
Hele mooie bijdrage en deel ook het achterliggende idee. Wanneer het halen van een routinier die ver boven het niveau van zijn jongere concurrent uitstijgt geen haalbare kaart is - de Ramalho's, Van Aanholts van deze wereld - kun je beter inzetten op jongere spelers die dat niveau al hebben, kunnen bereiken of vrijwel zeker zullen ontgroeien. Ik vind dat je met deze selectie een mooie verzameling voorbeelden hebt waarmee je duidelijk maakt dat je het geld echt niet koning te rijk hoeft te spenderen om een bestendige ploeg op de been te krijgen. Moest de meeste namen even checken op TM, maar logisch dat je hierbij uitkomt. Zou hier zelf nog aan toevoegen:

Zan Celar (1,5m) - Spits
Antony Roualt (6m) - Centrale verdediger
Gustav Isaksen (5m) - Rechtsbuiten
Taylor Booth (1,5m) - Centrale middenvelder
Valentin Barco (1,5m) - Linksback
Oscar Dorley (1,5m) Linksback
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Jan 2023, 17:00
Armada wrote: 30 Jan 2023, 16:13

Ok, excuseer mij op een stukje haalbaarheid/kwaliteit bij een individueel geval. Ik ga een poging doen, ik gebruik even transfermarkt data:

Ola Brynhildsen (3m) - flankspeler
Ernest Nuamah (1.5m) - flankspeler
Jarrad Branthwaite (7m) - centrale verdediger
Casper Widell (900k) - centrale verdediger
Sivert Mannsverk (4.5m) - centrale (verdedigende) middenvelder
Amadou Dante (2.5m) - Linksback
Muhammed-Cham Saracevic (4m) - Centrale middenvelder

Talent pool:

Roony Bardghji - (2m) - Rechtsbuiten
Noah Sadiki (1.5m) - Rechtsback
Lucas Bergval (800k) - Centrale middenvelder

En voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat dit de kern van je elftal moet zijn. Het gaat hier om jongens met kwaliteit en talent, die je haalt om door te groeien. Een is beter direct inzetbaar dan de ander.
Hele mooie bijdrage en deel ook het achterliggende idee. Wanneer het halen van een routinier die ver boven het niveau van zijn jongere concurrent uitstijgt geen haalbare kaart is - de Ramalho's, Van Aanholts van deze wereld - kun je beter inzetten op jongere spelers die dat niveau al hebben, kunnen bereiken of vrijwel zeker zullen ontgroeien. Ik vind dat je met deze selectie een mooie verzameling voorbeelden hebt waarmee je duidelijk maakt dat je het geld echt niet koning te rijk hoeft te spenderen om een bestendige ploeg op de been te krijgen. Moest de meeste namen even checken op TM, maar logisch dat je hierbij uitkomt. Zou hier zelf nog aan toevoegen:

Zan Celar (1,5m) - Spits
Antony Roualt (6m) - Centrale verdediger
Gustav Isaksen (5m) - Rechtsbuiten
Taylor Booth (1,5m) - Centrale middenvelder
Valentin Barco (1,5m) - Linksback
Oscar Dorley (1,5m) Linksback
Maar wat ik me dan afvraag is hoe realistisch het is dat je die speleres voor die prijs kan halen. Natuurlijk zit je ook nog met de vraag of een speler überhaupt interesse heeft maar dat weten we nooit. Maar bijvoorbeeld de wat grotere talenten met een grotere waarde, wie weet vraagt een club wel wat wij voor Madueke vroegen bijvoorbeeld. Wat doe je met Branthwaite als Everton 15 miljoen vraagt? Wat doe je met Mannsverk als zijn club ineens 10 miljoen wil? Wat doe je met Booth als Utrecht alleen met 10 miljoen genoegen neemt? Etc.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Het spel is op de wagen!

Heeft PSG eigenlijk al een linksbenige rechter aanvaller? :tongue
Last edited by Het Kanon on 30 Jan 2023, 17:19, edited 1 time in total.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSG gaat bieden op Bakayoko. Voor meer dan 10 M verkopen imo.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hahaha waaaaat
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat is dit allemaal joh haha.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat stoppen die gekke fransen allemaal voor drugs in hun baguettes. Sjezus :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 30 Jan 2023, 17:18 PSG gaat bieden op Bakayoko. Voor meer dan 10 M verkopen imo.
Onder de 20 niks accepteren. Jongen is pas 19? Zit nog heel veel rek in.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat L'Equipe geeft vreemde cijfers rondom wedstrijden, maar zitten er in Frankrijk qua transfers toch maar zelden naast.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoezo ‘bereid je een bod voor’ ? Je doet toch gewoon een bod? Anyway tegen een goede prijs ca. 10 miljoen verkopen.
Koekoek!
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eintracht offenbar mit Mini-Kaufpflicht für Max

Philipp Max steht angeblich vor einem Wechsel von der PSV Eindhoven zu Eintracht Frankfurt. Für den Linksverteidiger muss der Bundesligist nach Ablauf der Leihe offenbar nur eine kleine Ablösesumme stemmen.

