Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
loginnaam
Internationale topspeler

Mag van mij voor 1 miljoen vast bedrag weg.

+ add-on van 50 miljoen als ze in de komende 3 transferperiodes nog een speler hier weghalen :mrgreen:
Trixm
Vedette

Bakayoko voor een stevig bedrag zou een droom zijn.
Saibari is underrated.
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Baka is een one trick pony. Jeugdigheid spat er van af, maar het is niet goed genoeg voor PSV 1. Als er een serieus bod komt, zou ik altijd happen.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

7 mil zou ik eisen en doorverkoop percentage van 25%
Sanga are u dead ???? NO MAN!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Tjah wat is een stevig bedrag? Ik denk dat je met 5 miljoen ook geen nee kunt zeggen. Maar, daar komt ie weer, ik zou het pas doen als je een vervanger klaar hebt staan. En dan het liefst geen huur speler maar een talentvolle jongen die er wel kan staan.
040-076
Meervoudig international

Ik denk dat die Babadi even goed insop het moment, als paris een mooi bedrag bied gewoon kijken of je er wat terug van kan kopen.
Marcel for president!
AddoCultheld
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 17:59 Tjah wat is een stevig bedrag? Ik denk dat je met 5 miljoen ook geen nee kunt zeggen. Maar, daar komt ie weer, ik zou het pas doen als je een vervanger klaar hebt staan. En dan het liefst geen huur speler maar een talentvolle jongen die er wel kan staan.
5 miljoen? Hoezo ga je een jeugdspeler(vleugelaanvaller) die in de selectie zit midden in de winter voor 5 miljoen verkopen. Maar goed dat jij de plaats van John niet hebt ingenomen.
5 miljoen is die jongen nu al waard.
11 Tinus
Legende

AddoCultheld wrote: 30 Jan 2023, 18:01
11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 17:59 Tjah wat is een stevig bedrag? Ik denk dat je met 5 miljoen ook geen nee kunt zeggen. Maar, daar komt ie weer, ik zou het pas doen als je een vervanger klaar hebt staan. En dan het liefst geen huur speler maar een talentvolle jongen die er wel kan staan.
5 miljoen? Hoezo ga je een jeugdspeler(vleugelaanvaller) die in de selectie zit midden in de winter voor 5 miljoen verkopen. Maar goed dat jij de plaats van John niet hebt ingenomen.
Mijn god, die jongen speelt El Ghazi niet eens uit de basis, hoezo ben je dan 5 miljoen waard? Hij moest zelfs Saibari voor zich dulden en nu waarschijnlijk een huurspeler + Fabio + Saibari. Als Bakayoko zo goed zou zijn dan zouden we dat hier op het forum ook hebben gevonden vóór PSG met een bod komt.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 18:03

Mijn god, die jongen speelt El Ghazi niet eens uit de basis, hoezo ben je dan 5 miljoen waard? Hij moest zelfs Saibari voor zich dulden en nu waarschijnlijk een huurspeler + Fabio + Saibari. Als Bakayoko zo goed zou zijn dan zouden we dat hier op het forum ook hebben gevonden vóór PSG met een bod komt.
Je kunt ook X betalen omdat je de potentie ziet? Natuurlijk moeilijk inschatten enz. enz.
ruuddevil
Legende

Altijd al gezegd dat die jongen niet zo slecht is als hier wordt beweerd. Als PSG je wilt kopen dan kan je wat.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Een toptalent dat in de selectie zit, speeltijd krijgt en het in die minuten prima doet is 5 miljoen waard als je bij PSV zit. Daarnaast heeft hij nog een heel lang contract en heeft hij de kwaliteiten om door te groeien. Daarnaast komen zij in de winterperiode en daarbij ook nog dat we geen aanvallers meer over hebben maakt dat je makkelijk hoog in de boom kan gaan zitten.

Take it or leave it.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Pfoe, dat is wel schrikken hoor. Ik ben wel benieuwd of Messi, Mbappe of toch Neymar kind van de rekening gaat worden…
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Wel mooi al die bedragen hier en ik wil de sfeer niet verpesten maar ik verwacht eerder een bod van rond de 3miljoen.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
11 Tinus
Legende

psvgouda wrote: 30 Jan 2023, 18:07

Je kunt ook X betalen omdat je de potentie ziet? Natuurlijk moeilijk inschatten enz. enz.
Eens hoor, je moet altijd naar potentie kijken maar je moet je ogen niet sluiten voor dat wat hij niet heeft. Is defensief niet betrouwbaar, tactisch vooralsnog geen wonder, heeft nog niet echt productiviteit, kan niet buitenom (itt Madueke) en heeft ook niet het overzicht om tijdig af te spelen. Dat zijn veel dingen die moeten verbeteren als hij ooit in de buurt wil komen van basiswaardig.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 18:12
psvgouda wrote: 30 Jan 2023, 18:07
Eens hoor, je moet altijd naar potentie kijken maar je moet je ogen niet sluiten voor dat wat hij niet heeft. Is defensief niet betrouwbaar, tactisch vooralsnog geen wonder, heeft nog niet echt productiviteit, kan niet buitenom (itt Madueke) en heeft ook niet het overzicht om tijdig af te spelen. Dat zijn veel dingen die moeten verbeteren als hij ooit in de buurt wil komen van basiswaardig.
En laat nu juist defensieve betrouwbaarheid ook trainbaar zijn, discipline moet je ook leren. Heb je lang niet altijd als je 19 bent. Ik zie er overigens nog wel wat in, niet verkopen dus. Ook niet voor 10 euri
Heruone
Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 30 Jan 2023, 18:08 Pfoe, dat is wel schrikken hoor. Ik ben wel benieuwd of Messi, Mbappe of toch Neymar kind van de rekening gaat worden…
Ik hoop dat ie vertrekt voor 15 miljoen of whatever (noem maar iets randoms), uitgeleend wordt en dat wij dan tegen Xavi kunnen zeggen: "Kijk jongen, dat gebeurd er dus als je teruggaat naar PSG".
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Tomm
Vedette

