Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
ruuddevil
Legende

De uitleg van de clausule is ook maar een gerucht (ED). In Frankrijk denken ze daar heel anders over.
DeBruyne
Meervoudig international

Grasmat wrote: 30 Jan 2023, 20:14 Ik vraag me af of dit betrouwbaar is want nogmaals: PSG heeft helemaal niks van doen met die clausule in Simons' contract. Alleen Xavi heeft daar iets over te zeggen en die is dan in deze Bakayokosituatie op zijn beurt weer geen partij.
Ik weet momenteel niet wat ik allemaal moet geloven. Het zou mij niet verbazen iig
kastoekast
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Miss een soort van Gentleman agreement.

Mocht Xavi willen weigert PSG.

PSG wilt natuurlijk ook willen als Xavi wilt.
Mikelvb
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 30 Jan 2023, 20:14 Ik vraag me af of dit betrouwbaar is want nogmaals: PSG heeft helemaal niks van doen met die clausule in Simons' contract. Alleen Xavi heeft daar iets over te zeggen en die is dan in deze Bakayokosituatie op zijn beurt weer geen partij.
Volgens mij is die clausule erin gekomen omdat Xavi toentertijd al zijn jawoord had gegeven aan contractverlenging. Echter is hij uiteindelijk toch bij ons gekomen, en ik denk dat zo’n clausule een middenweg is om het te compenseren door de keuze wel bij Xavi te leggen maar dat het bedrag alleen voor PSG zo laag is.
Standbeeld
Mister PSV

Mikelvb wrote: 30 Jan 2023, 20:24
Volgens mij is die clausule erin gekomen omdat Xavi toentertijd al zijn jawoord had gegeven aan contractverlenging. Echter is hij uiteindelijk toch bij ons gekomen, en ik denk dat zo’n clausule een middenweg is om het te compenseren door de keuze wel bij Xavi te leggen maar dat het bedrag alleen voor PSG zo laag is.
Zoiets verwacht ik ook. Besef even dat we een groot talent stelen van PSG en dat er vanuit PSG NIEMAND slecht of schande spreekt. Dat kan niet.
Ardbeg
Mister PSV

Thijs wrote: 30 Jan 2023, 20:20 Ooit had [mention]Ardbeg[/mention] een lijst opgesteld met betrouwbare en minder betrouwbare accounts. Dat was wel handig, want als ik nu dit account zie, kan ik me niet voorstellen dat deze überhaupt de lijst zou halen, dus hoe relevant is deze info tov de doorsnee bespiegelingen van forumleden hier?
Geeeeen idee waar die is gebleven
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 30 Jan 2023, 20:37
Thijs wrote: 30 Jan 2023, 20:20 Ooit had [mention]Ardbeg[/mention] een lijst opgesteld met betrouwbare en minder betrouwbare accounts. Dat was wel handig, want als ik nu dit account zie, kan ik me niet voorstellen dat deze überhaupt de lijst zou halen, dus hoe relevant is deze info tov de doorsnee bespiegelingen van forumleden hier?
Zonde. Vond het wel fijn, maar zou nog fijner zijn als hier alleen nog info gedeeld kon worden van geverifieerde accounts ipv elke puber met tijd over.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Thijs wrote: 30 Jan 2023, 20:42
Ardbeg wrote: 30 Jan 2023, 20:37

Zonde. Vond het wel fijn, maar zou nog fijner zijn als hier alleen nog info gedeeld kon worden van geverifieerde accounts ipv elke puber met tijd over.
Yeah eens, but...

Image
ComeOnPSV
Vedette

Gaan snel met een tweede bod komen.

ComeOnPSV
Vedette

Raar bericht, maar we willen dus 15 miljoen euro.
Dat over Xavi Simons slaat nergens op zoals wij weten.

Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Dat gaat gewoon rond de 10 miljoen rondkomen. Weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik ga ervan uit dat PSV dan zowel Hazard als Elanga/Januzaj gaat halen. Maar je hebt wel weer een van je talenten verkocht dan, die je komende zomer moet gaan vervangen.
Juancho
Mister PSV

Ik vind 15 miljoen wel een mooi bedrag als onderkant + één of andere deal dat dat gezeik en geneuzel met Xavi van tafel is. Maken ze die 12 miljoen maar over naar Xavi, ze zoeken het maar uit. Gewoon om ook ff een :finger: te geven na die klote clubs. Want natuurlijk is de huidige Bakayoko geen 15 miljoen waard, eerder 5 miljoen, maar blijkbaar zien ze genoeg in hem en durven de gok aan (uiteraard maakt Johan geen schijn van kans bij PSG zelf, die gaat lekker clubhoppen). Dan lappen ze ook maar fors boven de waarde.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
trouwepsvfan
Vedette

Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.

Dus er ligt toch een gelimiteerde transfersom voor PSG? Eerst werd alleen maar gesproken over een afspraak tussen PSV en Xavi. Waar moet PSG dan afstand van doen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Josef Dettelbacher
Legende

Mja, hij is 19, ligt langdurig vast, en hij maakt hier voor z'n leeftijd een prima aantal minuten. PSG is geïnteresseerd, waarom zou je niet rond de 20 kunnen gaan zitten?

We hebben het over de markt anno 2022, daar moeten we ook zélf een keer in mee.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende

trouwepsvfan wrote: 30 Jan 2023, 20:59 Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.

Dus er ligt toch een gelimiteerde transfersom voor PSG? Eerst werd alleen maar gesproken over een afspraak tussen PSV en Xavi. Waar moet PSG dan afstand van doen?
Van hun emoties. Die kranten hebben volgens mij nooit anders beweerd dan dat die clausule er is. Is niets nieuws.
Last edited by Josef Dettelbacher on 30 Jan 2023, 21:02, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
koetje
Legende

trouwepsvfan wrote: 30 Jan 2023, 20:59
Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.

De krant brengt de leugen in het land
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Al betalen ze voor Bakayoko 3ton + die clausule (hoe die er dan ook uit mag zien) wordt verwijderd, dan zou dat het allerbeste nieuws zijn van de window.
SomeOne
Veelbelovend talent

PSG heeft doorgeschakeld.

;)
trouwepsvfan
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 30 Jan 2023, 21:01
trouwepsvfan wrote: 30 Jan 2023, 20:59 Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.

Van hun emoties. Die kranten hebben volgens mij nooit anders beweerd dan dat die clausule er is. Is niets nieuws.
Het is gewoon bijzonder hoe er steevast van die clausule wordt gesproken ondanks dat PSV dit herhaaldelijk ontkend heeft. Ik ben er zelf iig niet 100% gerust op
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

On-ge-looflijk... 15 a 20 miljoen voor Bakayoko. Als PSV dan zo overtuigd is van hem hadden ze hem beter kunnen verhuren dan verkopen. Als PSG 8 biedt is ie weg.
Jwoeloe
Moderator

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 21:12 On-ge-looflijk... 15 a 20 miljoen voor Bakayoko. Als PSV dan zo overtuigd is van hem hadden ze hem beter kunnen verhuren dan verkopen. Als PSG 8 biedt is ie weg.
PSV wilde hem ook verhuren, maar dat zag hij zelf niet zitten.
Mr.Unibet
Meervoudig international

PSG kan Simons voor 12 miljoen hebben in de zomer, geloof echt nooit dat ze flink gaan dokken voor Bakayoko.
De Realist
Internationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 30 Jan 2023, 21:12 On-ge-looflijk... 15 a 20 miljoen voor Bakayoko. Als PSV dan zo overtuigd is van hem hadden ze hem beter kunnen verhuren dan verkopen. Als PSG 8 biedt is ie weg.
Pardon? 10 miljoen en byebye toch? Of heb ik iets gemist? Zou jackpot zijn
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
De Realist
Internationale topspeler

Mr.Unibet wrote: 30 Jan 2023, 21:17 PSG kan Simons voor 12 miljoen hebben in de zomer, geloof echt nooit dat ze flink gaan dokken voor Bakayoko.

Zucht.........
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
JChovanec
Meervoudig international

Ik zie werkelijk niet in waarom nu al verkopen, niets gekost, is nog jong. Als je een talent terughaalt weet je ook niet met zekerheid dat die het gaat halen. Laat die jongen nog even blijven, je kan niet blijven verkopen aan het.einde van de window.
Post Reply