Laut eines Berichts der Bild-Zeitung steht Philipp Max vor einer Rückkehr in die Bundesliga. Der ehemalige Linksverteidiger des FC Augsburg werde noch am Montag den Medizincheck bei Eintracht Frankfurt absolvieren und bis Saisonende an die Hessen ausgeliehen. Lediglich Details seien zu klären.

Eintracht offenbar mit Kaufpflicht

Dem Boulevardblatt zufolge soll Max über die Saison hinaus in Frankfurt bleiben. Demnach sollen beide Vereine eine Kaufpflicht in Höhe von unter zwei Millionen Euro ausgehandelt haben. Im Sommer 2020 zahlte die PSV noch 7,7 Millionen Euro für Max, der laut Sport1 zu den Spitzenverdienern in Eindhoven zählt - für den Wechsel zur Eintracht werde er allerdings auf einen Teil des Salärs verzichten, so die Bild-Zeitung.
Een verplichte koopoptie van minder dan 2 miljoen. :weird:
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 30 Jan 2023, 17:21
Tovast wrote: 30 Jan 2023, 17:18 PSG gaat bieden op Bakayoko. Voor meer dan 10 M verkopen imo.
Onder de 20 niks accepteren. Jongen is pas 19? Zit nog heel veel rek in.
20?! Die jongen heeft werkelijk nog niets laten zien op het hoogste niveau. Gewoon verkopen, al is het ergste nog dat daar dan waarschijnlijk wederom geen vervanger voor komt.
Koekoek!
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zorgwekkende berichten. Aad vindt dat PSV er met PvA op vooruitgaat tov Max.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eigenlijk is de verkoopsom dan de huursom plus de 2 miljoen aan verkoop. Heeft nog een anderhalf jarig contract en is eind twintig. PSV betaalde vergelijkbare bedragen aan Ramalho en Luuk de Jong. Het gaat er vooral om dat PSV van zijn salaris af is. Steeds meer spelers waar de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed was zijn aan het vertrekken.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van deze Bakayoko-PSG saga krijg ik nogal Bergwijn-Torino vibes. Achteraf maar goed dat we hem toen hebben gehouden, want het gros van het forum wilde hem toen ook voor 10 miljoen naar Italie brengen…
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We sturen 2e seizoenshelft gewoon Jong PSV het veld op. We houden niemand meer over. :lol:

Alles vanaf 10 voor Bakayoko is blind pakken.
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 30 Jan 2023, 17:28 Eigenlijk is de verkoopsom dan de huursom plus de 2 miljoen aan verkoop. Heeft nog een anderhalf jarig contract en is eind twintig. PSV betaalde vergelijkbare bedragen aan Ramalho en Luuk de Jong. Het gaat er vooral om dat PSV van zijn salaris af is. Steeds meer spelers waar de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed was zijn aan het vertrekken.
Juist.

Mede mogelijk gemaakt door Gerbrands, de Jong en de RvC.

Het is weer eens ouderwets schoon schip maken binnen de club..
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat ga je vragen voor zo'n jongen? Het is een groot talent, maar het lijkt er nog niet echt uit te komen. Maar heeft wel de potentie om de volgende cashcow te worden. Wat is verstandig? 15+? 20+? 10+?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bruneau wrote: 30 Jan 2023, 17:31 Wat ga je vragen voor zo'n jongen? Het is een groot talent, maar het lijkt er nog niet echt uit te komen. Maar heeft wel de potentie om de volgende cashcow te worden. Wat is verstandig? 15+? 20+? 10+?
Ik zou hem pas bij 25+ laten gaan.
Onrealistisch waarschijnlijk, maar we kunnen echt niet nog een buitenspeler verpatsen zonder vervanger..
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die zal wel gaan want je gaat geen bod voorbereiden als je al weet dat het kansloos is. Ze zullen dus wel geïnformeerd hebben bij zowel de speler als PSV of er interesse voor een overstap is.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 30 Jan 2023, 17:28 Eigenlijk is de verkoopsom dan de huursom plus de 2 miljoen aan verkoop. Heeft nog een anderhalf jarig contract en is eind twintig. PSV betaalde vergelijkbare bedragen aan Ramalho en Luuk de Jong. Het gaat er vooral om dat PSV van zijn salaris af is. Steeds meer spelers waar de prijs/kwaliteitsverhouding niet goed was zijn aan het vertrekken.
Het is inderdaad gewoon puinruimen en pakken wat je nog pakken kan. Verwacht dat in de zomer ook spelers als Ramalho, Drommel en zelfs El Ghazi bij een enigzins redelijk bod mogen vertrekken.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan moeten we nog 3 buitenspelers halen.. hoe dan
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 30 Jan 2023, 17:32
Bruneau wrote: 30 Jan 2023, 17:31 Wat ga je vragen voor zo'n jongen? Het is een groot talent, maar het lijkt er nog niet echt uit te komen. Maar heeft wel de potentie om de volgende cashcow te worden. Wat is verstandig? 15+? 20+? 10+?
Ik zou hem pas bij 25+ laten gaan.
Onrealistisch waarschijnlijk, maar we kunnen echt niet nog een buitenspeler verpatsen zonder vervanger..
DO YOU THINK?!?
Locked