Los van wat hij waard is, ik kan me geen enkele reden verzinnen waarom psg hem zelf zou willen en ze staan ook niet bekend als een club die met een sleepnet over de wereld gaat en talenten overal stalt als handelswaar ala shitty. Voor 20 miljoen (is voor hun toch kleingeld waarschijnlijk) halen ze ergens een jongen op met veel hoger potentieel. Enige wat ik kan verzinnen is een mogelijke package deal met Sangare, want die zie ik daar best heen gaan en is als we de filmpjes mogen geloven goed bevriend met baka.
Breur
Internationale topspeler

Geen idee wat ze er mee moeten, maar nu een van de weinige aanvallers die we nog hebben. Alleen als het financieel de moeite waard is laten gaan wat mij betreft.
Joenepsv
Legende

Heruone wrote: 30 Jan 2023, 17:49
Joenepsv wrote: 30 Jan 2023, 17:38 Brands heeft al een lijntje naar Narsingh uitgegooid dus dat zit wel snor.

In tegenstelling tot veel anderen zie ik wel veel potentie in Bakayoko. Is pas 19 natuurlijk dus moet nog veel leren. Zou er ook niet van op kijken als Paris met een stevig bod komt. Die gaan niet op de laatste dag van de window nog 3 miljoen bieden. Zou een slimme aankoop van ze zijn. Spelers kopen om hun potentie. Kunnen wij een voorbeeld aan nemen.
Mag ik vragen wat je ze bijzonder aan hem vindt?
Nou bijzonder is een groot woord maar volgens mij wordt hier door velen vergeten dat die jongen pas 19 is en aan zijn eerste volledige seizoen op het hoogste niveau bezig is. Ik heb wel een zwak voor hem. Hij heeft een gezonde attitude, iets wat niet aan te leren is imo. Daarnaast heeft hij veel kwaliteiten wat hem tot een goede vleugelaanvaller kan maken. Heeft een actie in huis maar moet dat nog polijsten, heeft scorend vermogen en oog voor medespelers, is fysiek goed in orde en dat gaat naarmate de jaren vorderen alleen maar beter worden. Ik denk niet dat hij Gakpo of Memphis achtig goed gaat worden maar een niveau daaronder maakt hem ook tot een prima aanvaller.
Trixm
Vedette

Heruone wrote: 30 Jan 2023, 18:22
Thijs wrote: 30 Jan 2023, 18:08 Pfoe, dat is wel schrikken hoor. Ik ben wel benieuwd of Messi, Mbappe of toch Neymar kind van de rekening gaat worden…
Ik hoop dat ie vertrekt voor 15 miljoen of whatever (noem maar iets randoms), uitgeleend wordt en dat wij dan tegen Xavi kunnen zeggen: "Kijk jongen, dat gebeurd er dus als je teruggaat naar PSG".
Ik zie het risico met die clausule niet zo. Xavi is een voetbbaldier, die gaat niet op de bank zitten bij psg, uitgeleend worden kan ook niet zijn wens zijn. De kans dat hij terug gaat deze zomer acht ik dan ook helemaal niet groot.
Saibari is underrated.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Als PSV al een bedrag van 2 miljoen op Seelt afwijst, dan gaan ze zeker niet akkoord met 3 voor Bakayoko. Alles boven de 8 lijkt me alleen niet te weigeren..
Standbeeld
Mister PSV

B. Dzsudzsak wrote: 30 Jan 2023, 18:11 Wel mooi al die bedragen hier en ik wil de sfeer niet verpesten maar ik verwacht eerder een bod van rond de 3miljoen.
En die 3mln heb je even uit je duim gezogen? Misschien even toevoegen waarom je dat denkt? Zijn waarde op TM is 4.5 mln, nog maar 19 jaar, lang contract, talent, het is heel laat in de window, etc. Ik heb geen enkele aanleiding om te denken dat ze met een bod met 3mln zouden komen.
ruuddevil
Legende

Zou me niets verbazen als je met 7 of 8 mln komen en je ze tot 10 mln kan laten betalen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Zou die jongen houden, maar 7+ kan je niet weigeren.
Menno1
Legende

Mr.Unibet wrote: 30 Jan 2023, 18:46 Als PSV al een bedrag van 2 miljoen op Seelt afwijst, dan gaan ze zeker niet akkoord met 3 voor Bakayoko. Alles boven de 8 lijkt me alleen niet te weigeren..
Ik vond het wel bijzonder dat ze 2 miljoen voor Seelt afwezen; ik vraag mij af of je ooit nog zoveel voor hem gaat vangen. Dat terzijde.

Wat Bakayoko betreft: het is wel een van de weinige aanvallers die we nog over hebben en in Jong PSV is er niets wat nu zijn rol zou kunnen overnemen. Bedragen van 10 miljoen kan je niet weigeren, maar er moet wel wederom wat bij
Post Reply