Clausule?
Johan Bakayoko
-
- Legende
Xavi heeft een clausule van 12 miljoen in zijn contract met PSV dat hij voor dat bedrag na dit seizoen naar PSG kan.
PSG en PSV hebben geen contract met elkaar dus kan dat dan ook geen inzet zijn nu in de onderhandelingen over Bakayoko.
-
- Internationale topspeler
Bijzonder dat PSG overweegt een bod te doen. Als we hier een miljoen of 8 tot 10 voor kunnen krijgen lijkt me dat een no-brainer. Qua potentie lijkt hij echt een klasse of 3 minder dan Madueke en Xavi.
Mocht hij niet verkocht worden was denk ik een verhuur toch wel goed geweest voor hem. Ook al ziet hij dat zelf niet zitten. Hij is te goed voor Jong maar echt nog niet goed genoeg voor 1. Ik denk dat alles in middenmoot en daaronder in de eredivisie wel een Bakayoko had kunnen gebruiken.
Mocht hij niet verkocht worden was denk ik een verhuur toch wel goed geweest voor hem. Ook al ziet hij dat zelf niet zitten. Hij is te goed voor Jong maar echt nog niet goed genoeg voor 1. Ik denk dat alles in middenmoot en daaronder in de eredivisie wel een Bakayoko had kunnen gebruiken.
-
- Vedette
Hopelijk zet PSV hoog in. Laten we zeggen vijftien miljoen en een doorverkoop percentage. Als je uiteindelijk op tien miljoen en % uitkomt heb je een gouden deal. Ik heb sterke twijfels of die jongen ooit goed genoeg wordt voor PSV.
-
- Legende
Het zal pure handel zijn. Wellicht met zijn dribbels en diepgang gewild in de Franse competitie. Daarnaast spreekt hij de taal.
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Als PSV voor hem een mooi bedrag kan krijgen, dan zou dat een perfecte oplossing zijn.
Hij vraagt juist bijna alles in de voeten, dat is een van zijn nadelen.
Welke diepgang?
Hij vraagt juist bijna alles in de voeten, dat is een van zijn nadelen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Standbeeld
- Mister PSV
Nou, ik zit onderhand wel klaar om de hoogte van het bod te horen. Kom maar door PSG. Dikke anticlimax als we nu niets meer horen.
-
- Meervoudig international
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Op dit moment de enige buitenspeler met snelheid en diepgang. In deze situatie zou ik hem niet verkopen. Behalve voor 15+, maar die kans acht ik klein. Wij kunnen hier zelf een 20mln+ speler van maken.
Denk ik tenminste…
Denk ik tenminste…
Champions are not born. Champions are made during practice.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Ik vind die snelheid en diepgang wel meevallen om eerlijk te zijn. Echt wel een leuk spelertje maar wat PSG met hem voor ogen heeft weet ik niet.
-
Als zelfs jeugdspelers met potentie al zo snel worden weggekocht is het einde zoek.
Johan is onderweg om een geweldige speler worden. En die zie ik het liefst rijpen bij PSV. Voor hem zelf ook veel beter.
PSG koopt hem voor de bank. Dan stagneert zijn ontwikkeling.
Ik zou als PSV zijnde gewoon 30/40 miljoen aanhouden. Iets wat hij na 1 goed seizoen PSV ook waard is.
Zie Madueke met die paar wedstrijdjes die hij volledig speelde in shirt van PSV.
Johan is onderweg om een geweldige speler worden. En die zie ik het liefst rijpen bij PSV. Voor hem zelf ook veel beter.
PSG koopt hem voor de bank. Dan stagneert zijn ontwikkeling.
Ik zou als PSV zijnde gewoon 30/40 miljoen aanhouden. Iets wat hij na 1 goed seizoen PSV ook waard is.
Zie Madueke met die paar wedstrijdjes die hij volledig speelde in shirt van PSV.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Elke cent minder is gewoon wanbeleid van PSV. Ik zou overigens ook nog een terugkoopoptie erin meenemen voor het geval hij daar boven verwachting presteert.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DeBruyne
L’offre refusée par le PSV était de 5M+5 de bonus. Refus du PSV qui valorise Bakayoko à 15M€ et la renonciation à la clause sur X.Simons. La signature s’annonce compliquée. Campos dit avoir trouvé son attaquant, « il joue dans une grand club et ce sera un prêt
PSV zou 15 miljoen willen en de clausule van Simons willen verwijderen. Hooelijk klopt het wat deze persoon meldt..
PSV zou 15 miljoen willen en de clausule van Simons willen verwijderen. Hooelijk klopt het wat deze persoon meldt..
-
- Veelbelovend talent
Het door PSV geweigerde aanbod was 5M+5 bonus. Weigering van de PSV die Bakayoko waardeert op 15M€ en het afzien van de clausule over X.Simons. De ondertekening belooft ingewikkeld te worden. Campos zegt dat hij zijn spits heeft gevonden, "hij speelt bij een grote club en het wordt een uitleenbeurt".
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik vraag me af of dit betrouwbaar is want nogmaals: PSG heeft helemaal niks van doen met die clausule in Simons' contract. Alleen Xavi heeft daar iets over te zeggen en die is dan in deze Bakayokosituatie op zijn beurt weer geen partij.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Die leest hier gewoon mee lijkt hetDeBruyne wrote: ↑30 Jan 2023, 20:12 L’offre refusée par le PSV était de 5M+5 de bonus. Refus du PSV qui valorise Bakayoko à 15M€ et la renonciation à la clause sur X.Simons. La signature s’annonce compliquée. Campos dit avoir trouvé son attaquant, « il joue dans une grand club et ce sera un prêt
-
Die clausule van Simons snap ik even niet.SomeOne wrote: ↑30 Jan 2023, 20:12
Het door PSV geweigerde aanbod was 5M+5 bonus. Weigering van de PSV die Bakayoko waardeert op 15M€ en het afzien van de clausule over X.Simons. De ondertekening belooft ingewikkeld te worden. Campos zegt dat hij zijn spits heeft gevonden, "hij speelt bij een grote club en het wordt een uitleenbeurt".
Het was toch zo dat die clausule alleen bestaat in het contract van Simons naar PSV?
Maar dat er precies 0 afspraken zijn met PSG, hoe kan je dan verwachten dat PSG die clausule van Simons verwijdert?
Of heb ik nu achterhaalde info, en blijkt er wel een clausule met PSG te zijn over Simons?
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ooit had [mention]Ardbeg[/mention] een lijst opgesteld met betrouwbare en minder betrouwbare accounts. Dat was wel handig, want als ik nu dit account zie, kan ik me niet voorstellen dat deze überhaupt de lijst zou halen, dus hoe relevant is deze info tov de doorsnee bespiegelingen van forumleden hier?